Szkolenia zamknięte z obszaru sprzedaży i obsługi Klienta
Inwestując w rozwój Pracowników, podejmujecie Państwo pewną i bezpieczną decyzję, która na zawsze odmieni spojrzenie na Biznes. Na szkolenie dobrze jest wziąć dobry humor, otwartość i chęć rozwoju – resztę zapewniamy my!
Klienci to najważniejszy kapitał każdej firmy
Aby przetrwać na rynku, prawidłowo funkcjonować i stale się rozwijać musi pozyskiwać nowych Klientów i odpowiednio dbać o relacje z tymi już pozyskanymi, bo przecież zadowolony Klient poleci nasz produkt czy usługę innemu.
Większość firm zdaje sobie sprawę z wartości, jaką przynosi zadowolony Klient. Zadowolenie Klientów jest kluczem do sukcesu, zwłaszcza we współczesnym, trudnym otoczeniu gospodarczym. Firmy, których Działy Sprzedaży oraz Obsługi Klienta zapewniają satysfakcjonującą i bezproblemową obsługę, są nagradzane lojalnością Klientów. Z drugiej strony, pojedyncze złe doświadczenie z Handlowcem lub Działem Obsługi może prowadzić do utraty Klienta na zawsze.
Z naszych wieloletnich doświadczeń szkoleniowych wynika, że, aby skutecznie sprzedawać, najpierw należy zbudować w każdym pracowniku firmy odpowiedzialną postawę. Handlowcy przejmując 100% odpowiedzialności za sposób wykonywania swojej pracy oraz za efekty tej pracy pozbywają się wszelkich wykrętów i wymówek. Dlatego właśnie od ponad 24 lat pomagamy naszym Klientom motywować swoich ludzi. Chcemy, żeby Handlowcy uwierzyli w swoją firmę, w produkty lub usługi, które sprzedają. Chcemy, żeby znali swoją wartość oraz wartość tego, co sprzedają. Wtedy będą potrafili skutecznie argumentować, budować silną pozycję wyjściową w negocjacjach oraz radzić sobie z wszelkimi „trudnymi sytuacjami” u swoich potencjalnych Klientów.
Szkolenia zamknięte
dla rozwoju Twojej firmy
Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy:
z obszaru sprzedaży i obsługi klienta:
- Jak zbudować efektywny proces sprzedaży w firmie?
- Efektywny Szef Sprzedaży
- Biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne – autentyczność i sztuka improwizacji
- Jak stworzyć zaangażowany i wysokiej jakości zespół sprzedaży
- Świadome zarządzanie sprzedażą – matematyka handlowa – rentowność, marża, rabaty
- Turkusowy Szef Sprzedaży – jak uwolnić i wykorzystać potencjał zespołu
- Jak odnieść sukces w sprzedaży – a może po ludzku do ludzi?
- Trendy w sprzedaży B2B, perspektywa 2025 roku – przygotuj się na zmiany
- Nowy duch w obsłudze Klienta – jak sprawić, aby Klient czuł się z nami lepiej niż z konkurencją?
- Klient w centrum uwagi – profesjonalna obsługa klienta oraz załatwianie sytuacji trudnych
- Prowadzenie spotkań z kluczowymi klientami
- Sprzedaż relacyjna – od budowania relacji do skutecznej finalizacji
- Nowoczesne techniki sprzedaży i obsługi klienta
- Jak nie tracić klientów i pozyskiwać nowych
Jeżeli zainteresował Państwa któryś z powyższych tematów, prosimy o kontakt. Chętnie prześlemy program i przygotujemy ofertę