Menu Zamknij

PROWADZENIE SPOTKAŃ I NEGOCJACJI Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI

- sztuka przekonywania i argumentacji

Cel i korzyści szkolenia:

Zakres merytoryczny szkolenia:

Umiejętne prezentowanie siebie i skuteczne przekonywanie – jak wiarygodnie i z przekonaniem prezentować własną osobę?

  • Osobiste umiejętności autoprezentacji i odziaływania na innych
  • Demonstracja kompetencji, profesjonalizm i wiarygodność
  • Techniki wywierania wpływu
  • Efektywne zastosowanie niewerbalnych i werbalnych technik przekazu
  • Umiejętność aktywnego słuchania oraz sztuka zadawania właściwych pytań
  • Unique Selling Proposition (USP) – własna niepowtarzalna strategia
  • Elevator Pitch (efektywne przekonanie w krótkim czasie)

Optymalny proces negocjacyjny zgodny ze strategią (obrona ceny, minimalizacja warunków,
poszerzenie asortymentu itp.)

  • Siła w negocjacjach, profil dobrego negocjatora – test
  • Istotne zasady negocjacji – cechy procesu negocjacyjnego
  • Umiejętność prezentacji i osiągania własnych potrzeb
  • Argumentacja racjonalna i emocjonalna
  • Równowaga między celem a relacją
  • Warunki skutecznych negocjacji

Istota i etapy negocjacji – jak zaplanować i poprowadzić negocjacje?

  • Przygotowanie do negocjacji
  • Określenie celów w negocjacjach i metod ich osiągania
  • Struktura procesu negocjacyjnego oraz fazy procesu negocjacyjnego
  • Strategie i taktyki negocjacyjne – jak dobrać strategię i taktyki do każdej sytuacji?
  • Poszukiwanie wspólnych rozwiązań – konstruktywna konfrontacja

Analiza zachowań negocjacyjnych – typy negocjatorów

“Konkurencja ma taniej, lepiej, szybciej,
więcej…” – techniki osłabiania KAM’ów przez Klienta – jak im przeciwdziałać?

  • Metody podejścia do Klienta, gdy mówi „nie”
  • Zastrzeżenia cenowe- psychologiczne aspekty ceny
  • Racjonalne i emocjonalne aspekty obiekcji Klientów
  • Wskazówki dotyczące sposobów rozmawiania o cenie i reagowania na
    zastrzeżenia cenowe
    – techniki prezentacji ceny
  • Kreatywne poszukiwanie indywidualnych rozwiązań
  • Sztuka czynienia ustępstw – umiejętne negocjowanie rabatów

Trudne sytuacje i obrona przed manipulacją w negocjacjach

  • Manipulacyjne metody negocjacyjne i obrona przed manipulacją w negocjacjach
  • Bluff w negocjacjach, demaskowanie gier handlowo – negocjacyjnych
  • Rozwiązania na wyjście z impasu w konkretnych sytuacjach – analiza przypadków

Czas trwania: 2 dni

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:

30-31.03.2020 r. Warszawa
06-07.04.2020 r. Katowice
22-23.06.2020 r. Warszawa
24-25.08.2020 r. Warszawa 

CENA SZKOLENIA:

2.500 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

 Dzień IDzień II
szkolenie09:30 – 11:0009:00 – 11:00
przerwa kawowa11:00 – 11:1511:00 – 11:15
szkolenie11:15 – 13:0011:15 – 13:00
obiad13:00 – 14:0013:00 – 14:00
szkolenie14:00 – 15:3014:00 – 15:30
przerwa kawowa15:30 – 15:45 
szkolenie15:45 – 17:00 
122365035

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Hotel DeSilva Inn Katowice Airport
ul. Równoległa 2, 42-625 Pyrzowice

Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trener prowadzący:

Cezary Paszuk – Trener, Coach, Konsultant

Działalność konsultingową i szkoleniową dla firm i instytucji prowadzi od 1997 roku. Przeprowadził zajęcia dla ok. 15 000 osób. Jego pasją jest identyfikacja problemów i potrzeb szkoleniowych, tworzenie indywidualnych programów szkoleniowych i ich późniejsza realizacja. Jego interaktywne szkolenia prowadzone w formie warsztatów z zastosowaniem gier i ćwiczeń, poparte są licznymi przykładami i gorąco omawiane w grupach.

Moderował spotkania poświęcone opracowywaniu strategii rozwoju firm. Prowadził wyjątkowe meetingi motywacyjne dla grup liczących od 15 do ponad 300 osób. W ciągu minionych 20 lat przeprowadził zajęcia dla wielu firm i tysięcy uczestników ugruntowując swoje doświadczenie trenera-praktyka.

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.