Szkolenia zamknięte z obszaru sprzedaży i obsługi Klienta
Inwestując w rozwój Pracowników, podejmujecie Państwo pewną i bezpieczną decyzję, która na zawsze odmieni spojrzenie na Biznes. Na szkolenie dobrze jest wziąć dobry humor, otwartość i chęć rozwoju – resztę zapewniamy my!


Klienci to najważniejszy kapitał każdej firmy
Aby przetrwać na rynku, prawidłowo funkcjonować i stale się rozwijać musi pozyskiwać nowych Klientów i odpowiednio dbać o relacje z tymi już pozyskanymi, bo przecież zadowolony Klient poleci nasz produkt czy usługę innemu.
Większość firm zdaje sobie sprawę z wartości, jaką przynosi zadowolony Klient. Zadowolenie Klientów jest kluczem do sukcesu, zwłaszcza we współczesnym, trudnym otoczeniu gospodarczym. Firmy, których Działy Sprzedaży oraz Obsługi Klienta zapewniają satysfakcjonującą i bezproblemową obsługę, są nagradzane lojalnością Klientów. Z drugiej strony, pojedyncze złe doświadczenie z Handlowcem lub Działem Obsługi może prowadzić do utraty Klienta na zawsze.
Z naszych wieloletnich doświadczeń szkoleniowych wynika, że, aby skutecznie sprzedawać, najpierw należy zbudować w każdym pracowniku firmy odpowiedzialną postawę. Handlowcy przejmując 100% odpowiedzialności za sposób wykonywania swojej pracy oraz za efekty tej pracy pozbywają się wszelkich wykrętów i wymówek. Dlatego właśnie od ponad 24 lat pomagamy naszym Klientom motywować swoich ludzi. Chcemy, żeby Handlowcy uwierzyli w swoją firmę, w produkty lub usługi, które sprzedają. Chcemy, żeby znali swoją wartość oraz wartość tego, co sprzedają. Wtedy będą potrafili skutecznie argumentować, budować silną pozycję wyjściową w negocjacjach oraz radzić sobie z wszelkimi „trudnymi sytuacjami” u swoich potencjalnych Klientów.
Szkolenia zamknięte
dla rozwoju Twojej firmy
Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy:


z obszaru sprzedaży i obsługi klienta:
- Strategiczne rozmowy z klientami vs negocjacje handlowe – siła Top 2 Top meetings
- Prowadzenie spotkań z kluczowymi klientami
- Budowanie lojalności, dojrzałości i odpowiedzialności w relacjach z Klientami
- Nowy duch w obsłudze
- Klienta – jak sprawić, aby Klient czuł się z nami lepiej niż z konkurencją?
- Zarządzanie regionem, skuteczne delegowanie i motywowanie
- Profesjonalne negocjacje biznesowe
- Matematyka handlowa
- Zintegrowany system sprzedaży
- Sprzedaż doradcza – umiejętność prowadzenia efektywnych rozmów z Klientami
- Sukces w sprzedaży – szczęście czy konsekwentne działanie
- Sprzedaż relacyjna – od budowania relacji do skutecznej finalizacji
- Sztuka finalizacji sprzedaży
- Nowoczesne techniki sprzedaży i obsługi klienta
- Techniki sprzedaży, psychologia sprzedaży
- Jak nie tracić klientów i pozyskiwać nowych
- Sprzedaż telefoniczna i umawianie spotkań
- Jak zwiększyć skuteczność w sprzedaży przez telefon?
- Klient w centrum uwagi
- Profesjonalna Obsługa Klienta w oparciu o najwyższe standardy
- Od pasywnego reagowania do multi aktywnej obsługi klienta
- Nowy duch w obsłudze klienta
- Obsługa trudnego klienta
- Załatwianie reklamacji
- Windykacja B2B
Jeżeli zainteresował Państwa któryś z powyższych tematów, prosimy o kontakt. Chętnie prześlemy program i przygotujemy ofertę
Jeżeli nie znaleźli Państwo interesującego tematu
... serdecznie zapraszamy do kontaktu. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa ofertę dopasowaną do potrzeb zgodnie z sugestiami tak, aby w 100% spełniała Państwa oczekiwania.
Każde szkolenie zamknięte przygotowujemy
według poniższych założeń:
Gruntowna Analiza Potrzeb
Gruntowna Analiza Potrzeb
Włączenie pracowników
Włączenie pracowników
Zbieranie obserwacji
Zbieranie obserwacji
Sesje szkoleniowe
Sesje szkoleniowe
Sprawozdanie
Sprawozdanie
Masz dodatkowe pytania?
Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.
