Menu Zamknij

EXCEL PEŁNĄ PARĄ

- poziom zaawansowany

Cel i korzyści szkolenia:

Cel szkolenia:

  • Zapoznanie się z teorią z zakresu objętego programem szkolenia  i praktyczne jej wykorzystanie podczas ćwiczeń
  • Wymiana doświadczeń między uczestnikami
  • Przekazanie rozwiązań i trików umożliwiających bardziej efektywne wykorzystanie narzędzia MS Excel
  • Prezentacja najnowszych możliwości programu MS Excel i ich zastosowanie w praktyce

Korzyści dla Uczestników:

Po szkoleniu Uczestnik:

  • Będzie płynnie posługiwał się arkuszem,
  • Nauczy się wprawnie pisać Formuły i wykorzystywać dostępne Funkcje
  • Będzie sprawnie wyszukiwał dane w arkuszach, porównywał je i przedstawiał
  • Nabędzie umiejętność wizualizacji danych za pomocą Tabel przestawnych i wykresów oraz innych narzędzi graficznych programu Excel
  • Nauczy się sprawnie pobierać dane z różnych źródeł, automatyzować procesy – tworzenie Makr, poszerzenie funkcjonalności arkuszy Excela za pomocą programowania w VBA.

Zakres merytoryczny szkolenia:

Wprowadzenie

  • Wprowadzanie danych i ich edycja w arkuszu
  • Podstawowe operacje na arkuszach
  • Komórki i obszary komórek
  • Nadawanie nazw obszarom
  • Dodawanie komentarzy do komórek
  • Formatowanie arkusza


Główne Elementy

  • Tworzenie tabeli
  • Zmiana wyglądu tabeli, praca z tabelami


Tworzenie i zastosowanie szablonów

  • Szablony Excela
  • Niestandardowe szablony Excela

Formuły i funkcje

  • Wprowadzenie do formuł i funkcji
  • Formuły ułatwiające pracę nad tekstem
  • Data i czas
  • Tworzenie formuł, które zliczają i sumują
  • Tworzenie formuł, które wyszukują wartości


Obliczenia różne

  • Przeliczanie jednostek
  • Zaokrąglanie liczb ZAOKR.DO.CAŁK, LICZBA.CAŁK


Wprowadzenie do formuł tablicowych

  • Pojęcie formuł tablicowych

Wizualizacja danych

Podstawowe techniki tworzenia wykresów

  • Obsługa wykresów w Excelu
  • Tworzenie wykresu
  • Tworzenie i dostosowywanie wykresu
  • Praca z wykresami
  • Typy wykresów

Wizualizacja danych przy użyciu formatowania warunkowego

  • Formatowanie warunkowe
  • Określanie formatowania warunkowego
  • Formaty warunkowe używające grafiki
  • Tworzenie reguł bazujących na formule
  • Zastosowanie formatów warunkowych

Zaawansowane właściwości Excela

  • Dostosowywanie interfejsu użytkownika Excela
  • Tworzenie i stosowanie konspektów
  • Łączenie i konsolidacja arkuszy


Używanie niestandardowych formatów liczbowych

  • Formatowanie liczbowe
  • Tworzenie niestandardowego formatu liczbowego


Sprawdzanie poprawności danych

  • Wizualizacja danych przy użyciu formatowania warunkowego
  • Sprawdzanie poprawności danych
  • Tworzenie list rozwijanych

Ochrona danych

  • Typy ochrony
  • Ochrona arkusza
  • Ochrona skoroszytu
  • Ochrona projektu Visual Basic
  • Powiązane zagadnienia


Sposoby unikania błędów w arkuszach

  • Identyfikacja i usuwanie błędów formuł
  • Zastosowanie narzędzi inspekcji programu Excel
  • Szukanie i zastępowanie
  • Sprawdzanie pisowni w arkuszach
  • Zastosowanie autokorekty

Analiza danych – Importndanych

  • Importowanie i porządkowanie danych
  • Importowanie i porządkowanie danych z Internetu


Analiza danych za pomocą tabel przestawnych

  • Praca z danymi nienumerycznymi
  • Grupowanie pozycji tabeli przestawnej
  • Tworzenie rozkładu częstości
  • Wstawianie do tabeli pól i elementów obliczeniowych
  • Filtrowanie tabel przestawnych przy użyciu fragmentatorów
  • Filtrowanie tabel przestawnych za pomocą osi czasu
  • Odwoływanie się do komórek w obrębie tabeli przestawnej
  • Tworzenie wykresów przestawnych


Analiza co-jeśli

  • Tworzenie tabel danych
  • Menedżer scenariuszy

Analiza danych przy użyciu funkcji Szukaj wyniku i Solver

  • Odwrotna analiza co-jeśli
  • Szukanie wyniku dla jednej komórki
  • Narzędzie Solver

Program Excel i programowanie w języku VBA

Podstawowe informacje na temat języka programowania Visual Basic for Applications

  • Podstawowe informacje na temat makr języka VBA
  • Wyświetlanie karty Deweloper
  • Bezpieczeństwo makr
  • Zapisywanie skoroszytów zawierających makra
  • Tworzenie makr języka VBA


Tworzenie okien dialogowych

  • Podstawowe informacje na temat tworzenia okien dialogowych
  • Alternatywy dla okien dialogowych
  • Przykład formularza UserForm

Czas trwania: 2 dni x 5 godziny

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:

01-02.07.2020 r.
25-26.10.2021 r.

CENA SZKOLENIA:

1.250 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  Dzień I Dzień II
szkolenie 09:00 – 10:30 09:00 – 10:30
przerwa  10:30 – 10:45 10:30 – 10:45
szkolenie 10:45 – 12:15 10:45 – 12:15
przerwa 12:15 – 12:30 12:15 – 12:30
szkolenie 12:30 – 14:00 12:30 – 14:00
     
     
szkoleniaonline1

ORGANIZACJA SZKOLENIA:

Uczestnik szkolenia powinien mieć dostęp do:
* komputera stacjonarnego lub laptopa wyposażonego w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5
* szerokopasmowego dostępu do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s

Dzień przed zajęciami trener prowadzący skontaktuje się indywidulanie z każdym Uczestnikiem szkolenia, aby zweryfikować łącze i wyjaśnić zasady uczestnictwa w zajęciach

Szkolenia prowadzone są na platformie ZOOM

Warsztaty prowadzone są przez 3 dni, po 3 godziny dziennie, które zostaną podzielone na dwa bloki po 1,5 godziny. Szkolenie rozpoczyna się rano tak, aby nie kolidowało z innymi obowiązkami Uczestnika. Szkolenie obejmuje łącznie 9 godzin zajęć plus przerwy

Trener prowadzący: *

Marek Wyrostek – Trener, Konsultant

Zmotywowany trener, handlowiec, certyfikowany auditor, inżynier wsparcia technicznego z ponad 19 – letnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej i elektronice domowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w szkoleniu sił sprzedaży i wsparciu klienta. Umiejętnie dostosowuje się do różnych sytuacji oraz ukierunkowuje na obsługę klienta.

Ukończył Politechnikę Warszawską na Wydziale Mechanicznym Energetyki i Lotnictwa. Pracował na stanowisku handlowca, informatyka, Koordynatora ds. Szkoleń, Trenera. Do jego obowiązków należało: sprzedaż produktów firmy, utrzymanie klienta, wsparcie IT, administrowanie systemu Concord, wdrożenie wewnętrznych i zewnętrznych autorskich kursów szkoleniowych, identyfikacja potrzeb szkoleniowych zespołów sprzedażowych, rozwój kompetencji podległych handlowców w obszarze sprzedaży, prowadzenie szkoleń technicznych dla sieci sprzedaży, administrował platformę e-learnig-ową i budował szkolenia na tej platformie.


* Firma Mach & Partner Consulting zastrzega sobie możliwość zmiany trenera 

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.