
Cel i korzyści:
Dlaczego warto wziąć udział w Akademii Szefa Sprzedaży:
- Dowiesz się, gdzie ukryte są wąskie gardła w Twoim Dziale Sprzedaży
- Dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać posiadane zasoby
- Rozwiniesz kluczowe kompetencje w zarzadzaniu sprzedażą, aby osiągnąć sukces w sprzedaży B2B lub B2C
- Usprawnisz działania podnosząc skuteczność operacyjną w Twojej codziennej pracy
- Poznasz nowe narzędzia wspierające sprzedaż
- Otrzymasz wiele inspiracji i dużą dawkę pozytywnej energii
- Spotkasz inspirujących trenerów, coachów i konsultantów biznesowych
- Skorzystasz z ich wieloletnich doświadczeń i sprawdzonych w praktyce
rozwiązań
Programy Akademii Szefa Sprzedaży:
ŚWIADOME ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ
MATEMATYKA HANDLOWA – RENTOWNOŚĆ, MARŻA, RABATY
Zakres merytoryczny szkolenia:
Planowanie, a realizacja celów
- Strategia, taktyka, cele, zadania – po co je planować
- Co powinien zawierać Biznes Plan
- Cele długoterminowe, a krótkoterminowe, zadania, promocje
- Rodzaje celów ze względu na zaangażowanie osób
- Jak skutecznie wyznaczać i realizować cele
Elementy matematyki handlowej
- Marża 1, marża 2, marża 3, co to znaczy, ile nas kosztuje współpraca z Klientem
- Kalkulacje kontraktowe – premie za realizację planu sprzedaży
- Liczenie sumaryczne, a kaskadowe – zalety i pułapki
- Wpływ dodatkowego rabatu na marżę
- Obliczenie kosztu pieniądza w czasie, czyli jak zabudżetować termin płatności
- ROI/ROMI – sposoby, na określenie stopy zwrotu z inwestycji
- Warunki handlowe, po co je ustalać
Prognoza sprzedażowa, jak określić potencjał rynku
- Analiza danych odsprzedażowych Klienta i własnych
- Analiza konkurencji
- Model dystrybucji
- Analiza danych rynkowych
Przygotowanie biznes planu, a realizacja projektu
- Planowanie ilościowe, wartościowe, jakościowe
- Realizacja zadań w czasie, jak określić realny termin wykonania
- Zwinne prowadzenie projektów
- Cele, a zadania, czym się różnią
Efektywny „Trójkąt Współpracy” Konsument – Klient – Nasza Firma
- Konsument
- Określenie grupy docelowej konsumentów i rynków zbytu
- Kim jest konsument i dlaczego ma wybierać produkty firmy
- Jaki jest proces decyzyjny/zakupowy konsumenta
- Co możemy zrobić by wybierał częściej i droższe nasze produkty
- Co zrobić by skorzystał z naszych promocji
- Konsument, a Shopper różnica i dlaczego to na Shoppera mamy większy wpływ poprzez Trade Marketing
- Klient – Różne modele dystrybucji (Kanał Tradycyjny, Nowoczesny, Multichannel)
- Specyfika branży w zależności od Kanału Sprzedaży
- Analiza profili Klientów z wykorzystaniem wiedzy z poprzednich warsztatów
- Kto jest moim Klientem i jakie ma intencje
- Co to jest proces decyzyjny klienta i jakie ma znaczenie
- Co jest ważne dla mojego Klienta – dlaczego warto znać cele Klienta
- Jaka jest struktura mojego klienta
- Standardy ekspozycji naszego Klienta i organizacja półki
- Nasza Firma – wpływ działań CatMan na budowanie trwałych relacji z naszymi Klientami
- Budowanie relacji na wielu płaszczyznach, jako wzmocnienie pozycji PH
- Rodzaje celów i dążenie do wspólnego celu z Klientem
- Przygotowanie planu działania z klientem (kwartalnego, semestralnego, rocznego)
Praca z produktem
- Analiza rynku i konkurencji – dlaczego warto ją robić, jak wyciągać wnioski
- Dlaczego dzisiaj kluczową rolę gra czas i szybkość reakcji
- Praca z portfolio produktowym – pod kątem działań Trade Marketingowych
- Przygotowanie kontentu produktowego i argumentów sprzedaży (Metoda „PCK”)
- Kategoryzacja produktów i jej znaczenie
- Planowanie aktywności promocyjnych jako ważny składnik biznes planu
Działania pro-sprzedażowe
- „Tailor Made Promo” – dlaczego to najbardziej wartościowy rodzaj aktywności
- Rodzaje akcji „TMP” – krótko terminowe, długoterminowe, wizerunkowe, sprzedażowe
- Akcje Ogólnokrajowe – Zalety akcji ogólnopolskich; Korzyści z takich akcji dla Klienta
- Jak przekonać klienta do organizacji wspólnych akcji
- Przygotowanie konspektu prezentacji, wystąpienia – Hasła, skróty, wizualizacja, mapa myśli
- Towarzysząca rola dobrych slajdów – Dekalog przygotowania dobrego, czytelnego slajdu
- Przygotowanie prezentacji model „PZU”
- Flow prezentacji i argumentacja – czyli jak przykuć uwagę
- Jak angażować różne zmysły (wzrok, słuch, dotyk, itp.), jak sprawić dobre „pierwsze” wrażenie?
Planowanie w praktyce
- Zdefiniowanie celów ilościowych i wartościowych
- Jakich wzrostów się spodziewamy, w jakim czasie, w jakich kanałach
- Aktywny prospecting – sposoby docierania do odpowiednich osób
- On-line, Off-line
- Gdzie są nasi klienci, nowe kanały sprzedaży,
- KPI’s prospectingu
BIZNESOWE PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE – AUTENTYCZNOŚĆ I SZTUKA IMPROWIZACJI
Zakres merytoryczny szkolenia:
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
· Pomoc w skutecznym przekazie informacji tak, by zyskać przychylność słuchaczy oraz umiejętność wejścia w interakcję podczas trwania
prezentacji
· Umiejętność oddziaływania na słuchaczy
Potęga i świadomość głosu
· Ćwiczenia związane z wydobyciem swej naturalnej barwy głosu pomimo tremy
· Umiejętność dobrania barwy głosu do zaistniałej sytuacji
· Oczarowanie odbiorcy swym głosem
Praca z mikrofonem
- Teoretyczne i praktyczne wskazówki pracy z mikrofonem i sprzętem nagłośnieniowym
- Umiejętność podkreślenia swych predyspozycji głosowych przez odpowiednie wykorzystanie sprzętu nagłośnieniowego
- Odpowiednie reakcje w razie niedyspozycji sprzętu
Pierwsze wrażenie
- Masz tylko 11 sekund na odpowiednie zaprezentowanie swej osoby względem nowo poznanego człowieka
- Jak się zachować, jak odpowiednio się zaprezentować, by na starcie zyskać w oczach drugiego człowieka?
Jak mówić wyraźnie?
- Specjalnie wyselekcjonowane i dobrane techniki i ćwiczenia dykcyjne pozwalające
na swobodną i zrozumiałą komunikację podczas wystąpień publicznych i prezentacji
Sposoby walki ze stresem – czego się boimy?
- Stres – wszyscy go znamy, ale czy wiemy czym jest?
- Jak się zachowamy, zależy w dużej mierze od nas
- STRES można kontrolować
- Poznaj niezawodne metody radzenia sobie ze stresem
Jak pokonać własne, destrukcyjne myśli przed wystąpieniem?
- Takie reakcje jak gniew, niechęć, pragnienie zemsty czy frustracja, jeśli trwają na tyle długo, żeby przejść
w stan ducha, wywierają na nas bardzo negatywny wpływ. - Co zrobić, by pokonać destrukcyjne emocje i powrócić do stanu równowagi?
Jak przygotować się do wystąpienia publicznego i co zrobić kiedy coś nas zaskoczy?
- Umiejętność występowania przed grupą ludzi jest jedną z najbardziej pożądanych umiejętności.
To dlatego, że występujesz cały czas – nie tylko podczas prezentacji lub negocjacji,
ale również w zwykłych codziennych sytuacjach, gdy chociażby spotykasz się
ze współpracownikami i klientami
Sposoby radzenia sobie z niewygodnym zachowaniem odbiorców
- Sekrety przeprowadzenia wystąpienia tak, by było wyjątkowe i na długo zapamiętane
przez wszystkich słuchaczy
Trening ciała i umysłu
- Profesjonalne techniki pozbycia się tremy
- Walka z własną mentalną autodestrukcją
- Nauka swobodnej wypowiedzi
- Ćwiczenia relaksacyjne przed ważnymi wystąpieniami
Techniki i ćwiczenia improwizacji
- Trening praktyczny w zastosowaniu technik
Czas trwania: 2 dni
TURKUSOWY SZEF SPRZEDAŻY – JAK UWOLNIĆ I WYKORZYSTAĆ POTENCJAŁ ZESPOŁU
Zakres merytoryczny szkolenia:
Kim jest turkusowy Szef Sprzedaży i jego zespół
- 5 ról szefa
- Analiza otoczenia w pracy – kim są moi pracownicy?
- Zarządzanie i style zarządzania
- Zarządzanie partycypacyjne w turkusowej firmie
Zwinne zarządzanie w firmie
- Korzyści z pracy projektowej w firmie
- Kroki milowe, a praca sprintami
- Jak zadbać o małe sukcesy
- Wartości w krótkim okresie, duża korzyć w długim okresie
- Kanban jako narzędzie efektywnego zarządzania
Firma hybrydowa – praca stacjonarna i zdalna
- Proaktywność i potencjał podopiecznych – empowerment, kluczem do sukcesu w zrządzaniu rozproszonym zespołem
- 5 poziomów delegowania – czyli od listonosza do samodzielnego pracownika w terenie
- Autorytet nieformalny, zaufanie i ich rola w efektywnym zarządzaniu
- Sposoby na utrzymanie zaangażowania osób pracujących zdalnie
- Narzędzia do zarządzania pracownikami zdalnie
- Spotkania informacyjne, integrujące, stand up meetings
Leadershipment – skuteczna metoda zarządzania zespołem
- Różnica między Kierownikiem, a Liderem – siła przywództwa
- Czym jest odpowiedzialność Lidera?
- Kto jest ojcem sukcesu, a matką porażki?
- Znaczenie informacji zwrotnej w codziennej współpracy z ludźmi
- Jak zachęcać do dawania informacji zwrotnej?
- Rola PWW u Lidera
- Jak ważny jest potencjał pracownika – czyli analiza WUP
- Wywieranie wpływu na pracowników
- Budowanie postawy odpowiedzialności i przekonania o wadze własnego wpływu na wynik działań
w firmie - Autorytet formalny, a nieformalny
- Z czego się składa
- Jak go budować
- Model Przywództwa Sytuacyjnego i rola Lidera
- W oparciu o koncepcję Herseya i Blancharda
- Budowa matrycy kompetencji mojego zespołu
Skuteczne delegowanie celów przez Lidera
- Dlaczego, co, jak i kiedy delegujemy? – zrozumienie istoty delegowania
- Cele odgórne i cele wspólnie ustalane z pracownikami
- Jak wyznaczać i monitorować cele mojemu zespołowi?
- Przekazywanie zadań odpowiednio do zakresu kompetencji podwładnych
- Jak uzyskać synergię między celami Firmy, Szefa, Pracownika?
- Twarde i miękkie zasady delegowania
- Zdefiniowanie wszystkich pozytywnych aspektów, właściwa argumentacja „za celem”
- Zmiana sposobu myślenia, czego się boimy i czego nie chcemy” do „jak to zrobić, aby to nigdy nie nastąpiło?”
- Techniki egzekwowania wymagań i realizacji zadań
- Monitorowanie i ocena wykonania zadania przez pracowników
- Mity na temat delegowania
- Motywacyjny i rozwojowy aspekt delegowania
Motywacja pracowników
- Rodzaje motywacji (pozytywna, negatywna, finansowa, poza finansowa).
- Hierarchia potrzeb człowieka, a wpływ szefa.
- Rola komunikacji niewerbalnej w motywowaniu.
- Zasady nagradzania pracowników.
- Zasady karania pracowników.
- Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami:
- Rozmowa korygująca.
- Rozmowa ostrzegawcza.
- Rola Szefa w inspirowaniu i motywowaniu pracowników do współpracy.
Z czego rodzi się demotywacja?
- Z czego rodzi się brak motywacji?
- Analiza sytuacji burzących wewnętrzne poczucie bezpieczeństwa współpracowników.
- Jak unikać niezdrowej konkurencji we współpracy z ludźmi?
- Jak rozpoznać symptomy demotywacji u podwładnych?
Czas trwania: 2 dni
JAK ZBUDOWAĆ EFEKTYWNY PROCES SPRZEDAŻY W FIRMIE
Zakres merytoryczny szkolenia:
Budowa efektywnego procesu sprzedaży w firmie
- Rola procesu sprzedaży w firmie i jego etapy
- Proces zakupu klienta i jego wpływ na proces sprzedaży
- Lejek sprzedażowy i jak go budować
- Wpływ kanałów sprzedaży na lejek sprzedażowy
- Lejek marketingowy jako część procesu sprzedaży
- Rola internetu w procesie sprzedaży
Customer Centricity jak dopasować strategię sprzedaży do klienta
- BtoB, BtoC, CtoB, CtoC = HtoH – kto robi prawdziwy biznes, kim jest Klient
- KLIENT – Różne modele dystrybucji (Kanał Tradycyjny, Nowoczesny, Multichannel)
- Kim jest nasz klient, decydent, kupujący – budowa persony
- Problemy i wyzwania persony?
- Analiza SWOT – jako ważny element strategii sprzedażowej
- Wartość marki (Core & Additional Value)
- Przygotowanie zestawienia problemów i wyzwań Klienta oraz przygotowanie propozycji wartości
Key Account Management a Prospecting
- Specyfika sprzedaży opartej na pozyskiwaniu ciągle nowych klientów
- Aktywne metody prospectingu
- Cold Calling, Cold Mailing, Cold Messaging, Social Selling
- Motywatory Klientów
- Specyfika zarządzania sprzedażą i relacją z kluczowymi klientami
- KAP – Key Account plan współpracy z klientem jako narzędzie wzrostu
- CBR – Customer Business Review – jako część spotkań strategicznych
- Metodologia AWD – jako narzędzie do rozwoju biznesu
- Efektywna struktura współpracy od modelu motyla do diamentu
- KAM – jako dyrygent orkiestry
Rozliczanie efektywności sprzedaży
- Mierniki sukcesu KPI’s
- Ustalanie kampanii oraz analiza wyników
- Ciągłe dostosowywanie kampanii i poprawa rezultatów
- Siła networkingu i rekomendacji
- Analiza danych sprzedażowych /naszych i klienta, udziałów, itp./
- Analiza efektywności inwestycji – skuteczność promocji
- Analiza innych KPI Klienta, np. rotacja
- Wywiad z kupcem dotyczący planów jego firmy
- Współpraca z działem Marketingu i Logistyki
- Znaczenie QBR /Kwartalnych spotkań z Klientem/
Narzędzia wspierające proces sprzedaży
- Narzędzia do budowania baz danych i pozyskiwania kontaktów
- Narzędzia do automatyzacji wysyłki wiadomości
- Kondycja, a grzanie domeny, a filtry Antyspamowe
- Różnica między newsletterem, a mailingiem
- Narzędzia do automatyzacji Social Selling
- Narzędzia do przygotowania wizualnego kontentu
- Narzędzia do wideo rozmów
- Programy CRM i tworzenie „Customer flow”
- Narzędzia do zarządzania zadaniami KANBAN
Category Management – zaawansowany sposób zarządzania sprzedażą
- Zarządzanie kategorią, czyli czym? Jak duży może być biznesowy tort?
- Znaczenie drzewa decyzyjnego klienta/pacjenta (rola badań shopper study)
- Znaczenie i rola kategorii (np. Podstawowa, Sezonowa, Komplementarna)
- Podział kategorii na sub-kategorie i rodziny produktowe
- Przełożenie kategoryzacji na półkę
- „Trade” Marketing i różnica pomiędzy innymi działkami marketingu
Planowanie i prognozowanie sprzedaży
- Po co planować sprzedaż
- Jak tworzyć forecasty produktowe i jak wpływają na ciągłość dostaw i kondycję firmy
- Najczęstsze błędy w planowaniu sprzedaży – co wziąć pod uwagę podczas planowania sprzedaży
- Sezonowość biznesu, a powtarzalność sprzedaży
- Przewidywalność i powtarzalność sprzedaży
- Okresy targetowe
- Biznes w ujęciu MAT – dlaczego warto patrzyć szerzej na sprzedaż
Czas trwania: 2 dni
EFEKTYWNY SZEF SPRZEDAŻY
Zakres merytoryczny szkolenia:
Szef Sprzedaży – jako organizator
- Rodzaje zadań i pożeracze czasu w pracy Szefa Sprzedaży. Kto lub co zabiera twój czas?
- Jak radzić sobie z niewłaściwym wykorzystaniem czasu?
- Priorytetyzacja działań – macierz Eisenhowera
Priorytety Szefa Sprzedaży
- Efektywna organizacja pracy i realizacja zdań w dziale sprzedaży
- Osobista check lista oraz nowoczesne narzędzia wspierające organizację pracy Szefa Sprzedaży
- Praca pod presją czasu – jak podejmować właściwe decyzje?
- Jak sprawnie i efektywnie prowadzić zebrania z zespołem?
- Jak zachować balans pomiędzy pracą a życiem prywatnym
Szef Sprzedaży – jako planista
- Rodzaje planowania – Strategiczne, Długoterminowe, Bieżące
- Różnice między celem długoterminowym, a krótkoterminowym
- Co jest moim celem i jak to osiągnę?
- Rodzaje celów ze względu na zaangażowanie osób
- Wyznaczanie celów w oparciu o metodologię SMART
- Planowanie działań etapami – sporządzaniu planu dnia, tygodnia, miesiąca
- Jak realizować cele zespołowe? – Ustalenie kompetencji i odpowiedzialności za realizację celów
- Praca z macierzą celów – (zasoby i czas potrzebne do realizacji celów)
Szef Sprzedaży – jako coach
- Znaczenie ciągłego rozwoju handlowców w budowaniu efektywnego zespołu sprzedaży
- Angażowanie handlowca i zachęcanie do proaktywnej postawy
- Przygotowanie planu i etapów rozwoju handlowców
- Różne formy pomocy w rozwoju – kiedy być mentorem, doradcą, czy coachem?
- Model GROW – skuteczny sposób prowadzenia rozmowy coachingowej
On The Job Training – ważny element rozwoju kompetencji handlowców
- Dlaczego OTJ to najskuteczniejszy rodzaj treningu w pracy?
- Etapy treningu OTJ i rola coacha
- Metoda WDZO (EDAC) w praktyce
- Zasady prowadzenia OTJ podczas udziału osób trzecich, np. Klienta
- Kontrakt treningowy na przyszłość
- Metoda AIKIDO jako odpowiedź na obiekcje trenowanych
Czas trwania: 2 dni
JAK STWORZYĆ ZAANGAŻOWANY i WYSOKIEJ JAKOŚCI ZESPÓŁ SPRZEDAŻY?
Zakres merytoryczny szkolenia:
Twoja wizja zaangażowanego i wysokiej jakości zespołu sprzedaży
- Czego oczekujesz i czego potrzebujesz?
Dobra rekrutacja – klucz do sukcesu
- Stworzenie profilu handlowca jakiego potrzebujesz
- Zaplanowanie procesu rekrutacji – określenie etapów
- Przygotowanie do prowadzenia rozmów rekrutacyjnych
- Stworzenie systemu premiowego dla zespołu sprzedaży oraz systemu motywacji poza materialnej
- Proces wdrożenia handlowca – dobry onboarding
Kultura organizacyjna i jej znaczenie w jakości zaangażowania handlowca w firmie
- Co handlowiec myśli o firmie, produkcie, zespole i bezpośrednim przełożonym?
- Warunki potrzebne do głębokiej identyfikacji i konsekwentnego zaangażowania
- Jak stworzyć dobrą i inspirująca do rozwoju atmosferę w dziale handlowym
- Katalog dobrych praktyk – wymiana doświadczeń
Rola komunikacji w dziale sprzedaży
- Jak stworzyć działające hierarchiczne i nie hierarchiczne procesy komunikacyjne w dziale sprzedaży
- Co musisz wiedzieć o komunikacji, aby była skuteczna i dobrej jakości
- Jak zbierać informację – sztuka zadawania pytań i aktywnego słuchania
- Bariery w komunikacji
- Konstruktywna informacja zwrotna – jak udzielać feedbacku
- Rola pozytywnej komunikacji w dziale sprzedaży
Zaangażowany zespól a typy osobowości człowieka oraz współpraca bez konfliktów
- Kim jesteśmy, 4 typy osobowości w oparciu o typologię kolorów Junga – test z typów osobowości
- Dlaczego warto i jak dostroić się komunikacyjnie do rozmówcy?
- Kiedy powstają konflikty, ich rodzaje i struktura
- Zarządzanie emocjami w konflikcie
Pozytywne nastawienie Szefa Sprzedaży i jego osobista motywacja
- Rola pozytywnego nastawienia Szefa i jego wpływ na ludzi i otoczenie
- Proaktywność jako mocna strona Szefa Sprzedaży
- Poczucie Własnej Wartości i jego znaczenie
Jak utrzymać zespół wysokiej jakości
- Jak inspirować i skłaniać do innowacji i rozwoju członków zespołu?
- Jak motywować podwładnych by wychodzili poza strefę komfortu?
- Budowa i utrzymanie zaufania w zespole
- Zwalnianie nieefektywnych pracowników opornych na zmiany
Czas trwania: 2 dni
Organizacja i terminy:
AKTUALNE TERMINY AKADEMII SZEFA SPRZEDAŻY:
14-15.09.2023 r. Świadome zarządzanie sprzedażą – matematyka handlowa – rentowność, marża, rabaty
23-24.10.2023 r. Biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne – autentyczność i sztuka improwizacji
07-08.12.2023 r. Turkusowy szef sprzedaży – jak uwolnić i wykorzystać potencjał zespołu
07-08.03.2024 r. Jak zbudować efektywny proces sprzedaży w firmie?
18-19.04.2024 r. Efektywny szef sprzedaży – jak zarządzać mądrze i efektywnie wykorzystywać czas
06-07.06.2024 r. Jak stworzyć zaangażowany i wysokiej jakości zespół sprzedaży?
CENA ZA CAŁY CYKL SZKOLEŃ:
16.500 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat
HARMONOGRAM SZKOLEŃ:
Dzień I | Dzień II | ||
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 | |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 | |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 | |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 | |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 | |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | ||
szkolenie | 15:45 – 17:00 |

LOKALIZACJA SZKOLEŃ:
Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno
Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 265 zł brutto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 305 zł brutto ze śniadaniem
Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).
Trenerzy prowadzący:

Mariusz Walczak – Trener, Doradca, Lider, Praktyk biznesu
Od 22 lat specjalizuje się w budowaniu efektywnych zespołów i zarządzaniu opierającym się na zasadach
„leadershipment”. Zarządzał zespołami sprzedażowymi, projektowymi, produkcyjnymi zarówno w siedzibach firm, jak i w terenie. Ma również doświadczenie w prowadzeniu zespołów rozproszonych, współpracujących w wielu
krajach i różnych strefach czasowych.
Pracował, jako: Kierownik w hipermarkecie, Key Account Manager, Sales Manager, Dyrektor Zarządzający,
Business Development Manager, Project Manager, czy CEO w wielu firmach i branżach. Zarządzał
zespołami od 8 do ponad 230 osób, bezpośrednio i projektowo na rynku polskim
oraz międzynarodowym, głównie Niemcy, Francja, Belgia, USA.
Dobrze wie, na czym polega zarządzanie partycypacyjne i zaangażowanie pracowników. Potrafi efektywnie
wyznaczać zadania, realizować cele, strategie i misje firmy. Uważa, że nie można stworzyć idealnego pracownika, ale można zbudować idealny, wszechstronny zespół. Jego mocne strony to umiejętność komunikacji, motywacji i rozwoju pracowników. Jest fanem dobrych KPI’s, uważa, że doskonale pomagają realizować założenia firm.
Adrian Wojciechowski – Konsultant, Trener biznesu, Praktyk
Od 12 lat związany ze szkoleniami i rozwojem, zawsze jako praktyk, znający dobrze realia biznesu FMCG, Food service oraz B2B (w tym sieci, produkcja, farmacja). Certyfikowany trener: Kirkpatrick Four Levels® Evaluation Certification –
Bronze Level Certified Professional. Certyfikowany Konsultant Kryzysowy™
23 letnie doświadczenie zawodowe zdobywał na stanowiskach: od PH (Elbrevery oraz E.Wedel S.A.), Kierownika Regionu, Specjalisty ds. Kluczowych Klientów Hurtowych (KAM-a), oraz Trenera (Philip Morris Poland S.A.), Managera ds. Szkoleń i Rozwoju na Europę Północno-Wschodnią (Unilever Food Solutions), Dyrektora ds. Sprzedaży i Rozwoju, Dyrektora Handlowego (Syto Co-Packaging Poland), Global KAM (Karl Knauer Polska), Dyrektor ds. rozwoju biznesu (Focus on Results). Prowadzi kompleksowe projekty konsultacyjne, szkoleniowe i rozwojowe głównie dla branż B2B, FMCG i Horeca. Efektywnie motywuje uczestników, uczy i wspiera zespoły, z którymi pracuje. Bardzo dobrze zna procesy z zakresu sprzedaży, HR i podstaw nowoczesnego marketingu.


Piotr Dzięcielski – Trener, Doradca Biznesowy, Aktor musicalowy, Konferansjer, Showman, Anonser walk bokserskich
Jest uosobieniem dobrego stylu prezenterskiego, eleganckiej i błyskotliwej konferansjerki oraz doskonałej prezencji. Ceniony trener i doradca. Szkolenia prowadzone przez Piotra uzyskują najwyższe oceny Klientów i są postrzegane, jako praktyczne wsparcie w obszarze rozwoju kompetencji prezenterskich.
Udział w warsztatach prowadzonych przez Piotra, dzięki swej wyjątkowej formule, będzie z pewnością długo niezapomnianym wydarzeniem, z którego korzyści będą widoczne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.
Dyplom ukończenia Akademii Szefa Sprzedaży:
Po zakończonym cyklu szkoleń Absolwenci otrzymują Dyplom ukończenia Akademii Szefa Sprzedaży.

Polecane szkolenia managerskie:
Weź udział w Akademii Szefa Sprzedaży
Zgłoś chęć udziału w Akademii poprzez nasz formularz

