Menu Zamknij

Szkolenia zamknięte z obszaru Sprzedaży i Obsługi Klienta

Inwestując w rozwój Pracowników, podejmujecie Państwo pewną i bezpieczną decyzję, która na zawsze odmieni spojrzenie na Biznes. Na szkolenie dobrze jest wziąć dobry humor, otwartość i chęć rozwoju – resztę zapewniamy my!

Klienci to najważniejszy kapitał każdej firmy

Aby przetrwać na rynku, prawidłowo funkcjonować i stale się rozwijać musi pozyskiwać nowych Klientów i odpowiednio dbać o relacje z tymi już pozyskanymi, bo przecież zadowolony Klient poleci nasz produkt czy usługę innemu.

Większość firm zdaje sobie sprawę z wartości, jaką przynosi zadowolony Klient. Zadowolenie Klientów jest kluczem do sukcesu, zwłaszcza we współczesnym, trudnym otoczeniu gospodarczym. Firmy, których Działy Sprzedaży oraz Obsługi Klienta zapewniają satysfakcjonującą i bezproblemową obsługę, są nagradzane lojalnością Klientów. Z drugiej strony, pojedyncze złe doświadczenie z Handlowcem lub Działem Obsługi może prowadzić do utraty Klienta na zawsze.

Z naszych wieloletnich doświadczeń szkoleniowych wynika, że, aby skutecznie sprzedawać, najpierw należy zbudować w każdym pracowniku firmy odpowiedzialną postawę. Handlowcy przejmując 100% odpowiedzialności za sposób wykonywania swojej pracy oraz za efekty tej pracy pozbywają się wszelkich wykrętów i wymówek. Dlatego właśnie od ponad 24 lat pomagamy naszym Klientom motywować swoich ludzi. Chcemy, żeby Handlowcy uwierzyli w swoją firmę, w produkty lub usługi, które sprzedają. Chcemy, żeby znali swoją wartość oraz wartość tego, co sprzedają. Wtedy będą potrafili skutecznie argumentować, budować silną pozycję wyjściową w negocjacjach oraz radzić sobie z wszelkimi „trudnymi sytuacjami” u swoich potencjalnych Klientów.

Szkolenia zamknięte

dla rozwoju Twojej firmy

Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy:

Przykładowe tematy szkoleń zamkniętych
z obszaru sprzedaży i obsługi klienta:
  • Strategiczne rozmowy z klientami vs negocjacje handlowe – siła Top 2 Top meetings
  • Prowadzenie spotkań z kluczowymi klientami
  • Budowanie lojalności, dojrzałości i odpowiedzialności w relacjach z Klientami
  • Nowy duch w obsłudze
  • Klienta – jak sprawić, aby Klient czuł się z nami lepiej niż z konkurencją?
  • Zarządzanie regionem, skuteczne delegowanie i motywowanie
  • Profesjonalne negocjacje biznesowe
  • Matematyka handlowa
  • Zintegrowany system sprzedaży
  • Sprzedaż doradcza – umiejętność prowadzenia efektywnych rozmów z Klientami
  • Sukces w sprzedaży – szczęście czy konsekwentne działanie
  • Sprzedaż relacyjna – od budowania relacji do skutecznej finalizacji
  • Sztuka finalizacji sprzedaży
  • Nowoczesne techniki sprzedaży i obsługi klienta
  • Techniki sprzedaży, psychologia sprzedaży
  • Jak nie tracić klientów i pozyskiwać nowych
  • Sprzedaż telefoniczna i umawianie spotkań
  • Jak zwiększyć skuteczność w sprzedaży przez telefon?
  • Klient w centrum uwagi
  • Profesjonalna Obsługa Klienta w oparciu o najwyższe standardy
  • Od pasywnego reagowania do multi aktywnej obsługi klienta
  • Nowy duch w obsłudze klienta
  • Obsługa trudnego klienta
  • Załatwianie reklamacji
  • Windykacja B2B

Jeżeli zainteresował Państwa któryś z powyższych tematów, prosimy o kontakt. Chętnie prześlemy program i przygotujemy ofertę

Jeżeli nie znaleźli Państwo interesującego tematu

... serdecznie zapraszamy do kontaktu. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa ofertę dopasowaną do potrzeb zgodnie z sugestiami tak, aby w 100% spełniała Państwa oczekiwania.

Każde szkolenie zamknięte przygotowujemy
według poniższych założeń:

Gruntowna Analiza Potrzeb

Gruntowna Analiza Potrzeb

Razem z Klientem wybieramy najbardziej dogodną i skuteczną formę przeprowadzenia diagnozy umiejętności Pracowników. Analizę możemy zrobić, np. w formie wywiadu z osobami zarządzającymi. Przeprowadzamy również rozmowy telefoniczne z wybranymi Uczestnikami szkoleń.

Włączenie pracowników

Włączenie pracowników

Sprawdzoną również przez naszą firmę metodą jest włączenie Pracowników naszego Klienta w przygotowanie najtrudniejszych przypadków z ich życia zawodowego.

Zbieranie obserwacji

Zbieranie obserwacji

Zbieramy wszystkie obserwacje, wspólnie opracowujemy przykłady szkoleniowe żeby zintegrować je w program szkolenia.

Sesje szkoleniowe

Sesje szkoleniowe

Sesje szkoleniowe realizujemy z zachowaniem interaktywnej formy. Podczas zajęć analizujemy przypadki z bieżących sytuacji zawodowych i wypracowujemy narzędzia do praktycznego zastosowania w pracy.

Sprawozdanie

Sprawozdanie

Po zakończeniu sesji szkoleniowych możemy podsumować projekt w formie sprawozdania, częstą praktyką jest też spotkanie podsumowujące.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.