
Cel i korzyści szkolenia:
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności strategicznej współpracy z klientami, zarówno instytucjonalnymi, jak i biznesowymi. Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę na temat zarządzania relacjami z klientami (CRM), planowania działań sprzedażowych oraz analityki KPI. Program pozwoli na lepsze zrozumienie procesów decyzyjnych klientów, skuteczniejsze zarządzanie sprzedażą oraz doskonalenie komunikacji biznesowej.
Korzyści dla uczestników:
✅ Efektywna współpraca z klientami – zrozumienie specyfiki klientów i dostosowanie działań do ich potrzeb.
✅ Lepsze zarządzanie procesem sprzedaży – skuteczne wykorzystanie CRM, planowanie zadań i aktywności.
✅ Strategiczne podejście do KPI – umiejętność analizy kluczowych wskaźników biznesowych i ich wpływu na sprzedaż.
✅ Rozwój kompetencji komunikacyjnych – sztuka zadawania pytań, aktywne słuchanie i dopasowanie stylu komunikacji do osobowości klienta.
✅ Zwiększenie skuteczności negocjacji – umiejętność budowania długofalowych relacji i wspólnego definiowania celów biznesowych.
✅ Praktyczna wiedza o CRM – efektywne zarządzanie lejkiem sprzedaży, zakładanie klientów i firm, segmentacja klientów.
Zakres merytoryczny szkolenia:
Strategiczna współpraca z Klientami
- Specyfika i mix działań klienta
- Klient instytucjonalny, a biznesowy
- Proces decyzyjny Klienta i jego znaczenie dla procesu sprzedaży
- Segmentacja Klientów
Sprzedaż transakcyjna, a doradcza
Planowanie i realizacja celów
- Realizacja celów z Klientem
- Definicja i stawianie wspólnych celów
- Planowanie działań etapami
- Tworzenie CustomerBusiness Plans
KPI –mierniki sukcesu, analityka
- Obrót (YtoY, YtoD, MtoM, Target, Trend)
- Marża (wartościowa/%)
Konwersja sprzedaży, a Traffic - Product Mix, Sprzedaż na m2
- Rotacja produktów (kategorii, marek, konkretnych produktów)
- Zaleganie (kiedy i jak liczyć)
- Udział promocji w sprzedaży, Udziały marek
- Definiowanie własnych KPI’s
Rola komunikacji we współpracy
- Siła i znaczenie pytań w komunikacji. Sztuka zadawania pytań
- Aktywne słuchanie –rola i techniki
- Sfera werbalna i niewerbalna
- Typy osobowości człowieka
- Kim jesteśmy, 4 typy osobowości w oparciu o typologię kolorów Junga
- Test z typów osobowości
- Przeniesienie stylów osobowości na pracę klientem zewnętrznym
CRM –w praktyce
- Zakładanie nowych Klientów i Firm
- Sales flow
- Od Prospectado Deal –przepływ lejka sprzedaży
- Planowanie zadań i aktywności
- Planowanie zadań, rozmów, spotkań
- Wysyłka e-mail z CRM
- Role w CRM, kto jest kim
- Osoba odpowiedzialna za Klienta
- Obserwator
- Współpracownik
- Praca z kalendarzem
- Analityka CRM
Organizacja i terminy:
AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:
14-15.05.2025 r.
07-08.10.2025 r.
CENA SZKOLENIA:
3.750 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I | Dzień II | |
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | |
szkolenie | 15:45 – 17:00 |

LOKALIZACJA SZKOLENIA:
Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno
Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).
Trener prowadzący

Mariusz Walczak – Trener, doradca, lider, praktyk biznesu.
Od 22 lat specjalizuje się wbudowaniu efektywnych zespołów izarządzaniu opierającym się na zasadach „leadershipment”.
Zarządzał zespołami sprzedażowymi, projektowymi, produkcyjnymi zarówno w siedzibach firm, jak i w terenie. Ma również doświadczenie w prowadzeniu zespołów rozproszonych, współpracujących w wielu krajach i różnych strefach czasowych.
Firma Mach & Partner Consulting zastrzega sobie prawo do zmiany trenera SZKOLENIA BIZNESOWE, PROJEKTY ROZWOJOWE, DORADZTWO, COACHING, AUDYTY.
Pracował, jako: Kierownik w hipermarkecie, Key Account Manager, Sales Manager, Dyrektor Zarządzający, Business Development Manager, Project Manager, czy CEO w wielu firmach i branżach. Zarządzał zespołami od 8 do ponad 230 osób, bezpośrednio i projektowo na rynku polskim oraz międzynarodowym, głównie Niemcy, Francja, Belgia, USA. Czynnie zarządza zespołem sprzedaży i marketingu w branży IT.
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Polecane szkolenia sprzedażowe:
Weź udział w szkoleniu
Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

