Wizualizacja danych biznesowych
- mistrzowskie wykorzystanie możliwości Excela i PowerPointa
Cel i korzyści szkolenia:
Cel szkolenia:
- Zapoznanie się z teorią z zakresu objętego programem szkolenia i praktyczne jej wykorzystanie podczas ćwiczeń.
- Wymiana doświadczeń między uczestnikami.
- Przekazanie rozwiązań i trików umożliwiających bardziej efektywne wykorzystanie połączonych narzędzi MS Excel i PowerPoint do wizualizacji danych
- Prezentacja najnowszych możliwości programu MS Excel z obszaru tworzenia wykresów i importu danych oraz ich zastosowanie w praktyce
- Prezentacja najnowszych możliwości programu PowerPoint i ich zastosowanie w praktyce
Korzyści dla Uczestników:
- Dzięki szkoleniu zobaczysz, jak suche dane zyskają inny wymiar
- Nauczysz się jak oczarować i przekonać odbiorców wykresami i liczbami
- Nauczysz się zamieniać liczby na obrazy i animację by one mówiły za ciebie
- Zobaczysz, jak stworzyć profesjonalną animację gdzie bohaterem głównym będą twoje dane
- Myślisz, że znasz PowerPoint-a, na szkoleniu przekonasz się jak się zmienił
- Poznasz najszybsze i najlepsze metody tworzenia prezentacji w PowerPoint
- Nauczysz się jak przygotować prezentację PowerPoint by działała na każdym komputerze równie efektownie
- Poznasz najnowsze rozwiązania wizualizacyjne w programie PowerPoint
Zakres merytoryczny szkolenia:
Wizualizacja i prezentacja danych biznesowych
Excel jako narzędzie do wizualizacji danych
- Dobór typu wykresu do danych
- Edycja danych i wykresów celem optymalizacji
Power Map 3D osadzenie danych w przestrzeni
- Zaawansowane możliwości tworzenia wykresów w oparciu o dane geograficzne
- Lokalizacja danych w oparciu oddane adresowe
- Lokalizacja danych na dowolnej mapie
Obróbka danych na potrzeby prezentacji
- Przekształcanie danych
- Dobór danych
Optymalizacja danych na wykresach
- Wykresy słupkowe, skumulowane
- Wykresy kołowe i bąbelkowe
- Wykresy w oparciu o region
Wizualizacje na mapach dynamicznych – śledzenie danych zmiennych w czasie
Prezentacja danych z wykorzystaniem różnych typów wizualizacji na mapie
- Animacja wykresów
- Zmiana motywów, scen
Eksportowanie sekwencji scen do pliku wideo
- Optymalizacja pliku video
- Dołączanie dźwięku
Mistrzowskie ABC PowerPoint-a
Zmiana ustawień jakości slajdów
- Tworzenie własnych wzorców slajdów
- Optymalizacja wyglądu
- Podstawowe zasady tworzenia prezentacji
Tworzenie grafiki wysokiej rozdzielczości
- Wykorzystanie grafik 3D i 2D
- Tła, wypełnienia i ich dostosowywanie do potrzeb pokazów
Zastosowania przezroczystości
- Zasady ustawiania „kolejności scen”
- Nakładanie obrazów na siebie
Wstawianie Tekstów, obrazów
- Praca z polami tekstowymi
- Import grafiki i obrazów do materiałów prezentowanych
Wstawianie i obróbka filmów
- Materiały filmowe w prezentacji
- Wyświetlanie, praca z dźwiękiem i dodatkowe efekty wizualne i graficzne
Grafika SmartArt
- Zaawansowana grafika na potrzeby wizualizacji układów blokowych
- Wizualizacja procesów i szybka ich edycja
Praca z wykresami i danymi
- Umieszczanie danych w prezentacji PowrPoint
- 5 różnych sposobów osadzania wykresów w prezentacjach
Animacje i muzyka w prezentacjach PowerPoint
- Animowanie elementów slajdów
- Ilustracja zdarzeń za pomocą dźwięków
Przygotowanie Slajdów do Prezentacji
- Jak przygotować profesjonalnie prezentacje do pokazu
- Ścieżka dźwiękowa, tempo, optymalizacja czasu
Opracowanie materiałów towarzyszących
Wysyłka prezentacji PowerPoint
- Przygotowanie pakietu wysyłkowego lub do zgrania na pamięć USB
Podstawy prowadzenia dobrej prezentacji
Czas trwania: 2 dni
Organizacja i terminy:
AKTUALNY TERMIN TEGO SZKOLENIA:
29-30.11.2021 r.
CENA SZKOLENIA:
1.250 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Cena obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów, opracowanie materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej dla uczestnika, zaświadczenie o udziale w szkoleniu online
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I | Dzień II | ||
szkolenie | 09:00 – 10:30 | 09:00 – 10:30 | |
przerwa | 10:30 – 10:45 | 10:30 – 10:45 | |
szkolenie | 10:45 – 12:15 | 10:45 – 12:15 | |
przerwa | 12:15 – 12:30 | 12:15 – 12:30 | |
szkolenie | 12:30 – 14:00 | 12:30 – 14:00 | |
ORGANIZACJA SZKOLENIA:
Uczestnik szkolenia powinien mieć dostęp do:
* komputera stacjonarnego lub laptopa wyposażonego w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5
* szerokopasmowego dostępu do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s
Dzień przed zajęciami trener prowadzący skontaktuje się z Uczestnikami szkolenia, aby zweryfikować łącze i wyjaśnić zasady uczestnictwa w zajęciach
Szkolenia prowadzone są na platformie ZOOM
Warsztaty prowadzone są przez 2 dni, po 5 godzin dziennie. Szkolenie rozpoczyna się rano tak, aby nie kolidowało z innymi obowiązkami Uczestnika.
Trener prowadzący:
Marek Wyrostek – Trener, Konsultant
Zmotywowany trener, handlowiec, certyfikowany auditor, inżynier wsparcia technicznego z ponad 19 – letnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej i elektronice domowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w szkoleniu sił sprzedaży i wsparciu klienta. Umiejętnie dostosowuje się do różnych sytuacji oraz ukierunkowuje na obsługę klienta.
Ukończył Politechnikę Warszawską na Wydziale Mechanicznym Energetyki i Lotnictwa. Pracował na stanowisku handlowca, informatyka, Koordynatora ds. Szkoleń, Trenera. Do jego obowiązków należało: sprzedaż produktów firmy, utrzymanie klienta, wsparcie IT, administrowanie systemu Concord, wdrożenie wewnętrznych i zewnętrznych autorskich kursów szkoleniowych, identyfikacja potrzeb szkoleniowych zespołów sprzedażowych, rozwój kompetencji podległych handlowców w obszarze sprzedaży, prowadzenie szkoleń technicznych dla sieci sprzedaży, administrował platformę e-learnig-ową i budował szkolenia na tej platformie.
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.