Menu Zamknij

ZDALNA WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI PODCZAS EPIDEMII

Baner_Szablon

Cel i korzyści szkolenia:

Cel szkolenia:

  • Zasady efektywnych rozmów telefonicznych z Klientami
  • Trening prowadzenia profesjonalnych rozmów z Klientami
  • Rozumienie wpływu negatywnych wyobrażeń na wywoływanie oporu Klienta
  • Wypracowanie sposobów i trening umiejętności radzenia sobie z oporem
  • Efektywna komunikacja mailowa

 

Korzyści szkolenia:

  • Umiejętność rozpoczynania i prowadzenia profesjonalnych rozmów z Klientami
  • Nabranie dystansu emocjonalnego i rozwinięcie proaktywności do Klientów
  • Umiejętności budowania zaufania podczas rozmowy telefonicznej i kontaktu mailowego
  • Umiejętność radzenia sobie z oporem i obiekcjami Klientów
  • Umiejętność rozpoznawania i uwzględniania potrzeb w prezentacji rozwiązań
  • Umiejętność konstruowania komunikacji opartej na preferencjach osobowościowych

Zakres merytoryczny szkolenia:

Utrzymanie partnerskich relacji z Klientami podczas epidemii   

  • Rola empatii w czasie epidemii
  • Inwestowanie w relacje poprzez odsłanianie siebie
  • Pozyskiwanie ważnych informacji o Kliencie, jego sytuacji
  • Jak odróżnić się od konkurencji w czasie epidemii i zwiększyć swoją efektywność?

Co decyduje o wyborze Klienta w trudnym dla niego czasie?

  • Proces decyzyjny człowieka
  • Poziomy komunikacji – który jest optymalny w sprzedaży?
  • Motywy, potrzeby – sztuka poznawania i uwzględniania, czyli jak zwiększać swoją skuteczność?
  • Destruktywna gra w „Tak, ale…” i przeceniana rola argumentów

Sprzedaż przez telefon

  • Zasady prowadzenia rozmów handlowych przez telefon
  • Jak pozyskiwać Klientów w rozmowach telefonicznych
  • Radzenie sobie z oporem sekretariatu

Prowadzenie rozmów relacyjnych

  • Prowadzenie rozmów niehandlowych z Klientami – założenia
  • Jak poprowadzić rozmowę relacyjną z Klientem?
  • Jakie tematy poruszać i czy można podczas tej rozmowy sprzedawać?

Trudne sytuacje w rozmowach z Klientami

  • Radzenie sobie z trudnymi informacjami od Klienta, np. „Nie mam płynności finansowej”, „Mogę stracić wszystko”,
    „Jestem przybity, przygnębiony…”, „Nie wiem co robić”
    – praca na sytuacjach nazwanych przez uczestników

Radzenie sobie z oporem / obiekcjami Klientów

  • Sposoby radzenia sobie z oporem, np. „Wybrałem konkurencję”,
    „Konkurencja ma… więcej, lepiej … ”, „Dobrze mi się współpracuje z konkurencją”,
    Co ja z tego będę miał”, „Nie jestem zainteresowany” lub inne zgłoszone przez uczestników.
  • Dlaczego argumentacja wywołuje opór i niepotrzebną polemikę?
  • Jak poradzić sobie z oporem o obiekcjami bez przekonywania?

Jak odmówić Klientowi i zmniejszyć ryzyko utraty współpracy

  • Omówienie wykonania zadania
  • Indywidualny trening umiejętności radzenia sobie z oporem, obiekcjami Klientów

Jak wykorzystać wiedzę o osobowościach do zwiększenia efektywności w dialogu?

  • Różnice osobowości – jak rozpoznawać?
  • Jak radzić sobie w sytuacji, kiedy „nie gra chemia”?
  • Czego unikać, a jak budować komunikację do konkretnych osobowości?
  • Dlaczego argumentacja wywołuje opór i niepotrzebną polemikę?
  • Zadanie

Efektywne formułowanie rozwiązań dla Klienta

  • Budowanie rozwiązań z wykorzystaniem wiedzy o osobowościach
  • Jak argumenty przekuć na korzyści dla Klienta?
  • Przygotowanie prezentacji rozwiązań z uwzględnieniem potrzeb i cech osobowości
  • Prezentacja rozwiązań dla Klienta

Zasady negocjacji

  • Kiedy zaczynają się negocjacje?
  • Licytacja (targowanie się) jako element negocjacji
  • Zasady prowadzenia licytacji

Czas trwania: 3 dni x 3 godziny

Organizacja i terminy:

AKTUALNY TERMIN TEGO SZKOLENIA:

22-23-24.06.2020 r.

CENA SZKOLENIA:

1.250 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów, opracowanie materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej dla uczestnika, zaświadczenie o udziale w szkoleniu online

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

 Dzień IDzień IIDzień III
szkolenie09:00 – 10:3009:00 – 10:3009:00 – 10:30
przerwa 10:30 – 10:4510:30 – 10:4510:30 – 10:45
szkolenie10:45 – 12:1510:45 – 12:1510:45 – 12:15
    
    
    
    
szkoleniaonline1

ORGANIZACJA SZKOLENIA:

Uczestnik szkolenia powinien mieć dostęp do:
* komputera stacjonarnego lub laptopa wyposażonego w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5
* szerokopasmowego dostępu do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s

Dzień przed zajęciami trener prowadzący skontaktuje się indywidulanie z każdym Uczestnikiem szkolenia, aby zweryfikować łącze i wyjaśnić zasady uczestnictwa w zajęciach

Szkolenia prowadzone są na platformie ZOOM

Warsztaty prowadzone są przez 3 dni, po 3 godziny dziennie, które zostaną podzielone na dwa bloki po 1,5 godziny. Szkolenie rozpoczyna się rano tak, aby nie kolidowało z innymi obowiązkami Uczestnika. Szkolenie obejmuje łącznie 9 godzin zajęć plus przerwy

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia sprzedażowe:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.