Menu Zamknij

Zarządzanie i optymalizacja kosztów magazynu

Podtytuł szkolenia

Cel i korzyści szkolenia:

Cel szkolenia:

Na szkoleniu uczestnicy:

  • Poznają zasady efektywnego komunikowania się na poziomie manager – manager, manager – podwładny
  • Zrozumieją różnicę między oceną a informacją zwrotną
  • Zrozumieją zasady tworzenia zadań i ich delegowania
  • Nauczą się przekazywać informację zwrotną
  • Nauczą się egzekwować wykonanie zadań
  • Poznają własne preferencje osobowościowe
  • Nauczą się budować własny autorytet i zaufanie w zespole

Korzyści dla Uczestników:

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • Na czym polegają najważniejsze zadania managera
  • Jak motywować współpracowników i budować wartościowe relacje
  • Jak właściwie prowadzić rozmowy i komunikować się ze współpracownikami
  • W jaki sposób wyznaczać cele i jak przekazywać je współpracownikom
  • Jak zaplanować i zorganizować pracę swoich pracowników

Zakres merytoryczny szkolenia:

Przygotowanie do nowej roli managera

  • Jak budować naturalny autorytet?
  • Jakie predyspozycje i umiejętności są niezbędne nowemu managerowi?
  • Budowanie wiary w siebie i pewności w nowej roli managera/przełożonego
  • Koleżeńskie relacje z przeszłości, jako „fundament” nowej struktury w firmie – jak wykorzystać je pozytywnie?
  • Rola managera z perspektywy pełnionej roli i odpowiedzialności

Rola managera w motywowaniu swojego zespołu

  • Różne style kierowania zespołem i ich wpływ na sukces motywacyjny
  • Osobiste predyspozycje managera do motywacyjnego stylu kierowania ludźmi
  • Rola managera w inspirowaniu i motywowaniu pracowników do współpracy
  • Znaczenie poziomu osobistej motywacji u managera
  • Indywidualne strategie motywacji dopasowane do konkretnego pracownika
  • Co motywuje Twojego pracownika? – motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Zainteresowanie i szacunek okazywany ludziom w pracy, jako czynnik motywujący
  • Z czego rodzi się brak motywacji? Najczęściej popełniane błędy motywacyjne.

Zarządzanie oparte o międzyludzkie relacje

  • Jak działa pozytywne myślenie i dlaczego nie zawsze działa?
  • Życzliwe postrzeganie -mentalne wspieranie i pomaganie współpracownikom
  • Budowanie poczucia własnej wartości u Pracowników
  • Budowanie zaangażowania i współpracy w zespole
  • Rozwijanie poczucia odpowiedzialności w zespole
  • Rozwijanie zdolności pozytywnej werbalizacji i stosowanie motywującego słownictwa w relacjach międzyludzkich
  • Znaczenie rozmów ze współpracownikami bazujących na uznaniu, dowartościowaniu, zachęcaniu do działania i rozwijania talentów oraz rozmowy oceniające
  • Krytyka i pochwała w motywowaniu współpracowników

Rola managera w procesie określania zadań, celów i dążenia do nich

  • Formułowanie przez managera konkretnych i mobilizujących celów lub zadań
  • Zlecanie ich do wykonania
  • Określenie terminów ich realizacji.

Zrozumienie istoty delegowania – jak podzielić się obowiązkami ze współpracownikami?

  • Budowanie postawy odpowiedzialności i przekonania o wadze własnego wpływu na wynik działań w firmie
  • Różne stopnie delegowania zadań –w zależności od zaufania i powierzonej pracownikowi samodzielności
  • Zalety delegowania i przyczyny nieskutecznego delegowania -mity na temat delegowania

Procedura delegowania

  • Co, kto, dlaczego, jak i kiedy?
  • Twarde i miękkie zasady delegowania
  • Co można delegować?
  • Kontrola i reagowanie
  • Umiejętność przedstawienia zadania i jego wartości
  • Wsparcie w trakcie realizacji i w sytuacjach trudnych
  • Tolerancja i otwartość na możliwość popełnienia błędów
  • Pochwała i uznanie sukcesu pracownika – znaczenie psychologiczne
  • Rozwojowe znaczenie delegowania

Planowanie i organizowanie pracy managera i zespołu

  • Znaczenie planowania, integracja współpracowników w proces planowania
  • Efektywne wykorzystanie czasu pracy
  • Prowadzenie regularnych spotkań ze współpracownikami
  • Zasady racjonalnego planowania czasu – realizacja i organizacja zadań
  • Planowanie działań etapami: sporządzaniu planu dnia, tygodnia, miesiąca
  • Selekcjonowanie i zbieranie zadań, prowadzenie listy zadań
  • Praca z terminarzem – stworzenie własnej checklisty
  • Ustalenie stałego czasu na osobiste zadania
  • Różnice pomiędzy ważnym, a zadaniem
  • Największe błędy w zarządzaniu czasem
  • Ocena efektów wg zasady: planowanie-działanie – ocena
  • Ocena tygodnia, miesiąc, kwartału, roku
  • Zasady właściwego wykorzystania czasu

Czas trwania: 3 dni

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:

16-17-18.03.2020 r.
15-16-17.06.2020 r.
28-29-30.09.2020 r.
07-08-09.12.2020 r

CENA SZKOLENIA:

3.300 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

122365035

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trener prowadzący:

Jacek Olszewski – Trener biznesu, konsultant, coach, mediator

Ekspert w zakresie umiejętności handlowych, negocjacji i obsługi Klientów. Wspiera Klientów w budowaniu efektywnych zespołów sprzedażowych, rozwoju kompetencji handlowych z uwzględnieniem specyfiki danej branży.

Prowadzi coachingi „on the job” dla handlowców i managerów sprzedaży oraz executive coaching dla wyższej kadry   zarządzającej działami sprzedaży. Pomaga w podnoszeniu efektywności zespołów sprzedażowych w sytuacjach   kryzysowych. Wspiera również w przygotowaniu i wdrożeniu procesu zarządzania sprzedażą.

Doświadczenie trenerskie i coachingowe zdobywa od 2004 roku. Przeprowadził ponad 360 grup szkoleniowych oraz   około 1300 godzin coachingów

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.