Menu Zamknij

Wizualizacja danych biznesowych

- mistrzowskie wykorzystanie możliwości Excela i PowerPointa

Cel i korzyści szkolenia:

Cel szkolenia:

  • Zapoznanie się z teorią z zakresu objętego programem szkolenia  i praktyczne jej wykorzystanie podczas ćwiczeń.
  • Wymiana doświadczeń między uczestnikami.
  • Przekazanie rozwiązań i trików umożliwiających bardziej efektywne wykorzystanie połączonych narzędzi MS Excel i PowerPoint do wizualizacji danych
  • Prezentacja najnowszych możliwości programu MS Excel z obszaru tworzenia wykresów i importu danych oraz  ich zastosowanie w praktyce
  • Prezentacja najnowszych możliwości programu PowerPoint i ich zastosowanie w praktyce

Korzyści dla Uczestników:

  • Dzięki szkoleniu zobaczysz, jak suche dane zyskają inny wymiar
  • Nauczysz się jak oczarować i przekonać odbiorców wykresami i liczbami
  • Nauczysz się zamieniać liczby na obrazy i animację by one mówiły za ciebie
  • Zobaczysz, jak stworzyć profesjonalną animację gdzie bohaterem głównym będą twoje dane
  • Myślisz, że znasz PowerPoint-a, na szkoleniu przekonasz się jak się zmienił
  • Poznasz najszybsze i najlepsze metody tworzenia prezentacji w PowerPoint
  • Nauczysz się jak przygotować prezentację PowerPoint by działała na każdym komputerze równie efektownie
  • Poznasz najnowsze rozwiązania wizualizacyjne w programie PowerPoint

Zakres merytoryczny szkolenia:

Wizualizacja i prezentacja danych biznesowych

Excel jako narzędzie do wizualizacji danych

  • Dobór typu wykresu do danych
  • Edycja danych i wykresów celem optymalizacji

Power Map 3D osadzenie danych w przestrzeni

  • Zaawansowane możliwości tworzenia wykresów w oparciu o dane geograficzne
  • Lokalizacja danych w oparciu oddane adresowe
  • Lokalizacja danych na dowolnej mapie

Obróbka danych na potrzeby prezentacji

  • Przekształcanie danych
  • Dobór danych

Optymalizacja danych na wykresach

  • Wykresy słupkowe, skumulowane
  • Wykresy kołowe i bąbelkowe
  • Wykresy w oparciu o region

Wizualizacje na mapach dynamicznych – śledzenie danych zmiennych w czasie

Prezentacja danych z wykorzystaniem różnych typów wizualizacji na mapie

  • Animacja wykresów
  • Zmiana motywów, scen

Eksportowanie sekwencji scen do pliku wideo

  • Optymalizacja pliku video
  • Dołączanie dźwięku

Mistrzowskie ABC PowerPoint-a

Zmiana ustawień jakości slajdów

  • Tworzenie własnych wzorców slajdów
  • Optymalizacja wyglądu
  • Podstawowe zasady tworzenia prezentacji

Tworzenie grafiki wysokiej rozdzielczości

  • Wykorzystanie grafik 3D i 2D
  • Tła, wypełnienia i ich dostosowywanie do potrzeb pokazów

Zastosowania przezroczystości

  • Zasady ustawiania „kolejności scen”
  • Nakładanie obrazów na siebie

Wstawianie Tekstów, obrazów

  • Praca z polami tekstowymi
  • Import grafiki i obrazów do materiałów prezentowanych

Wstawianie i obróbka filmów

  • Materiały filmowe w prezentacji
  • Wyświetlanie, praca z dźwiękiem i dodatkowe efekty wizualne i graficzne

Grafika SmartArt

  • Zaawansowana grafika na potrzeby wizualizacji układów blokowych
  • Wizualizacja procesów i szybka ich edycja

Praca z wykresami i danymi

  • Umieszczanie danych w prezentacji PowrPoint
  • 5 różnych sposobów osadzania wykresów w prezentacjach

Animacje i muzyka w prezentacjach PowerPoint

  • Animowanie elementów slajdów
  • Ilustracja zdarzeń za pomocą dźwięków

Przygotowanie Slajdów do Prezentacji

  • Jak przygotować profesjonalnie prezentacje do pokazu
  • Ścieżka dźwiękowa, tempo, optymalizacja czasu

Opracowanie materiałów towarzyszących

Wysyłka prezentacji PowerPoint

  • Przygotowanie pakietu wysyłkowego lub do zgrania na pamięć USB

Podstawy prowadzenia dobrej prezentacji

Czas trwania: 2 dni

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:

19-20.10.2020 r.

CENA SZKOLENIA:

1.650 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  Dzień I Dzień II
szkolenie 09:30 – 11:00 09:00 – 11:00
przerwa kawowa 11:00 – 11:15 11:00 – 11:15
szkolenie 11:15 – 13:00 11:15 – 13:00
obiad 13:00 – 14:00 13:00 – 14:00
szkolenie 14:00 – 15:30 14:00 – 15:30
przerwa kawowa 15:30 – 15:45  
szkolenie 15:45 – 17:00  
122365035

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trener prowadzący:

Marek Wyrostek – Trener, Konsultant

Zmotywowany trener, handlowiec, certyfikowany auditor, inżynier wsparcia technicznego z ponad 19 – letnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej i elektronice domowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w szkoleniu sił sprzedaży i wsparciu klienta. Umiejętnie dostosowuje się do różnych sytuacji oraz ukierunkowuje na obsługę klienta.

Ukończył Politechnikę Warszawską na Wydziale Mechanicznym Energetyki i Lotnictwa. Pracował na stanowisku handlowca, informatyka, Koordynatora ds. Szkoleń, Trenera. Do jego obowiązków należało: sprzedaż produktów firmy, utrzymanie klienta, wsparcie IT, administrowanie systemu Concord, wdrożenie wewnętrznych i zewnętrznych autorskich kursów szkoleniowych, identyfikacja potrzeb szkoleniowych zespołów sprzedażowych, rozwój kompetencji podległych handlowców w obszarze sprzedaży, prowadzenie szkoleń technicznych dla sieci sprzedaży, administrował platformę e-learnig-ową i budował szkolenia na tej platformie.

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.