Jacek Olszewski
Trener biznesu, konsultant, coach, mediator
Ekspert w zakresie umiejętności handlowych, negocjacji i obsługi Klientów. Wspiera swoich Klientów w budowaniu efektywnych zespołów sprzedażowych, rozwoju kompetencji handlowych z uwzględnieniem specyfiki danej branży. Prowadzi coachingi „on the job” dla handlowców i managerów sprzedaży oraz executive coaching dla wyższej kadry zarządzającej działami sprzedaży. Pomaga wyprowadzać zespoły sprzedażowe z konfliktów wewnętrznych oraz podnosić ich efektywność w sytuacjach kryzysowych. Wspiera również w przygotowaniu i wdrożeniu procesu zarządzania sprzedażą. Doświadczenie trenerskie i coachingowe zdobywa od 2004 roku. Przeprowadził ponad 360 grup szkoleniowych oraz około 1300 godzin coachingów.
Z wykształcenia biolog i interwent kryzysowy. Ponadto certyfikowany trener i coach biznesowy (Grupa Szkoleniowa Kontrakt-OSH) oraz mediator (SMR). W pracy wykorzystuje również umiejętności zdobyte podczas certyfikacji z Racjonalnej Terapii Zachowań oraz Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Dzięki temu praca rozwojowa z uczestnikami warsztatów oraz coachingów daje znacznie większe szanse na wdrożenie trenowanych umiejętności w praktykę.
Jest praktykiem. W ETC-Dystrybucja (piwo i napoje) zarządzał sprzedażą najpierw jako kierownik w oddziale, a następnie dyrektor sprzedaży w centrali firmy. Jako KAM, później Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu w INCO-Veritas G.Ch.G (marka Ludwik, Buwi, Florovit) zajmował się współpracą z międzynarodowymi sieciami handlowymi oraz rynkiem tradycyjnym (kluczowi dystrybutorzy). Współpracując z Produktami Benedyktyńskimi, w roli Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży odpowiadał za rozwój rynku nowoczesnego. Przez cały czas pracy trenerskiej zajmuje się pozyskiwaniem, sprzedażą oraz obsługą Klientów.
Szkolenia otwarte
to nie wszystko!
Zobacz inne szkolenia tego trenera:


- Efektywne rozmowy i spotkania handlowe
- Zarządzanie sprzedażą i zespołem handlowym
- Tworzenie procesu zarządzania sprzedażą i jego wdrażania
- Umiejętności managerskie
- Coaching i umiejętności trenerskie
- Budowanie efektywnych zespołów pracowniczych i managerskich
- Współpraca między różnymi zespołami i działami
- Praktyczne radzenie sobie ze stresem oraz medytacji
- Radzenie sobie z agresją i uległością
- Zmniejszanie barier ograniczających zachowania asertywne
- Konstruktywny dialog w konflikcie i sytuacjach kryzysowych
- Planowanie celów zawodowych i osobistych oraz ich realizacja