Menu Zamknij

Cel i korzyści:

Dlaczego warto wziąć udział w Akademii Szefa Sprzedaży:

  • Dowiesz się, gdzie ukryte są wąskie gardła w Twoim Dziale Sprzedaży
  • Dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać posiadane zasoby 
  • Rozwiniesz kluczowe kompetencje w zarzadzaniu sprzedażą, aby osiągnąć sukces w sprzedaży B2B lub B2C 
  • Usprawnisz działania podnosząc skuteczność operacyjną w Twojej codziennej pracy 
  • Poznasz nowe narzędzia wspierające sprzedaż 
  • Otrzymasz wiele inspiracji i dużą dawkę pozytywnej energii 
  • Spotkasz inspirujących trenerów, coachów i konsultantów biznesowych 
  • Skorzystasz z ich wieloletnich doświadczeń i sprawdzonych w praktyce
    rozwiązań










Programy Akademii Szefa Sprzedaży:

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY AKADEMII SZEFA SPRZEDAŻY:

CENA ZA CAŁY CYKL SZKOLEŃ:

16.500 PLN (+ 23% VAT) za osobę

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLEŃ:

 Dzień IDzień II 
szkolenie09:30 – 11:0009:00 – 11:00 
przerwa kawowa11:00 – 11:1511:00 – 11:15 
szkolenie11:15 – 13:0011:15 – 13:00 
obiad13:00 – 14:0013:00 – 14:00 
szkolenie14:00 – 15:3014:00 – 15:30 
przerwa kawowa15:30 – 15:45  
szkolenie15:45 – 17:00  
122365035

LOKALIZACJA SZKOLEŃ:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 265 zł brutto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 305 zł brutto ze śniadaniem

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trenerzy prowadzący:

Trener Mach & Partner Consulting Mariusz Walczak, szkolenia sprzedażowe

Mariusz Walczak – Trener, Doradca, Lider, Praktyk biznesu

Od 22 lat specjalizuje się w budowaniu efektywnych zespołów i zarządzaniu opierającym się na zasadach
„leadershipment”. Zarządzał zespołami sprzedażowymi, projektowymi, produkcyjnymi zarówno w siedzibach firm, jak i w terenie. Ma również doświadczenie w prowadzeniu zespołów rozproszonych, współpracujących w wielu
krajach i różnych strefach czasowych.

Pracował, jako: Kierownik w hipermarkecie, Key Account Manager, Sales Manager, Dyrektor Zarządzający,
Business Development Manager, Project Manager, czy CEO w wielu firmach i branżach. Zarządzał
zespołami od 8 do ponad 230 osób, bezpośrednio i projektowo na rynku polskim
oraz międzynarodowym, głównie Niemcy, Francja, Belgia, USA.      

Dobrze wie, na czym polega zarządzanie partycypacyjne i zaangażowanie pracowników. Potrafi efektywnie
wyznaczać zadania, realizować cele, strategie i misje firmy. Uważa, że nie można stworzyć idealnego pracownika, ale można zbudować idealny, wszechstronny zespół. Jego mocne strony to umiejętność komunikacji, motywacji i rozwoju pracowników. Jest fanem dobrych KPI’s, uważa, że doskonale pomagają realizować założenia firm.

 

Adrian Wojciechowski – Konsultant, Trener biznesu, Praktyk 

Od 12 lat związany ze szkoleniami i rozwojem, zawsze jako praktyk, znający dobrze realia biznesu FMCG, Food service oraz B2B (w tym sieci, produkcja, farmacja). Certyfikowany trener: Kirkpatrick Four Levels® Evaluation Certification –
Bronze Level Certified Professional. Certyfikowany Konsultant Kryzysowy™

 

23 letnie doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowiskach: od PH (Elbrevery oraz E.Wedel S.A.), Kierownika Regionu, Specjalisty ds. Kluczowych Klientów Hurtowych (KAM-a), oraz Trenera (Philip Morris Poland S.A.), Managera ds. Szkoleń i Rozwoju na Europę Północno-Wschodnią (Unilever Food Solutions), Dyrektora ds. Sprzedaży i Rozwoju, Dyrektora Handlowego (Syto Co-Packaging Poland), Global KAM (Karl Knauer Polska), Dyrektor ds. rozwoju biznesu (Focus on Results). Prowadzi kompleksowe projekty konsultacyjne, szkoleniowe i rozwojowe głównie dla branż B2B, FMCG i Horeca. Efektywnie motywuje uczestników, uczy i wspiera zespoły, z którymi pracuje. Bardzo dobrze zna procesy z zakresu sprzedaży, HR i podstaw nowoczesnego marketingu.

Trener Mach & Partner Consulting Adrian Wojciechowski, szkolenia, projekty rozwojowe dla FMCG i HoReCa
Trener Mach & Partner Consulting Piotr Dzięcielski, biznesowe prezentacje, wystąpienia publiczne

Piotr Dzięcielski – Trener, Doradca Biznesowy, Aktor musicalowy, Konferansjer, Showman, Anonser walk bokserskich

Jest uosobieniem dobrego stylu prezenterskiego, eleganckiej i błyskotliwej konferansjerki oraz doskonałej prezencji. Ceniony trener i doradca. Szkolenia prowadzone przez Piotra uzyskują najwyższe oceny Klientów i są postrzegane, jako praktyczne wsparcie w obszarze rozwoju kompetencji prezenterskich.

Udział w warsztatach prowadzonych przez Piotra, dzięki swej wyjątkowej formule, będzie z pewnością długo niezapomnianym wydarzeniem, z którego korzyści będą widoczne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Dyplom ukończenia Akademii Szefa Sprzedaży:

Po zakończonym cyklu szkoleń Absolwenci otrzymują Dyplom ukończenia Akademii Szefa Sprzedaży.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w Akademii Szefa Sprzedaży

Zgłoś chęć udziału w Akademii poprzez nasz formularz

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.