Cel i korzyści szkolenia:
Korzyści dla Uczestników:
- Wzmocnienie umiejętności w obszarze kompetencji fachowych, społecznych oraz podniesienie poziomu kreatywności w trudnej pracy KAM’a
- Przeprowadzenie dokładnej analizy potencjału zarówno na poziomie klienta jak i własnym
- Usprawnienie procesów współpracy i motywacyjne przygotowanie do strategicznych rozmów rocznych z kluczowymi klientami
Zakres merytoryczny szkolenia:
Strategiczne rozmowy roczne
- Strategiczne rozmowy roczne vs inne spotkanie handlowe
- Nastawienie Kupca podczas rozmów
- Długotrwałe cele strategiczne we współpracy między firmami
- Uczestnicy rozmów rocznych, role i znaczenie udziału osób z N-1 level
- Forma spotkania, proporcje prezentacja vs dyskusja
Przygotowanie mentalne do rozmów rocznych – jak poradzić sobie ze stresem i lękiem
- Optymizm kontra pesymizm w trudnej pracy KAM-a
- Jak przeciwdziałać sabotażowi negatywnych myśli i presji otoczenia
- Zależność pomiędzy wysoką samooceną i poczuciem własnej wartości
- Wysokie PWW i zdrowa samoocena, jako niezbędna baza do odnoszenia sukcesów
- Źródła stresu
- Techniki redukcji stresu
Relationship Management – jak tworzyć i pielęgnować pozytywne kontakty z kupcem?
- Rożne rodzaje relacji z kupcem
- Customer Centricity – poznaj swojego klienta
- Znaczenie wiedzy o celach klienta i jego „klientach”
- Nowa rola KAM-a jako „dyrygenta orkiestry”
- Razem można więcej, współpraca jako klucz, do pozyskania większych efektów
- Relacje międzyludzkie w biznesie i ich siła
- Budowa swojej pozycji jako preferowanego Partnera dla klienta
- Jak nie ulegać presji ze strony Kupców?
Przygotowanie do rocznych rozmów strategicznych – niezbędnik KAM-a
- Analiza danych sprzedażowych /naszych i klienta, udziałów, itp./
- Analiza efektywności inwestycji – skuteczność promocji
- Analiza innych KPI klienta, np. rotacja, dystrybucja, innowacyjność, nps
- Wywiad z kupcem dotyczący planów jego firmy
- Współpraca z działem marketingu i logistyki
- SWOT – przydatne narzędzie
- Znaczenie QBR /Kwartalnych spotkań z klientem
- Więcej sprzedawaj niż negocjuj
Taktyka i psychologia w negocjacjach rocznych z Kupcami
- Różnica między negocjacjami, a sprzedażą
- Mechanizmy obronne – umiejętne reagowanie na twarde „nie” ze strony Kupca
- Przestrzeń negocjacyjna podczas rozmów rocznych
- Taktyka i psychologia w negocjacjach rocznych z kupcami
- Analiza VI „złotych reguł” w negocjacjach kupieckich
- Sposoby właściwej reakcji w sytuacji mocnego narzekania ze stron kupca
- Stanowczość, konsekwencja i profesjonalizm zamiast agresji
- Triki wywierania wpływu stosowane przez kupców
- Jak przygotowują się do negocjacji rocznych kupcy?
- Czy i kiedy musimy wygrać negocjacje roczne?
Strategia argumentacji i właściwa prezentacja w twardych negocjacjach cenowych
- Wartość podstawowa, a wartość dodana – po co nam USP
- Wizualizacja i siła jej wpływu
- Proaktywność w prezentacji – pytać, słuchać, argumentować, wymagać
- Właściwa lista kontrolna do przygotowania dobrej prezentacji
- Growth Bridge – narzędzie stabilnego rozwoju
- Partnership – czyli negocjacje roczne mogą być przyjemne
Czas trwania: 2 dni
Organizacja i terminy:
AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:
19-20.11.2020 r.
CENA SZKOLENIA:
2.500 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I | Dzień II | |
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | |
szkolenie | 15:45 – 17:00 |
LOKALIZACJA SZKOLENIA:
Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno
Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem
Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).
Trener prowadzący:
Mariusz Walczak – Trener, doradca, lider, praktyk biznesu
Od 22 lat specjalizuje się w budowaniu efektywnych zespołów i zarządzaniu opierającym się na zasadach „leadershipment”.
Bardzo dobrze wie, na czym polega zarządzanie partycypacyjne i zaagażowanie pracowników. Potrafi efektywnie wyznaczać zadania, realizować cele, strategie
i misje firmy. Uważa, że nie można stworzyć idealnego pracownika, ale można zbudować idealny, wszechstronny zespół. Jego mocne strony to umiejętność komunikacji, motywacji i rozwoju pracowników. Jest fanem dobrych KPI’s, uważa, że doskonale pomagają realizować założenia firm. Fundamentem jego pracy jest przekonanie, że równowaga w biznesie jest tak samo ważna jak w życiu, a interesy robią ze sobą przede wszystkim ludzie. Promuje zachowanie proaktywne i nastawione na szukanie rozwiązań.
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.