Menu Zamknij

MANAGER PRAKTYK

- zarządzanie zespołem

Cel i korzyści szkolenia:

Cel szkolenia:

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • Znali i rozróżniali funkcje zespołu wg Lancioni’ego
  • Rozumieli etapy procesu rozwoju grupy
  • Potrafili zbudować dekalog zasad zaufania dla zespołu
  • Potrafili przekazywać konstruktywną informację zwrotną
  • Potrafili przeprowadzić sesję treningu „on the job”
  • Potrafili efektywnie komunikować się z osobami przyjmującymi różne role grupowe
  • Potrafili powstrzymywać destruktywne zachowania w zespole

Korzyści dla Uczestników:

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • Na czym polegają etapy rozwoju zespołu
  • Jak radzić sobie z zespołem w różnych fazach jego rozwoju (m.in. prowadzenie spotkań)
  • Jak wspierać zespół w jego ewolucji i jakie są z tego korzyści dla managera
  • Jak przetrwać atak na lidera i jakie są jego konsekwencje
  • O głównych funkcjach dobrze działającego zespołu wg P.Lancioni’ego
  • Na czym polegają style przywództwa i jak je dobierać do podwładnych
  • Jak wykorzystywać narzędzia coachingowe w pracy z podwładnymi
  • Jak poradzić sobie z „zawodowym marudą” w zespole

Zakres merytoryczny szkolenia:

Etapy rozwoju zespołu      

  • Proces rozwoju zespołu
  • Rola managera w procesie rozwoju zespołu

Bierny i nadaktywny zespół

  • Rozpoznawanie powodu bierności zespołu
  • Radzenie sobie z biernym zespołem
  • Jak efektywnie prowadzić spotkanie z zespołem, który przeszkadza, rozmawia i rozprasza się
  • Wykorzystanie energii zespołu do realizacji zadań
  • Wykorzystanie wiedzy o rolach w zespole do zwiększania efektywności działań

Kryzys odpowiedzialności

  • Dlaczego podwładni marudzą?
  • Metoda odtruwania zespołu i przekazywania odpowiedzialności
  • Radzenie sobie z „zawodowym marudą”

Atak na lidera

  • Jak przetrwać bezpośredni atak na lidera? 

Pięć funkcji zespołu wg P.Lancioni’ego

  • Pięć dysfunkcji zespołu – test                
  • Model dysfunkcji zespołu
  • Jak pracować nad rozwojem poszczególnych funkcji zespołu? 
  • Krytyka i pochwała w motywowaniu współpracowników

Style przywództwa                   

  • Model kompetencje – motywacja
  • Style przywództwa uzależnione od poziomu rozwoju podwładnych

Manager w roli coacha                        

  • Czy manager może być coachem dla swoich podwładnych?
  • Zasady coachingu „on the job”

Przygotowanie do wspólnej pracy z podwładnym  

  • Formułowanie przekazu zmniejszającego stres i opór pracownika
  • Określenie celu wspólnej pracy
  • Określenie roli managera
  • Kontrakt na podjęte działania

Wspólna praca

  • Rola managera jako obserwatora
  • Co podlega obserwacji, czyli jak nie zginąć w natłoku informacji
  • Kiedy wyjść z roli obserwatora?
  • Jak nie dać się wyprowadzić z roli obserwatora?

Wnioski po wspólnej pracy         

  • Diagnoza odpowiedzialności
  • Informacja zwrotna – zasady przekazywania
  • Generowanie pomysłów i trening nowych umiejętności
  • Kontrakt na wdrożenie zmian

Wykorzystanie elementów coachingu w różnych sytuacjach

  • Przygotowanie podwładnego do wykonania konkretnego zadania, np. spotkania z Klientem
  • Poszukiwanie alternatywnych pomysłów / rozwiązań na podstawie opisu zaistniałej wcześniej sytuacji

Wybrane „trudne” sytuacje w pracy z podwładnymi

  • Praca nad tematami dodatkowo zgłoszonymi przez uczestników, a nie ujętymi w programie warsztatu.

Czas trwania: 3 dni x 5 godzin

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY SZKOLEŃ ONLINE:

26-27-28.04.2021 r.
23-24-25.08.2021 r.

CENA SZKOLENIA ONLINE:

2.700 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy rabatów

Cena obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie interaktywnych warsztatów online, opracowanie materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej dla uczestnika, zaświadczenie o udziale w szkoleniu online

HARMONOGRAM SZKOLENIA ONLINE:

Szkolenia online prowadzone są w godzinach 9.00 – 14.00

szkoleniaonline1

ORGANIZACJA SZKOLENIA ONLINE:

Uczestnik szkolenia powinien mieć dostęp do:
* komputera stacjonarnego lub laptopa wyposażonego w mikrofon, głośniki, kamerę internetową oraz dostęp do Internetu 

Dzień przed zajęciami trener prowadzący skontaktuje się indywidulanie z każdym Uczestnikiem szkolenia, aby zweryfikować łącze i wyjaśnić zasady uczestnictwa w zajęciach

Szkolenia prowadzone są na platformie ZOOM

AKTUALNE TERMINY SZKOLEŃ STACJONARNYCH:

26-27-28.04.2021 r.
23-24-25.08.2021 r.

CENA SZKOLENIA STACJONARNEGO:

3.300 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA STACJONARNEGO:

Szkolenia stacjonarne prowadzone są w godzinach:
I dzień 9.30 – 17.00; II dzień 9.00 – 17.00; III dzień 9.00 – 15.30

122365035

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trener prowadzący:

Daniel Kowalski -Manager Projektów Rozwojowych, Trener, Konsultant, Coach

Specjalizuje się w szkoleniach oraz budowaniu procesów szkoleniowo-wdrożeniowych z zakresu sprzedaży, wywierania wpływu i motywacji, zarządzania, komunikacji interpersonalnej, oraz szeroko pojętego HRM. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu, Mistrzowskiej Szkoły Trenerów Biznesu 3-stopnia. Moderator Kursów: Trener, Konsultant – Partnerem dla biznesu, Zarządzanie Projektami wg. IPMA oraz Szkoły Coachów.

Doświadczenie trenerskie zdobywał w firmie z branży finansowej o zasięgu światowym, prowadząc autorskie projekty w ramach własnej działalności szkoleniowo-doradczej oraz współpracując z czołowymi firmami szkoleniowo-doradczymi w Polsce.

W ramach projektów doradczo-rozwojowych wdrażał systemy wynagrodzeń oraz modele kompetencji dla działów handlowych, produkcyjnych oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
Posiada ponad 7 000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla kadry menadżerskiej średniego i wyższego szczebla.

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.