
Cel i korzyści:
Dlaczego warto wziąć udział w Akademii Szefa Sprzedaży:
- Dowiesz się, gdzie ukryte są wąskie gardła w Twoim Dziale Sprzedaży
- Dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać posiadane zasoby
- Rozwiniesz kluczowe kompetencje w zarzadzaniu sprzedażą, aby osiągnąć sukces w sprzedaży B2B lub B2C
- Usprawnisz działania podnosząc skuteczność operacyjną w Twojej codziennej pracy
- Poznasz nowe narzędzia wspierające sprzedaż
- Otrzymasz wiele inspiracji i dużą dawkę pozytywnej energii
- Spotkasz inspirujących trenerów, coachów i konsultantów biznesowych
- Skorzystasz z ich wieloletnich doświadczeń i sprawdzonych w praktyce
rozwiązań
Programy Akademii Szefa Sprzedaży:
TURKUSOWY SZEF SPRZEDAŻY – JAK UWOLNIĆ I WYKORZYSTAĆ POTENCJAŁ ZESPOŁU
Zakres merytoryczny szkolenia:
Zaangażowanie zespołu
•
5
Ról szefa
•
Analiza
otoczenia w pracy – kim są moi pracownicy?
•
Zarządzanie
i style zarządzania
•
Zarządzanie
partycypacyjne w turkusowej firmie
Zwinne zarządzanie w
firmie
•
Korzyści
z pracy projektowej w firmie
•
Kroki
milowe, a praca sprintami
•
Jak
zadbać o małe sukcesy
•
Wartości
w krótkim okresie, duża korzyć w długim okresie
•
Kanban
jako narzędzie efektywnego zarządzania
Firma hybrydowa – praca
stacjonarna i zdalna
•
Proaktywność
i potencjał podopiecznych – empowerment, kluczem do sukcesu w zrządzaniu
rozproszonym zespołem
•
5
poziomów delegowania – czyli od listonosza do samodzielnego pracownika w
terenie
•
Autorytet
nieformalny, zaufanie i ich rola w efektywnym zarządzaniu
•
Sposoby
na utrzymanie zaangażowania osób pracujących zdalnie
•
Narzędzia
do zarządzania pracownikami zdalnie
•
Spotkania
informacyjne, integrujące, stand up meetings
Leadershipment –
skuteczna metoda zarządzania zespołem
•
Różnica
między Kierownikiem, a Liderem – siła przywództwa
•
Czym
jest odpowiedzialność Lidera?
•
Kto
jest ojcem sukcesu, a matką porażki?
•
Znaczenie
informacji zwrotnej w codziennej współpracy z ludźmi
•
Jak
zachęcać do dawania informacji zwrotnej?
•
Rola
PWW u Lidera
•
Jak
ważny jest potencjał pracownika – czyli analiza WUP
•
Wywieranie
wpływu na pracowników
•
Budowanie
postawy odpowiedzialności i przekonania o wadze własnego wpływu na wynik działań w firmie
•
Autorytet
formalny, a nieformalny
•
Z
czego się składa
•
Jak
go budować
•
Model
Przywództwa Sytuacyjnego i rola Lidera
•
W
oparciu o koncepcję Herseya i Blancharda
•
Budowa
matrycy kompetencji mojego zespołu
Skuteczne delegowanie
celów przez Lidera
•
Dlaczego,
co, jak i kiedy delegujemy? – zrozumienie istoty delegowania
•
Cele
odgórne i cele wspólnie ustalane z pracownikami
•
Jak
wyznaczać i monitorować cele mojemu zespołowi?
•
Przekazywanie
zadań odpowiednio do zakresu kompetencji podwładnych
•
Jak
uzyskać synergię między celami Firmy, Szefa, Pracownika?
•
Twarde
i miękkie zasady delegowania
•
Zdefiniowanie
wszystkich pozytywnych aspektów, właściwa argumentacja „za celem”
•
Zmiana
sposobu myślenia, czego się boimy i czego nie chcemy” do „jak to zrobić, aby to
nigdy nie nastąpiło?”
•
Techniki
egzekwowania wymagań i realizacji zadań
•
Monitorowanie
i ocena wykonania zadania przez pracowników
•
Mity
na temat delegowania
•
Motywacyjny
i rozwojowy aspekt delegowania
Motywacja pracowników
•
Rodzaje
motywacji (pozytywna, negatywna, finansowa, poza finansowa).
•
Hierarchia
potrzeb człowieka, a wpływ szefa.
•
Rola
komunikacji niewerbalnej w motywowaniu.
•
Zasady
nagradzania pracowników.
•
Zasady
karania pracowników.
•
Prowadzenie
trudnych rozmów z pracownikami:
•
Rozmowa
korygująca.
•
Rozmowa
ostrzegawcza.
•
Rola
Szefa w inspirowaniu i motywowaniu pracowników do współpracy.
Z czego rodzi się
demotywacja?
•
Z
czego rodzi się brak motywacji?
•
Analiza
sytuacji burzących wewnętrzne poczucie bezpieczeństwa współpracowników.
•
Jak
unikać niezdrowej konkurencji we współpracy z ludźmi?
•
Jak
rozpoznać symptomy demotywacji u podwładnych?
Czas trwania: 2 dni
PROCES SPRZEDAŻY – NAJWAŻNIEJSZY PROCES W FIRMIE
Zakres merytoryczny szkolenia:
Proces sprzedaży, a
proces zakupu
•
Rola
procesu sprzedaży w firmie i poszczególne etapy
•
Proces
zakupu klienta i jego wpływ na proces sprzedaży naszej firmy
•
Rola
internetu w procesie sprzedaży
•
Czym
jest lejek sprzedażowy i dlaczego warto go budować
•
Wpływ
kanałów sprzedaży na lejek sprzedażowy
•
Lejek
marketingowy jako część procesu sprzedaży
•
Budowa
efektywnego procesu sprzedaży
Customer Centricity jak
dopasować strategię sprzedaży do klienta
•
BtoB,
BtoC, CtoB, CtoC = HtoH – kto robi prawdziwy biznes, kim jest Klient
•
KLIENT
– Różne modele dystrybucji (Kanał Tradycyjny, Nowoczesny, Multichannel)
•
Specyfika
branży w zależności od Kanału Sprzedaży
•
Analiza
profili Klientów
•
Co
jest ważne dla mojego Klienta – dlaczego warto znać cele klienta
•
Kim
są odbiorcy mojego Klienta
•
Nasz
Klient, a jego konkurencja
•
Standardy
ekspozycji naszego Klienta i organizacja półki
•
My
w oczach klienta – znaczenie naszej firmy dla biznesu Klienta
•
Kim
jest nasz klient, decydent, kupujący – budowa persony
•
Problemy
i wyzwania persony?
•
Analiza
SWOT – jako ważny element strategii sprzedażowej
•
My,
a nasza konkurencja
•
Wartość marki (Core & Additional Value)
•
Przygotowanie
zestawienia problemów i wyzwań Klienta oraz dobranie do nich odpowiedzi
Key Account Management, a Prospecting
•
Specyfika
sprzedaży opartej na pozyskiwaniu ciągle nowych klientów
•
Aktywne
metody prospectingu
•
Cold
Calling
•
Cold
Mailing
•
Cold
Messaging
•
Social
Selling
•
Motywatory
Klientów
•
Specyfika
zarządzania sprzedażą i relacją z kluczowymi klientami
•
KAP
– Key Account plan współpracy z klientem jako narzędzie wzrostu
•
CBR
– Customer Business Review – jako część spotkań strategicznych
•
Metodologia
AWD – jako narzędzie do rozwoju biznesu
•
Efektywna
struktura współpracy od modelu motyla do diamentu
•
KAM
– jako dyrygent orkiestry
Rozliczanie
efektywności sprzedaży
•
Mierniki
sukcesu KPI’s
•
Ustalanie
kampanii oraz analiza wyników
•
Ciągłe
dostosowywanie kampanii i poprawa rezultatów
•
Dostarczenie,
Otwarcie, Odpowiedź, Konwersja w mailingu
•
Siła
networkingu i rekomendacji
•
Analiza
danych sprzedażowych /naszych i klienta, udziałów, itp./
•
Analiza
efektywności inwestycji – skuteczność promocji
•
Analiza
innych KPI Klienta, np. rotacja
•
Wywiad
z kupcem dotyczący planów jego firmy
•
Współpraca
z działem Marketingu i Logistyki
•
Znaczenie
QBR /Kwartalnych spotkań z Klientem/
Narzędzia wspierające
proces sprzedaży
•
Narzędzia
do budowania baz danych i pozyskiwania kontaktów
•
Narzędzia
do automatyzacji wysyłki wiadomości
•
Kondycja,
a grzanie domeny, a filtry Antyspamowe
•
Różnica
między newsletterem, a mailingiem
•
Narzędzia
do automatyzacji Social Selling
•
Narzędzia
do przygotowania wizualnego kontentu
•
Narzędzia
do wideo rozmów
•
Programy
CRM i tworzenie „Customer flow”
•
Narzędzia
do zarządzania zadaniami KANBAN
Category Management –
zaawansowany sposób zarządzania sprzedażą
•
Zarządzanie
kategorią, czyli czym? Jak duży może być biznesowy tort?
•
Znaczenie
drzewa decyzyjnego klienta/pacjenta (rola badań shopper study)
•
Znaczenie
i rola kategorii (np. Podstawowa, Sezonowa, Komplementarna)
•
Podział
kategorii na sub-kategorie i rodziny produktowe
•
Przełożenie
kategoryzacji na półkę
•
„Trade”
Marketing i różnica pomiędzy innymi działkami marketingu
Planowanie i
prognozowanie sprzedaży
•
Po
co planować sprzedaż
•
Jak
tworzyć forecasty produktowe i jak wpływają na ciągłość dostaw i kondycję firmy
•
Najczęstsze
błędy w planowaniu sprzedaży
•
Co
wziąć pod uwagę podczas planowania sprzedaży
•
Sezonowość
biznesu, a powtarzalność sprzedaży
•
Przewidywalność
i powtarzalność sprzedaży
•
Okresy
targetowe
•
Biznes
w ujęciu MAT – dlaczego warto patrzyć szerzej na sprzedaż
Czas trwania: 2 dni
EFEKTYWNY SZEF SPRZEDAŻY – JAK ZARZĄDZAĆ MĄDRZE I EFEKTYWNIE WYKORZYSTYWAĆ CZAS
Zakres merytoryczny szkolenia:
Szef – Organizator
• Rodzaje zadań i pożeracze czasu. Kto lub co zabiera nam czas?
• Jak radzić sobie z pochłaniaczami czasu?
• Priorytetyzacja działań – macierz Eisenhowera
• Spotkania, a zebrania z pracownikami
• Jak organizować efektywne zebrania
• Jak motywować ludzi do aktywnego udziału
• Jak tworzyć zaangażowanie uczestników
Szef – Coach
• Cykl uczenia się człowieka – metoda Kolba
• Znaczenie ciągłego rozwoju pracowników w budowaniu efektywnego zespołu
• Angażowanie pracownika i zachęcanie do proaktywnej postawy
• Przygotowanie karty rozwoju pracownika
• Przygotowanie planu i etapów szkolenia
• Przygotowanie trenera do szkolenia (merytoryczne, techniczne)
• Różne formy pomocy w rozwoju – kiedy być mentorem, doradcą, czy coachem?
• Model GROW – skuteczny sposób prowadzenia rozmowy coachingowej
On The Job Training – mocny element rozwoju
• Dlaczego to najskuteczniejszy rodzaj treningu w pracy?
• Etapy szkolenia OTJ i rola trenera
• Metoda WDZO (EDAC) w praktyce
• Pułapki na trenera
• Zasady prowadzenia OTJ podczas udziału osób trzecich, np. Klienta
• Kontrakt treningowy na przyszłość
• Metoda AIKIDO jako odpowiedź na obiekcje trenowanych
• Jak angażować różne zmysły (wzrok, słuch, dotyk, itp.)
Zarządzanie sobą w czasie i priorytetami
• Efektywna organizacja i realizacja zdań
• Stworzenie własnej check listy. Praca z terminarzem, kalendarzem
• Opcjonalnie, praca na systemie do zarządzania typu JIRA
• Praca pod presją czasu
• Różnice pomiędzy ważnym, a natychmiastowym zadaniem:
• W oparciu o metodę „GTD” Davida Allena
• Doprowadzanie spraw do końca czyli sztuka bezstresowej efektywności
• Praca, odpoczynek, rozrywka, intymność, rozwój – jak zachować balans
Szef – Planista
• Rodzaje planowania – Strategiczne, Długoterminowe, Bieżące
• Różnice między celem długoterminowym, a krótkoterminowym
• Co jest moim celem i jak to osiągnę?
• Rodzaje celów ze względu na zaangażowanie osób
• Jak skutecznie wyznaczać cele?
• W oparciu o metodologię SMART
• Planowanie działań etapami
• Sporządzaniu planu dnia, tygodnia, miesiąca
• Jak realizować cele zespołowe?
• Ustalenie kompetencji i odpowiedzialności za realizację celów
• Praca z macierzą celów – (zasoby i czas potrzebne do realizacji celów)
Efektywne prowadzenie zebrań
• Różnica między zebraniem, a spotkaniem
• Elementy psujące spotkania
• 3 zasady organizacji efektywnych zebrań
• Savoir vivre zebrania
• Dobre cechy prowadzącego spotkanie
• 8 typów uczestników psujących spotkania
• Jak z sabotażysty, zrobić sojusznika?
• „Follow up” i „Next Steps” po spotkaniu – dobre nawyki z zachodu
Rozwój osobisty Szefa
• Dlaczego warto postawić na samodoskonalenie i rozwój swoich umiejętności?
• Zgubny wpływ rutyny na energię życiową.
• Jak umiejętnie przyjąć konstruktywny feedback.
• Proaktywność szefa, jej zalety i wpływ na samego siebie i innych.
• Ostrzenie piły, czyli jak wielki ma wpływ rozwój osobisty na automotywacje.
• Wpływ samodoskonalącego się szefa na postawy innych współpracowników.
Czas trwania: 2 dni
ZAANGAŻOWANY i WYSOKIEJ JAKOŚCI ZESPÓŁ SPRZEDAŻY
Zakres merytoryczny szkolenia:
Rola komunikacji we współpracy
• Przebieg komunikacji Nadawca, a Odbiorca
• Rodzaje komunikacji (werbalna, a niewerbalna)
• Siła i znaczenie pytań w komunikacji
• Sztuka zadawania pytań? (Rozmowy z Klientami, Pracownikami).
• Bariery w komunikacji
• Aktywne słuchanie – rola i techniki
• Komunikat „JA” vs komunikat TY
• Konstruktywna informacja zwrotna – jak udzielać feedbacku
• Rola pozytywnej komunikacji w delegowaniu zadań
Typy osobowości człowieka
• Kim jesteśmy, 4 typy osobowości w oparciu o typologię kolorów Junga
• Test z typów osobowości
• Dlaczego warto i jak dostroić się komunikacyjnie do rozmówcy?
• Jak wykorzystać wiedzę o stylach osobowości podczas delegowania zadań
• Dekalog efektywnej komunikacji
• Przeniesienie stylów osobowości na pracę klientem zewnętrznym
Asertywność w pracy
• Zachowania asertywne, a agresja, uleganie i manipulacja
• Obrona przed presją i manipulacją
• Stawianie granic
• Zasady i techniki asertywnej odmowy
• Asertywne reagowanie na krytykę
• Asertywne wyrażanie krytyki
Współpraca bez konfliktów
• Kiedy powstają konflikty?
• Rodzaje i struktura konfliktów
• Emocje – zły doradca
• Myślenie: Wygrany – Wygrany
Pozytywne nastawienie Szefa – automotywacja
• Rola pozytywnego nastawienia szefa i jego wpływ na ludzi i otoczenie
• Proaktywność jako mocna strona szefa
• PWW – Poczucie Własnej Wartości niezbędne dla osiągania dobrych efektów
• Co ma wpływ na moje PWW i dlaczego to jest takie ważne?
• Jak budować PWW pracowników?
• Work-Balance – i moje koło życia, a wpływ na efektywność w pracy
Jak utrzymać zespół wysokiej jakości
• Rola procesu nieustającego rozwoju i zmian
• Jak inspirować i skłaniać do innowacji członków zespołu?
• Jak motywować podwładnych by wychodzili poza strefę komfortu?
• Budowa i utrzymanie zaufania w zespole
• Zwalnianie nieefektywnych pracowników opornych na zmiany
Zarządzanie zmianą – budowa kultury zmian
• Postawy i lęk przed zmianą
• Szef jako stymulator zmiany
• Jak przygotować argumentację dla wprowadzanej zmiany?
• Analiza wpływu zmiany – metodą Benjamina Franklina
• Jak pozyskać Ambasadorów zmiany?
• Mapa zaangażowania ludzi w przebieg zmiany
• Przewidywanie i przezwyciężanie oporu wobec zmian
• Definicja i diagnoza czynników oporu wobec zmian
Czas trwania: 2 dni
ŚWIADOME ZARZĄDZANIE BIZNESEM – RENTOWNOŚĆ, MARŻA, WPŁYW RABATÓW NA
PŁYNNOŚĆ FINANSOWĄ, MECHANIZMY MATEMATYKI HANDLOWEJ W BIZNESIE
Zakres merytoryczny szkolenia:
Planowanie, a
realizacja celów
•
Strategia,
taktyka, cele, zadania – po co je planować
•
Co
powinien zawierać Biznes Plan
•
Cele
długoterminowe, a krótkoterminowe, zadania, promocje
•
Rodzaje
celów ze względu na zaangażowanie osób
•
Jak
skutecznie wyznaczać i realizować cele
Elementy matematyki
handlowej
•
Marża
1, marża 2, marża 3, co to znaczy, ile nas kosztuje współpraca z Klientem
•
Kalkulacje
kontraktowe – premie za realizację planu sprzedaży
•
Liczenie
sumaryczne, a kaskadowe – zalety i pułapki
•
Wpływ
dodatkowego rabatu na marżę
•
Obliczenie
kosztu pieniądza w czasie, czyli jak zabudżetować termin płatności
•
ROI/ROMI
– sposoby, na określenie stopy zwrotu z inwestycji
•
Warunki
handlowe, po co je ustalać
Prognoza sprzedażowa,
jak określić potencjał rynku
•
Analiza
danych odsprzedażowych Klienta i własnych
•
Analiza
konkurencji
•
Model
dystrybucji
•
Analiza
danych rynkowych
Przygotowanie biznes
planu, a realizacja projektu
•
Planowanie
ilościowe, wartościowe, jakościowe
•
Realizacja
zadań w czasie, jak określić realny termin wykonania
•
Zwinne
prowadzenie projektów
•
Cele,
a zadania, czym się różnią
Efektywny „Trójkąt Współpracy” Konsument – Klient – Nasza Firma
•
Konsument
•
Określenie
grupy docelowej konsumentów i rynków zbytu
•
Kim
jest konsument i dlaczego ma wybierać produkty firmy
•
Jaki
jest proces decyzyjny/zakupowy konsumenta
•
Co
możemy zrobić by wybierał częściej i droższe nasze produkty
•
Co
zrobić by skorzystał z naszych promocji
•
Konsument,
a Shopper różnica i dlaczego to na Shoppera mamy większy wpływ poprzez Trade
Marketing
•
Klient
– Różne modele dystrybucji (Kanał Tradycyjny, Nowoczesny, Multichannel)
•
Specyfika
branży w zależności od Kanału Sprzedaży
•
Analiza
profili Klientów z wykorzystaniem wiedzy z poprzednich warsztatów
•
Kto
jest moim Klientem i jakie ma intencje
•
Co
to jest proces decyzyjny klienta i jakie ma znaczenie
•
Co
jest ważne dla mojego Klienta – dlaczego warto znać cele Klienta
•
Jaka
jest struktura mojego klienta
•
Standardy
ekspozycji naszego Klienta i organizacja półki
•
Nasza
Firma – wpływ działań CatMan na budowanie trwałych relacji z naszymi Klientami
•
Budowanie
relacji na wielu płaszczyznach, jako wzmocnienie pozycji PH
•
Rodzaje
celów i dążenie do wspólnego celu z Klientem
•
Przygotowanie
planu działania z klientem (kwartalnego, semestralnego, rocznego)
Praca z produktem
•
Analiza
rynku i konkurencji – dlaczego warto ją robić, jak wyciągać wnioski
•
Dlaczego
dzisiaj kluczową rolę gra czas i szybkość reakcji
•
Praca
z portfolio produktowym – pod kątem działań Trade Marketingowych
•
Przygotowanie
kontentu produktowego i argumentów sprzedaży (Metoda „PCK”)
•
Kategoryzacja
produktów i jej znaczenie
•
Planowanie
aktywności promocyjnych jako ważny składnik biznes planu
Działania pro-sprzedażowe
•
„Tailor
Made Promo” – dlaczego to najbardziej wartościowy rodzaj aktywności
•
Rodzaje
akcji „TMP” – krótko terminowe, długoterminowe, wizerunkowe, sprzedażowe
•
Akcje
Ogólnokrajowe
•
Zalety
akcji ogólnopolskich
•
Korzyści
z takich akcji dla Klienta
•
Jak
przekonać klienta do organizacji wspólnych akcji
•
Przygotowanie
konspektu prezentacji, wystąpienia
•
Hasła,
skróty, wizualizacja, mapa myśli
•
Towarzysząca
rola dobrych slajdów
•
Dekalog
przygotowania dobrego, czytelnego slajdu
•
Przygotowanie
prezentacji model „PZU”
•
Flow
prezentacji i argumentacja – czyli jak przykuć uwagę
•
Jak
angażować różne zmysły (wzrok, słuch, dotyk, itp.)
•
Jak
sprawić dobre „pierwsze” wrażenie?
Planowanie w praktyce
•
Zdefiniowanie
celów ilościowych i wartościowych
•
Jakich
wzrostów się spodziewamy
•
W
jakim czasie
•
W
jakich kanałach
•
Aktywny
prospecting – sposoby docierania do odpowiednich osób
•
On-line,
Off-line
•
Gdzie
są nasi klienci
•
Nowe
kanały sprzedaży
KPI’s prospectingu
BIZNESOWE PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE – AUTENTYCZNOŚĆ I SZTUKA IMPROWIZACJI
Zakres merytoryczny szkolenia:
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
· Pomoc w skutecznym przekazie informacji tak, by zyskać przychylność słuchaczy oraz umiejętność wejścia w interakcję podczas trwania
prezentacji
· Umiejętność oddziaływania na słuchaczy
Potęga i świadomość głosu
· Ćwiczenia związane z wydobyciem swej naturalnej barwy głosu pomimo tremy
· Umiejętność dobrania barwy głosu do zaistniałej sytuacji
· Oczarowanie odbiorcy swym głosem
Praca z mikrofonem
- Teoretyczne i praktyczne wskazówki pracy z mikrofonem i sprzętem nagłośnieniowym
- Umiejętność podkreślenia swych predyspozycji głosowych przez odpowiednie wykorzystanie sprzętu nagłośnieniowego
- Odpowiednie reakcje w razie niedyspozycji sprzętu
Pierwsze wrażenie
- Masz tylko 11 sekund na odpowiednie zaprezentowanie swej osoby względem nowo poznanego człowieka
- Jak się zachować, jak odpowiednio się zaprezentować, by na starcie zyskać w oczach drugiego człowieka?
Jak mówić wyraźnie?
- Specjalnie wyselekcjonowane i dobrane techniki i ćwiczenia dykcyjne pozwalające
na swobodną i zrozumiałą komunikację podczas wystąpień publicznych i prezentacji
Sposoby walki ze stresem – czego się boimy?
- Stres – wszyscy go znamy, ale czy wiemy czym jest?
- Jak się zachowamy, zależy w dużej mierze od nas
- STRES można kontrolować
- Poznaj niezawodne metody radzenia sobie ze stresem
Jak pokonać własne, destrukcyjne myśli przed wystąpieniem?
- Takie reakcje jak gniew, niechęć, pragnienie zemsty czy frustracja, jeśli trwają na tyle długo, żeby przejść
w stan ducha, wywierają na nas bardzo negatywny wpływ. - Co zrobić, by pokonać destrukcyjne emocje i powrócić do stanu równowagi?
Jak przygotować się do wystąpienia publicznego i co zrobić kiedy coś nas zaskoczy?
- Umiejętność występowania przed grupą ludzi jest jedną z najbardziej pożądanych umiejętności.
To dlatego, że występujesz cały czas – nie tylko podczas prezentacji lub negocjacji,
ale również w zwykłych codziennych sytuacjach, gdy chociażby spotykasz się
ze współpracownikami i klientami
Sposoby radzenia sobie z niewygodnym zachowaniem odbiorców
- Sekrety przeprowadzenia wystąpienia tak, by było wyjątkowe i na długo zapamiętane
przez wszystkich słuchaczy
Trening ciała i umysłu
- Profesjonalne techniki pozbycia się tremy
- Walka z własną mentalną autodestrukcją
- Nauka swobodnej wypowiedzi
- Ćwiczenia relaksacyjne przed ważnymi wystąpieniami
Techniki i ćwiczenia improwizacji
- Trening praktyczny w zastosowaniu technik
Czas trwania: 2 dni
Organizacja i terminy:
AKTUALNE TERMINY AKADEMII MANAGERA:
17-18.03.2022 r. Turkusowy szef sprzedaży – jak uwolnić i wykorzystać potencjał zespołu
27-28.04.2022 r. Proces sprzedaży – najważniejszy proces w firmie
21-22.06.2022 r. Efektywny szef sprzedaży – jak zarządzać mądrze i efektywnie wykorzystywać czas
15-16.09.2022 r. Zaangażowany i wysokiej jakości zespół sprzedaży
26-27.10.2022 r. Świadome zarządzanie biznesem, rentowność,
marża, wpływ rabatów na płynność finansową, mechanizmy matematyki handlowej w biznesie
12-13.12.2022 r. Biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne – autentyczność i sztuka improwizacji
CENA ZA CAŁY CYKL SZKOLEŃ:
12.500 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat
HARMONOGRAM SZKOLEŃ:
Dzień I | Dzień II | ||
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 | |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 | |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 | |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 | |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 | |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | ||
szkolenie | 15:45 – 17:00 |

LOKALIZACJA SZKOLEŃ:
Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno
Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 250 zł brutto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 290 zł brutto ze śniadaniem
Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).
Trenerzy prowadzący:

Mariusz Walczak – Trener, Doradca, Lider, Praktyk biznesu
Od 22 lat specjalizuje się
w budowaniu efektywnych zespołów i zarządzaniu opierającym się na zasadach
„leadershipment”. Zarządzał zespołami sprzedażowymi, projektowymi,
produkcyjnymi zarówno w siedzibach firm, jak i w terenie. Ma również
doświadczenie w prowadzeniu zespołów rozproszonych, współpracujących w wielu
krajach i różnych strefach czasowych.
Pracował, jako: Kierownik w hipermarkecie, Key Account Manager, Sales Manager, Dyrektor Zarządzający, Business Development Manager, Project Manager, czy CEO w wielu firmach i branżach. Zarządzał zespołami od 8 do ponad 230 osób, bezpośrednio i projektowo na rynku polskim oraz międzynarodowym, głównie Niemcy, Francja, Belgia, USA.
Dobrze wie, na czym polega
zarządzanie partycypacyjne i zaangażowanie pracowników. Potrafi efektywnie
wyznaczać zadania, realizować cele, strategie i misje firmy. Uważa, że nie
można stworzyć idealnego pracownika, ale można zbudować idealny, wszechstronny
zespół. Jego mocne strony to umiejętność komunikacji, motywacji i rozwoju
pracowników. Jest fanem dobrych KPI’s, uważa, że doskonale pomagają realizować
założenia firm.
Adrian Wojciechowski – Konsultant, Trener biznesu, Praktyk
Od 12 lat związany ze szkoleniami i rozwojem, zawsze jako praktyk, znający dobrze realia biznesu FMCG, Food service oraz B2B (w tym sieci, produkcja, farmacja). Certyfikowany trener: Kirkpatrick Four Levels® Evaluation Certification –
Bronze Level Certified Professional. Certyfikowany Konsultant Kryzysowy™
23 letnie doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowiskach: od PH (Elbrevery oraz E.Wedel S.A.), Kierownika Regionu, Specjalisty ds. Kluczowych Klientów Hurtowych (KAM-a), oraz Trenera (Philip Morris Poland S.A.), Managera ds. Szkoleń i Rozwoju na Europę Północno-Wschodnią (Unilever Food Solutions), Dyrektora ds. Sprzedaży i Rozwoju, Dyrektora Handlowego (Syto Co-Packaging Poland), Global KAM (Karl Knauer Polska), Dyrektor ds. rozwoju biznesu (Focus on Results). Prowadzi kompleksowe projekty konsultacyjne, szkoleniowe i rozwojowe głównie dla branż B2B, FMCG i Horeca. Efektywnie motywuje uczestników, uczy i wspiera zespoły, z którymi pracuje. Bardzo dobrze zna procesy z zakresu sprzedaży, HR i podstaw nowoczesnego marketingu.


Piotr Dzięcielski – Trener, Doradca Biznesowy, Aktor musicalowy, Konferansjer, Showman, Anonser walk bokserskich
Jest uosobieniem dobrego stylu prezenterskiego, eleganckiej i błyskotliwej konferansjerki oraz doskonałej prezencji. Ceniony trener i doradca. Szkolenia prowadzone przez Piotra uzyskują najwyższe oceny Klientów i są postrzegane, jako praktyczne wsparcie w obszarze rozwoju kompetencji prezenterskich.
Udział w warsztatach prowadzonych przez Piotra, dzięki swej wyjątkowej formule, będzie z pewnością długo niezapomnianym wydarzeniem, z którego korzyści będą widoczne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.
Dyplom ukończenia Akademii Szefa Sprzedaży:
Po zakończonym cyklu szkoleń Absolwenci otrzymują Dyplom ukończenia Akademii Szefa Sprzedaży.

Polecane szkolenia managerskie:
Weź udział w Akademii Szefa Sprzedaży
Zgłoś chęć udziału w Akademii poprzez nasz formularz

