Menu Zamknij

Cezary Paszuk

Trener, Coach, Konsultant

Działalność konsultingową i szkoleniową dla firm i instytucji prowadzi od 1997 roku. Przeprowadził zajęcia dla ok. 15 000 osób. Jego pasją jest identyfikacja problemów i potrzeb szkoleniowych, tworzenie indywidualnych programów szkoleniowych i ich późniejsza realizacja. Jego interaktywne szkolenia prowadzone w formie warsztatów z zastosowaniem gier i ćwiczeń, poparte są licznymi przykładami i gorąco omawiane w grupach. Realizował duże projekty rekrutacyjne, doradzał w zakresie organizacji działów handlowych i motywacyjnych systemów wynagrodzeń. Moderował spotkania poświęcone opracowywaniu strategii rozwoju firm. Prowadził wyjątkowe meetingi motywacyjne dla grup liczących od 15 do ponad 300 osób. W ciągu minionych 20 lat przeprowadził zajęcia dla wielu firm i tysięcy uczestników ugruntowując swoje doświadczenie trenera-praktyka.

Pracował w sektorze turystycznym, jako specjalista d/s turystyki zagranicznej, a następnie vice-dyrektor agencji, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie firmą, sprzedaż oferty do klientów instytucjonalnych oraz rozwój portfolio i obsługę kluczowych klientów. Kolejne doświadczenia zdobywał z Wydawnictwem Prasowym Adama Jezierskiego (jako regionalny szef gazety „Anonse” oraz przy wprowadzeniu na rynek warszawski gazety „Oferta”) oraz z Radiem Jedność Plus
w Kielcach, gdzie odpowiedzialny był za zarządzanie działem reklamy i sprzedaż czasu antenowego. Był członkiem Rady Nadzorczej i doradcą oraz trenerem w DSA S.A. (firmie zajmującej się sprzedażą usług finansowych – 5000 współpracowników na terenie kraju). W firmie TACOMA POLSKA sp. z o.o., zajmującej się dystrybucją produktów finansowych, był doradcą ds. rozwoju kadry managerskiej. Sprawował funkcję Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu w największej europejskiej firmie zarządzania wierzytelnościami – INTRUM JUSTITIA sp. z o.o. Do jego obowiązków należało zarządzanie zespołem oraz zawieranie i negocjowanie kontraktów z kluczowymi klientami firmy. Kierował w organizacji wdrożeniem CRM. Jako Dyrektor Zarządzający/Szef projektu kierował uruchomieniem Call Center na 60 stanowisk. 

prowadzi

m. in. szkolenia:

Szkolenia otwarte

to nie wszystko!

Zobacz inne szkolenia tego trenera:

  • Zarządzanie zespołem
  • Organizacja pracy i delegowanie zadań
  • Coaching menadżerski
  • Standaryzacja procesów sprzedaży i obsługi klienta
  • Zarządzanie regionem sprzedaży
  • Zarządzanie relacjami z klientami
  • Key Account Managment
  • Prospecting
  • Prezentacja handlowa
  • Radzenie sobie z trudnym klientem
  • Techniki sprzedaży i obrona ceny
  • Skuteczna sprzedaż przez telefon
  • Negocjacje
  • Skuteczna windykacja
  • Matematyka handlowa

Poznaj naszych

Pozostałych Trenerów

POWRÓT

DO STRONY GŁÓWNEJ