Menu Zamknij

Szkolenia ONLINE

realizowane w formie otwartej, zamkniętej
oraz konsultacji "one to one"

Zapraszamy do udziału w szkoleniach ONLINE

Biorąc pod uwagę obecną sytuację oraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów rozszerzyliśmy naszą ofertę o szkolenia ONLINE. Szkolenia te cieszą się dużą popularnością i są dobrze odbierane. Prowadzimy je w sposób elastyczny i dopasowany do możliwości uczestników, od 2 do 4 godzin dziennie. Jest to dobry sposób na połączenie zajęć z pracą zawodową. Szkolenia ONLINE prowadzimy również w formie konsultacji „one to one”. Dużym atutem indywidualnych konsultacji jest 100% zaangażowanie trenera na potrzeby osób szkolonych i elastyczne podejście do omawianego programu szkolenia. Zapraszamy do zapoznania się z propozycją szkoleń w wersji ONLINE z obszaru zarządzania, sprzedaży, produkcji, logistyki oraz Excela i PowerPointa . Szkolenia te uwzględniają obecne realia biznesowe i mogą być dobrym wsparciem dla Państwa Pracowników w sytuacji poważnej zmiany profilu kontaktów z klientami oraz nowych wyzwań managerskich i handlowych.

Ikona_SkutecznySzef

ZDALNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻY

Ikona_AwansNaSzefa
AWANS NA SZEFA
– wczoraj kolega, dziś przełożony
ikona_JakNieTracicKlientow
ZDALNA WSPÓŁPRACA Z KLIENTAMI PODCZAS EPIDEMII,
– budowanie i utrzymywanie relacji
Ikona_Sprzedaztelefoniczna

SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA ONLINE

ikona_excelpelnapara
EXCEL PEŁNĄ PARĄ

– poziom zaawansowany

ikona_excelpelnapara
EXCEL NA CO DZIEŃ DLA PRAKTYKÓW

– poziom średniozaawansowany

ikona_Multimedialnaprezentacja
WIZUALIZACJA DANYCH BIZNESOWYCH
– mistrzowskie wykorzystanie możliwości Excela i PowerPointa
Ikona_BiznesowePrezentacje
BIZNESOWE PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
– autentyczność i sztuka improwizacji
Ikona_Spotkaniainegocjacje
PROWADZENIE SPOTKAŃ I NEGOCJACJI Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI

– sztuka przekonywania i argumentacji

Ikona_NowoczesneTechniki
NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTÓW
Warsztaty doskonalenia kompetencji handlowych
Ikona_SpeedManagement

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI ONLINE

ikona_zarzadzaniewczasie
ZARZĄDZANIE CZASEM, PRIORYTETYZACJA ZADAŃ, DELEGOWANIE

Inne szkolenia oraz konsultacje "one to one"

realizowane w formie ONLINE:

Przykładowe tematy szkoleń
realizowane w formie ONLINE:

  • Przejście na pracę zdalną – jakie narzędzia wykorzystywać, jakie pojawiają się możliwości, jakie wyzwania stoją przed osobami, które nigdy dotychczas nie pracowały zdalnie
  • Sprzedaż i obsługa klienta online – czym różni się rozmowa handlowa prowadzona zdalnie, od rozmowy face to face, jak planować dzień pracy, jak utrzymywać relacje
  • Jak sprzedawać, jak badać potrzeby, jakie obiekcje pojawiają się najczęściej w tzw. pandemicznej rzeczywistości
  • Zarządzanie zespołem po epidemii, jak przywrócić efektywność pracy
  • Współpraca z klientem podczas epidemii, jak utrzymać współpracę i relację
  • Trening emocjonalny – jak zadbać o siebie w czasie odosobnienia
  • Zarządzanie zespołem rozproszonym – jak wspierać podwładnych w pracy zdalnej
  • Zdalne kontakty z klientami przez telefon i mail
  • OFFICE 365 możliwości i metody pracy zdalnej
  • Jak rozmawiać i pracować przez Internet;
    WhatsApp, Messenger, Skype, Zoom, MS Teams, Facebook, Meet
  • MS Word kompendium wiedzy
  • Wizualizacja i prezentacja danych biznesowych – infografika
  • EXCEL – różne poziomy
  • OUTLOOK bez tajemnic
  • Planowanie, sterowanie i harmonogramowanie produkcji
  • Zarządzanie i optymalizacja kosztów magazynu

Jeżeli powyższa propozycja nie spotkała się z Państwa zainteresowaniem, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa ofertę dopasowaną do Państwa potrzeb i oczekiwań.

Terminy szkoleń stacjonarnych

znajdziecie Państwo w Kalendarzu Szkoleń Otwartych:

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.

Wybierz interesujące Cię tematy (więcej niż jeden klikając myszą z klawiszem CTRL) lub napisz do nas wiadomość