Cel i korzyści szkolenia:
Cel szkolenia:
- Dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy i umiejętności, dzięki którym będą mogli budować partnerskie i profesjonalne relacje biznesowe ze swoimi klientami.
- Zdobycie kompetencji „świadomości biznesowej” dającej lepszy wgląd w sposób funkcjonowania biznesu klienta i własnej organizacji.
- Zyskanie większej pewności siebie w kontaktach z klientami, dzięki posiadaniu wiedzy na temat biznesowych uwarunkowań funkcjonowania klienta i otoczenia rynkowego.
Korzyści dla Uczestników:
Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:
- Jak profesjonalnie przygotować się do spotkania i budować zaufanie w oparciu o wiedzę na temat biznesowych wyzwań klienta.
- Jak kreować wartość dla klienta nie tylko na bazie posiadanej oferty ale przede wszystkim na podstawie oceny merytorycznej i profesjonalizmu sprzedawcy w oczach klienta.
- Jak adekwatnie dobrać paletę produktów do specyfiki działalności klienta, rozumiejąc jego wyzwania rynkowe i strategiczne.
- Czym jest propozycja wartości, jak ją tworzyć i dopasowywać do profilu danego klienta.
- Jak wygląda kanwa modelu biznesowego, w jaki sposób klient osiąga przewagę konkurencyjną i generuje zysk oraz jakie elementy należy uwzględnić planując i oceniając atrakcyjność modelu biznesowego.
- Czym jest strategia, jaką rolę pełni w działalność klienta.
- Jakie są zależności miedzy podstawowymi wskaźnikami finansowymi, jak je analizować i interpretować oraz jakie wnioski z nich wyciągać o kondycji finansowej i potencjale rozwojowym klienta.
- Jakie informacje zbierać na temat klienta, branży, konkurencji, aby wyróżnić się w jego oczach i budować tym samy swoją markę jako profesjonalnego partnera biznesowego
Zakres merytoryczny szkolenia:
- Skąd się bierze propozycja wartości i jej są elementy składowe
- Profil klienta jako zestaw: zadań do wykonania, oczekiwanych korzyści i „bolączek” prowadzonej działalności
- Mapa wartości – jak generować korzyści dla klienta i znajdować „środki przeciwbólowe” na wyzwania klienta
- Jak dopasować poszczególne elementy Mapy wartości i Profilu klienta w celu optymalnego definiowania wartości
dodanej dla klienta
- Kanwa modelu biznesowego
- Model biznesowy a strategia
- Analiza modelu biznesowego
- Narzędzia wspierające: Profil interesariusza, Mapowanie relacji
- Strategia biznesowa
- Model konkurowania
- Misja i wizja a strategia
- Analiza sił kształtujących konkurencyjność w branży
- Rodzaje sprawozdań finansowych – rachunkowość finansowa a zarządcza
- Kluczowe wskaźniki oceny efektywności biznesu: EBIT, ROI, Marża pokrycia
- Uproszczona analiza sprawozdań finansowych
- Analiza wskaźnikowa
- Pułapki sprawozdań finansowych
Organizacja i terminy:
AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:
21-22.09.2020 r.
CENA SZKOLENIA:
2.500 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I | Dzień II | |
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | |
szkolenie | 15:45 – 17:00 |
LOKALIZACJA SZKOLENIA:
Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno
Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem
Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).
Trener prowadzący:
Marek Gliwny – Trener, Wykładowca, Psycholog i Doświadczony Manager, Konsultant i Ekspert zarządzania sprzedażą
Praktyk biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem w sprzedaży, zarządzaniu oraz wdrażaniu strategii w sektorze finansowym. Pracował w największych i najbardziej renomowanych bankach w Polsce (m.in. HSBC Bank Polska, BRE Bank SA i MultiBank, Deutsche Bank SA, Raiffeisen Bank Polska SA).
Zarządzał zespołami pracowniczymi różnej wielkości: od jednostek terenowych przez regionalne po sieć ogólnopolską liczącą 160 placówek bankowych (kilkuset pracowników sprzedaży i obsługi klienta). Pracując na stanowiskach dyrektorskich w centralach banków, opracowywał i wdrażał nową strategię biznesową oraz modyfikował i optymalizował istniejącą. Ponadto opracowywał i wdrażał standardy sprzedaży i jakości obsługi w sieci oddziałów oraz w call center.
Od 6 lat prowadzi szkolenia jako Certyfikowany Profesjonalny Trener Biznesu. Ma za sobą ponad 2000 godzin szkoleniowych. Pracował z firmami z różnych branż.
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.