Menu Zamknij

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ROZPROSZONYM

- jak skutecznie zwiększać efektywność zespołu rozproszonego?

Cel i korzyści szkolenia:

Cel szkolenia:

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • Znali główne przeszkody i metody radzenia sobie z nimi w zarządzaniu zespołem rozproszonym
  • Wiedzieli jak budować zaufanie w zespole
  • Rozumieli zasady tworzenia celów dla zespołu rozproszonego
  • Rozumieli sens codziennych kontaktów z zespołem
  • Stosować narzędzia do budowania zaufania w zespole
  • Delegować zadania i je egzekwować

Korzyści dla Uczestników:

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • Jakie są kanały komunikacji z zespołem i które z nich są najefektywniejsze?
  • Które aktywności pracy z zespołem są priorytetowe i jak je zaplanować w czasie?
  • Jak efektywnie wykorzystać narzędzia komunikacji i unikać pułapek w komunikacji?
  • W jaki sposób ustalić i ogłosić reguły, zasady współpracy?
  • Dlaczego warto określić wspólny cel zespołowy?
  • Jak i po co realizować codzienne kontakty z członkami zespołu?
  • Jak prowadzić wideokonferencję i spotkania, żeby były efektywne?
  • Jak poprowadzić rozmowę weryfikującą poziom realizacji zadań?

Zakres merytoryczny szkolenia:

Najczęściej pojawiające się trudności w zarządzaniu zespołem rozproszonym

  • Najczęściej pojawiające się trudności
  • Określenie indywidualnych ograniczeń w zarządzaniu zespołem rozproszonym
  • Jak skutecznie zarządzać zespołem rozproszonym?
  • Rola uaktywniania członków zespołu na rzecz zespołu

Proces zarządzania zespołem rozproszonym

  • Ustalenie aktywności managera we współpracy z podwładnymi w terenie
  • Kanały komunikacji – dobór, zalety i wady
  • Określenie priorytetowych działań do podjęcia z podwładnymi, np. spotkania zespołu, rozmowy indywidualne, telekonferencje, wspólna praca, trening on the job i inne.
  • Określenie częstotliwości wspólnych działań
  • Zaplanowanie miesięcznej aktywności

Główne narzędzia komunikacji z zespołem rozproszonym

  • Niszczące skutki negatywnych wyobrażeń podwładnych o przełożonym, sytuacji w firmie, zadaniach, itp. – techniki zapobiegania
  • Pułapki opierania się na domysłach, interpretacjach, wyobrażeniach o podwładnych – metody zapobiegania
  • Pouczanie, dobre rady, narzucanie rozwiązań i ich destruktywne skutki
  • Komunikaty JA-TY-MY i ich konsekwencje

Budowanie zaufania

  • Budowanie zaufania jako podstawa efektywnego zespołu
  • Rola spotkań zespołu w budowaniu zaufania
  • Narzędzia budowania zaufania

Określanie celów, zadań

  • Ustalanie priorytetów
  • Pułapki w formułowaniu i wyznaczaniu celów
  • Parametry celu SMART
  • Cele krótko- i długoterminowe
  • Ustalenie celu lub celów wspólnych dla zespołu
  • Zasady przydzielania zadań podwładnym a motywacja

Ustalanie reguł współpracy

  • Przedstawienie zasad współpracy i częstotliwości kontaktów
  • Expose managera – co to jest i po co komunikować podwładnym?
  • Określenie minimalnych granic, czyli zachowań, których manager nie będzie tolerował w zespole
  • Określenie ponadstandardowych zachowań, postaw, które manager będzie doceniał

Codzienne kontakty  

  • Po co utrzymywać codzienny kontakt z zespołem?
  • Jaki jest cel codziennych rozmów?
  • Jak przeprowadzać codzienne rozmowy telefoniczne?

Prowadzenie wideokonferencji / spotkań zespołu

  • Przygotowanie się managera i podwładnych
  • Etapy telekonferencji / spotkania
  • Rola managera w telekonferencji
  • Aktywność uczestników
  • Jak zakończyć spotkanie, telekonferencje i zwiększać szanse na prawidłową realizację poruszonych tematów?

Przydzielanie zadań / celów    

  • Zasady prowadzenia rozmowy delegującej zadania osobiście i przez telefon
  • Procedura utrzymania decyzji w mocy
  • Metody unikania polemiki, dyskusji i tłumaczenia się
  • Rola managera w procesie realizacji zleconego zadania
  • Upewnianie się, że pracownik zrozumiał zadanie, cele do wykonania

Rozmowa monitorująca poziom realizacji zadań

  • Model rozmowy monitorującej
  • Jak zwiększać szanse na realizacje wyznaczonych zadań?
  • Jak egzekwować wykonanie zadań i nie demotywować podwładnego?
  • Rola managera w wykonaniu zadania
  • Wykorzystanie informacji zwrotnej w rozmowie monitorującej poziom realizacji zadań

Czas trwania: 2 dni

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:

19-20.11.2020 r.

CENA SZKOLENIA:

2.500 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  Dzień I Dzień II
szkolenie 09:30 – 11:00 09:00 – 11:00
przerwa kawowa 11:00 – 11:15 11:00 – 11:15
szkolenie 11:15 – 13:00 11:15 – 13:00
obiad 13:00 – 14:00 13:00 – 14:00
szkolenie 14:00 – 15:30 14:00 – 15:30
przerwa kawowa 15:30 – 15:45  
szkolenie 15:45 – 17:00  
122365035

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trener prowadzący:

Jacek Olszewski – Trener biznesu, konsultant, coach, mediator

Ekspert w zakresie umiejętności handlowych, negocjacji i obsługi Klientów. Wspiera Klientów w budowaniu efektywnych zespołów sprzedażowych, rozwoju kompetencji handlowych z uwzględnieniem specyfiki danej branży.

Prowadzi coachingi „on the job” dla handlowców i managerów sprzedaży oraz executive coaching dla wyższej kadry   zarządzającej działami sprzedaży. Pomaga w podnoszeniu efektywności zespołów sprzedażowych w sytuacjach   kryzysowych. Wspiera również w przygotowaniu i wdrożeniu procesu zarządzania sprzedażą.

Doświadczenie trenerskie i coachingowe zdobywa od 2004 roku. Przeprowadził ponad 360 grup szkoleniowych oraz   około 1300 godzin coachingów

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.