Menu Zamknij

SKUTECZNY SZEF SPRZEDAŻY

ONLINE

Cel i korzyści szkolenia:

Cel szkolenia:

  • Budowanie świadomej postawy odpowiedzialności managerskiej
  • Uporządkowanie wiedzy z zakresu zarządzania biznesem, sprzedażą, zespołami
  • Rozwijanie kompetencji w zakresie motywacji, efektywnej komunikacji, planowania, budowania zwycięskich zespołów i rozwoju ludzi

Korzyści dla Uczestników:

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • Na co zwraca uwagę Skuteczny Szef Sprzedaży i jak patrzy na biznes?
  • Jak przekładać plan na jasne cele i zadania indywidualne i zespołowe?
  • Jak rozliczać realizację zadań, zarazem motywując zespół?
  • Jak odkryć potencjał pracownika?
  • Jak dopasować styl zarządzania do pracownika, by go zmotywować i efektywnie wykorzystać jego potencjał?
  • Jak budować autorytet Szefa?
  • Jak skutecznie się komunikować i jak wzmacniać przekazy mową niewerbalną?
  • Jak być asertywnym?
  • Jak budować Poczucie Własnej Wartości – swoje i pracownika?
  • Jak prowadzić rozmowy z pracownikami: pochwalne, korygujące, dyscyplinujące, karne?
  • Jak stosować metodę coachingu biznesowego w rozwoju pracowników i zespołów?
  • Jak przygotować kartę rozwoju pracownika oraz kompetencji zespołu?

Zakres merytoryczny szkolenia:

Synergia w firmie

  • Cele firmy, mojego pracownika vs. moje cele
    • Cele, zadania i KPI’s działu sprzedaży
  • Konkurencja i jej wpływ na nasz biznes
    • Rola analizy konkurencji i przepływu informacji na ten temat w firmie
  • Różnorodność ludzi – największa bariera i największy potencjał
  • Priorytety – czyli jak robić ważne rzeczy
  • Automotywacja jako warunek konieczny dla proaktywności i postawy Lidera

Realizacja celów zespołowych

  • Co jest moim celem i jak to osiągnę?
  • Jak skutecznie wyznaczać i realizować cele zespołowe?
    • Omówienie workflow realizacji celów i zadań na przykładzie kanban
  • Delegowanie zadań indywidualnych i zespołowych
    • Umiejętność przedstawienia zadania
    • Monitorowanie realizacji zadań i ich ocena
  • Autorytet nieformalny, zaufanie i ich rola w efektywnym zarządzaniu

Kontrolowanie i monitorowanie realizacji celów

  • KPI – mierniki sukcesu
  • Analiza celów jakościowych
  • Analiza celów ilościowych
  • Realizacja celów miesięcznych, a trend długoterminowy
  • Okresy analityczne – YtoD, MAT, Kwartał, Miesiąc, Tydzień, Dzień
  • Model AWD w praktyce

Leadershipment – skuteczna metoda zarządzania zespołem

  • Różnica między Kierownikiem, a Liderem – siła przywództwa
  • Czego potrzebuje skuteczny Lider
  • Budowanie PWW (Poczucia Własnej Wartości)
  • Znaczenie osobistej motywacji u Managera
  • Jak ważny jest potencjał pracownika – czyli analiza WUP

Komunikacja – podstawa dobrego zarządzania zespołem

  • Rodzaje komunikacji (werbalna, a niewerbalna)
  • Wykorzystanie sfery niewerbalnej komunikacji jako wzmocnienia komunikatu
  • Aktywne słuchanie podstawą efektywnej komunikacji
  • Funkcje pytań, ich rodzaje i znaczenie w komunikacji
  • Znaczenie pozytywnej komunikacji i jej wpływ na pracownika
  • Wydobywanie potencjału z pracownika i zaangażowanie go w działania
  • Kim jesteśmy, 4 typy osobowości i ich wpływ na komunikację

Analiza kompetencji i zaanagażowania metodą coachingową

  • Analiza kompetencji pracownika metodą coachingową
  • Model zarządzania sytuacyjnego, jak dobrać styl zarządzania do konkretnej osoby
  • Angażowanie pracownika i zachęcanie do proaktywnej postawy
  • Przygotowanie karty rozwoju pracownika

Asertywność

  • Asertywność vs uległość, agresja
  • Komunikat „JA” vs komunikat TY
  • Różnice między, chcę, mogę, a muszę, nie mogę – stawianie granic
  • Emocje zły doradca, EQ inteligencja emocjonalna Managera
  • Technika AIKIDO w sytuacjach konfliktowych
  • Obrona przed presją i manipulacją

Konstruktywna informacja zwrotna

  • Kto i po co potrzebuje informacji zwrotnej
  • Konstruktywna informacja vs krytyka
  • Jak przygotować dobry feedback
  • Jak zmotywować zespół i pracowników do udzielania informacji zwrotnej
  • Dlaczego krytyka i presja zmniejsza wydajność i motywację
  • Mentalność millenialsów, a potrzeba szybkiej informacji zwrotnej
  • Okno JOHARI i jego funkcja w efektywnym zarządzaniu

Proaktywność w praktyce, zaangażuj swój zespół

  • Zebrania, spotkania z pracownikami (formalne, nieformalne)
  • Potencjał pracownika – jak go rozpoznać, rozwijać i wykorzystać
  • Stereotypy pokoleniowe i ich wpływ na działanie firmy – pokolenia BB, X, Y, Z
  • Rozmowy z pracownikami – roczne, kwartalne, miesięczne, burze mózgów vs constans feedback
    • Szybkość i trafność komunikacji
    • Wpływ rozmów na zaangażowanie pracownika
    • Wpływ rozmów na rozwój pracownika
    • Wpływ rozmów na atmosferę i kulturę firmy
    • Wpływ rozmów na wyniki firmy
  • Zasady nagradzania pracowników
  • Zasady karania pracowników
  • Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami:
    • Rozmowa korygująca
    • Rozmowa ostrzegawcza

Codzienny rozwój kompetencji „On the job training”.

  • Etapy szkolenia OTJ i rola Managera/Trenera
  • Zasady prowadzenia OTJ podczas udziału osób trzecich, np. Klienta
  • Praca z kartą zadaniową/szkoleniową (arkuszem rozwoju)

Narzędzia wspierające zarządzanie

  • Microsoft Outlook/Google – praca z kalendarzem, przypomnieniami i kategoriami
  • Trello – skuteczne narzędzie do zarządzania zadaniami
  • Google Drive – świetne narzędzie, do pracy na współdzielonych dokumentach
  • Komunikatory bezpośrednie i ich wpływ na ograniczenie maili (Skype, Slack, itp.)
  • E-mail, SMS, telefon – jak korzystać w zależności od rangi sprawy

Czas trwania: 2 dni

Organizacja i terminy:

AKTUALNY TERMIN TEGO SZKOLENIA:

Aktualnie nie mamy zaplanowanego tego szkolenia.
Skontaktuj się z nami w celu ustalenia terminu.

CENA SZKOLENIA:

Cena ustalana indywidualnie
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy rabatów

Cena obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów online, opracowanie materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej dla uczestnika, zaświadczenie o udziale w szkoleniu online

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

 Dzień IDzień IIDzień III
szkolenie09:00 – 10:3009:00 – 10:3009:00 – 10:30
przerwa 10:30 – 10:4510:30 – 10:4510:30 – 10:45
szkolenie10:45 – 12:1510:45 – 12:1510:45 – 12:15
    
    
    
    
szkoleniaonline1

ORGANIZACJA SZKOLENIA:

Uczestnik szkolenia powinien mieć dostęp do:
* komputera stacjonarnego lub laptopa wyposażonego w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5
* szerokopasmowego dostępu do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s

Dzień przed zajęciami trener prowadzący skontaktuje się indywidulanie z każdym Uczestnikiem szkolenia, aby zweryfikować łącze i wyjaśnić zasady uczestnictwa w zajęciach

Szkolenia prowadzone są na platformie ZOOM

Warsztaty prowadzone są przez 3 dni, po 3 godziny dziennie, które zostaną podzielone na dwa bloki po 1,5 godziny. Szkolenie rozpoczyna się rano tak, aby nie kolidowało z innymi obowiązkami Uczestnika. 

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.