Menu Zamknij

SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA ONLINE

mini_online

Cel i korzyści szkolenia:


Pierwszego dnia
weźmiemy na warsztat pracę mentalną. Pomówimy o tym, jakie pojawiły tendencje w społeczeństwie, jak to wpłynęło na potrzeby każdego z nas, a także jak zmienił się rynek i praca z klientami. Zastanowimy się, jak najlepiej wykorzystać obecną rzeczywistość i czego jeszcze możemy się spodziewać.

Drugi dzień jest poświęcony procesowi sprzedaży – jak wygląda mechanika podejmowania przez klientów decyzji zakupowych i co możemy zrobić, aby klienta przeprowadzić przez ten proces jak najsprawniej. Pomówimy też o typologii klientów i wypracujemy sposoby szybkiej diagnozy i postępowania z poszczególnymi typami osobowości w obecnej sytuacji rynkowej.

Szkolenie będzie zawierało elementy praktyczne, nawiązujące m. in. do tego, z jakich narzędzi i programów warto korzystać. W ramach ceny szkolenia oferujemy badanie szczegółowych potrzeb oraz podsumowanie szkolenia – rozmowy z osobą zarządzającą szkolonym zespołem.

Zakres merytoryczny szkolenia:

Powitanie uczestników, agenda, kontrakt szkoleniowy

Proces sprzedaży i obsługi klientów w okresie pandemii

  • Wzajemne wyobrażenia i uprzedzenia w relacjach z klientem
  • Droga od nawiązania kontaktu z klientem do pierwszego zamówienia
  • Ograniczenie kontaktów bezpośrednich jako szansa na zwiększenie efektywności działań
  • Obsługa klientów online – sprzęt, przydatne oprogramowanie, ciekawe strony, dobre praktyki
  • Zasoby wiedzy o klientach i wnioski, jakie możemy z nich wyciągnąć
  • Jak pracować z klientami, którzy nie mają dla nas czasu
  • Praktyczne sposoby na optymalizację pracy z moimi klientami
  • Emocje w procesie budowania relacji z klientem – o co zadbać, aby ta relacja opłaciła się obu stronom

Mentalne i sprzętowe przygotowanie do pracy online

  • Jakie przekonania warto wypracować, aby ułatwić sobie zdalną pracę z klientami?
  • Pomysły na wykorzystanie okresu zwiększonego popytu do zwiększenia obrotów w średnim terminie
  • Praktyczne sposoby na utrzymanie dobrego poziomu komunikacji i relacji z klientem online
  • Klient niezadowolony, roszczeniowy, obawiający się o swoją przyszłość – jak sobie radzić w trudnych sytuacjach?

Typologia osobowości Klienta z perspektywy nowej sytuacji

  • Czym różnią się od nas (i od siebie nawzajem) klienci
  • Dominujące kanały percepcji u nas i u klienta – jak je wykorzystać
  • Słowa i zwroty, których warto unikać i takie, które mogą być bardzo przydatne
  • Wykorzystanie szybkiej diagnozy typów osobowości do optymalnego prowadzenia rozmowy

Cele spotkań – jak je określać, aby wspierały nas w codziennej pracy

  • Jakie cele można zrealizować prowadząc spotkania online
  • Różne formy aktywności zdalnej i wynikające z nich potencjalne korzyści
  • Jak jeszcze można wykorzystać sytuacje kryzysowe dla poprawy relacji z kluczowymi klientami

Pytania, które warto zadać

  • Jakie informacje warto zbierać, jak je zbierać skutecznie i jak wykorzystać w dalszym procesie sprzedaży
  • Praktyczne wskazówki w zakresie badania potrzeb i oczekiwań

Prezentacja dopasowana do potrzeb klienta

  • Podstawy efektywnej prezentacji, najczęściej popełniane błędy
  • Unikalna propozycja sprzedaży i jak ją dobrze przedstawić
  • W jaki sposób możemy się „przeprogramować” na wyższy poziom obsługi

Obiekcje klienta – jak podejść do nich profesjonalnie i skutecznie

  • Czym są obiekcje i dlaczego tak często się ich obawiamy?
  • Najczęściej występujące obiekcje i sposoby na radzenie sobie z nimi
  • Złość i frustracja jako wyraz nieuświadomionych potrzeb klienta
  • Jakimi obiekcjami można się zająć zanim się pojawią, a jakimi nie warto zajmować się w ogóle?

Zamykanie transakcji online

  • Metody skutecznego zamykania sprzedaży w pracy zdalnej
  • Kiedy zacząć prowadzić klienta w kierunku zamknięcia sprzedaży i jak sprawić,
    aby on nam w tym procesie pomagał
  • Zwiększanie marży i wartości zamówienia – metody na pomoc klientowi w osiąganiu jego celów
  • Dosprzedaż na kliencie reklamacyjnym – najwyższy poziom profesjonalizmu w obsłudze klientów

Zamknięcie szkolenia i podsumowanie

Czas trwania: 3 dni x 3 godziny

Organizacja i terminy:

AKTUALNY TERMIN TEGO SZKOLENIA:

17-18-19.06.2020 r.

CENA SZKOLENIA:

1.250 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów, opracowanie materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej dla uczestnika, zaświadczenie o udziale w szkoleniu online

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

 Dzień IDzień IIDzień III
szkolenie09:00 – 10:3009:00 – 10:3009:00 – 10:30
przerwa 10:30 – 10:4510:30 – 10:4510:30 – 10:45
szkolenie10:45 – 12:1510:45 – 12:1510:45 – 12:15
    
    
    
    
szkoleniaonline1

ORGANIZACJA SZKOLENIA:

Uczestnik szkolenia powinien mieć dostęp do:
* komputera stacjonarnego lub laptopa wyposażonego w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5
* szerokopasmowego dostępu do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s

Dzień przed zajęciami trener prowadzący skontaktuje się indywidulanie z każdym Uczestnikiem szkolenia, aby zweryfikować łącze i wyjaśnić zasady uczestnictwa w zajęciach

Szkolenia prowadzone są na platformie ZOOM

Warsztaty prowadzone są przez 3 dni, po 3 godziny dziennie, które zostaną podzielone na dwa bloki po 1,5 godziny. Szkolenie rozpoczyna się rano tak, aby nie kolidowało z innymi obowiązkami Uczestnika. Szkolenie obejmuje łącznie 9 godzin zajęć plus przerwy

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia sprzedażowe:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.