Katarzyna Kuna-Szyszka
Trener, Coach
Zarządza, rekrutuje, coachuje i szkoli zgodnie z najnowszymi trendami, przez co ludzie są zmotywowani i chętni do działania.
Od ponad 25 lat z sukcesem zarządza i buduje sprzedaż w obszarach D2D, H2H, B2B, CC. Szkoli z obsługi klienta i marketingu, zarówno w środowisku korporacyjnym, jak i małych i średnich przedsiębiorstwach w różnych branżach, m.in.: telekomunikacja, szkolenia, edukacja, usługi prawne, usługi finansowe, usługi kosmetyczne, architektura.
Jako Trener i Coach przepracowała setki godzin zarówno w zespołach jak i w grupach oraz w pracy indywidualnej. Szkoli w zakresie rozwoju kompetencji miękkich tj. komunikacja interpersonalna, inteligencja emocjonalna, sprzedaż i obsługa klienta. Rozwija kompetencje personalne prezesów, dyrektorów, kierowników, właścicieli firm, prawników, architektów, handlowców, pracowników obsługi klienta, pracowników działów marketingu, administracji, pracowników działu HR i działów pedagogicznych.
Stale doskonali swoją wiedzę i podnosi kwalifikacje poprzez udział w studiach podyplomowych (osiem fakultetów), kursach, szkoleniach.
Uważa, że w życiu ważna jest umiejętność budowania relacji interpersonalnych, które mają bezpośrednie przełożenie na nasze życie prywatne i zawodowe.
Szkolenia otwarte
to nie wszystko!
Zobacz inne szkolenia tego trenera:


- Przywództwo sytuacyjne
- Rozwój kompetencji managerskich, zarządzanie zespołem
- Motywacja i samomotywacja
- Komunikacja i doskonalenie zawodowe
- Zarządzanie zasobami ludzkimi, czyli umiejętności osobiste miękkie
- Przeciwdziałanie mobbingowi z elementami prawa
- Sprzedaż telefoniczna i bezpośrednia
- Budowanie relacji interpersonalnych
- Wpływ komunikacji na życie i biznes
- Zarządzanie czasem
- Typy osobowości
- Zarządzanie stresem
- Zarządzanie, sprzedaż i obsługa klienta
- Human Resources