Menu Zamknij

Cel i korzyści:

Dlaczego warto wziąć udział w Akademii Szefa Sprzedaży:

  • Dowiesz się, gdzie ukryte są wąskie gardła w Twoim Dziale Sprzedaży
  • Dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać posiadane zasoby 
  • Rozwiniesz kluczowe kompetencje w zarzadzaniu sprzedażą, aby osiągnąć sukces w sprzedaży B2B lub B2C 
  • Usprawnisz działania podnosząc skuteczność operacyjną w Twojej codziennej pracy 
  • Poznasz nowe narzędzia wspierające sprzedaż 
  • Otrzymasz wiele inspiracji i dużą dawkę pozytywnej energii 
  • Spotkasz inspirujących trenerów, coachów i konsultantów biznesowych 
  • Skorzystasz z ich wieloletnich doświadczeń i sprawdzonych w praktyce
    rozwiązań










Programy Akademii Szefa Sprzedaży:

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY AKADEMII SZEFA SPRZEDAŻY:

CENA ZA CAŁY CYKL SZKOLEŃ:

16.500 PLN (+ 23% VAT) za osobę

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLEŃ:

 Dzień IDzień II 
szkolenie09:30 – 11:0009:00 – 11:00 
przerwa kawowa11:00 – 11:1511:00 – 11:15 
szkolenie11:15 – 13:0011:15 – 13:00 
obiad13:00 – 14:0013:00 – 14:00 
szkolenie14:00 – 15:3014:00 – 15:30 
przerwa kawowa15:30 – 15:45  
szkolenie15:45 – 17:00  
122365035

LOKALIZACJA SZKOLEŃ:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trenerzy prowadzący:

Grzegorz Krupa – Trener, Doradca, Praktyk biznesu

Praktyk, trener Biznesu i mówca motywacyjny certyfikowany przez Brian Tracy International. Doświadczony Coach i Mentor. Facylitator spotkań biznesowych i konferencji . Negocjator oraz mediator. Pozytywny lider z doświadczeniem operacyjnym, skoncentrowany na budowaniu wzrostu biznesu poprzez rozwój ludzi, tworzenie trwałego i dochodowego partnerstwa z klientami oraz dążenie do doskonałości w realizacji. 

Praktyk z ponad 25 letnim doświadczeniem w tworzeniu i rozwoju efektywnych zespołów sprzedażowych dla Coca-Cola HBC, Colgate-Palmolive, Agros Nova. Przedsiębiorca w branży consultingowej oraz turystycznej. Był m. in Krajowym Dyrektorem zarządzającym działem sprzedaży on trade (HoReCa), Dyrektorem Regionalnym w kanałach off-trade zarówno Tradycyjnym jak i Key Account. Ponad 6 lat kierował Działem Szkoleń i Rozwoju Kompetencji w Coca-Cola HBC Polska kreując i wspierając strategie rozwoju biznesu i zasobów ludzkich.
W pracy zawodowej skoncentrowany na wzroście wyników biznesowych poprzez rozwój ludzi. Pozytywny leader budujący zespoły wspierające się, pełne pasji, lubiące ze sobą nie tylko pracować ale także przebywać. 

 

Kamil Kobus – Trener, Coach, Konsultant

W swojej karierze trenerskiej spędził ponad 500 dni na prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta, komunikacji, negocjacji oraz zarządzania czasem i ludźmi. Ma doświadczenie zarówno w prowadzeniu prezentacji dla szerokiego audytorium, jak i szkoleń metodami aktywnymi w kilkuosobowych grupach. Szkoli sprzedawców i pracowników innych specjalizacji, a także kadrę kierowniczą małych i dużych przedsiębiorstw. 

Dzięki bogatemu doświadczeniu w biznesie Kamil buduje treści przekazywane podczas szkoleń na ciekawym połączeniu teorii z praktyką. Projektowane przez niego ćwiczenia i case studies bazują zazwyczaj na faktycznych sytuacjach zaobserwowanych w życiu zawodowym. Podawane przykłady dotyczą realnych sytuacji, firm i ludzi – z pełną dbałością o zachowanie należytej poufności. Od strony metodologicznej szkolenia prowadzone przez Kamila opierają się na dynamice procesu grupowego. Uczestnicy mogą nie tylko słuchać, ale również doświadczać i dyskutować dobrze się przy tym bawiąc. To wszystko dzieje się po drodze do osiągnięcia celu szkolenia, do którego uczestnicy prowadzeni są pewnie, bezpiecznie i z poszanowaniem ich indywidualnych potrzeb.

Trener Mach & Partner Consulting Kamil Kobus, szkolenia zarządzanie, sprzedaż
Trener Mach & Partner Consulting Piotr Dzięcielski, biznesowe prezentacje, wystąpienia publiczne

Piotr Dzięcielski – Trener, Doradca Biznesowy, Aktor musicalowy, Konferansjer, Showman, Anonser walk bokserskich

Jest uosobieniem dobrego stylu prezenterskiego, eleganckiej i błyskotliwej konferansjerki oraz doskonałej prezencji. Ceniony trener i doradca. Szkolenia prowadzone przez Piotra uzyskują najwyższe oceny Klientów i są postrzegane, jako praktyczne wsparcie w obszarze rozwoju kompetencji prezenterskich.

Udział w warsztatach prowadzonych przez Piotra, dzięki swej wyjątkowej formule, będzie z pewnością długo niezapomnianym wydarzeniem, z którego korzyści będą widoczne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Dyplom ukończenia Akademii Szefa Sprzedaży:

Po zakończonym cyklu szkoleń Absolwenci otrzymują Dyplom ukończenia Akademii Szefa Sprzedaży.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w Akademii Szefa Sprzedaży

Zgłoś chęć udziału w Akademii poprzez nasz formularz

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.