Menu Zamknij

Szkolenia z obszaru
sprzedaży i obsługi Klienta

realizowane w formie otwartej

Akademia Szefa Sprzedaży

Ikona_AwansNaSzefa
AKADEMIA SZEFA SPRZEDAŻY

Cykl 6 dwudniowych szkoleń stacjonarnych

Szkolenia dla Działu Sprzedaży

Ikona_MatematykaHandlowa
ŚWIADOME ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

– Matematyka handlowa – rentowność, marża, rabaty

Ikona_BiznesowePrezentacje
BIZNESOWE PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

– autentyczność i sztuka improwizacji

Ikona_AwansNaSzefa
TURKUSOWY SZEF SPRZEDAŻY
– jak uwolnić i wykorzystać potencjał zespołu
Ikona_ManagerPraktyk
JAK ZBUDOWAĆ EFEKTYWNY PROCES SPRZEDAŻY W FIRMIE?
Ikona_ManagerPraktyk
JAK STWORZYĆ ZAANGAŻOWANY I WYSOKIEJ JAKOŚCI ZESPÓŁ SPRZEDAŻY?
Ikona_ManagerPraktyk
JAK ODNIEŚĆ SUKCES W SPRZEDAŻY?
– a może po ludzku do ludzi
Ikona_Spotkaniainegocjacje
NOWY DUCH W OBSŁUDZE KLIENTA
– jak sprawić, aby klient czuł się z nami lepiej niż z konkurencją
ikona_sprzedaz 400_400
KLIENT W CENTRUM UWAGI
– profesjonalna obsługa klienta oraz załatwianie sytuacji trudnych

Terminy powyższych szkoleń

znajdziecie Państwo w Kalendarzu Szkoleń Otwartych:

Inne szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta

realizowane w formie zamkniętej znajdziecie Państwo poniżej:

Przykładowe tematy szkoleń z obszaru
Sprzedaży i Obsługi Klienta realizowane
w formie zamkniętej:
  • Strategiczne rozmowy z klientami vs negocjacje handlowe – siła Top 2 Top meetings
  • Prowadzenie spotkań z kluczowymi klientami
  • Budowanie lojalności, dojrzałości i odpowiedzialności w relacjach z Klientami
  • Nowy duch w obsłudze
  • Klienta – jak sprawić, aby Klient czuł się z nami lepiej niż z konkurencją?
  • Zarządzanie regionem, skuteczne delegowanie i motywowanie
  • Profesjonalne negocjacje biznesowe
  • Matematyka handlowa
  • Zintegrowany system sprzedaży
  • Sprzedaż doradcza – umiejętność prowadzenia efektywnych rozmów z Klientami
  • Sukces w sprzedaży – szczęście czy konsekwentne działanie
  • Sprzedaż relacyjna – od budowania relacji do skutecznej finalizacji
  • Sztuka finalizacji sprzedaży
  • Nowoczesne techniki sprzedaży i obsługi klienta
  • Techniki sprzedaży, psychologia sprzedaży
  • Jak nie tracić klientów i pozyskiwać nowych
  • Sprzedaż telefoniczna i umawianie spotkań
  • Jak zwiększyć skuteczność w sprzedaży przez telefon?
  • Klient w centrum uwagi
  • Profesjonalna Obsługa Klienta w oparciu o najwyższe standardy
  • Od pasywnego reagowania do multi aktywnej obsługi klienta
  • Nowy duch w obsłudze klienta
  • Obsługa trudnego klienta
  • Załatwianie reklamacji
  • Windykacja B2B

Jeżeli powyższa propozycja nie spotkała się z Państwa zainteresowaniem, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa ofertę dopasowaną do Państwa potrzeb i oczekiwań.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.

Wybierz interesujące Cię tematy (więcej niż jeden klikając myszą z klawiszem CTRL) lub napisz do nas wiadomość