ZARZĄDZANIE CZASEM I ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ
- efektywność level up
Cel i korzyści szkolenia:
Cel szkolenia:
Na szkoleniu uczestnicy:
- Poznają użyteczne techniki i sposoby zwiększania osobistej efektywności.
- Nauczą się analizować sposób wykorzystania czasu i zidentyfikują możliwe do poprawienia błędy.
- Zmierzą się ze swoimi nawykami, które obniżają sprawność ich działania i uniemożliwiają realizację pełni własnego potencjału.
- Dowiedzą się nie tylko jak oszczędzać czas, ale przede wszystkim jak go mądrze inwestować.
Korzyści dla Uczestników:
- Zrozumienie wpływu sposobu myślenia na poczucie komfortu w pracy i poza nią
- Poznanie metod i technik zwiększenia efektywności pracy, w tym:
– wyznaczania celów i priorytetów
– budowania realnych planów i harmonogramów - Dokonanie analizy dotychczasowego sposobu pracy i zidentyfikowanie czynników obniżających efektywność
- Zmniejszenie poziomu stresu związanego z pracą pod presją i występowaniem nieprzewidzianych zdarzeń
- Likwidowanie tzw. „złodziei czasu”
- Opracowanie własnego planu zmian w zakresie zwiększenia efektywności osobistej
- Zwiększanie zaangażowania podwładnych
Zakres merytoryczny szkolenia:
Od czego zależy efektywność i sprawna organizacja czasu pracy
- Ekonomiczne podejście do czasu: na czym polega optymalna organizacja czasu w pracy ?
- Rola i znaczenie optymalnego gospodarowania czasem:
- Jakie korzyści przynosi efektywne wykorzystanie czasu?
Analiza dotychczasowego sposobu organizowania czasu
- Czynniki wewnętrzne i zewnętrzne bezpośrednio wpływające na osobistą efektywność
- Jak wygląda mój dzień w pracy – na co poświęcam najwięcej czasu, na co go marnotrawię?
- Ocena dotychczasowej osobistej efektywności w pracy – mocne i słabe strony
- Co chciałbym zmienić w moim planowaniu zadań i sposobie pracy?
- Czego mi brakuje, by motywować się do właściwego zarządzania zadaniami i ich realizacją.
Praktyczne metody, techniki i zasady zarządzania czasem
- Zarządzanie czasem, czy zarządzanie sobą w czasie?
- Planowanie, organizowanie, kontrola czasu
- Jak skutecznie wyznaczać cele?
- Cele a planowanie
- Rodzaje planowania – zacznijmy od długiego okresu
- Kamienie milowe w planowaniu
Najpierw rzeczy najważniejsze!
- Pojęcie Roli w zarządzaniu priorytetami
- Kluczowe cele, które są podstawą twojej Roli
- Ważne vs pilne – co wybrać? Praca z macierzą Eisenhowera
- Identyfikacja pożeraczy czasu
- Odkładanie na później jako metoda zarządzania czasem
Higiena zarządzania czasem
- Balans życiowy a zarządzanie czasem
- Planowanie czasu wolnego i planowanie… działań spontanicznych
- Fotografia dnia pracy
- Multitasking i jego wpływ na całościową efektywność
- Dzienny rytm energetyczny – krzywa wydajności
- Strategia wypracowywania nawyków – jak sprawić, żeby zarządzanie czasem nie bolało
Doprowadzanie rzeczy do końca
- Budżetowanie czasu – ile kosztuje Twój czas
- Koszt niezakończonych projektów
- Metoda GTD – proces zarządzania zadaniami
- (Poprawne) szacowanie terminu zakończenia zadania
Trening mentalny i komunikacja w zarządzaniu czasem
- Koncentracja – sposoby na rozbiegane myśli i rozproszenie uwagi
- Blokowanie czynności – zacznij od ogólnej wizji
- Asertywność – nie daj się oderwać od swojego zadania… nawet sobie!
- Jak komunikować przełożonym i współpracownikom swoje potrzeby?
- Wdrożenie zmian – jaki będzie Twój następny krok?
Czas trwania: 2 dni
Organizacja i terminy:
AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:
27-28.02.2023 r.
CENA SZKOLENIA:
2.950 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I | Dzień II | |
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | |
szkolenie | 15:45 – 17:00 |
LOKALIZACJA SZKOLENIA:
Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno
Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 265 zł brutto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 305 zł brutto ze śniadaniem
Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).
Trener prowadzący:
Kamil Kobus – Trener, Coach, Konsultant
W swojej karierze trenerskiej spędził ponad 500 dni na prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta, komunikacji, negocjacji oraz zarządzania czasem i ludźmi. Ma doświadczenie zarówno w prowadzeniu prezentacji dla szerokiego audytorium, jak i szkoleń metodami aktywnymi w kilkuosobowych grupach. Szkoli sprzedawców i pracowników innych specjalizacji, a także kadrę kierowniczą małych i dużych przedsiębiorstw.
Jest dyplomowanym Trenerem Biznesu i Coachem. Od 1996 roku nie rozstaje się ze sprzedażą, która stała się jego życiową pasją. Osiągał sukcesy jako sprzedawca, kierownik i dyrektor sprzedaży w zespołach obsługujących Klientów i sprzedających usługi informatyczne, reklamowe, finansowe i doradcze zarówno na rynku detalicznym, jak i B2B.
Dzięki bogatemu doświadczeniu w biznesie Kamil buduje treści przekazywane podczas szkoleń na ciekawym połączeniu teorii z praktyką. Projektowane przez niego ćwiczenia i case studies bazują zazwyczaj na faktycznych sytuacjach zaobserwowanych w życiu zawodowym. Podawane przykłady dotyczą realnych sytuacji, firm i ludzi – z pełną dbałością o zachowanie należytej poufności. Od strony metodologicznej szkolenia prowadzone przez Kamila opierają się na dynamice procesu grupowego. Uczestnicy mogą nie tylko słuchać, ale również doświadczać i dyskutować dobrze się przy tym bawiąc. To wszystko dzieje się po drodze do osiągnięcia celu szkolenia, do którego uczestnicy prowadzeni są pewnie, bezpiecznie i z poszanowaniem ich indywidualnych potrzeb.
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.