
Cel i korzyści:
Dlaczego warto wziąć udział w Akademii Managera ONLINE:
- Unikatowy na rynku szkoleń projekt cyklicznych warsztatów managerskich, realizowany przez jedną z najstarszych firm szkoleniowych w Polsce, działająca od ponad 24 lat na rynku
- Ponad 25 000 przeszkolonych managerów z polskich i międzynarodowych firm
- Ekspercka kadra trenerska z bogatym doświadczeniem biznesowym
- Szkolenia online prowadzone są w interaktywny sposób, z ćwiczeniami i zadaniami.
- Dedykowany trener może elastycznie reagować na potrzeby i problemy uczestników
- Nieobciążające rozłożenie w czasie sześciu dwudniowych sesji szkoleniowych
- Uczestnicy mogą połączyć udział w zajęciach z codziennymi obowiązkami służbowymi
- Do udziału w Akademii potrzebny jest tylko komputer stacjonarny lub laptop wyposażony w mikrofon, głośniki, kamerę internetową oraz z dostępem do Internetu
- Możliwość bezpłatnych, indywidualnych konsultacji i doradztwa, dla każdego Uczestnika Akademii w trakcie trwania oraz 3 miesiące po zakończeniu szkoleń
- Absolwenci otrzymują DYPLOM ukończenia AKADEMII MANAGERA
- Prawdopodobnie najlepsza na rynku cena za taki projekt.
Programy Akademii Managera:
KOMUNIKACJA MANAGERSKA – KLUCZOWE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI
Zakres merytoryczny szkolenia:
Komunikacja w codziennej współpracy z ludźmi
- Rola managera w efektywnej komunikacji
- Po ludzku do ludzi – naturalność w komunikacji
- Kiedy komunikacja powinna być hierarchiczna, a kiedy nie?
- Kiedy komunikacja działa motywująco, a kiedy demotywująco
- Analiza osobistego stylu komunikowania się
Udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
- Znaczenie konstruktywnej informacji zwrotnej z punktu widzenia pracownika i managera
- Jak powinien być formułowany feedback i czemu może służyć, kiedy i wobec kogo warto go stosować?
- Główne czynniki stanowiące o dobrym feedbacku:
Profesjonalna rozmowa z pracownikiem o celach, zadaniach i oczekiwaniach
- Szczególna rola komunikacji niewerbalnej managera
- Różnica pomiędzy komunikatem „ja” i komunikatem „ty”
- Jak formułować cele w rozmowie z pracownikiem?
- Motywujące stawianie celów
- Jak wyrazić własne oczekiwania, aby pracownik wiedział czego od niego oczekujemy?
Szczególne znaczenie rozmów monitorujących
- Znaczenie informacji zwrotnej w codziennej współpracy z ludźmi
- Jak zachęcać do dawania informacji zwrotnej?
- Feedback bez krytyki w rozmowie monitorującej
- Wsparcie managera w trakcie realizacji zadań
Rozmowy korygujące – sytuacje problematyczne
- Jak zachować dystans w sytuacjach trudnych
- Szczególne znaczenie pozytywnego myślenia
- Jak zachęcać do zmiany w działaniu? – metoda „hamburgera”
- Zasada konsensusu w rozmowach o problemach
- Hierarchiczne i niehierarchiczne prowadzenie rozmowy korygującej
- Znaczenie feedbacku w rozmowie korygującej
Rozmowa podsumowująca realizację celów i zadań
- Struktura rozmowy kończącej realizację celów i zadań
- Uznanie, pochwała i dowartościowanie w rozmowie podsumowującej
- Jak komunikować osobiste niezadowolenie?
- Rozmowa typu „żółta kartka” i rozmowa typu „czerwona
Czas trwania: 2 dni x 5 godzin
JAK UWOLNIĆ POTENCJAŁ ZESPOŁU – ROLA MANAGERA
Zakres merytoryczny szkolenia:
Wstęp do zarządzania
- Zarządzanie i style zarządzania
- Agile Management (Zwinne Zarządzanie) vs. Tradycyjne Zarządzanie
- Empowerment, kluczem do sukcesu w zrządzaniu zespołami
- 5 poziomów delegowania – czyli od listonosza do samodzielnego pracownika w terenie
- Autorytet nieformalny, zaufanie i ich rola w efektywnym zarządzaniu
Proaktywność w praktyce funkcjonowania zespołu
- Zebrania, spotkania z pracownikami (formalne, nieformalne)
- Potencjał pracownika – jak go rozpoznać, rozwijać i wykorzystać
- Rozmowy z pracownikami – roczne, kwartalne, miesięczne, burze mózgów vs constans feedback
- Szybkość i trafność komunikacji
- Wpływ rozmów na zaangażowanie pracownika
- Wpływ rozmów na rozwój pracownika
- Wpływ rozmów na atmosferę i kulturę firmy
- Wpływ rozmów na wyniki firmy
- Zwinne metody zarządzania angażujące pracownika
Konstruktywna informacja zwrotna
- Kto i po co potrzebuje informacji zwrotnej
- Cele informacji zwrotnej
- Konstruktywna informacja vs krytyka
- Jak przygotować dobry feedback
- Jak zmotywować zespół i pracowników do udzielania informacji zwrotnej
- Jak mówić do ludzi, żeby słuchali, jak słuchać, by chcieli do nas przychodzić i mówić
- Dlaczego krytyka i presja zmniejsza wydajność i motywację
Rola komunikacji w firmie
- Rodzaje komunikacji (werbalna, a niewerbalna)
- Siła i znaczenie pytań w komunikacji
- Aktywne słuchanie – rola i techniki
- Komunikat „JA” vs komunikat TY
- Wpływ Social Media na zmianę sposobu komunikacji międzyludzkiej
Synergia w zespole
- Różnorodność ludzi – największa bariera i największy potencjał
- Cele Klienta, firmy, mojego pracownika vs. moje cele
- Priorytety – czyli jak robić ważne rzeczy
- Jak motywować ludzi na odległość, jak ich wspierać
- Automotywacja jako warunek konieczny dla proaktywności
- Budowa współpracy Wygrany – Wygrany
- Kiedy rozwiązanie jest nasze, czyli jak uzyskać największe zaangażowanie pracownika
Zwinne narzędzia do zarządzania
- Rola i funkcje komunikatorów w szybkości komunikacji (Skype, Messenger, WhatsApp, Slack,
grupy i czaty) - E-mail, SMS, telefon – jak korzystać w zależności od rangi sprawy
- Planowanie pracy zespołu
- Stworzenie check listy zespołu
- Praca z terminarzem, kalendarzem, audio i video konferencje
- Planowanie działań etapami, tworzenie Sprintów
- Systemy do zarządzania zadaniami: JIRA, Trello,
- KPI’s – kluczowe mierniki sukcesu
- Stand Up calls – zwinne podsumowania constans feedback
Czas trwania: 2 dni x 5 godzin
INTELIGENCJA EMOCJONALNA W PRACY MANAGERA
Zakres merytoryczny szkolenia:
Siła mentalna – zbudujmy fundament
- Co to jest „siła mentalna”? Czym wyróżnia się człowiek o dużej sile mentalnej?
- Wewnętrzne nastawienie jest produktem naszego sposobu myślenia
- Wewnętrzne nastawienie i jego wpływ na nasze decyzje
- Jak eliminować negatywne myśli i dlaczego mamy z tym problem?
- Jak budować w sobie pozytywne myślenie i korzystać z niego w codziennej pracy
- 13 wyznaczników określających twój poziom siły mentalnej
Rola inteligencji emocjonalnej w biznesie
- Wpływ Inteligencji Emocjonalnej na skuteczność w biznesie
- Najważniejsze kompetencje IE
- Autodiagnoza własnych kompetencji IE
Zarządzanie emocjami – rozwijanie samokontroli
- Czym są i jak powstają emocje
- Mózg emocjonalny i mózg racjonalny – jeden mózg, dwa systemy
- Emocje i motywacja w pracy managera
- Kilka informacji o treningu uważności
- Strategie reakcji na emocje w pracy managera
- Zarządzanie emocjami przez pracę z myślami
- Racjonalne i nieracjonalne postrzeganie rzeczywistości
Nawyki – jak zmienić niepożądane nawyki radzenia sobie z emocjami
- Nawyki emocjonalne i myślowe – rola nawyków w zarządzaniu emocjami
- Jak zmienić niekorzystne nawyki?
- Trening zmiany ograniczających przekonań i nawyków myślowych – techniki:
Empatia – Inteligencja Emocjonalna w relacjach z ludźmi
- Czym jest i czym nie jest empatia
- Zdolność przyjmowania perspektywy innych ludzi
- Trening empatycznego słuchania
- Zasady otwartej komunikacji – co blokuje komunikację
- Umiejętność postrzegania bez oceniania – oddzielanie faktów od wyobrażeń
Zarządzanie konfliktem – jak zapobiegać i kierować konfliktem w relacjach z ludźmi
- Źródła powstawania konfliktów w pracy
- Rodzaje konfliktów i ich dynamika
- Etapy rozwoju konfliktu
- Rola konfliktów – negatywne i pozytywne rezultaty konfliktu w firmie
Dążenie do celu i potęga codziennego działania oparta o Inteligencję Emocjonalną
- Tak długo jak się nie poddajesz, nie przegrasz
- Umiejętność podejmowania odważnych decyzji
- Otwartość na zmiany
- Siła zawarta w porażce – dlaczego trudne doświadczenia są najcenniejsze?
- Dojrzałość emocjonalna w pracy managera
Czas trwania: 2 dni x 5 godzin
NARZĘDZIA PRACY SKUTECZNEGO MANAGERA
– ZARZĄDZANIE SOBĄ, PRIORYTETYZACJA ZADAŃ, DELEGOWNANIE
Zakres merytoryczny szkolenia:
Zarządzanie sobą w czasie i priorytetami
- Rodzaje zadań i pożeracze czasu. Kto lub co zabiera nam czas?
- Jak radzić sobie z pochłaniaczami czasu?
- Priorytetyzacja działań – macierz Eisenhowera
- Praca pod presją czasu
- Zachowanie asertywne i jego wpływ na realizację zadań
- Planowanie pracy zespołu
- Wydajność zespołu i efektywność w czasie
- Urlopy, dni wolne, zwolnienia i ich wpływ na realizację zadań
Efektywna współpraca zespołowa i delegowanie
- Spotkania, a zebrania z pracownikami
- Ile kosztuje nasz czas?
- Zasady organizacji dobrego zebrania
- Jak realizować cele zespołowe?
- Cele wspólne
- Ustalenie kompetencji i odpowiedzialności za realizację celów
- Omówienie workflow realizacji celów i zadań na przykładzie kanban
- Delegowanie zadań indywidualnych i zespołowych
- Co możemy delegować i kiedy?
- Umiejętność przedstawienia zadania
- Autorytet nieformalny, zaufanie i ich rola w efektywnym zarządzaniu
- Model zarządzania sytuacyjnego, jak dobrać styl zarządzania do konkretnej osoby
- Sprawdzenie gotowości pracownika do przyjęcia zadania
- Kim jesteśmy, 4 typy osobowości i ich wpływ na komunikację podczas delegowania
Kontrolowanie i monitorowanie realizacji celów
- Biznesowe mierniki sukcesu
- Analiza celów jakościowych
- Analiza celów ilościowych
- Realizacja celów miesięcznych, a trend długoterminowy
- Okresy analityczne – YtoD, MAT, Kwartał, Miesiąc, Tydzień, Dzień
- Model AWD w praktyce
Narzędzia wspierające zarządzanie
- Microsoft Outlook/Google – praca z kalendarzem, przypomnieniami i kategoriami
- Trello – skuteczne narzędzie do zarządzania zadaniami
- Google Drive – świetne narzędzie, do pracy na współdzielonych dokumentach
- Komunikatory bezpośrednie i ich wpływ na ograniczenie maili (Skype, Slack, itp.)
- E-mail, SMS, telefon – jak korzystać w zależności od rangi sprawy
Czas trwania: 2 dni x 5 godzin
BUDOWANIE MOTYWACJI I ZAANGAŻOWANIA W ZESPOLE – MANAGER W ROLI COACHA
Zakres merytoryczny szkolenia:
Pułapki komunikacyjne w motywowaniu
- Mechanizm wyobrażeń i jego negatywny wpływ na realizację celów sprzedażowych
- Otwartość managera w komunikacji
- Modelowanie i zasada wzajemności
- Analiza transakcyjna E. Berne, czyli negatywne skutki pouczania, narzucania, oceniania, dawania „dobrych rad”
Rola managera w motywowaniu zespołu do realizacji celów sprzedażowych
- Dobór stylu zarządzania oparty o zależność MOTYWACJA-KOMPETENCJA
- Co motywuje Twojego pracownika? –motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
- Pieniądze to nie wszystko, czyli jak rozpoznawać i efektywnie wykorzystywać motywatory wewnętrzne w motywowaniu pozafinansowym?
- Lista potencjalnych motywów, potrzeb wpływających na poziom motywacji
- Lista pozafinansowych metod motywowania
Informacja zwrotna a motywacja pracownika
- Informacja zwrotna jako element skutecznego motywowania
- Różne modele informacji zwrotnej – pozytywnej i korygującej
- Informacja zwrotna jako narzędzie powstrzymywania nieakceptowanych zachowań
Rozmowa weryfikująca poziom realizacji zadań
- Wykorzystanie informacji zwrotnej jako elementu rozmowy weryfikującej
- Zwiększanie szans na realizację celów
- Inspirowanie podwładnego do poszukiwania rozwiązań i brania odpowiedzialności
- Tolerancja i otwartość na możliwość popełnienia błędów
- Deklaracja wsparcia
Docenianie i wyciąganie konsekwencji
- Model wyciągania konsekwencji bez krytyki, w oparciu o fakty i informację zwrotną
- Jak skutecznie nie dopuścić do popełniania tych samych błędów?
- Model konstruktywnego doceniania, nagradzania
- Jak uniknąć demotywacji podczas doceniania i nagradzania?
- Znaczenie rozmów ze współpracownikami bazujących na uznaniu, dowartościowaniu, zachęcaniu do działania i rozwijania talentów
Praktyczne zastosowanie coachingu w procesie rozwijania kompetencji pracowników
- coaching jako narzędzia podnoszenia kompetencji pracownika
- coaching jako narzędzie zwiększenia efektywności i wpływu na postawę pracownika
- coaching jako narzędzie zwiększenia motywacji pracownika i zainspirowania go do rozwoju
Manager w roli coacha
- zadania managera w procesie coachingu – osobowość coacha
- Hierarchia podstawowych wartości i przekonań
- Empatia a zdolność budowania pozytywnych relacji ze współpracownikami
- Pozytywne myślenie – główne narzędzie pracy coacha
- Istota znaczenia poczucia własnej wartości (PWW) w procesie coachingu
Przygotowanie managera do coachingu pracownika i rozmowy z pracownikiem poprzedzającej coaching w tym m.in :
- Zasady skutecznych coachów
- Zagrożenia w coachingu
- Metody zapewniające dobre wyniki w zespole
- Analiza wyników i postaw pracownika z punktu widzenia określenia przedmiotu/tematu coachingu
Sposób przeprowadzenia rozmowy przed coachingowej z pracownikiem (m.in angażowanie pracownika
w określanie przedmiotu coachingu)
- Działania które pomogą wykorzystać potencjał pracowników
- Techniki poznania cech i potencjału pracowników – diagnoza obszarów do rozwoju
w kontekście planowania coachingu
Przebieg coachingu – trzy etapy przeprowadzenia coachingu
- Stworzenie niezbędnych warunków i przygotowanie do pracy z coachem
- Planowanie – określenie celów i sposobu realizacji, wybór metod,
sposób monitorowania, ocena działań - Analiza jakości pracy osoby coachowanej
- Opracowanie standardu np. karty coachingowej: aspekty merytoryczne,
znajomość produktu, znajomość procedur, zachowanie itp. - Etap wdrażania – jeśli możliwe, uczenie przez własny przykład, wyjaśnienie elementów trudnych
- Etap oceny skuteczności działań i motywacji do dalszego rozwoju oraz ustalania kolejnych celów
- Przeprowadzenie rozmowy po cochingowej – istotne elementy
Czas trwania: 2 dni x 5 godzin
TRENING AUTOPREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
Zakres merytoryczny szkolenia:
Mentalne aspekty pozytywnego myślenia i nastawienia w aspekcie autoprezentacji i wystąpień publicznych
- „Instrukcja obsługi” ludzkiego umysłu – jak działa świadomość i podświadomość
- Jak rozwijać własną motywację?
- Dwa podstawowe rodzaje emocji – dobre i złe samopoczucie; jak tworzymy nasze emocje i ich decydujący wpływ na jakość naszej codziennej pracy managerskiej
- Poczucie wdzięczności i jego znaczenie w życiu każdego człowieka
- Zrozumienie istoty Poczucia Własnej Wartości (PWW)
- Rozwijanie umiejętności pozytywnego myślenia, postrzegania i działania
- Czerpanie radości z dobrych relacji międzyludzkich – bogactwo empatii
- Prawa sukcesu
Body language czyli jak czuć się dobrze w swoim ciele przy wystąpieniach publicznych?
- Najpierw twoja „wewnętrzna moc” i jej zewnętrzny przejaw
- Praca z mimiką – czyli najlepszy wyraz twarzy do sytuacji
- Uśmiech i jak z niego korzystać?
- Kontakt wzrokowy – „oczy zwierciadłem duszy”
- Postawa ciała – czyli „jak cię widzą, tak cię piszą”
- Dynamika wystąpienia – gesty statyczne i gestykulacja
- Jak budować autorytet i profesjonalny wizerunek w trakcie wystąpień publicznych
Specyfika wystąpień
- Konferencje i eventy (duża publiczność)
- Kameralne wystąpienia dla kilku – kilkunastu osób
- Wywiady i udziały w programach TV
- Poruszanie się przed publicznością (scena, odległości, jak siadać na kanapie, fotelu- zwłaszcza w TV itp.)
- Savoir – vivre podczas wystąpień publicznych – czyli co wolno, a czego nie wolno
Jak uzyskać potrzebną ekspresję i swobodę podczas wystąpień publicznych
- Dlaczego powinieneś nauczyć się aktorstwa?
- Jak przykuć uwagę słuchaczy od pierwszej chwili prezentacji i utrzymać ich ciekawość?
- Jak nawiązać interakcję i swobodnie moderować spotkanie?
- Jak wyróżnić się od konkurencji, aby twoje wystąpienie zostało na długo zapamiętane?
- Jak zainicjować ożywioną dyskusję?
- Magia głosu – dykcja, pauzy, oddech, modulacja, głośność, szybkość, intonacja, tembr
- Techniki wywierania wpływu
- Obiekcje i trudne pytania – jak efektywnie radzić sobie w sytuacjach szczególnych wyzwań?
Szkoła retoryki managera
- Jak konstruować perswazyjne wypowiedzi oraz mówić jasno, konkretnie, z pasją, zrozumiale,
dobitnie i bardzo sugestywnie - Techniki retoryczne stosowane przez mistrzów słowa
- Jak wzbogacić wystąpienie o storytelling, metafory, perswazyjne analogie itp.
- Świadomie i skutecznie zarządzasz warstwą emocjonalną przekazu
Zarządzanie sobą w stresie
- Poznawanie sposobów przeciwdziałania negatywnym psychologicznym i fizycznym
skutkom stresu - Wizualizacja narzędziem przygotowania wewnętrznego
- Umiejętność radzenia sobie z własnymi emocjami
- Techniki i narzędzia radzenia sobie ze stresem
- Ćwiczenia relaksacyjne
- Mózg i serce – magiczny duet
Czas trwania: 2 dni x 5 godzin
Organizacja i terminy:
AKTUALNE TERMINY AKADEMII MANAGERA ONLINE:
22-23.04.2021 r. Komunikacja managerska – kluczowe rozmowy
z pracownikami
20-21.05.2021 r. Jak uwolnić potencjał zespołu – rola Managera
17-18.06.2021 r. Inteligencja emocjonalna w pracy Managera
27-28.09.2021 r. Narzędzia pracy skutecznego Managera – zarządzanie sobą, priorytetyzacja zadań, delegowanie
21-22.10.2021 r. Budowanie motywacji i zaangażowania w zespole,
Manager w roli coacha
29-30.11.2021 r. Trening autoprezentacji i wystąpień publicznych
CENA ZA CAŁY CYKL 6 SZKOLEŃ ONLINE:
8.750 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
Cena obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie interaktywnych warsztatów online, opracowanie materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej dla uczestnika, zaświadczenie o udziale w szkoleniu online
HARMONOGRAM SZKOLEŃ ONLINE:
Dzień I | Dzień II | ||
szkolenie | 09:00 – 10:30 | 09:00 – 10:30 | |
przerwa | 10:30 – 10:45 | 10:30 – 10:45 | |
szkolenie | 10:45 – 12:15 | 10:45 – 12:15 | |
przerwa | 12:15 – 12:30 | 12:15 – 12:30 | |
szkolenie | 12:30 – 14:00 | 12:30 – 14:00 | |

ORGANIZACJA SZKOLEŃ ONLINE:
Uczestnik szkolenia powinien mieć dostęp do:
* komputera stacjonarnego lub laptopa wyposażonego w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5
* szerokopasmowego dostępu do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s
Dzień przed zajęciami trener prowadzący skontaktuje się indywidulanie z każdym Uczestnikiem szkolenia, aby zweryfikować łącze i wyjaśnić zasady uczestnictwa w zajęciach
Szkolenia prowadzone są na platformie ZOOM
Warsztaty prowadzone są przez 2 dni, po 5 godzin dziennie. Szkolenie rozpoczyna się rano tak, aby nie kolidowało z innymi obowiązkami Uczestnika.
Trenerzy prowadzący:

Daniel Kowalski – Manager Projektów Rozwojowych, Trener, Konsultant, Coach
Specjalizuje się w szkoleniach oraz budowaniu procesów szkoleniowo-wdrożeniowych z zakresu sprzedaży, wywierania wpływu i motywacji, zarządzania, komunikacji interpersonalnej, oraz szeroko pojętego HRM. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu, Mistrzowskiej Szkoły Trenerów Biznesu 3-stopnia. Moderator Kursów: Trener, Konsultant – Partnerem dla biznesu, Zarządzanie Projektami wg. IPMA oraz Szkoły Coachów.
Doświadczenie trenerskie zdobywał w firmie z branży finansowej o zasięgu światowym, prowadząc autorskie projekty w ramach własnej działalności szkoleniowo-doradczej oraz współpracując z czołowymi firmami szkoleniowo-doradczymi w Polsce.
W ramach projektów doradczo-rozwojowych wdrażał systemy wynagrodzeń oraz modele kompetencji dla działów handlowych, produkcyjnych oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
Posiada ponad 7 000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla kadry menadżerskiej średniego i wyższego szczebla.
Cezary Paszuk – Trener, Coach, Konsultant
Działalność konsultingową i szkoleniową dla firm i instytucji prowadzi od 1997 roku. Przeprowadził zajęcia dla ok. 15 000 osób. Jego pasją jest identyfikacja problemów i potrzeb szkoleniowych, tworzenie indywidualnych programów szkoleniowych i ich późniejsza realizacja. Jego interaktywne szkolenia prowadzone w formie warsztatów z zastosowaniem gier i ćwiczeń, poparte są licznymi przykładami i gorąco omawiane w grupach.
Moderował spotkania poświęcone opracowywaniu strategii rozwoju firm. Prowadził wyjątkowe meetingi motywacyjne dla grup liczących od 15 do ponad 300 osób. W ciągu minionych 20 lat przeprowadził zajęcia dla wielu firm i tysięcy uczestników ugruntowując swoje doświadczenie trenera-praktyka.


Piotr Dzięcielski – Trener, doradca biznesowy, zawodowy aktor filmowy i musicalowy, konferansjer, showman, wokalista, aktor, anonser walk bokserskich oraz komentator wydarzeń sportowych
Piotr jest uosobieniem dobrego stylu prezenterskiego, eleganckiej i błyskotliwej konferansjerki oraz doskonałej prezencji. Ceniony trener i doradca. Szkolenia prowadzone przez Piotra uzyskują najwyższe oceny Klientów i są postrzegane, jako praktyczne wsparcie w obszarze rozwoju kompetencji prezenterskich.
Udział w warsztatach prowadzonych przez Piotra, dzięki swej wyjątkowej formule, będzie z pewnością długo niezapomnianym wydarzeniem, z którego korzyści będą widoczne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.
Prowadzi również wysoce efektywne szkolenia w formule „one to one”, z których korzystają managerowie oraz zarządy wielu polskich i międzynarodowych firm. W spersonalizowanych coachingach przygotowuje managerów do konkretnych wystąpień, opracowując indywidualne strategie prezenterskie.
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Polecane szkolenia managerskie:
Weź udział w szkoleniu
Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

