
Cel i korzyści:
Dlaczego warto wziąć udział w Akademii Managera:
- Unikatowy na rynku szkoleń projekt cyklicznych warsztatów managerskich, realizowany przez jedną z najstarszych firm szkoleniowych w Polsce, działająca od ponad 24 lat na rynku
- Ponad 25 000 przeszkolonych managerów z polskich i międzynarodowych firm
- Ekspercka kadra trenerska z bogatym doświadczeniem biznesowym
- Możliwość bezpłatnych, indywidualnych konsultacji i doradztwa, dla każdego Uczestnika Akademii w trakcie trwania oraz 3 miesiące po zakończeniu szkoleń
- Nieobciążające rozłożenie w czasie sześciu dwudniowych sesji szkoleniowych
- Centralna lokalizacja realizacji szkoleń – Piaseczno k/Warszawy
- Absolwenci otrzymują DYPLOM ukończenia AKADEMII MANAGERA
- Prawdopodobnie najlepsza na rynku cena za taki projekt.
Programy Akademii Managera:
INTELIGENCJA EMOCJONALNA W PRACY MANAGERA
Zakres merytoryczny szkolenia:
Zarządzanie sobą w czasie i priorytetami
- Pożeracze czasu – Kto lub co zabiera nam czas?. Jak sobie z nimi razić z nimi?
- Priorytetyzacja działań – macierz Eisenhowera
- Praca pod presją czasu
- Zachowanie asertywne i jego wpływ na realizację zadań
- Planowanie pracy zespołu – wydajność zespołu i efektywność w realizacji zadań czasie
Efektywna współpraca zespołowa i delegowanie
- Spotkania, a zebrania z pracownikami – Ile kosztuje nasz czas? Zasady organizacji dobrego zebrania
- Jak realizować cele zespołowe? Cele wspólne a indywidualne.
- Delegowanie zadań indywidualnych i zespołowych.
- Co możemy delegować, kiedy i w jaki sposób?
- Umiejętność przedstawienia zadania
Produktywność pracy a relacja i autorytet lidera
- Autorytet nieformalny, zaufanie i ich rola w efektywnym zarządzaniu
- Model zarządzania sytuacyjnego, jak dobrać styl zarządzania do konkretnej osoby
- Narzędzia odziaływania na pracownika na różnych etapach jego rozwoju
- Sprawdzenie gotowości pracownika do przyjęcia zadania
- Kim jesteśmy, 4 typy osobowości i ich wpływ na komunikację podczas delegowania i współpracy
Kontrolowanie realizacji celów
- Biznesowe mierniki sukcesu
- Analiza celów jakościowych i ilościowych
- Realizacja celów miesięcznych, a trend długoterminowy
- Okresy analityczne – YtoD, MAT, Kwartał, Miesiąc, Tydzień, Dzień
- Model AWD w praktyce
Strategie podnoszenia efektywności zadaniowej pracowników
- Planowanie zadań w różnych interwałach czasowych – metody
i zasady - Łączenie zadań w grupy i pary i metoda pomodoro
- Pomiar rezultatów zadań a sprawne ich realizowanie
- Szacowanie czasu potrzebnego na wykonanie zadania – przeciwdziałanie prawu Parkinsona
- Wykorzystywanie koszyka zadań które można realizować w czasie który jest marnowany podczas podróży, podczas przerw czy w oczekiwaniu na innych
Narzędzia wspierające zarządzanie zadaniami i projektami
- Microsoft Outlook/Google – praca z kalendarzem, przypomnieniami i kategoriami
- Trello – skuteczne narzędzie do zarządzania zadaniami
- Google Drive – świetne narzędzie, do pracy na współdzielonych dokumentach
- Komunikatory bezpośrednie i ich wpływ na ograniczenie maili (Skype, Slack, itp.)
- E-mail, SMS, telefon – jak korzystać w zależności od rangi sprawy
Czas trwania: 2 dni
NARZĘDZIA PRACY SKUTECZNEGO MANAGERA
– ZARZĄDZANIE SOBĄ, PRIORYTETYZACJA ZADAŃ, DELEGOWNANIE
Zakres merytoryczny szkolenia:
Zarządzanie sobą w czasie i priorytetami
- Pożeracze czasu – Kto lub co zabiera nam czas?. Jak sobie z nimi razić z nimi?
- Priorytetyzacja działań – macierz Eisenhowera
- Praca pod presją czasu
- Zachowanie asertywne i jego wpływ na realizację zadań
- Planowanie pracy zespołu – wydajność zespołu i efektywność w realizacji zadań czasie
Efektywna współpraca zespołowa i delegowanie
- Spotkania, a zebrania z pracownikami – Ile kosztuje nasz czas? Zasady organizacji dobrego zebrania
- Jak realizować cele zespołowe? Cele wspólne a indywidualne.
- Delegowanie zadań indywidualnych i zespołowych.
- Co możemy delegować, kiedy i w jaki sposób?
- Umiejętność przedstawienia zadania
Produktywność pracy a relacja i autorytet lidera
- Autorytet nieformalny, zaufanie i ich rola w efektywnym zarządzaniu
- Model zarządzania sytuacyjnego, jak dobrać styl zarządzania do konkretnej osoby
- Narzędzia odziaływania na pracownika na różnych etapach jego rozwoju
- Sprawdzenie gotowości pracownika do przyjęcia zadania
- Kim jesteśmy, 4 typy osobowości i ich wpływ na komunikację podczas delegowania i współpracy
Kontrolowanie realizacji celów
- Biznesowe mierniki sukcesu
- Analiza celów jakościowych i ilościowych
- Realizacja celów miesięcznych, a trend długoterminowy
- Okresy analityczne – YtoD, MAT, Kwartał, Miesiąc, Tydzień, Dzień
- Model AWD w praktyce
Strategie podnoszenia efektywności zadaniowej pracowników
- Planowanie zadań w różnych interwałach czasowych – metody i zasady
- Łączenie zadań w grupy i pary i metoda pomodoro
- Pomiar rezultatów zadań a sprawne ich realizowanie
- Szacowanie czasu potrzebnego na wykonanie zadania – przeciwdziałanie prawu Parkinsona
- Wykorzystywanie koszyka zadań które można realizować w czasie który jest marnowany podczas
podróży, podczas przerw czy w oczekiwaniu na innych
Narzędzia wspierające zarządzanie zadaniami i projektami
- Microsoft Outlook/Google – praca z kalendarzem, przypomnieniami i kategoriami
- Trello – skuteczne narzędzie do zarządzania zadaniami
- Google Drive – świetne narzędzie, do pracy na współdzielonych dokumentach
- Komunikatory bezpośrednie i ich wpływ na ograniczenie maili (Skype, Slack, itp.)
- E-mail, SMS, telefon – jak korzystać w zależności od rangi sprawy
Czas trwania: 2 dni
BIZNESOWE PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE – AUTENTYCZNOŚĆ I SZTUKA IMPROWIZACJI
Zakres merytoryczny szkolenia:
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
· Pomoc w skutecznym przekazie informacji tak, by zyskać przychylność słuchaczy oraz umiejętność wejścia w interakcję podczas trwania
prezentacji
· Umiejętność oddziaływania na słuchaczy
Potęga i świadomość głosu
· Ćwiczenia związane z wydobyciem swej naturalnej barwy głosu pomimo tremy
· Umiejętność dobrania barwy głosu do zaistniałej sytuacji
· Oczarowanie odbiorcy swym głosem
Praca z mikrofonem
- Teoretyczne i praktyczne wskazówki pracy z mikrofonem i sprzętem nagłośnieniowym
- Umiejętność podkreślenia swych predyspozycji głosowych przez odpowiednie wykorzystanie sprzętu nagłośnieniowego
- Odpowiednie reakcje w razie niedyspozycji sprzętu
Pierwsze wrażenie
- Masz tylko 11 sekund na odpowiednie zaprezentowanie swej osoby względem nowo poznanego człowieka
- Jak się zachować, jak odpowiednio się zaprezentować, by na starcie zyskać w oczach drugiego człowieka?
Jak mówić wyraźnie?
- Specjalnie wyselekcjonowane i dobrane techniki i ćwiczenia dykcyjne pozwalające
na swobodną i zrozumiałą komunikację podczas wystąpień publicznych i prezentacji
Sposoby walki ze stresem – czego się boimy?
- Stres – wszyscy go znamy, ale czy wiemy czym jest?
- Jak się zachowamy, zależy w dużej mierze od nas
- STRES można kontrolować
- Poznaj niezawodne metody radzenia sobie ze stresem
Jak pokonać własne, destrukcyjne myśli przed wystąpieniem?
- Takie reakcje jak gniew, niechęć, pragnienie zemsty czy frustracja, jeśli trwają na tyle długo, żeby przejść
w stan ducha, wywierają na nas bardzo negatywny wpływ. - Co zrobić, by pokonać destrukcyjne emocje i powrócić do stanu równowagi?
Jak przygotować się do wystąpienia publicznego i co zrobić kiedy coś nas zaskoczy?
- Umiejętność występowania przed grupą ludzi jest jedną z najbardziej pożądanych umiejętności.
To dlatego, że występujesz cały czas – nie tylko podczas prezentacji lub negocjacji,
ale również w zwykłych codziennych sytuacjach, gdy chociażby spotykasz się
ze współpracownikami i klientami
Sposoby radzenia sobie z niewygodnym zachowaniem odbiorców
- Sekrety przeprowadzenia wystąpienia tak, by było wyjątkowe i na długo zapamiętane
przez wszystkich słuchaczy
Trening ciała i umysłu
- Profesjonalne techniki pozbycia się tremy
- Walka z własną mentalną autodestrukcją
- Nauka swobodnej wypowiedzi
- Ćwiczenia relaksacyjne przed ważnymi wystąpieniami
Techniki i ćwiczenia improwizacji
- Trening praktyczny w zastosowaniu technik
Czas trwania: 2 dni
BUDOWANIE MOTYWACJI I ZAANGAŻOWANIA W ZESPOLE – MANAGER W ROLI COACHA
Zakres merytoryczny szkolenia:
Motywacja i zaangażowanie w pracy
- Co motywuje Ciebie, a co Twojego pracownika?
- Autentyczność managera i prawdziwe źródła zaangażowania
- Czym charakteryzuje się zmotywowany i zaangażowany zespół?
- Wartości na jakich opiera się zmotywowany i zaangażowany zespół
- Potencjał pracownika – jak go rozpoznać, rozwijać i wykorzystać
Pułapki w motywowaniu
- Mechanizm wyobrażeń i jego negatywny wpływ na realizację celów
- Zakłócenia w komunikacji, wyobrażenia i oczekiwania
- Negatywne skutki pouczania, narzucania, oceniania i „dobrych rad”
- Psychologia skutecznego motywowania oraz błędy i zachowania demotywacyjne liderów
Motywacja a docenianie, uczenie się na błędach i wyciąganie konsekwencji
- Model wyciągania konsekwencji bez krytyki, w oparciu o fakty
- Jak skutecznie nie dopuścić do popełniania tych samych błędów?
- Model konstruktywnego doceniania, nagradzania – jak uniknąć demotywacji?
- Znaczenie rozmów ze współpracownikami bazujących na uznaniu, dowartościowaniu, zachęcaniu do działania i rozwijania talentów
- Zebrania, spotkania z pracownikami (formalne, nieformalne) – narzędzie motywacji
Coaching w procesie rozwijania efektywności, kompetencji i motywacji pracowników
- Coaching jako narzędzia podnoszenia kompetencji pracownika
- Coaching jako narzędzie zwiększenia efektywności i wpływu na postawę pracownika
- Coaching jako narzędzie zwiększenia motywacji pracownika i zainspirowania go do rozwoju
- Zasady skutecznych coachów
- Zagrożenia w coachingu
Manager w roli coacha
- Zadania managera w procesie coachingu – osobowość coacha
- Hierarchia podstawowych wartości i przekonań
- Empatia a zdolność budowania pozytywnych relacji ze współpracownikami
- Pozytywne myślenie – główne narzędzie pracy coacha
- Istota znaczenia poczucia własnej wartości (PWW) w procesie coachingu
Przygotowanie, prowadzenie oraz podsumowanie procesu coachingu
- Analiza wyników i postaw pracownika z punktu widzenia określenia przedmiotu/tematu coachingu
- Stworzenie niezbędnych warunków i przygotowanie do pracy z coachem
- Planowanie – określenie celów i sposobu realizacji, wybór metod, monitorowanie, ocena działań
- Opracowanie standardu karty coachingowej oraz raportu z sesji
- Przeprowadzenie rozmowy po cochingowej – etap oceny skuteczności działań
i motywacji do dalszego rozwoju oraz ustalania kolejnych celów
Czas trwania: 2 dni
KOMUNIKACJA MANAGERSKA – KLUCZOWE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI
Zakres merytoryczny szkolenia:
Komunikacja w codziennej współpracy z ludźmi
- Rola managera w efektywnej komunikacji
- Po ludzku do ludzi – naturalność w komunikacji
- Kiedy komunikacja powinna być hierarchiczna, a kiedy nie?
- Kiedy komunikacja działa motywująco, a kiedy demotywująco
- Analiza osobistego stylu komunikowania się
Profesjonalna rozmowa z pracownikiem o celach, zadaniach i oczekiwaniach
- Szczególna rola komunikacji niewerbalnej managera
- Różnica pomiędzy komunikatem „ja” i komunikatem „ty”
- Jak formułować cele w rozmowie z pracownikiem?
- Motywujące stawianie celów
- Jak wyrazić własne oczekiwania, aby pracownik wiedział czego od niego oczekujemy?
Szczególne znaczenie i współczesna rola rozmów monitorujących
- Znaczenie skupienia na zadaniu a nie na ludziach podczas monitorowania
- Zasada twardo do zadań a miękko do ludzi
- Monitorowanie okazją do rozwoju kompetencji i pogłębienia relacji
z pracownikiem - Skuteczne pytania w rozmowie monitorującej
- Wsparcie managera w trakcie monitorowania zadań i szacowanie czasu na realizacje zadań a komunikowanie ich pracownikowi
Diagnozowanie powodów obniżonej efektywności pracowników oraz planowanie jej poprawy
- Jakie znaczenie ma szczera rozmowa o niskiej produktywności na jej poprawę
- W jaki sposób prezentować dane o niskiej produktywności aby pracownik z nimi nie polemizował?
- Unikanie porównań do innych pracowników oraz motywowanie do wzrostu produktywności na bazie
przykładów własnych - Przebieg rozmowy nt. diagnozy powodów niskiej produktywności
- Planowanie i wspieranie poprawy produktywności pracowników – trening
Rozmowy korygujące – sytuacje problematyczne
- Jak zachować dystans w sytuacjach trudnych
- Szczególne znaczenie pozytywnego myślenia
- Jak zachęcać do zmiany w działaniu? – metoda „hamburgera”
- Zasada konsensusu w rozmowach o problemach
- Hierarchiczne i niehierarchiczne prowadzenie rozmowy korygującej
Rozmowa podsumowująca realizację celów i zadań
- Struktura rozmowy kończącej realizację celów i zadań
- Uznanie, pochwała i dowartościowanie w rozmowie podsumowującej
- Jak komunikować osobiste niezadowolenie?
- Jak wpływać na emocje poprzez zdrową prowokacje
- Rozmowa typu „żółta kartka” i rozmowa typu „czerwona
Czas trwania: 2 dni
JAK UWOLNIĆ POTENCJAŁ ZESPOŁU – ROLA MANAGERA
Zakres merytoryczny szkolenia:
Wstęp do zarządzania
- Zarządzanie i style zarządzania
- Agile Management (Zwinne Zarządzanie) vs. Tradycyjne Zarządzanie
- Empowerment, kluczem do sukcesu w zrządzaniu zespołami
- 5 poziomów delegowania – czyli od listonosza do samodzielnego pracownika w terenie
- Autorytet nieformalny, zaufanie i ich rola w efektywnym zarządzaniu
Proaktywność w praktyce funkcjonowania zespołu
- Zebrania, spotkania z pracownikami (formalne, nieformalne)
- Potencjał pracownika – jak go rozpoznać, rozwijać i wykorzystać
- Rozmowy z pracownikami – roczne, kwartalne, miesięczne, burze mózgów vs constans feedback.
Szybkość i trafność komunikacji oraz wpływ na zaangażowanie i rozwój pracownika. - Zwinne metody zarządzania angażujące pracownika
- Jak unikać błędów zachęcania do pro aktywności
Konstruktywna informacja zwrotna
- Kto i po co potrzebuje informacji zwrotnej
- Cele informacji zwrotnej
- Konstruktywna informacja vs krytyka
- Jak przygotować dobry feedback
- Jak zmotywować zespół i pracowników do udzielania informacji zwrotnej
Rola komunikacji w firmie
- Rodzaje komunikacji (werbalna, a niewerbalna)
- Siła i znaczenie pytań w komunikacji
- Aktywne słuchanie – rola i techniki
- Komunikat „JA” vs komunikat TY
- Wpływ Social Media na zmianę sposobu komunikacji międzyludzkiej
Synergia w zespole
- Różnorodność ludzi – największa bariera i największy potencjał
- Cele Klienta, firmy, mojego pracownika vs. moje cele
- Jak motywować ludzi na odległość, jak ich wspierać
- Automotywacja jako warunek konieczny dla proaktywności
- Budowa współpracy Wygrany – Wygrany
Zwinne narzędzia do zarządzania
- Rola i funkcje komunikatorów w szybkości komunikacji
(Skype, Messenger, WhatsApp, Slack, grupy i czaty) - E-mail, SMS, telefon – jak korzystać w zależności od rangi sprawy
- Planowanie pracy zespołu – stworzenie check listy zespołu.Praca z terminarzem,
kalendarzem. Systemy do zarządzania zadaniami: JIRA, Trello, - KPI’s – kluczowe mierniki sukcesu
- Stand Up calls – zwinne podsumowania constans feedback
Czas trwania: 2 dni
Organizacja i terminy:
AKTUALNE TERMINY AKADEMII MANAGERA:
25-26.09.2023 r. Inteligencja emocjonalna w pracy Managera
23-24.10.2023 r. Narzędzia pracy skutecznego Managera – zarządzanie sobą, priorytetyzacja zadań, delegowanie
20-21.11.2023 r. Biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne – autentyczność i sztuka improwizacji
01-02.02.2024 r. Budowanie motywacji i zaangażowania w zespole,
Manager w roli coacha
21-22.03.2024 r. Komunikacja managerska – kluczowe rozmowy
z pracownikami
09-10.05.2024 r. Jak uwolnić potencjał zespołu – rola Managera
CENA ZA CAŁY CYKL SZKOLEŃ:
16.500 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Dyplom ukończenia Akademii Managera
HARMONOGRAM SZKOLEŃ:
Dzień I | Dzień II | ||
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 | |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 | |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 | |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 | |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 | |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | ||
szkolenie | 15:45 – 17:00 |

LOKALIZACJA SZKOLEŃ:
Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno
Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 265 zł brutto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 305 zł brutto ze śniadaniem
Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia)
Trenerzy prowadzący:

Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie współpracy międzynarodowej, doradza zarówno firmom polskim rozwijającym biznes na rynku niemieckim jak i współpracuje z firmami niemieckimi działającymi na rynku polskim. Jest doradcą dla Zarządów jak i szeroko pojętej kadry managerskiej i handlowej.
Jak mówią Uczestnicy jego szkoleń, „jest trenerem z powołania”. Życiowy entuzjasta, uruchamiający pokłady optymizmu w ludziach. Inspiruje uczestników do ciągłej pracy nad sobą. Dużą wagę przykłada do ekologicznego systemu pracy, pozwalającego na tworzenie harmonii pomiędzy różnymi obszarami życia prywatnego i zawodowego. W swojej pracy, poświęca wiele uwagi psychologicznym aspektom „życia biznesowego”, z zamysłem budzenia odpowiedzialności za siebie i swoje działania. Szkolenia Gunthera Mach mają duże znaczenie motywacyjne jak i merytoryczne.
Prowadzi szkolenia w języku polskim i niemieckim. W swoje karierze trenerskiej przeprowadził ponad 3500 dni szkoleniowych w kraju i zagranicą.
Jacek Olszewski – Trener Biznesu, Konsultant, Coach, Mediator
Ekspert w zakresie kompetencji komunikacyjnych i zarządzania zespołami. Inspirator dla managerów działających pod presją czasu, podwyższonego stresu i dokonywanych zmian.
Dzieli się z managerami wiedzą i doświadczeniem w zakresie rozumienia procesów dziejących się w zespołach oraz praktycznego ich wykorzystania. Wspiera w tworzeniu lub odtwarzaniu efektywnych zespołów. Pomaga wyprowadzać zespoły z konfliktów wewnętrznych oraz podnosić ich efektywność w sytuacjach kryzysowych.
Pomaga działom HR wprowadzać prewencyjne projekty służące przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu. Prowadzi skuteczne i inspirujące coachingi dla średniej i wyższej kadry managerskiej. Przeprowadził ponad 900 dni szkoleniowych oraz około 1300 godzin coachingów.


Małgorzata Małecka – Trener Biznesu, Konsultant
Specjalizuje się w projektach z obszaru: reorganizacji struktur firmy, poprawy komunikacji i współpracy w zespołach, planowania i wdrażania zmian, audytów organizacyjnych i personalnych, rekrutacji i selekcji (także assesment i developement center) oraz budowaniu działów HR i strategii personalnych powiązanych z biznesem
Jest zarówno doświadczonym managerem
łączącym w
sobie
kompetencje twarde
i miękkie co pozwala nie tylko na znajdowanie rozwiązań ale także na wdrażanie
efektywnych zmian na poziomie organizacji. Pracuje dla wielu
polskich firm
z branży technicznej i technologicznej
Kamil Kobus – Trener, Coach, Konsultant
W swojej karierze trenerskiej spędził ponad 500 dni na prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta, komunikacji, negocjacji oraz zarządzania czasem i ludźmi. Ma doświadczenie zarówno w prowadzeniu prezentacji dla szerokiego audytorium, jak i szkoleń metodami aktywnymi w kilkuosobowych grupach. Szkoli sprzedawców i pracowników innych specjalizacji, a także kadrę kierowniczą małych i dużych przedsiębiorstw.
Dzięki bogatemu doświadczeniu w biznesie Kamil buduje treści przekazywane podczas szkoleń na ciekawym połączeniu teorii z praktyką. Projektowane przez niego ćwiczenia i case studies bazują zazwyczaj na faktycznych sytuacjach zaobserwowanych w życiu zawodowym. Podawane przykłady dotyczą realnych sytuacji, firm i ludzi – z pełną dbałością o zachowanie należytej poufności. Od strony metodologicznej szkolenia prowadzone przez Kamila opierają się na dynamice procesu grupowego. Uczestnicy mogą nie tylko słuchać, ale również doświadczać i dyskutować dobrze się przy tym bawiąc. To wszystko dzieje się po drodze do osiągnięcia celu szkolenia, do którego uczestnicy prowadzeni są pewnie, bezpiecznie i z poszanowaniem ich indywidualnych potrzeb.


Piotr Dzięcielski – Trener, Doradca Biznesowy, Aktor musicalowy, Konferansjer, Showman, Anonser walk bokserskich
Jest uosobieniem dobrego stylu prezenterskiego, eleganckiej i błyskotliwej konferansjerki oraz doskonałej prezencji. Ceniony trener i doradca. Szkolenia prowadzone przez Piotra uzyskują najwyższe oceny Klientów i są postrzegane, jako praktyczne wsparcie w obszarze rozwoju kompetencji prezenterskich.
Udział w warsztatach prowadzonych przez Piotra, dzięki swej wyjątkowej formule, będzie z pewnością długo niezapomnianym wydarzeniem, z którego korzyści będą widoczne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.
Dyplom ukończenia Akademii Managera:
Po zakończonym cyklu szkoleń Absolwenci otrzymują Dyplom ukończenia Akademii Managera.

Polecane szkolenia managerskie:
Weź udział
w Akademii Managera
Zgłoś chęć udziału w Akademii Managera poprzez nasz formularz

