Menu Zamknij

STRATEGICZNE ROZMOWY ROCZNE Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI

Cel i korzyści szkolenia:

Korzyści dla Uczestników:

  • Wzmocnienie umiejętności w obszarze kompetencji fachowych, społecznych oraz podniesienie poziomu kreatywności w trudnej pracy KAM’a
  • Przeprowadzenie dokładnej analizy potencjału zarówno na poziomie klienta jak i własnym
  • Usprawnienie procesów współpracy i motywacyjne przygotowanie do strategicznych rozmów rocznych z kluczowymi klientami

Zakres merytoryczny szkolenia:

Strategiczne rozmowy roczne

  • Strategiczne rozmowy roczne vs inne spotkanie handlowe
  • Nastawienie Kupca podczas rozmów
  • Długotrwałe cele strategiczne we współpracy między firmami
  • Uczestnicy rozmów rocznych, role i znaczenie udziału osób z N-1 level
  • Forma spotkania, proporcje prezentacja vs dyskusja

Przygotowanie mentalne do rozmów rocznych – jak poradzić sobie ze stresem i lękiem

  • Optymizm kontra pesymizm w trudnej pracy KAM-a
  • Jak przeciwdziałać sabotażowi negatywnych myśli i presji otoczenia
  • Zależność pomiędzy wysoką samooceną i poczuciem własnej wartości
  • Wysokie PWW i zdrowa samoocena, jako niezbędna baza do odnoszenia sukcesów
  • Źródła stresu
  • Techniki redukcji stresu

Relationship Management – jak tworzyć i pielęgnować pozytywne kontakty z kupcem?

  • Rożne rodzaje relacji z kupcem
  • Customer Centricity – poznaj swojego klienta
  • Znaczenie wiedzy o celach klienta i jego „klientach”
  • Nowa rola KAM-a jako „dyrygenta orkiestry”
  • Razem można więcej, współpraca jako klucz, do pozyskania większych efektów
  • Relacje międzyludzkie w biznesie i ich siła
  • Budowa swojej pozycji jako preferowanego Partnera dla klienta
  • Jak nie ulegać presji ze strony Kupców?

Przygotowanie do rocznych rozmów strategicznych – niezbędnik KAM-a

  • Analiza danych sprzedażowych /naszych i klienta, udziałów, itp./
  • Analiza efektywności inwestycji – skuteczność promocji
  • Analiza innych KPI klienta, np. rotacja, dystrybucja, innowacyjność, nps
  • Wywiad z kupcem dotyczący planów jego firmy
  • Współpraca z działem marketingu i logistyki
  • SWOT – przydatne narzędzie
  • Znaczenie QBR /Kwartalnych spotkań z klientem
  • Więcej sprzedawaj niż negocjuj

Taktyka i psychologia w negocjacjach rocznych z Kupcami

  • Różnica między negocjacjami, a sprzedażą
  • Mechanizmy obronne – umiejętne reagowanie na twarde „nie” ze strony Kupca
  • Przestrzeń negocjacyjna podczas rozmów rocznych
  • Taktyka i psychologia w negocjacjach rocznych z kupcami
  • Analiza VI „złotych reguł” w negocjacjach kupieckich
  • Sposoby właściwej reakcji w sytuacji mocnego narzekania ze stron kupca
  • Stanowczość, konsekwencja i profesjonalizm zamiast agresji
  • Triki wywierania wpływu stosowane przez kupców
  • Jak przygotowują się do negocjacji rocznych kupcy?
  • Czy i kiedy musimy wygrać negocjacje roczne?

Strategia argumentacji i właściwa prezentacja w twardych negocjacjach cenowych

  • Wartość podstawowa, a wartość dodana – po co nam USP
  • Wizualizacja i siła jej wpływu
  • Proaktywność w prezentacji – pytać, słuchać, argumentować, wymagać
  • Właściwa lista kontrolna do przygotowania dobrej prezentacji
  • Growth Bridge – narzędzie stabilnego rozwoju
  • Partnership – czyli negocjacje roczne mogą być przyjemne

Czas trwania: 2 dni

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:

19-20.11.2020 r.

CENA SZKOLENIA:

2.500 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  Dzień I Dzień II
szkolenie 09:30 – 11:00 09:00 – 11:00
przerwa kawowa 11:00 – 11:15 11:00 – 11:15
szkolenie 11:15 – 13:00 11:15 – 13:00
obiad 13:00 – 14:00 13:00 – 14:00
szkolenie 14:00 – 15:30 14:00 – 15:30
przerwa kawowa 15:30 – 15:45  
szkolenie 15:45 – 17:00  
122365035

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trener prowadzący:

Mariusz Walczak – Trener, doradca, lider, praktyk biznesu

Od 22 lat specjalizuje się w budowaniu efektywnych zespołów i zarządzaniu opierającym się na zasadach „leadershipment”.

Bardzo dobrze wie, na czym polega zarządzanie partycypacyjne i zaagażowanie pracowników. Potrafi efektywnie wyznaczać zadania, realizować cele, strategie
i misje firmy. Uważa, że nie można stworzyć idealnego pracownika, ale można zbudować idealny, wszechstronny zespół. Jego mocne strony to umiejętność komunikacji, motywacji i rozwoju pracowników. Jest fanem dobrych KPI’s, uważa, że doskonale pomagają realizować założenia firm. Fundamentem jego pracy jest przekonanie, że równowaga w biznesie jest tak samo ważna jak w życiu, a interesy robią ze sobą przede wszystkim ludzie. Promuje zachowanie proaktywne i nastawione na szukanie rozwiązań.

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.