Kamil Chmielewski
Podpis tego trenera
Manager, facylitator a przede wszystkim praktyk – trener biznesu specjalizujący się w rozwijaniu kompetencji psychospołecznych i sprzedażowych.
Jako trener pracuje z managerami najczęściej nad ich rozwojem umiejętności liderskich. Pokazuje, jak wyznaczać, egzekwować, wspierać w realizacji celów, ale również jak stawiać granice. Z handlowcami pracuje nad zmianą nawyków i nauką sprzedaży opartej na relacyjnym, a nie akwizycyjnym podejściu do Klienta.
Jako coach/facylitator pracuje metodami kreatywnymi 1 na 1 lub z grupami nad kształtowaniem nowych nawyków i schematów postępowania.
Na szkoleniach łączy praktykę ze sprawdzonymi koncepcjami, aby uczestnicy szkoleń zawsze wychodzili z gotowymi rozwiązaniami, które będą mogli od razu po powrocie wdrożyć do swoich zdań.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w branży finansowej, ubezpieczeniowej oraz energetycznej, pełniąc funkcję Trenera, Coacha, Facylitatora, Call Center Managera, Menadżera Projektów oraz Kierownika Zespołu Jakości i Szkoleń. Przeprowadził ponad 6000 godzin szkoleń dla managerów, doradców, telemarketerów i handlowców.
Prowadzi
m.in. szkolenia:

- Rozwój kompetencji sprzedaży relacyjnej
- Sprzedaż w oparciu o Storytelling
- Narzędzia coachingu handlowców
- Zarządzanie sobą w zmianie
- Zarządzanie zespołem Telesprzedaży/Call Center
- Wdrażanie standardów obsługi i utrzymania Klienta w organizacji
- Budowanie podstaw kultury Customer Experience w organizacji
- Rozwój kompetencji trenerskich i prezentacyjnych – ekspert jako trener