Menu Zamknij

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW

- sprzedaż przez wartości oraz umiejętne zamykanie sprzedaży

Cel i korzyści szkolenia:

Cel szkolenia:

Poznanie i przygotowanie do wdrożenia nowoczesnych technik umożliwiających systemowe i wolne od przypadku wygrywanie z konkurencją na rynku.

Korzyści dla Uczestników:

  • Nauczymy wdrażać nowe metody pozyskiwania klientów
  • Przećwiczymy skuteczne scenariusze cold call’a, które ułatwiają skuteczne nawiązywanie kontaktów
  • Przygotujemy propozycję wartości dla klientów zarówno poprzez właściwy sposób prezentowania produktów firmy, jak i za pośrednictwem usług uzupełniających
  • Poznamy i przećwiczymy wraz z uczestnikami nowoczesne techniki sprzedaży w zakresie zdobywania klientów, analizowania potrzeb, uchylania obiekcji i zamykania sprzedaży
  • Dostarczymy nowych inspiracji i „napędu” do dalszej aktywności i wygrywania z konkurencją

Zakres merytoryczny szkolenia:

Świadome i planowane pozyskiwanie nowych klientów

  • Pozyskiwanie nowych Klientów – strategiczny cel firmy
  • Segmentacja rynku – czy każdy klient jest ważny?
  • Konsekwencja w codziennym działaniu w pozyskiwaniu nowych Klientów
  • Analiza dotychczasowego sposobu działania w procesie pozyskiwania nowych Klientów
  • Jakość i ilość działań w codziennej pracy handlowca – kluczowe znaczenie
  • Budowanie bazy danych, analiza informacji, skuteczna praca z bazą i terminarzem
  • Jak efektywnie wykorzystać telefon w procesie pozyskiwania nowych Klientów?

Działaj jak nowoczesny handlowiec. Dostosuj proces sprzedaży do procesu zakupu.

  • Jak przebiega proces zakupu
  • Czym kieruje się klient przy podejmowaniu decyzji w zależności od etapu procesu zakupowego
  • W jaki sposób argumentować na poszczególnych etapach procesu zakupowego
  • Jak dostosować proces sprzedaży do procesu zakupu

Sprzedaż dzisiaj to w coraz mniejszym stopniu dostarczenie wyłącznie produktu, czy usługi, a bardziej transfer wartości. 

  • Dlaczego opierać sprzedaż na wartości, a nie na cenie?
  • Jak przygotować argumentację opartą na wartości?
  • Twoja propozycja wartości
  • Jak zwiększyć wartość swojej oferty
  • Jak chronić wartość w rozmowie handlowej

Nowoczesne techniki zdobywania klienta

  • Zrób ze swojego klienta „Bohatera”
  • Multichannel communication
  • Rzuć wyzwanie status quo Twojego potencjalnego klienta (challenger selling)
  • Opowiadaj atrakcyjne „wizualne historie”
  • Wykorzystaj historie z kontrastem
  • „Zaatakuj” nietypowe potrzeby
  • Podkreśl ryzyko

Praktyczny trening komunikacji

  • Twoje atuty i jak skutecznie je wykorzystać ?
  • Co jest najistotniejsze w komunikacji z punktu widzenia Klienta?
  • Kultura prowadzenia rozmowy – barwa głosu, sposób wyrażania się
  • Umiejętność budowania dobrej atmosfery i zaciekawienie Klienta
  • Znaczenie dobrego kontaktu, sympatii i zaufania, przyjazne nastawienie, uśmiech
  • Sztuka pozytywnej komunikacji – wpływ myślenia i emocji na jakość komunikacji
  • Pro-aktywna postawa i ukierunkowanie na pozytywną współpracę z Klientem, szukanie najlepszych rozwiązań
  • Znaczenie wielokrotnych kontaktów i konsekwencja w podtrzymywaniu relacji
  • Budowanie prawdziwego partnerstwa z Klientem, poprzez 100% zaangażowanie osobistej woli i chęci w wykonywane działania

Telefon w biznesie

  • Rozmowa telefoniczna w detalach – analiza
  • Komunikaty ułatwiające zawarcie porozumienia
  • Potrzebne umiejętności w prowadzeniu rozmowy przez telefon
  • Najczęstsze błędy w prowadzeniu rozmowy przez telefon
  • Powitanie – czyli szansa na dobre wrażenie
  • Trudne sytuacje: odmowa, irytacja, brak kontaktu – jak sobie radzić

Pierwsza rozmowa telefoniczna Cold Call

  • Telefon w biznesie
  • Omówienie struktury/etapów „zimnego telefonu”
  • Opracowanie odpowiedzi na najczęściej pojawiające się w rozmowach telefonicznych obiekcje
  • Przygotowanie scenariuszy skutecznych rozmów telefonicznych
  • Role plays – ćwiczenie rozmów telefonicznych

Zadawanie pytań – najważniejsza umiejętność

  • Podstawowa klasyfikacja pytań
  • Jak dzięki zadawaniu pytań „otworzyć klienta” i nawiązać z nim współpracę
  • Zdobywanie i precyzowanie informacji o kliencie
  • W jaki sposób ukierunkować myślenie klienta poprzez zadawanie właściwych pytań?
  • Sprawdzone techniki zadawania pytań
  • Zatrzymanie – unieruchomienie
  • Alternatywny wybór
  • Technika “odbicia”
  • Wciągnięcie

Zadawanie pytań w ukierunkowanej na sprzedaż metodzie diagnozowania potrzeb WTP
– Warunki, Trudności, Potrzeby

  • Na czym polega technika WTP?
  • Jak zastosowanie techniki WTP ułatwia pozyskanie nowych klientów i prowadzenie rozmów sprzedażowych
  • Kierunki zadawania pytań w technice WTP podczas zdobywania nowych klientów
  • Katalog pytań
  • Jak „sprzedać” klientowi korzyści ze współpracy
  • Sformułowania pomostowe
  • Ilustrowanie korzyści.
  • Obrazowy język

 9 nowoczesnych technik zamykania sprzedaży

  • Technika zamykania 1 do 10
  • Ofensywne zamknięcie sprzedaży
  • Zabierz cukierki
  • Teraz albo nigdy
  • Zamknięcie Bena Franklina
  • Ostry kąt
  • Stańmy po jednej stronie
  • Wizualne zamknięcie
  • Empatia

 

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY SZKOLEŃ ONLINE:

14-15.06.2021 r.
23-24.09.2021 r.

CENA SZKOLENIA ONLINE:

1.950 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy rabatów

Cena obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie interaktywnych warsztatów online, opracowanie materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej dla uczestnika, zaświadczenie o udziale w szkoleniu online

HARMONOGRAM SZKOLENIA ONLINE:

Szkolenia online prowadzone są w godzinach 9.00 – 14.00

szkoleniaonline1

ORGANIZACJA SZKOLENIA ONLINE:

Uczestnik szkolenia powinien mieć dostęp do:
* komputera stacjonarnego lub laptopa wyposażonego w mikrofon, głośniki, kamerę internetową oraz dostęp do Internetu 

Dzień przed zajęciami trener prowadzący skontaktuje się indywidulanie z każdym Uczestnikiem szkolenia, aby zweryfikować łącze i wyjaśnić zasady uczestnictwa w zajęciach

Szkolenia prowadzone są na platformie ZOOM

AKTUALNE TERMINY SZKOLEŃ STACJONARNYCH:

14-15.06.2021 r.
23-24.09.2021 r.

CENA SZKOLENIA STACJONARNEGO:

2.500 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA STACJONARNEGO:

Szkolenia stacjonarne prowadzone są w godzinach:
I dzień 9.30 – 17.00; II dzień 9.00 – 17.00; III dzień 9.00 – 15.30

122365035

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trenerzy prowadzący:

Daniel Kowalski – Manager Projektów Rozwojowych, Trener, Coach

Specjalizuje się w szkoleniach oraz budowaniu procesów szkoleniowo-wdrożeniowych z zakresu sprzedaży, wywierania wpływu i motywacji, zarządzania, komunikacji interpersonalnej, oraz szeroko pojętego HRM. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu, Mistrzowskiej Szkoły Trenerów Biznesu 3-stopnia. Moderator Kursów: Trener, Konsultant – Partnerem dla biznesu, Zarządzanie Projektami wg. IPMA oraz Szkoły Coachów.

Doświadczenie trenerskie zdobywał w firmie z branży finansowej o zasięgu światowym, prowadząc autorskie projekty w ramach własnej działalności szkoleniowo-doradczej oraz współpracując z czołowymi firmami szkoleniowo-doradczymi w Polsce. Posiada ponad 7 000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla kadry menadżerskiej średniego i wyższego szczebla.

Cezary Paszuk – Trener, Coach, Konsultant

Działalność konsultingową i szkoleniową dla firm i instytucji prowadzi od 1997 roku. Przeprowadził zajęcia dla ok. 15 000 osób. Jego pasją jest identyfikacja problemów i potrzeb szkoleniowych, tworzenie indywidualnych programów szkoleniowych i ich późniejsza realizacja. Jego interaktywne szkolenia prowadzone w formie warsztatów z zastosowaniem gier i ćwiczeń, poparte są licznymi przykładami i gorąco omawiane w grupach.

Moderował spotkania poświęcone opracowywaniu strategii rozwoju firm. Prowadził wyjątkowe meetingi motywacyjne dla grup liczących od 15 do ponad 300 osób. W ciągu minionych 20 lat przeprowadził zajęcia dla wielu firm i tysięcy uczestników ugruntowując swoje doświadczenie trenera-praktyka.

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.