Menu Zamknij

NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTÓW

Warsztaty doskonalenia kompetencji handlowych

Cel i korzyści szkolenia:

Cel szkolenia:

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • Rozumieli logikę etapów procesu sprzedaży i obsługi Klientów
  • Rozumieli wpływ negatywnych wyobrażeń na podejmowanie decyzji przez Klienta i Handlowca
  • Wiedzieli jak radzić sobie z negatywnymi wyobrażeniami Klientów oraz własnymi
  • Wiedzieli jak budując własny autorytet zbudować zaufanie i długofalową współpracę
  • Potrafili radzić sobie z oporem i obiekcjami Klientów w swojej branży
  • Potrafili budować zaufanie i relacje również w trudnych sytuacjach
  • Potrafili radzić sobie z negatywnym nastawieniem Klientów do siebie
  • Potrafili radzić sobie z własnymi negatywnymi nastawieniami Klientów
  • Potrafili w sposób konstruktywny radzić sobie z krytyką i negatywną oceną
  • Potrafili odmawiać Klientom bez konfrontacji i z poszukiwaniem alternatywnych rozwiązań

Korzyści dla Uczestników:

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • Który model sprzedaży jest skuteczniejszy, Sprzedawcy czy Doradcy?
  • Jak budując własny autorytet zbudować zaufanie i długofalową współpracę?
  • W jaki sposób Klienci decydują o wyborze dostawcy?
  • W jaki sposób radzić sobie z oporem i obiekcjami?
  • Jak zamieniać argumenty na korzyści?
  • Jaki model sprzedaży wybrać?
  • Jak sprzedawać dodatkowe produkty / usługi w procesie cross sellingu?
  • Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze Klienta?
  • W jaki sposób i po co prowadzić rozmowy relacyjne w obsłudze Klientów?

Zakres merytoryczny szkolenia:

Handlowanie jako gra

  • Etapy w sprzedaży i obsłudze Klientów – dlaczego warto o nich pamiętać?
  • Dlaczego Klienci omijają etapy sprzedaży? – zagrywki Klientów
  • Rola emocji i wykorzystywanie różnych zagrywek, w tym ceny
  • Radzenie sobie ze „śmieciem informacyjnym”

Mechanizmy utrudniające sprzedaż i obsługę Klientów

  • Jak zapobiegać oporowi Klientów?
  • Negatywne wyobrażenia Klienta o firmie, ofercie i Handlowcu – jak im przeciwdziałać?
  • Wyobrażenia Handlowca o Kliencie – negatywne skutki i jak im zapobiegać?
  • Jak budować długofalową współpracę i zaufanie Klientów?

Informacje kluczem do sukcesu w sprzedaży i obsłudze Klientów

  • Proces decyzyjny człowieka – rola emocji
  • Handlowiec – mistrz pozyskiwania informacji
  • Poziomy komunikacji – który jest optymalny w sprzedaży?
  • Motywy, potrzeby – sztuka poznawania i uwzględniania
  • Budowanie zaufania i długofalowych relacji w oparciu o motywy Klienta

Opór/obiekcje Klienta w sprzedaży i cross sellingu

  • Skąd się biorą obiekcje Klientów i jak im zapobiegać?
  • Kryteria zakupowe Klientów jak element oporu
  • Sposoby radzenia sobie z oporem, np. „Konkurencja ma taniej”,  Co ja z tego będę miał”,
    „Nie jestem zainteresowany”, „Nie mam budżetu”, „Już mam” 
    oraz inne.
  • Przeceniana siła argumentów 

Techniki sprzedaży uzależnione od zachowań Klientów

  • Kiedy być Doradcą, a kiedy Sprzedawcą?
  • Jak reagować na twarde „nie” ? – model Konstruktywnej Analizy
  • Co robić, gdy Klient oczekuje eksperckiego rozwiązania?
  • Kiedy stać się doradcą Klienta i nie wpadać w pułapkę eksperta?
  • Jak rozmawiać z Klientem, który lubi rozmawiać na tematy pozabiznesowe i odwleka decyzję?

Prezentacja językiem korzyści w sprzedaży i cross sellingu

  • Argumenty a korzyści
  • Przygotowanie prezentacji oferty, rozwiązań z uwzględnieniem potrzeb i cech osobowości
  • Jak wzbudzać emocje zakupowe?
  • Odnoszenie się do końcowych obiekcji Klientów

Trudne sytuacje w obsłudze Klientów

  • Praca nad wybranymi przez uczestników dwoma sytuacjami z poniższej puli
    lub zgłoszonymi przez uczestników:

    – Radzenie sobie z agresją Klientów
    – Odmowa handlowa
    – Radzenie sobie z krytyką i negatywną oceną
    – Reklamacja

Rozmowa relacyjna w obsłudze Klientów

  • Planowanie współpracy z obsługiwanymi Klientami
  • Jak i kiedy przeprowadzać rozmowę relacyjną?
  • Co może być tematem rozmowy?
  • Czy podczas tej rozmowy może dojść do sprzedaży?

Czas trwania: 2 dni

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:

14-15.12.2020 r.

CENA SZKOLENIA:

2.500 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  Dzień I Dzień II
szkolenie 09:30 – 11:00 09:00 – 11:00
przerwa kawowa 11:00 – 11:15 11:00 – 11:15
szkolenie 11:15 – 13:00 11:15 – 13:00
obiad 13:00 – 14:00 13:00 – 14:00
szkolenie 14:00 – 15:30 14:00 – 15:30
przerwa kawowa 15:30 – 15:45  
szkolenie 15:45 – 17:00  
122365035

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trener prowadzący:

Trener Mach & Partner Consulting Kamil Kobus, szkolenia zarządzanie, sprzedaż

Kamil Kobus – Trener, coach, konsultant

W swojej karierze trenerskiej spędził ponad 500 dni na prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta, komunikacji, negocjacji oraz zarządzania czasem i ludźmi. Ma doświadczenie zarówno w prowadzeniu prezentacji dla szerokiego audytorium, jak i szkoleń metodami aktywnymi w kilkuosobowych grupach. Szkoli sprzedawców i pracowników innych specjalizacji, a także kadrę kierowniczą małych i dużych przedsiębiorstw.

Od 1996 roku nie rozstaje się ze sprzedażą, która stała się jego życiową pasją. Osiągał sukcesy jako sprzedawca, kierownik i dyrektor sprzedaży w zespołach obsługujących Klientów i sprzedających usługi informatyczne, reklamowe, finansowe i doradcze zarówno na rynku detalicznym, jak i B2B.

Dzięki bogatemu doświadczeniu w biznesie Kamil buduje treści przekazywane podczas szkoleń na ciekawym połączeniu teorii z praktyką. Projektowane przez niego ćwiczenia i case studies bazują zazwyczaj na faktycznych sytuacjach zaobserwowanych w życiu zawodowym. Podawane przykłady dotyczą realnych sytuacji, firm i ludzi – z pełną dbałością o zachowanie należytej poufności.

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.