Menu Zamknij

Jacek Olszewski

Trener biznesu, konsultant, coach, mediator

Ekspert w zakresie umiejętności handlowych, negocjacji i obsługi Klientów. Wspiera swoich Klientów w budowaniu efektywnych zespołów sprzedażowych, rozwoju kompetencji handlowych z uwzględnieniem specyfiki danej branży. Prowadzi coachingi „on the job” dla handlowców i managerów sprzedaży oraz executive coaching dla wyższej kadry zarządzającej działami sprzedaży. Pomaga wyprowadzać zespoły sprzedażowe z konfliktów wewnętrznych oraz podnosić ich efektywność w sytuacjach kryzysowych. Wspiera również w przygotowaniu i wdrożeniu procesu zarządzania sprzedażą. Doświadczenie trenerskie i coachingowe zdobywa od 2004 roku. Przeprowadził ponad 360 grup szkoleniowych oraz około 1300 godzin coachingów.

Z wykształcenia biolog i interwent kryzysowy. Ponadto certyfikowany trener i coach biznesowy (Grupa Szkoleniowa Kontrakt-OSH) oraz mediator (SMR). W pracy wykorzystuje również umiejętności zdobyte podczas certyfikacji z Racjonalnej Terapii Zachowań oraz Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Dzięki temu praca rozwojowa z uczestnikami warsztatów oraz coachingów daje znacznie większe szanse na wdrożenie trenowanych umiejętności w praktykę.

Jest praktykiem. W ETC-Dystrybucja (piwo i napoje) zarządzał sprzedażą najpierw jako kierownik w oddziale, a następnie dyrektor sprzedaży w centrali firmy. Jako KAM, później Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu w INCO-Veritas G.Ch.G (marka Ludwik, Buwi, Florovit) zajmował się współpracą z międzynarodowymi sieciami handlowymi oraz rynkiem tradycyjnym (kluczowi dystrybutorzy). Współpracując z Produktami Benedyktyńskimi, w roli Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży odpowiadał za rozwój rynku nowoczesnego. Przez cały czas pracy trenerskiej zajmuje się pozyskiwaniem, sprzedażą oraz obsługą Klientów. 

prowadzi

m. in. szkolenia:

Szkolenia otwarte

to nie wszystko!

Zobacz inne szkolenia tego trenera:

  • Efektywne rozmowy i spotkania handlowe
  • Zarządzanie sprzedażą i zespołem handlowym
  • Tworzenie procesu zarządzania sprzedażą i jego wdrażania
  • Umiejętności managerskie
  • Coaching i umiejętności trenerskie
  • Budowanie efektywnych zespołów pracowniczych i managerskich
  • Współpraca między różnymi zespołami i działami
  • Praktyczne radzenie sobie ze stresem oraz medytacji
  • Radzenie sobie z agresją i uległością
  • Zmniejszanie barier ograniczających zachowania asertywne
  • Konstruktywny dialog w konflikcie i sytuacjach kryzysowych
  • Planowanie celów zawodowych i osobistych oraz ich realizacja

Poznaj naszych

Pozostałych Trenerów

POWRÓT

DO STRONY GŁÓWNEJ