Cezary Paszuk
Trener, Coach, Konsultant
Działalność konsultingową i szkoleniową dla firm i instytucji prowadzi od 1997 roku. Przeprowadził zajęcia dla ok. 15 000 osób. Jego pasją jest identyfikacja problemów i potrzeb szkoleniowych, tworzenie indywidualnych programów szkoleniowych i ich późniejsza realizacja. Jego interaktywne szkolenia prowadzone w formie warsztatów z zastosowaniem gier i ćwiczeń, poparte są licznymi przykładami i gorąco omawiane w grupach. Realizował duże projekty rekrutacyjne, doradzał w zakresie organizacji działów handlowych i motywacyjnych systemów wynagrodzeń. Moderował spotkania poświęcone opracowywaniu strategii rozwoju firm. Prowadził wyjątkowe meetingi motywacyjne dla grup liczących od 15 do ponad 300 osób. W ciągu minionych 20 lat przeprowadził zajęcia dla wielu firm i tysięcy uczestników ugruntowując swoje doświadczenie trenera-praktyka.
Pracował w sektorze turystycznym, jako specjalista d/s turystyki zagranicznej, a następnie vice-dyrektor agencji, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie firmą, sprzedaż oferty do klientów instytucjonalnych oraz rozwój portfolio i obsługę kluczowych klientów. Kolejne doświadczenia zdobywał z Wydawnictwem Prasowym Adama Jezierskiego (jako regionalny szef gazety „Anonse” oraz przy wprowadzeniu na rynek warszawski gazety „Oferta”) oraz z Radiem Jedność Plus
w Kielcach, gdzie odpowiedzialny był za zarządzanie działem reklamy i sprzedaż czasu antenowego. Był członkiem Rady Nadzorczej i doradcą oraz trenerem w DSA S.A. (firmie zajmującej się sprzedażą usług finansowych – 5000 współpracowników na terenie kraju). W firmie TACOMA POLSKA sp. z o.o., zajmującej się dystrybucją produktów finansowych, był doradcą ds. rozwoju kadry managerskiej. Sprawował funkcję Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu w największej europejskiej firmie zarządzania wierzytelnościami – INTRUM JUSTITIA sp. z o.o. Do jego obowiązków należało zarządzanie zespołem oraz zawieranie i negocjowanie kontraktów z kluczowymi klientami firmy. Kierował w organizacji wdrożeniem CRM. Jako Dyrektor Zarządzający/Szef projektu kierował uruchomieniem Call Center na 60 stanowisk.
Szkolenia otwarte
to nie wszystko!
Zobacz inne szkolenia tego trenera:


- Zarządzanie zespołem
- Organizacja pracy i delegowanie zadań
- Coaching menadżerski
- Standaryzacja procesów sprzedaży i obsługi klienta
- Zarządzanie regionem sprzedaży
- Zarządzanie relacjami z klientami
- Key Account Managment
- Prospecting
- Prezentacja handlowa
- Radzenie sobie z trudnym klientem
- Techniki sprzedaży i obrona ceny
- Skuteczna sprzedaż przez telefon
- Negocjacje
- Skuteczna windykacja
- Matematyka handlowa