Menu Zamknij

Kamil Chmielewski

Podpis tego trenera

Manager, facylitator a przede wszystkim praktyk – trener biznesu specjalizujący się w rozwijaniu kompetencji psychospołecznych i sprzedażowych.

Jako trener pracuje z managerami najczęściej nad ich rozwojem umiejętności liderskich. Pokazuje, jak wyznaczać, egzekwować, wspierać w realizacji celów, ale również jak stawiać granice. Z handlowcami pracuje nad zmianą nawyków i nauką sprzedaży opartej na relacyjnym, a nie akwizycyjnym podejściu do Klienta.

Jako coach/facylitator pracuje metodami kreatywnymi 1 na 1 lub z grupami nad kształtowaniem nowych nawyków i schematów postępowania.  
Na szkoleniach łączy praktykę ze sprawdzonymi koncepcjami, aby uczestnicy szkoleń zawsze wychodzili z gotowymi rozwiązaniami, które będą mogli od razu po powrocie wdrożyć do swoich zdań.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w branży finansowej, ubezpieczeniowej oraz energetycznej, pełniąc funkcję Trenera, Coacha, Facylitatora, Call Center Managera, Menadżera Projektów oraz Kierownika Zespołu Jakości i Szkoleń. Przeprowadził ponad 6000 godzin szkoleń dla managerów, doradców, telemarketerów i handlowców.

Prowadzi

m.in. szkolenia:

  • Rozwój kompetencji sprzedaży relacyjnej
  • Sprzedaż w oparciu o Storytelling
  • Narzędzia coachingu handlowców
  • Zarządzanie sobą w zmianie
  • Zarządzanie zespołem Telesprzedaży/Call Center
  • Wdrażanie standardów obsługi i utrzymania Klienta w organizacji
  • Budowanie podstaw kultury Customer Experience w organizacji
  • Rozwój kompetencji trenerskich i prezentacyjnych – ekspert jako trener

Poznaj naszych

Pozostałych Trenerów

POWRÓT

DO STRONY GŁÓWNEJ