Menu Zamknij

ASERTYWNOŚĆ
I RADZENIE SOBIE
W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH

INTERAKTYWNE SZKOLENIE ONLINE

Cel i korzyści szkolenia:

Cel szkolenia:

  • Poznanie skutków konfliktu
  • Zwiększenie umiejętności budowania własnego autorytetu
  • Poznanie metod prowadzenia rozmowy z „agresywnym” rozmówcą

Korzyści dla Uczestników:

  • Rozwinięcie umiejętności pracy nad własnymi blokadami w celu nabrania dystansu i efektywnego prowadzenia rozmów
  • Nabranie dystansu do zachowań Klienta
  • Rozwinięcie umiejętności w rozwiązywaniu trudnych sytuacji 

Zakres merytoryczny szkolenia:

Czym jest Konflikt

  • Rodzaje Konfliktów.
  • Skutki konfliktów nierozwiązanych       
  • Skutki efektywnie rozwiązanych konfliktów

Style komunikacji

  • Dlaczego niektórzy ludzie manipulują i stosują różne gry?
  • Trzy style komunikacji – ich konsekwencje i zalety
  • Rozpoznawanie stylu rozmówcy.
  • Asertywność – na czym polega i czym na pewno nie jest?
  • Budowanie własnego autorytetu w rozmowach z innymi

Co utrudnia nam bycie asertywnymi?         

  • Mapa asertywności – praca indywidualna
  • Autoblokady w byciu asertywnym – jak sobie z nimi radzić?
  • Praca nad własnymi, indywidualnymi blokadami w celu nabrania dystansu i efektywnego prowadzenia rozmów
  • Rola samo doceniania we wzmacnianiu zachowań asertywnych

Nawyki wspierające asertywność i rozwiazywanie konfliktów

  • Paradygmaty i zasady
  • Strefa wpływu strefa zainteresowania, co jest ważne
  • Proaktywność
  • Synergia

Prowadzenie rozmowy z „agresywnym” rozmówcą

  • Odsłanianie siebie, nazywanie emocji
  • Metody redukowania napięcia po obu stronach
  • Pozyskiwanie informacji w danej sytuacji
  • Informacja zwrotna zamiast destruktywnej oceny i krytyki
  • Nabranie dystansu do zachowań Klienta
  • Poszukiwanie alternatywnych rozwiązań

Narzędzia do wykorzystania

  • Radzenie sobie z oceną i krytyką
  • Odmowa na nieakceptowalne oczekiwania
  • Przechodzenie od NIE do konstruowania alternatywnych rozwiązań
  • Powstrzymywanie nieakceptowalnych zachowań / manipulacji / gierek
  • Trudne sytuacje w rozmowach

Podsumowanie szkolenia

  • Wnioski końcowe, metody dalszego rozwoju

Organizacja i terminy:

AKTUALNY TERMIN TEGO SZKOLENIA:

22-23.03.2021 r.

CENA SZKOLENIA:

1.950 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy rabatów

Cena obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie interaktywnych warsztatów online, opracowanie materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej dla uczestnika, zaświadczenie o udziale w szkoleniu online

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

 Dzień IDzień II 
szkolenie09:00 – 10:3009:00 – 10:30 
przerwa 10:30 – 10:4510:30 – 10:45 
szkolenie10:45 – 12:1510:45 – 12:15 
przerwa12:15 – 12:3012:15 – 12:30 
szkolenie12:30 – 14:0012:30 – 14:00 
    
    
szkoleniaonline1

ORGANIZACJA SZKOLENIA:

Uczestnik szkolenia powinien mieć dostęp do:
* komputera stacjonarnego lub laptopa wyposażonego w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5
* szerokopasmowego dostępu do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s

Dzień przed zajęciami trener prowadzący skontaktuje się indywidulanie z każdym Uczestnikiem szkolenia, aby zweryfikować łącze i wyjaśnić zasady uczestnictwa w zajęciach

Szkolenia prowadzone są na platformie ZOOM

Warsztaty prowadzone są przez 2 dni, po 5 godzin dziennie. Szkolenie rozpoczyna się rano tak, aby nie kolidowało z innymi obowiązkami Uczestnika. 

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.