Menu Zamknij

Business Acumen

- świadomość biznesowa

Cel i korzyści szkolenia:

Cel szkolenia:

  • Dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy i umiejętności, dzięki którym będą mogli budować partnerskie i profesjonalne relacje biznesowe ze swoimi klientami.
  • Zdobycie kompetencji „świadomości biznesowej” dającej lepszy wgląd w sposób funkcjonowania biznesu klienta i własnej organizacji.
  • Zyskanie większej pewności siebie w kontaktach z klientami, dzięki posiadaniu wiedzy na temat biznesowych uwarunkowań funkcjonowania klienta i otoczenia rynkowego.

Korzyści dla Uczestników:

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • Jak profesjonalnie przygotować się do spotkania i budować zaufanie w oparciu o wiedzę na temat biznesowych wyzwań klienta.
  • Jak kreować wartość dla klienta nie tylko na bazie posiadanej oferty ale przede wszystkim na podstawie oceny merytorycznej i profesjonalizmu sprzedawcy w oczach klienta.
  • Jak adekwatnie dobrać paletę produktów do specyfiki działalności klienta, rozumiejąc jego wyzwania rynkowe i strategiczne.
  • Czym jest propozycja wartości, jak ją tworzyć i dopasowywać do profilu danego klienta.
  • Jak wygląda kanwa modelu biznesowego, w jaki sposób klient osiąga przewagę konkurencyjną i generuje zysk oraz jakie elementy należy uwzględnić planując i oceniając atrakcyjność modelu biznesowego.
  • Czym jest strategia, jaką rolę pełni w działalność klienta.
  • Jakie są zależności miedzy podstawowymi wskaźnikami finansowymi, jak je analizować i interpretować oraz jakie wnioski z nich wyciągać o kondycji finansowej i potencjale rozwojowym klienta.
  • Jakie informacje zbierać na temat klienta, branży, konkurencji, aby wyróżnić się w jego oczach i budować tym samy swoją markę jako profesjonalnego partnera biznesowego

Zakres merytoryczny szkolenia:

Propozycja wartości
  • Skąd się bierze propozycja wartości i jej są elementy składowe
  • Profil klienta jako zestaw: zadań do wykonania, oczekiwanych korzyści i „bolączek” prowadzonej działalności
  • Mapa wartości – jak generować korzyści dla klienta i znajdować „środki przeciwbólowe” na wyzwania klienta
  • Jak dopasować poszczególne elementy Mapy wartości i Profilu klienta w celu optymalnego definiowania wartości
    dodanej dla klienta
Model biznesowy
  • Kanwa modelu biznesowego
  • Model biznesowy a strategia
  • Analiza modelu biznesowego
  • Narzędzia wspierające: Profil interesariusza, Mapowanie relacji
Strategia
  • Strategia biznesowa
  • Model konkurowania
  • Misja i wizja a strategia
  • Analiza sił kształtujących konkurencyjność w branży
Wprowadzenie do finansów
  • Rodzaje sprawozdań finansowych – rachunkowość finansowa a zarządcza
  • Kluczowe wskaźniki oceny efektywności biznesu: EBIT, ROI, Marża pokrycia
  • Uproszczona analiza sprawozdań finansowych
  • Analiza wskaźnikowa
  • Pułapki sprawozdań finansowych
Czas trwania: 2 dni

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:

21-22.09.2020 r.

CENA SZKOLENIA:

2.500 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

 Dzień IDzień II
szkolenie09:30 – 11:0009:00 – 11:00
przerwa kawowa11:00 – 11:1511:00 – 11:15
szkolenie11:15 – 13:0011:15 – 13:00
obiad13:00 – 14:0013:00 – 14:00
szkolenie14:00 – 15:3014:00 – 15:30
przerwa kawowa15:30 – 15:45 
szkolenie15:45 – 17:00 
122365035

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trener prowadzący:

Marek Gliwny – Trener, Wykładowca, Psycholog i Doświadczony Manager, Konsultant i Ekspert zarządzania sprzedażą

Praktyk biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży, zarządzaniu oraz wdrażaniu strategii w sektorze finansowym. Pracował w największych i najbardziej renomowanych bankach w Polsce (m.in. HSBC Bank Polska, BRE Bank SA i MultiBank, Deutsche Bank SA, Raiffeisen Bank Polska SA).

Zarządzał zespołami pracowniczymi różnej wielkości: od jednostek terenowych przez regionalne po sieć ogólnopolską liczącą 160 placówek bankowych (kilkuset pracowników sprzedaży i obsługi klienta). Pracując na stanowiskach dyrektorskich w centralach banków, opracowywał i wdrażał nową strategię biznesową oraz modyfikował i optymalizował istniejącą. Ponadto opracowywał i wdrażał standardy sprzedaży i jakości obsługi w sieci oddziałów oraz w call center.

Od 6 lat prowadzi szkolenia jako Certyfikowany Profesjonalny Trener Biznesu. Ma za sobą ponad 2000 godzin szkoleniowych. Pracował z firmami z różnych branż.

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.