Menu Zamknij

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW

- sprzedaż przez wartości oraz umiejętne zamykanie sprzedaży

Cel i korzyści szkolenia:

Cel szkolenia:

Poznanie i przygotowanie do wdrożenia nowoczesnych technik umożliwiających systemowe i wolne od przypadku wygrywanie z konkurencją na rynku.

Korzyści dla Uczestników:

  • Nauczymy wdrażać nowe metody pozyskiwania klientów
  • Przećwiczymy skuteczne scenariusze cold call’a, które ułatwiają skuteczne nawiązywanie kontaktów
  • Przygotujemy propozycję wartości dla klientów zarówno poprzez właściwy sposób prezentowania produktów firmy, jak i za pośrednictwem usług uzupełniających
  • Poznamy i przećwiczymy wraz z uczestnikami nowoczesne techniki sprzedaży w zakresie zdobywania klientów, analizowania potrzeb, uchylania obiekcji i zamykania sprzedaży
  • Dostarczymy nowych inspiracji i „napędu” do dalszej aktywności i wygrywania z konkurencją

Zakres merytoryczny szkolenia:

Świadome i planowane pozyskiwanie nowych klientów

  • Pozyskiwanie nowych Klientów – strategiczny cel firmy
  • Segmentacja rynku – czy każdy klient jest ważny?
  • Konsekwencja w codziennym działaniu w pozyskiwaniu nowych Klientów
  • Analiza dotychczasowego sposobu działania w procesie pozyskiwania nowych Klientów
  • Jakość i ilość działań w codziennej pracy handlowca – kluczowe znaczenie
  • Budowanie bazy danych, analiza informacji, skuteczna praca z bazą i terminarzem
  • Jak efektywnie wykorzystać telefon w procesie pozyskiwania nowych Klientów?

Działaj jak nowoczesny handlowiec. Dostosuj proces sprzedaży do procesu zakupu.

  • Jak przebiega proces zakupu
  • Czym kieruje się klient przy podejmowaniu decyzji w zależności od etapu procesu zakupowego
  • W jaki sposób argumentować na poszczególnych etapach procesu zakupowego
  • Jak dostosować proces sprzedaży do procesu zakupu

Sprzedaż dzisiaj to w coraz mniejszym stopniu dostarczenie wyłącznie produktu, czy usługi, a bardziej transfer wartości. 

  • Dlaczego opierać sprzedaż na wartości, a nie na cenie?
  • Jak przygotować argumentację opartą na wartości?
  • Twoja propozycja wartości
  • Jak zwiększyć wartość swojej oferty
  • Jak chronić wartość w rozmowie handlowej

Nowoczesne techniki zdobywania klienta

  • Zrób ze swojego klienta „Bohatera”
  • Multichannel communication
  • Rzuć wyzwanie status quo Twojego potencjalnego klienta (challenger selling)
  • Opowiadaj atrakcyjne „wizualne historie”
  • Wykorzystaj historie z kontrastem
  • „Zaatakuj” nietypowe potrzeby
  • Podkreśl ryzyko

Praktyczny trening komunikacji

  • Twoje atuty i jak skutecznie je wykorzystać ?
  • Co jest najistotniejsze w komunikacji z punktu widzenia Klienta?
  • Kultura prowadzenia rozmowy – barwa głosu, sposób wyrażania się
  • Umiejętność budowania dobrej atmosfery i zaciekawienie Klienta
  • Znaczenie dobrego kontaktu, sympatii i zaufania, przyjazne nastawienie, uśmiech
  • Sztuka pozytywnej komunikacji – wpływ myślenia i emocji na jakość komunikacji
  • Pro-aktywna postawa i ukierunkowanie na pozytywną współpracę z Klientem, szukanie najlepszych rozwiązań
  • Znaczenie wielokrotnych kontaktów i konsekwencja w podtrzymywaniu relacji
  • Budowanie prawdziwego partnerstwa z Klientem, poprzez 100% zaangażowanie osobistej woli i chęci w wykonywane działania

Telefon w biznesie

  • Rozmowa telefoniczna w detalach – analiza
  • Komunikaty ułatwiające zawarcie porozumienia
  • Potrzebne umiejętności w prowadzeniu rozmowy przez telefon
  • Najczęstsze błędy w prowadzeniu rozmowy przez telefon
  • Powitanie – czyli szansa na dobre wrażenie
  • Trudne sytuacje: odmowa, irytacja, brak kontaktu – jak sobie radzić

Pierwsza rozmowa telefoniczna Cold Call

  • Telefon w biznesie
  • Omówienie struktury/etapów „zimnego telefonu”
  • Opracowanie odpowiedzi na najczęściej pojawiające się w rozmowach telefonicznych obiekcje
  • Przygotowanie scenariuszy skutecznych rozmów telefonicznych
  • Role plays – ćwiczenie rozmów telefonicznych

Zadawanie pytań – najważniejsza umiejętność

  • Podstawowa klasyfikacja pytań
  • Jak dzięki zadawaniu pytań „otworzyć klienta” i nawiązać z nim współpracę
  • Zdobywanie i precyzowanie informacji o kliencie
  • W jaki sposób ukierunkować myślenie klienta poprzez zadawanie właściwych pytań?
  • Sprawdzone techniki zadawania pytań
  • Zatrzymanie – unieruchomienie
  • Alternatywny wybór
  • Technika „odbicia”
  • Wciągnięcie

Zadawanie pytań w ukierunkowanej na sprzedaż metodzie diagnozowania potrzeb WTP
– Warunki, Trudności, Potrzeby

  • Na czym polega technika WTP?
  • Jak zastosowanie techniki WTP ułatwia pozyskanie nowych klientów i prowadzenie rozmów sprzedażowych
  • Kierunki zadawania pytań w technice WTP podczas zdobywania nowych klientów
  • Katalog pytań
  • Jak „sprzedać” klientowi korzyści ze współpracy
  • Sformułowania pomostowe
  • Ilustrowanie korzyści.
  • Obrazowy język

 9 nowoczesnych technik zamykania sprzedaży

  • Technika zamykania 1 do 10
  • Ofensywne zamknięcie sprzedaży
  • Zabierz cukierki
  • Teraz albo nigdy
  • Zamknięcie Bena Franklina
  • Ostry kąt
  • Stańmy po jednej stronie
  • Wizualne zamknięcie
  • Empatia

 

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:

13-14.10.2022 r.

CENA SZKOLENIA:

2.750 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  Dzień I Dzień II
szkolenie 09:30 – 11:00 09:00 – 11:00
przerwa kawowa 11:00 – 11:15 11:00 – 11:15
szkolenie 11:15 – 13:00 11:15 – 13:00
obiad 13:00 – 14:00 13:00 – 14:00
szkolenie 14:00 – 15:30 14:00 – 15:30
przerwa kawowa 15:30 – 15:45
 
szkolenie 15:45 – 17:00
 
122365035

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 250 zł brutto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 290 zł brutto ze śniadaniem

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trener prowadzący:

Trener Mach & Partner Consulting Kamil Kobus, szkolenia zarządzanie, sprzedaż

Kamil Kobus – Trener, Coach, Konsultant

W swojej karierze trenerskiej spędził ponad 500 dni na prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta, komunikacji, negocjacji oraz zarządzania czasem i ludźmi. Ma doświadczenie zarówno w prowadzeniu prezentacji dla szerokiego audytorium, jak i szkoleń metodami aktywnymi w kilkuosobowych grupach. Szkoli sprzedawców i pracowników innych specjalizacji, a także kadrę kierowniczą małych i dużych przedsiębiorstw. 

Dzięki bogatemu doświadczeniu w biznesie Kamil buduje treści przekazywane podczas szkoleń na ciekawym połączeniu teorii z praktyką. Projektowane przez niego ćwiczenia i case studies bazują zazwyczaj na faktycznych sytuacjach zaobserwowanych w życiu zawodowym. Podawane przykłady dotyczą realnych sytuacji, firm i ludzi – z pełną dbałością o zachowanie należytej poufności. Od strony metodologicznej szkolenia prowadzone przez Kamila opierają się na dynamice procesu grupowego. Uczestnicy mogą nie tylko słuchać, ale również doświadczać i dyskutować dobrze się przy tym bawiąc. To wszystko dzieje się po drodze do osiągnięcia celu szkolenia, do którego uczestnicy prowadzeni są pewnie, bezpiecznie i z poszanowaniem ich indywidualnych potrzeb.

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.