Menu Zamknij

Jak nie tracić klientów i pozyskiwać nowych

Cel i korzyści szkolenia:

Korzyści dla Uczestników:

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • W jaki sposób budować lojalność klientów i pozyskiwać nowych, bez ryzyka utraty kontroli nad prowadzonym biznesem
  • Jak realizować „new business”, zachowując jednocześnie adekwatne zasoby na utrzymanie dotychczasowych odbiorców Twoich produktów i usług
  • Jak rozwijać swoją firmę, a nie tylko „utrzymywać ją na powierzchni”

Zakres merytoryczny szkolenia:

Utrzymajmy klienta

  • 7 błędów, przez które stracisz klienta
  • „3Z” Zakup, Zadowolenie, Zaangażowanie
  • Spriorytetyzuj klientów
  • Zarządzaj relacjami
  • Wykorzystaj najlepsze praktyki

Najważniejszy nawyk – poszukiwanie nowych klientów

  • Czym jest prospecting?
  • Podstawowe narzędzie – lejek sprzedaży
  • Trochę matematyki – ilu nowych klientów potrzebuję?
  • Mój plan na plan – ile czasu poświęcić na poszukiwanie nowych klientów?

Kogo szukam – określenie segmentu i profilu klienta

  • Czym jest segmentacja?
  • Grupy docelowe
  • Segmentacja przyszłych klientów
  • Wstępna kwalifikacja prospectów
  • Analiza atrakcyjności potencjalnego klienta

Jakich informacji na temat nowego klienta potrzebuję?

  • Z jakich źródeł i jakie informacje można uzyskać?
  • Opracowanie metod zdobycia informacji ze zdefiniowanych źródeł.
  • Porównanie źródeł informacji  z punktu widzenia ich użyteczności i kosztów ich pozyskania
  • Budowanie profilu informacyjnego klienta na podstawie dostępnych źródeł.

Z czym do ludzi? 😊

  • Moja propozycja wartości dla nowych klientów

Jak pozyskać nowych klientów?

  • Kanały i metody dotarcia do nowych klientów
  • Jak nawiązać kontakt z potencjalnym klientem?
  • Prawo zaznajomienia i jego praktyczne zastosowanie w pozyskaniu nowych klientów
  • Skuteczne metody nawiązywania relacji
  • Skąd brać nowych klientów – sprawdzone taktyki i pomysły

Najlepsze praktyki

  • 15 sposobów na pozyskanie nowych klientów
  • Moje doświadczenia w pozyskiwaniu klientów: szanse i wyzwania
  • Plusy i minusy, oraz możliwe zastosowania każdej z metod.
  • Cold Call
  • List (mail) do VITO (Very Important Top Officer)

Czas trwania: 2 dni

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:

26-27.08.2020 r.
26-27.11.2020 r.

CENA SZKOLENIA:

2.500 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

 Dzień IDzień II
szkolenie09:30 – 11:0009:00 – 11:00
przerwa kawowa11:00 – 11:1511:00 – 11:15
szkolenie11:15 – 13:0011:15 – 13:00
obiad13:00 – 14:0013:00 – 14:00
szkolenie14:00 – 15:3014:00 – 15:30
przerwa kawowa15:30 – 15:45 
szkolenie15:45 – 17:00 
122365035

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trener prowadzący:

Cezary Paszuk – Trener, Coach, Konsultant

Działalność konsultingową i szkoleniową dla firm i instytucji prowadzi od 1997 roku. Przeprowadził zajęcia dla ok. 15 000 osób. Jego pasją jest identyfikacja problemów i potrzeb szkoleniowych, tworzenie indywidualnych programów szkoleniowych i ich późniejsza realizacja. Jego interaktywne szkolenia prowadzone w formie warsztatów z zastosowaniem gier i ćwiczeń, poparte są licznymi przykładami i gorąco omawiane w grupach.

Moderował spotkania poświęcone opracowywaniu strategii rozwoju firm. Prowadził wyjątkowe meetingi motywacyjne dla grup liczących od 15 do ponad 300 osób. W ciągu minionych 20 lat przeprowadził zajęcia dla wielu firm i tysięcy uczestników ugruntowując swoje doświadczenie trenera-praktyka.

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.