Cel i korzyści szkolenia:
Korzyści dla Uczestników:
Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:
- W jaki sposób budować lojalność klientów i pozyskiwać nowych, bez ryzyka utraty kontroli nad prowadzonym biznesem
- Jak realizować „new business”, zachowując jednocześnie adekwatne zasoby na utrzymanie dotychczasowych odbiorców Twoich produktów i usług
- Jak rozwijać swoją firmę, a nie tylko „utrzymywać ją na powierzchni”
Zakres merytoryczny szkolenia:
Utrzymajmy klienta
- 7 błędów, przez które stracisz klienta
- „3Z” Zakup, Zadowolenie, Zaangażowanie
- Spriorytetyzuj klientów
- Zarządzaj relacjami
- Wykorzystaj najlepsze praktyki
Najważniejszy nawyk – poszukiwanie nowych klientów
- Czym jest prospecting?
- Podstawowe narzędzie – lejek sprzedaży
- Trochę matematyki – ilu nowych klientów potrzebuję?
- Mój plan na plan – ile czasu poświęcić na poszukiwanie nowych klientów?
Kogo szukam – określenie segmentu i profilu klienta
- Czym jest segmentacja?
- Grupy docelowe
- Segmentacja przyszłych klientów
- Wstępna kwalifikacja prospectów
- Analiza atrakcyjności potencjalnego klienta
Jakich informacji na temat nowego klienta potrzebuję?
- Z jakich źródeł i jakie informacje można uzyskać?
- Opracowanie metod zdobycia informacji ze zdefiniowanych źródeł.
- Porównanie źródeł informacji z punktu widzenia ich użyteczności i kosztów ich pozyskania
- Budowanie profilu informacyjnego klienta na podstawie dostępnych źródeł.
Z czym do ludzi? 😊
- Moja propozycja wartości dla nowych klientów
Jak pozyskać nowych klientów?
- Kanały i metody dotarcia do nowych klientów
- Jak nawiązać kontakt z potencjalnym klientem?
- Prawo zaznajomienia i jego praktyczne zastosowanie w pozyskaniu nowych klientów
- Skuteczne metody nawiązywania relacji
- Skąd brać nowych klientów – sprawdzone taktyki i pomysły
Najlepsze praktyki
- 15 sposobów na pozyskanie nowych klientów
- Moje doświadczenia w pozyskiwaniu klientów: szanse i wyzwania
- Plusy i minusy, oraz możliwe zastosowania każdej z metod.
- Cold Call
- List (mail) do VITO (Very Important Top Officer)
Czas trwania: 2 dni
Organizacja i terminy:
AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:
26-27.08.2020 r.
26-27.11.2020 r.
CENA SZKOLENIA:
2.500 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I | Dzień II | |
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | |
szkolenie | 15:45 – 17:00 |
LOKALIZACJA SZKOLENIA:
Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno
Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem
Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).
Trener prowadzący:
Cezary Paszuk – Trener, Coach, Konsultant
Działalność konsultingową i szkoleniową dla firm i instytucji prowadzi od 1997 roku. Przeprowadził zajęcia dla ok. 15 000 osób. Jego pasją jest identyfikacja problemów i potrzeb szkoleniowych, tworzenie indywidualnych programów szkoleniowych i ich późniejsza realizacja. Jego interaktywne szkolenia prowadzone w formie warsztatów z zastosowaniem gier i ćwiczeń, poparte są licznymi przykładami i gorąco omawiane w grupach.
Moderował spotkania poświęcone opracowywaniu strategii rozwoju firm. Prowadził wyjątkowe meetingi motywacyjne dla grup liczących od 15 do ponad 300 osób. W ciągu minionych 20 lat przeprowadził zajęcia dla wielu firm i tysięcy uczestników ugruntowując swoje doświadczenie trenera-praktyka.
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.