Grzegorz Dąbrowski
Trener, Konsultant, Audytor, Praktyk biznesu
Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in.: Dyrektora Logistyki, Dyrektora ds. Optymalizacji i Controllingu Kosztów Logistycznych, Dyrektora Zarządzającego i Dyrektora Handlowego.
Do jego obowiązków należało: analizowanie kosztów funkcjonowania
14 oddziałów spółki oraz wskazanie kierunków optymalizacji kosztów osobowych jak również procesów produkcyjnych i dystrybucyjnych; operacyjne zarządzanie spółką, a w nim zarządzanie działami: – księgowości i kadr, – marketingu i sprzedaży, – logistyki i magazynowania, – produkcji, – konstrukcyjnym, – technologii, – infrastruktury, – utrzymania ruchu.
Wyznaczał i realizował cele, zarządzał zmianami, negocjował kontrakty z kluczowymi klientami /powyżej 300 000 zł/, wdrażał oraz kontraktował produkty prototypowe u klientów, budował nowe działy w firmie, rozliczał z efektów pracy podległe zespoły, rozwijał działania sprzedażowe firmy również przez poszukiwanie i wykorzystywanie nowych możliwości na rynku, współtworzył i realizował cele sprzedażowe.
Wdrażał metody Lean Managementu w przedsiębiorstwach w zakresie 5S, SMED, OEE
i TPM. Prowadzi audyty oraz projekty konsultingowe dla przedsiębiorstw w zakresie potencjału do optymalizacji procesów produkcyjnych i logistycznych.
W sali szkoleniowej stawia na praktyczne walory szkolenia oraz umiejętności, które można od razu wdrożyć w życie. Pomaga wypracować systemy i narzędzia dostosowane do potrzeb.
Prowadzi
m.in. szkolenia:

- zarządzanie zespołami sprzedażowymi,
- zarządzanie projektami,
- optymalizacja kosztów produkcyjnych i logistycznych w przedsiębiorstwach,
- analizy kosztowo-procesowe w arkuszu Excel’a,
- optymalizacja organizacji spółek ze względu ich na strukturę.