PROWADZENIE SPOTKAŃ I NEGOCJACJI Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI
- sztuka przekonywania i argumentacji
Cel i korzyści szkolenia:
Zakres merytoryczny szkolenia:
Umiejętne prezentowanie siebie i skuteczne przekonywanie – jak wiarygodnie i z przekonaniem prezentować własną osobę?
- Osobiste umiejętności autoprezentacji i odziaływania na innych
- Demonstracja kompetencji, profesjonalizm i wiarygodność
- Techniki wywierania wpływu
- Efektywne zastosowanie niewerbalnych i werbalnych technik przekazu
- Umiejętność aktywnego słuchania oraz sztuka zadawania właściwych pytań
- Unique Selling Proposition (USP) – własna niepowtarzalna strategia
- Elevator Pitch (efektywne przekonanie w krótkim czasie)
Optymalny proces negocjacyjny zgodny ze strategią (obrona ceny, minimalizacja warunków,
poszerzenie asortymentu itp.)
- Siła w negocjacjach, profil dobrego negocjatora – test
- Istotne zasady negocjacji – cechy procesu negocjacyjnego
- Umiejętność prezentacji i osiągania własnych potrzeb
- Argumentacja racjonalna i emocjonalna
- Równowaga między celem a relacją
- Warunki skutecznych negocjacji
Istota i etapy negocjacji – jak zaplanować i poprowadzić negocjacje?
- Przygotowanie do negocjacji
- Określenie celów w negocjacjach i metod ich osiągania
- Struktura procesu negocjacyjnego oraz fazy procesu negocjacyjnego
- Strategie i taktyki negocjacyjne – jak dobrać strategię i taktyki do każdej sytuacji?
- Poszukiwanie wspólnych rozwiązań – konstruktywna konfrontacja
Analiza zachowań negocjacyjnych – typy negocjatorów
„Konkurencja ma taniej, lepiej, szybciej,
więcej…” – techniki osłabiania KAM’ów przez Klienta – jak im przeciwdziałać?
- Metody podejścia do Klienta, gdy mówi „nie”
- Zastrzeżenia cenowe- psychologiczne aspekty ceny
- Racjonalne i emocjonalne aspekty obiekcji Klientów
- Wskazówki dotyczące sposobów rozmawiania o cenie i reagowania na
zastrzeżenia cenowe
– techniki prezentacji ceny - Kreatywne poszukiwanie indywidualnych rozwiązań
- Sztuka czynienia ustępstw – umiejętne negocjowanie rabatów
Trudne sytuacje i obrona przed manipulacją w negocjacjach
- Manipulacyjne metody negocjacyjne i obrona przed manipulacją w negocjacjach
- Bluff w negocjacjach, demaskowanie gier handlowo – negocjacyjnych
- Rozwiązania na wyjście z impasu w konkretnych sytuacjach – analiza przypadków
Czas trwania: 2 dni
Organizacja i terminy:
AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:
21-22.11.2022 r.
CENA SZKOLENIA:
2.750 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I | Dzień II | |
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | |
szkolenie | 15:45 – 17:00 |
LOKALIZACJA SZKOLENIA:
Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno
Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 250 zł brutto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 290 zł brutto ze śniadaniem
Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).
Trener prowadzący: *
Mariusz Walczak – Trener, Doradca, Lider, Praktyk biznesu
Od 22 lat specjalizuje się w budowaniu efektywnych zespołów i zarządzaniu opierającym się na zasadach
„leadershipment”. Zarządzał zespołami sprzedażowymi, projektowymi, produkcyjnymi zarówno w siedzibach firm, jak i w terenie. Ma również doświadczenie w prowadzeniu zespołów rozproszonych, współpracujących w wielu
krajach i różnych strefach czasowych.
Pracował, jako: Kierownik w hipermarkecie, Key Account Manager, Sales Manager, Dyrektor Zarządzający, Business Development Manager, Project Manager, czy CEO w wielu firmach i branżach. Zarządzał zespołami od 8 do ponad 230 osób, bezpośrednio i projektowo na rynku polskim oraz międzynarodowym, głównie Niemcy, Francja, Belgia, USA.
Dobrze wie, na czym polega zarządzanie partycypacyjne i zaangażowanie pracowników. Potrafi efektywnie wyznaczać zadania, realizować cele, strategie i misje firmy. Uważa, że nie można stworzyć idealnego pracownika, ale można zbudować idealny, wszechstronny zespół. Jego mocne strony to umiejętność komunikacji, motywacji i rozwoju pracowników. Jest fanem dobrych KPI’s, uważa, że doskonale pomagają realizować założenia firm.
* Firma Mach & Partner Consulting Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość zmiany trenera
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.