Menu Zamknij

Cel i korzyści szkolenia:

Cel szkolenia:

  • Budowanie świadomej postawy odpowiedzialności managerskiej
  • Uporządkowanie wiedzy z zakresu zarządzania biznesem, sprzedażą, zespołami
  • Rozwijanie kompetencji w zakresie motywacji, efektywnej komunikacji, planowania, budowania zwycięskich zespołów i rozwoju ludzi

Korzyści dla Uczestników:

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • Na co zwraca uwagę Skuteczny Szef Sprzedaży i jak patrzy na biznes?
  • Jak przekładać plan na jasne cele i zadania indywidualne i zespołowe?
  • Jak rozliczać realizację zadań, zarazem motywując zespół?
  • Jak odkryć potencjał pracownika?
  • Jak dopasować styl zarządzania do pracownika, by go zmotywować i efektywnie wykorzystać jego potencjał?
  • Jak budować autorytet Szefa?
  • Jak skutecznie się komunikować i jak wzmacniać przekazy mową niewerbalną?
  • Jak być asertywnym?
  • Jak budować Poczucie Własnej Wartości – swoje i pracownika?
  • Jak prowadzić rozmowy z pracownikami: pochwalne, korygujące, dyscyplinujące, karne?
  • Jak stosować metodę coachingu biznesowego w rozwoju pracowników i zespołów?
  • Jak przygotować kartę rozwoju pracownika oraz kompetencji zespołu?

Zakres merytoryczny szkolenia:

Synergia w firmie

  • Cele firmy, mojego pracownika vs. moje cele
    • Cele, zadania i KPI’s działu sprzedaży
  • Konkurencja i jej wpływ na nasz biznes
    • Rola analizy konkurencji i przepływu informacji na ten temat w firmie
  • Różnorodność ludzi – największa bariera i największy potencjał
  • Priorytety – czyli jak robić ważne rzeczy
  • Automotywacja jako warunek konieczny dla proaktywności i postawy Lidera

Realizacja celów zespołowych

  • Co jest moim celem i jak to osiągnę?
  • Jak skutecznie wyznaczać i realizować cele zespołowe?
    • Omówienie workflow realizacji celów i zadań na przykładzie kanban
  • Delegowanie zadań indywidualnych i zespołowych
    • Umiejętność przedstawienia zadania
    • Monitorowanie realizacji zadań i ich ocena
  • Autorytet nieformalny, zaufanie i ich rola w efektywnym zarządzaniu

Kontrolowanie i monitorowanie realizacji celów

  • KPI – mierniki sukcesu
  • Analiza celów jakościowych
  • Analiza celów ilościowych
  • Realizacja celów miesięcznych, a trend długoterminowy
  • Okresy analityczne – YtoD, MAT, Kwartał, Miesiąc, Tydzień, Dzień
  • Model AWD w praktyce

Leadershipment – skuteczna metoda zarządzania zespołem

  • Różnica między Kierownikiem, a Liderem – siła przywództwa
  • Czego potrzebuje skuteczny Lider
  • Budowanie PWW (Poczucia Własnej Wartości)
  • Znaczenie osobistej motywacji u Managera
  • Jak ważny jest potencjał pracownika – czyli analiza WUP

Komunikacja – podstawa dobrego zarządzania zespołem

  • Rodzaje komunikacji (werbalna, a niewerbalna)
  • Wykorzystanie sfery niewerbalnej komunikacji jako wzmocnienia komunikatu
  • Aktywne słuchanie podstawą efektywnej komunikacji
  • Funkcje pytań, ich rodzaje i znaczenie w komunikacji
  • Znaczenie pozytywnej komunikacji i jej wpływ na pracownika
  • Wydobywanie potencjału z pracownika i zaangażowanie go w działania
  • Kim jesteśmy, 4 typy osobowości i ich wpływ na komunikację

Analiza kompetencji i zaanagażowania metodą coachingową

  • Analiza kompetencji pracownika metodą coachingową
  • Model zarządzania sytuacyjnego, jak dobrać styl zarządzania do konkretnej osoby
  • Angażowanie pracownika i zachęcanie do proaktywnej postawy
  • Przygotowanie karty rozwoju pracownika

Asertywność

  • Asertywność vs uległość, agresja
  • Komunikat „JA” vs komunikat TY
  • Różnice między, chcę, mogę, a muszę, nie mogę – stawianie granic
  • Emocje zły doradca, EQ inteligencja emocjonalna Managera
  • Technika AIKIDO w sytuacjach konfliktowych
  • Obrona przed presją i manipulacją

Konstruktywna informacja zwrotna

  • Kto i po co potrzebuje informacji zwrotnej
  • Konstruktywna informacja vs krytyka
  • Jak przygotować dobry feedback
  • Jak zmotywować zespół i pracowników do udzielania informacji zwrotnej
  • Dlaczego krytyka i presja zmniejsza wydajność i motywację
  • Mentalność millenialsów, a potrzeba szybkiej informacji zwrotnej
  • Okno JOHARI i jego funkcja w efektywnym zarządzaniu

Proaktywność w praktyce, zaangażuj swój zespół

  • Zebrania, spotkania z pracownikami (formalne, nieformalne)
  • Potencjał pracownika – jak go rozpoznać, rozwijać i wykorzystać
  • Stereotypy pokoleniowe i ich wpływ na działanie firmy – pokolenia BB, X, Y, Z
  • Rozmowy z pracownikami – roczne, kwartalne, miesięczne, burze mózgów vs constans feedback
    • Szybkość i trafność komunikacji
    • Wpływ rozmów na zaangażowanie pracownika
    • Wpływ rozmów na rozwój pracownika
    • Wpływ rozmów na atmosferę i kulturę firmy
    • Wpływ rozmów na wyniki firmy
  • Zasady nagradzania pracowników
  • Zasady karania pracowników
  • Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami:
    • Rozmowa korygująca
    • Rozmowa ostrzegawcza

Codzienny rozwój kompetencji „On the job training”.

  • Etapy szkolenia OTJ i rola Managera/Trenera
  • Zasady prowadzenia OTJ podczas udziału osób trzecich, np. Klienta
  • Praca z kartą zadaniową/szkoleniową (arkuszem rozwoju)

Narzędzia wspierające zarządzanie

  • Microsoft Outlook/Google – praca z kalendarzem, przypomnieniami i kategoriami
  • Trello – skuteczne narzędzie do zarządzania zadaniami
  • Google Drive – świetne narzędzie, do pracy na współdzielonych dokumentach
  • Komunikatory bezpośrednie i ich wpływ na ograniczenie maili (Skype, Slack, itp.)
  • E-mail, SMS, telefon – jak korzystać w zależności od rangi sprawy

Czas trwania: 2 dni

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:

02-03.07.2020 r.
22-23.10.2020 r.

CENA SZKOLENIA:

2.500 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  Dzień I Dzień II
szkolenie 09:30 – 11:00 09:00 – 11:00
przerwa kawowa 11:00 – 11:15 11:00 – 11:15
szkolenie 11:15 – 13:00 11:15 – 13:00
obiad 13:00 – 14:00 13:00 – 14:00
szkolenie 14:00 – 15:30 14:00 – 15:30
przerwa kawowa 15:30 – 15:45  
szkolenie 15:45 – 17:00  
122365035

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trener prowadzący:

Mariusz Walczak – Trener, doradca, lider, praktyk biznesu

Od 22 lat specjalizuje się w budowaniu efektywnych zespołów i zarządzaniu opierającym się na zasadach „leadershipment”.

Bardzo dobrze wie, na czym polega zarządzanie partycypacyjne i zaagażowanie pracowników. Potrafi efektywnie wyznaczać zadania, realizować cele, strategie i misje firmy. Uważa, że nie można stworzyć idealnego pracownika, ale można zbudować idealny, wszechstronny zespół. Jego mocne strony to umiejętność komunikacji, motywacji i rozwoju pracowników. Jest fanem dobrych KPI’s, uważa, że doskonale pomagają realizować założenia firm. Fundamentem jego pracy jest przekonanie, że równowaga w biznesie jest tak samo ważna jak w życiu, a interesy robią ze sobą przede wszystkim ludzie. Promuje zachowanie proaktywne i nastawione na szukanie rozwiązań.

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.