ZDALNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻY
INTERAKTYWNE SZKOLENIE ONLINE
Cel i korzyści szkolenia:
Korzyści dla Uczestników:
Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:
- Jakie są kanały komunikacji z zespołem i które z nich są najefektywniejsze?
- Które aktywności pracy z zespołem są priorytetowe i jak je zaplanować w czasie?
- Jak efektywnie wykorzystać narzędzia komunikacji i unikać pułapek w komunikacji?
- W jaki sposób ustalić i ogłosić reguły, zasady współpracy?
- Dlaczego warto określić wspólny cel zespołowy?
- O zasadach tworzenia i delegowania celów, zadań
- Jak i po co realizować codzienne kontakty z członkami zespołu?
- Jak prowadzić wideokonferencję i spotkania, żeby były efektywne?
Zakres merytoryczny szkolenia:
Najczęściej pojawiające się trudności w zdalnym zarządzaniu zespołem sprzedaży
- Najczęściej pojawiające się trudności
- Określenie indywidualnych ograniczeń w zdalnym zarządzaniu zespołem rozproszonym
- Jak skutecznie zarządzać zespołem sprzedaży w okresie przymusowej izolacji?
- Rola uaktywniania członków zespołu
Proces zarządzania zespołem
- Jakie przekonania warto wypracować, aby ułatwić sobie zdalną pracę z zespołem
- Ustalenie aktywności managera we współpracy zdalnej z podwładnymi
- Kanały i narzędzia komunikacji – dobór, zalety i wady
- Określenie priorytetowych działań do podjęcia z podwładnymi, np. zdalne spotkania zespołu, rozmowy indywidualne, telekonferencje, wspólna praca, trening on the job i inne.
- Określenie częstotliwości wspólnych działań
- Zaplanowanie miesięcznej aktywności
Główne narzędzia komunikacji zdalnej z zespołem
- Niszczące skutki negatywnych wyobrażeń podwładnych o przełożonym, sytuacji
w firmie, zadaniach, itp. – techniki zapobiegania - Pułapki opierania się na domysłach, interpretacjach, wyobrażeniach o podwładnych – metody zapobiegania
- Pouczanie, dobre rady, narzucanie rozwiązań i ich destruktywne skutki
- Komunikaty JA-TY-MY i ich konsekwencje
Budowanie zaufania
- Budowanie zaufania jako podstawa efektywnego zespołu
- Rola spotkań zespołu w budowaniu zaufania
- Narzędzia budowania zaufania w okresie ograniczonego kontaktu
Określanie celów, zadań
- Ustalanie priorytetów
- Pułapki w formułowaniu i wyznaczaniu celów
- Parametry celu SMART
- Cele krótko- i długoterminowe
- Ustalenie celu lub celów wspólnych dla zespołu
- Zasady przydzielania zadań podwładnym i podtrzymywanie motywacji w zespole
Ustalanie reguł współpracy
- Przedstawienie zasad współpracy i częstotliwości kontaktów
- Expose managera – co to jest i po co komunikować podwładnym?
- Określenie minimalnych granic, czyli zachowań, których manager nie będzie tolerował w zespole
- Określenie ponadstandardowych zachowań, postaw, które manager będzie doceniał
Codzienne kontakty
- Po co utrzymywać codzienny kontakt z zespołem?
- Jaki jest cel codziennych rozmów?
- Jak przeprowadzać codzienne rozmowy telefoniczne?
- Jak wykorzystać narzędzia do pracy zdalnej w codziennych kontaktach z podwładnymi?
Prowadzenie wideokonferencji / spotkań online
- Przygotowanie się managera i podwładnych
- Etapy telekonferencji / spotkania
- Rola managera w telekonferencji
- Aktywność uczestników
- Jak zakończyć spotkanie, telekonferencje i zwiększać szanse na prawidłową realizację poruszonych tematów?
Przydzielanie zadań / celów
- Zasady prowadzenia rozmowy delegującej zadania osobiście i przez telefon
- Procedura utrzymania decyzji w mocy
- Metody unikania polemiki, dyskusji i tłumaczenia się
- Rola managera w procesie realizacji zleconego zadania
- Upewnianie się, że pracownik zrozumiał zadanie, cele do wykonania
Rozmowa monitorująca poziom realizacji zadań
- Model rozmowy monitorującej
- Jak zwiększać szanse na realizacje wyznaczonych zadań?
- Jak egzekwować wykonanie zadań i nie demotywować podwładnego w trudnej sytuacji rynkowej?
- Rola managera w wykonaniu zadania
- Wykorzystanie informacji zwrotnej w rozmowie monitorującej poziom realizacji zadań
Organizacja i terminy:
AKTUALNY TERMIN TEGO SZKOLENIA:
17-18.05.2021 r.
CENA SZKOLENIA:
1.950 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy rabatów
Cena obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie interaktywnych warsztatów online, opracowanie materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej dla uczestnika, zaświadczenie o udziale w szkoleniu online
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I | Dzień II | ||
szkolenie | 09:00 – 10:30 | 09:00 – 10:30 | |
przerwa | 10:30 – 10:45 | 10:30 – 10:45 | |
szkolenie | 10:45 – 12:15 | 10:45 – 12:15 | |
przerwa | 12:15-12:30 | 12:15-12:30 | |
szkolenie | 12:30-14:00 | 12:30-14:00 | |
ORGANIZACJA SZKOLENIA:
Uczestnik szkolenia powinien mieć dostęp do:
* komputera stacjonarnego lub laptopa wyposażonego w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5
* szerokopasmowego dostępu do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s
Dzień przed zajęciami trener prowadzący skontaktuje się indywidulanie z każdym Uczestnikiem szkolenia, aby zweryfikować łącze i wyjaśnić zasady uczestnictwa w zajęciach
Szkolenia prowadzone są na platformie ZOOM
Warsztaty prowadzone są przez 2 dni, po 5 godzin dziennie. Szkolenie rozpoczyna się rano tak, aby nie kolidowało z innymi obowiązkami Uczestnika.
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.