Menu Zamknij

Szkolenia zamknięte
z obszaru zarządzania

W motywowaniu pracowników nie chodzi o narzucanie swojej woli, o wciskanie człowieka w ciasne ramy swoich własnych oczekiwań; chodzi o uwalnianie ogromu możliwości, które tkwią w każdym z nas. Motywacja pomaga pokazać światu, jak bardzo wartościowymi ludźmi są Twoi pracownicy.
Na szkoleniach Mach & Partner Consulting pomoże Ci w stworzeniu zespołu, który każdy dzień będzie postrzegał, jako szansę na pracę nad sobą i realizację wyznaczonych planów.

W przedsiębiorstwie Kadra
Zarządzająca pełni kluczową rolę

Jednym z istotnych zadań managerskich, jest wywieranie pozytywnego wpływu na pracowników, budowanie i rozwijanie wysokiego poziomu zaangażowania, kreatywności oraz odwagi do przyjmowania zmian.

Manager dla swoich współpracowników jest najważniejszą osobą w firmie, jest on bezpośrednim reprezentantem pracodawcy. Jego rola – to bezpośredni kontakt z pracownikami, skuteczna komunikacja, organizacja pracy działu, delegowanie zadań, kontrola, rozwiązywanie problemów i konfliktów, ocenianie jakości pracy oraz motywowanie podległych mu osób.

Manager tworzy atmosferę pracy panującą w firmie. Jego zadaniem jest wypracowanie pewnego wzorca zachowań, który stanowi o kulturze firmy i preferowanej formie relacji międzyludzkich. Niezadowolenie ze współpracy z bezpośrednim przełożonym, często jest czynnikiem motywującym ludzi do zmiany pracy. Niepotrzebna rotacja w przedsiębiorstwie, to duże moralne i ekonomiczne straty. Manager dba również o własny poziom motywacji i zaangażowania, wg zasady „w tobie musi palić się to, co chcesz rozpalić w innych”.

Manager lubi ludzi, odczuwa satysfakcję i zadowolenie z ich rozwoju. Dlatego, aby manager działał skutecznie, samodzielnie, odpowiedzialnie i mógł pełnić kluczową rolę w zespole czy firmie, warto go wspierać w wielu obszarach, na których opiera się sprawne zarządzanie, a przede wszystkim należą do nich: budowanie świadomości managerskiej, rozwijanie zdolności motywowania siebie i innych, doskonalenie sztuki komunikacji i budowania relacji międzyludzkich, rozwijanie narzędziowych kompetencji managerskich np. planowanie, organizacja pracy, zarządzanie czasem, zatrudnianie pracowników itp.

Szkolenia zamknięte

dla rozwoju Twojej firmy

Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy:

Przykładowe tematy szkoleń zamkniętych
z obszaru zarządzania
  • Warsztaty rozwoju kompetencji managerskich
  • The inner game of business – trening mentalny dla Managerów
  • Skuteczna komunikacja i budowanie zaangażowania w zespole
  • Sztuka komunikacji managerskiej – kluczowe rozmowy z pracownikami
  • Speed management – szczególne wyzwania w twoim dziale
  • Inteligencja emocjonalna w pracy managera
  • Zarządzanie zmianą
  • Manager jako coach swojego zespołu
  • Budowanie zaangażowania w zespole
  • Awans na szefa – wczoraj kolega dziś przełożony
  • Budowanie naturalnego autorytetu managera
  • Rozwiązywanie konfliktów na linii pracownik – przełożony
  • Komunikacja 50+, czyli jak zapobiec wojnie światów w firmie
  • Ocean zarządzania – warsztat skutecznego i świadomego Managera
  • Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
  • Asertywna komunikacja w biznesie
  • Zarządzanie czasem, delegowanie i zapobieganie stresowi
  • Motywowanie i coaching
  • Leadership – skuteczne przywództwo
  • Work Life Balance – równowaga w życiu zawodowym i prywatnym
  • Rozmowy oceniające – delegowanie i egzekwowanie zadań 

Jeżeli zainteresował Państwa któryś z powyższych tematów, prosimy o kontakt. Chętnie prześlemy program i przygotujemy ofertę

 

Jeżeli nie znaleźli Państwo interesującego tematu

... serdecznie zapraszamy do kontaktu. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa ofertę dopasowaną do potrzeb zgodnie z sugestiami tak, aby w 100% spełniała Państwa oczekiwania.

Każde szkolenie zamknięte przygotowujemy
według poniższych założeń:

Gruntowna Analiza Potrzeb

Gruntowna Analiza Potrzeb

Razem z Klientem wybieramy najbardziej dogodną i skuteczną formę przeprowadzenia diagnozy umiejętności Pracowników. Analizę możemy zrobić, np. w formie wywiadu z osobami zarządzającymi. Przeprowadzamy również rozmowy telefoniczne z wybranymi Uczestnikami szkoleń.

Włączenie pracowników

Włączenie pracowników

Sprawdzoną również przez naszą firmę metodą jest włączenie Pracowników naszego Klienta w przygotowanie najtrudniejszych przypadków z ich życia zawodowego.

Zbieranie obserwacji

Zbieranie obserwacji

Zbieramy wszystkie obserwacje, wspólnie opracowujemy przykłady szkoleniowe żeby zintegrować je w program szkolenia.

Sesje szkoleniowe

Sesje szkoleniowe

Sesje szkoleniowe realizujemy z zachowaniem interaktywnej formy. Podczas zajęć analizujemy przypadki z bieżących sytuacji zawodowych i wypracowujemy narzędzia do praktycznego zastosowania w pracy.

Sprawozdanie

Sprawozdanie

Po zakończeniu sesji szkoleniowych możemy podsumować projekt w formie sprawozdania, częstą praktyką jest też spotkanie podsumowujące.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.

Wybierz interesujące Cię tematy (więcej niż jeden klikając myszą z klawiszem CTRL) lub napisz do nas wiadomość