Cel i korzyści:
Zarządzanie to ciągłe podejmowanie decyzji, szybkość działania, motywowanie siebie i innych, planowanie, stawianie celów i dziesiątki innych zadań, które stanowią codzienność każdego managera. I to wszystko w ciągle zmieniającym się środowisku, warunkach współpracy i działań rynkowych.
Firma rozwija się wtedy, kiedy między jej zarządem i pracownikami panuje harmonijna zgodność postaw. Wspólnie wyznaczone wartości i cele, tworzą z zespołu swego rodzaju społeczność, w której codzienna współpraca nabiera coraz głębszego wymiaru i przynosi wszystkim zintegrowanym w działania coraz więcej satysfakcji. Istotne jest, aby wartości, w które się wierzy zostały włączone w styl zarządzania, a wtedy służą one realizacji również ekonomicznych celów biznesowych.
Każdy Manager potrzebuje współpracowników. Musi zbudować zespół, odpowiednio go wyszkolić i tak nim pokierować, aby wspólnie zrealizować stojące przed zespołem zadania. Manager kieruje, zarządza, tworzy, daje nowe inspiracje, wspiera i pomaga. Jest odpowiedzialny za efekty i wyniki. Manager stawia czoła konkurencji, poprawia jakość swoich produktów i usług. Zadaniem Managera jest współpraca z ludźmi. Manager otwarcie cieszy się z sukcesów współpracujących z nim ludzi i sukcesów odnoszonych wspólnie. Docenia wkład każdego z nich w wypracowany efekt. Manager jest odpowiedzialny za swój zespół.
Dlaczego warto wziąć udział w Akademii Managera:
- Unikatowy na rynku szkoleń projekt cyklicznych warsztatów managerskich, realizowany przez jedną z najstarszych firm szkoleniowych w Polsce, działająca od ponad 25 lat na rynku
- Ponad 25 000 przeszkolonych managerów z polskich i międzynarodowych firm
- Ekspercka kadra trenerska z bogatym doświadczeniem biznesowym
- Możliwość bezpłatnych, indywidualnych konsultacji i doradztwa, dla każdego Uczestnika Akademii w trakcie trwania oraz 3 miesiące po zakończeniu szkoleń
- Nieobciążające rozłożenie w czasie sześciu dwudniowych sesji szkoleniowych
- Centralna lokalizacja realizacji szkoleń – Piaseczno k/Warszawy
- Absolwenci otrzymują DYPLOM ukończenia AKADEMII MANAGERA
- Prawdopodobnie najlepsza na rynku cena za taki projekt.
Sesje Akademii Managera:
INTELIGENCJA EMOCJONALNA W PRACY MANAGERA
Siła mentalna – zbudujmy fundament
Co to jest „siła mentalna”? Czym wyróżnia się człowiek o dużej sile mentalnej?
Wewnętrzne nastawienie jest produktem naszego sposobu myślenia
Wewnętrzne nastawienie i jego wpływ na nasze decyzje
Jak eliminować negatywne myśli i dlaczego mamy z tym problem?
Jak budować w sobie pozytywne myślenie i korzystać z niego w codziennej pracy
Rola inteligencji emocjonalnej w biznesie
Wpływ Inteligencji Emocjonalnej na skuteczność w biznesie
Najważniejsze kompetencje IE
Autodiagnoza własnych kompetencji IE
13 wyznaczników określających twój poziom siły mentalnej
Metody treningu uważności
Zarządzanie emocjami – rozwijanie samokontroli
Czym są i jak powstają emocje
Mózg emocjonalny i mózg racjonalny – jeden mózg, dwa systemy
Emocje i motywacja w pracy managera
Strategie reakcji na emocje w pracy managera
Racjonalne i nieracjonalne postrzeganie rzeczywistości
Nawyki – jak zmienić niepożądane nawyki
radzenia sobie z emocjami
Nawyki emocjonalne i myślowe – rola nawyków w zarządzaniu emocjami
Jak zmienić niekorzystne nawyki?
Bariery zmiany nawyków
Metody przyspieszania zmian nawyków
Trening zmiany ograniczających przekonań i nawyków myślowych – techniki
Empatia – Inteligencja Emocjonalna w relacjach z ludźmi
Czym jest i czym nie jest empatia
Zdolność przyjmowania perspektywy innych ludzi
Trening empatycznego słuchania
Zasady otwartej komunikacji – co blokuje komunikację
Umiejętność postrzegania bez oceniania – oddzielanie faktów od wyobrażeń
Czas trwania: 2 dni
Prowadzi Günther Mach
Zapraszamy do naszych publikacji o szkoleniach Günthera na LinkedIn
BIZNESOWE PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE – AUTENTYCZNOŚĆ I SZTUKA IMPROWIZACJI
Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
Pomoc w skutecznym przekazie informacji tak, by zyskać przychylność słuchaczy oraz umiejętność wejścia w interakcję podczas trwania prezentacji
Umiejętność oddziaływania na słuchaczy
Potęga i świadomość głosu
Ćwiczenia związane z wydobyciem swej naturalnej barwy głosu pomimo tremy
Umiejętność dobrania barwy głosu do zaistniałej sytuacji
Oczarowanie odbiorcy swym głosem
Praca z mikrofonem
Teoretyczne i praktyczne wskazówki pracy z mikrofonem i sprzętem nagłośnieniowym
Umiejętność podkreślenia swych predyspozycji głosowych przez odpowiednie wykorzystanie sprzętu nagłośnieniowego
Odpowiednie reakcje w razie niedyspozycji sprzętu
Pierwsze wrażenie
Masz tylko 11 sekund na odpowiednie zaprezentowanie swej osoby względem nowo poznanego człowieka
Jak się zachować, jak odpowiednio się zaprezentować, by na starcie zyskać w oczach drugiego człowieka?
Jak mówić wyraźnie?
Specjalnie wyselekcjonowane i dobrane techniki i ćwiczenia dykcyjne pozwalające na swobodną i zrozumiałą komunikację podczas wystąpień publicznych i prezentacji
Sposoby walki ze stresem – czego się boimy?
Stres – wszyscy go znamy, ale czy wiemy czym jest?
Jak się zachowamy, zależy w dużej mierze od nas
STRES można kontrolować
Poznaj niezawodne metody radzenia sobie ze stresem
Jak pokonać własne, destrukcyjne myśli przed wystąpieniem?
Takie reakcje jak gniew, niechęć, pragnienie zemsty czy frustracja, jeśli trwają na tyle długo,
żeby przejść w stan ducha, wywierają na nas bardzo negatywny wpływ.
Co zrobić, by pokonać destrukcyjne emocje i powrócić do stanu równowagi?
Jak przygotować się do wystąpienia publicznego
i co zrobić kiedy coś nas zaskoczy?
Umiejętność występowania przed grupą ludzi jest jedną z najbardziej pożądanych umiejętności.
To dlatego, że występujesz cały czas – nie tylko podczas prezentacji lub negocjacji,
ale również w zwykłych codziennych sytuacjach, gdy chociażby spotykasz się
ze współpracownikami i klientami
Sposoby radzenia sobie z niewygodnym zachowaniem
odbiorców
Sekrety przeprowadzenia wystąpienia tak, by było wyjątkowe i na długo zapamiętane
przez wszystkich słuchaczy
Trening ciała i umysłu
Profesjonalne techniki pozbycia się tremy
Walka z własną mentalną autodestrukcją
Nauka swobodnej wypowiedzi
Ćwiczenia relaksacyjne przed ważnymi wystąpieniami
Techniki i ćwiczenia improwizacji
Trening praktyczny w zastosowaniu technik
Czas trwania: 2 dni
Prowadzi Piotr Dzięcielski
Zapraszamy do naszych publikacji o szkoleniach Piotra na LinkedIn
BUDOWANIE MOTYWACJI I ZAANGAŻOWANIA W ZESPOLE –MANAGER W ROLI COACHA
Motywacja i zaangażowanie w pracy
Co motywuje Ciebie, a co Twojego pracownika?
Autentyczność managera i prawdziwe źródła zaangażowania
Czym charakteryzuje się zmotywowany i zaangażowany zespół?
Wartości na jakich opiera się zmotywowany i zaangażowany zespół
Potencjał pracownika – jak go rozpoznać, rozwijać i wykorzystać
Pułapki w motywowaniu
Mechanizm wyobrażeń i jego negatywny wpływ na realizację celów
Zakłócenia w komunikacji, wyobrażenia i oczekiwania
Negatywne skutki pouczania, narzucania, oceniania i „dobrych rad”
Psychologia skutecznego motywowania oraz błędy i zachowania demotywacyjne liderów
Motywacja a docenianie, uczenie się na błędach i wyciąganie konsekwencji
Model wyciągania konsekwencji bez krytyki, w oparciu o fakty
Jak skutecznie nie dopuścić do popełniania tych samych błędów?
Model konstruktywnego doceniania, nagradzania – jak uniknąć demotywacji?
Znaczenie rozmów ze współpracownikami bazujących na uznaniu, dowartościowaniu, zachęcaniu
do działania i rozwijania talentów
Zebrania, spotkania z pracownikami (formalne, nieformalne) – narzędzie motywacji
Coaching w procesie rozwijania efektywności, kompetencji
i motywacji pracowników
Coaching jako narzędzia podnoszenia kompetencji pracownika
Coaching jako narzędzie zwiększenia efektywności i wpływu na postawę pracownika
Coaching jako narzędzie zwiększenia motywacji pracownika i zainspirowania go do rozwoju
Zasady skutecznych coachów
Zagrożenia w coachingu
Manager w roli coacha
Zadania managera w procesie coachingu – osobowość coacha
Hierarchia podstawowych wartości i przekonań
Empatia a zdolność budowania pozytywnych relacji ze współpracownikami
Pozytywne myślenie – główne narzędzie pracy coacha
Istota znaczenia poczucia własnej wartości (PWW) w procesie coachingu
Przygotowanie, prowadzenie oraz podsumowanie
procesu coachingu
Analiza wyników i postaw pracownika z punktu widzenia określenia przedmiotu/tematu coachingu
Stworzenie niezbędnych warunków i przygotowanie do pracy z coachem
Planowanie – określenie celów i sposobu realizacji, wybór metod, monitorowanie, ocena działań
Opracowanie standardu karty coachingowej oraz raportu z sesji
Przeprowadzenie rozmowy po cochingowej – etap oceny skuteczności działań
i motywacji do dalszego rozwoju oraz ustalania kolejnych celów
Czas trwania: 2 dni
Prowadzi Günther Mach
Zapraszamy do naszych publikacji o szkoleniach Günthera na LinkedIn
KOMUNIKACJA MANAGERSKA – KLUCZOWE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI
Komunikacja w codziennej współpracy z ludźmi
Rola managera w efektywnej komunikacji
Po ludzku do ludzi – naturalność w komunikacji
Kiedy komunikacja powinna być hierarchiczna, a kiedy nie?
Kiedy komunikacja działa motywująco, a kiedy demotywująco
Analiza osobistego stylu komunikowania się
Profesjonalna rozmowa z pracownikiem o celach, zadaniach i oczekiwaniach
Szczególna rola komunikacji niewerbalnej managera
Różnica pomiędzy komunikatem „ja” i komunikatem „ty”
Jak formułować cele w rozmowie z pracownikiem?
Motywujące stawianie celów
Jak wyrazić własne oczekiwania, aby pracownik wiedział czego od niego oczekujemy?
Szczególne znaczenie i współczesna rola rozmów monitorujących
Znaczenie skupienia na zadaniu a nie na ludziach podczas monitorowania
Zasada twardo do zadań a miękko do ludzi
Monitorowanie okazją do rozwoju kompetencji i pogłębienia relacji z pracownikiem
Skuteczne pytania w rozmowie monitorującej
Wsparcie managera w trakcie monitorowania zadań i szacowanie czasu na realizacje zadań a komunikowanie ich pracownikowi
Diagnozowanie powodów obniżonej efektywności pracowników oraz planowanie jej poprawy
Jakie znaczenie ma szczera rozmowa o niskiej produktywności na jej poprawę
W jaki sposób prezentować dane o niskiej produktywności aby pracownik z nimi nie polemizował?
Unikanie porównań do innych pracowników oraz motywowanie do wzrostu produktywności na bazie
przykładów własnych
Przebieg rozmowy nt. diagnozy powodów niskiej produktywności
Planowanie i wspieranie poprawy produktywności pracowników – trening
Rozmowy korygujące – sytuacje problematyczne
Jak zachować dystans w sytuacjach trudnych
Szczególne znaczenie pozytywnego myślenia
Jak zachęcać do zmiany w działaniu? – metoda „hamburgera”
Zasada konsensusu w rozmowach o problemach
Hierarchiczne i niehierarchiczne prowadzenie rozmowy korygującej
Rozmowa podsumowująca realizację celów i zadań
Struktura rozmowy kończącej realizację celów i zadań
Uznanie, pochwała i dowartościowanie w rozmowie podsumowującej
Jak komunikować osobiste niezadowolenie?
Jak wpływać na emocje poprzez zdrową prowokacje
Rozmowa typu „żółta kartka” i rozmowa typu „czerwona
Czas trwania: 2 dni
Prowadzi Kamil Kobus
Zapraszamy do naszych publikacji o szkoleniach Kamila na LinkedIn
JAK UWOLNIĆ POTENCJAŁ ZESPOŁU – ROLA MANAGERA
Wstęp do zarządzania
Zarządzanie i style zarządzania
Agile Management (Zwinne Zarządzanie) vs. Tradycyjne Zarządzanie
Empowerment, kluczem do sukcesu w zrządzaniu zespołami
5 poziomów delegowania – czyli od listonosza do samodzielnego pracownika w terenie
Autorytet nieformalny, zaufanie i ich rola w efektywnym zarządzaniu
Proaktywność w praktyce funkcjonowania zespołu
Zebrania, spotkania z pracownikami (formalne, nieformalne)
Potencjał pracownika – jak go rozpoznać, rozwijać i wykorzystać
Rozmowy z pracownikami – roczne, kwartalne, miesięczne, burze mózgów vs constans feedback.
Szybkość i trafność komunikacji oraz wpływ na zaangażowanie i rozwój pracownika.
Zwinne metody zarządzania angażujące pracownika
Jak unikać błędów zachęcania do pro aktywności
Konstruktywna informacja zwrotna
Kto i po co potrzebuje informacji zwrotnej
Cele informacji zwrotnej
Konstruktywna informacja vs krytyka
Jak przygotować dobry feedback
Jak zmotywować zespół i pracowników do udzielania informacji zwrotnej
Rola komunikacji w firmie
Rodzaje komunikacji (werbalna, a niewerbalna)
Siła i znaczenie pytań w komunikacji
Aktywne słuchanie – rola i techniki
Komunikat „JA” vs komunikat TY
Wpływ Social Media na zmianę sposobu komunikacji międzyludzkiej
Synergia w zespole
Różnorodność ludzi – największa bariera i największy potencjał
Cele Klienta, firmy, mojego pracownika vs. moje cele
Jak motywować ludzi na odległość, jak ich wspierać
Automotywacja jako warunek konieczny dla proaktywności
Budowa współpracy Wygrany – Wygrany
Zwinne narzędzia do zarządzania
Rola i funkcje komunikatorów w szybkości komunikacji
(Skype, Messenger, WhatsApp, Slack, grupy i czaty)
E-mail, SMS, telefon – jak korzystać w zależności od rangi sprawy
Planowanie pracy zespołu:
- Stworzenie checklisty zespołu
- Praca z terminarzem, kalendarzem, audio i video konferencje
- Planowanie działań etapami, tworzenie Sprintów
- Systemy do zarządzania zadaniami: JIRA, Trello,
KPI’s–kluczowe mierniki sukcesu
Stand Up calls – zwinne podsumowania constans feedback
Czas trwania: 2 dni
Prowadzi Justyna Kozłowska
NARZĘDZIA PRACY SKUTECZNEGO MANAGERA
– ZARZĄDZANIE SOBĄ, PRIORYTETYZACJA ZADAŃ, DELEGOWNANIE
Zarządzanie sobą w czasie i priorytetami
Pożeracze czasu – Kto lub co zabiera nam czas?. Jak sobie z nimi razić z nimi?
Priorytetyzacja działań – macierz Eisenhowera
Praca pod presją czasu
Zachowanie asertywne i jego wpływ na realizację zadań
Planowanie pracy zespołu – wydajność zespołu i efektywność w realizacji zadań czasie
Efektywna współpraca zespołowa i delegowanie
Spotkania, a zebrania z pracownikami – Ile kosztuje nasz czas? Zasady organizacji dobrego zebrania
Jak realizować cele zespołowe? Cele wspólne a indywidualne.
Delegowanie zadań indywidualnych i zespołowych.
Co możemy delegować, kiedy i w jaki sposób?
Umiejętność przedstawienia zadania
Produktywność pracy a relacja i autorytet lidera
Autorytet nieformalny, zaufanie i ich rola w efektywnym zarządzaniu
Model zarządzania sytuacyjnego, jak dobrać styl zarządzania do konkretnej osoby
Narzędzia odziaływania na pracownika na różnych etapach jego rozwoju
Sprawdzenie gotowości pracownika do przyjęcia zadania
Kim jesteśmy, 4 typy osobowości i ich wpływ na komunikację podczas delegowania i współpracy
Kontrolowanie realizacji celów
Biznesowe mierniki sukcesu
Analiza celów jakościowych i ilościowych
Realizacja celów miesięcznych, a trend długoterminowy
Okresy analityczne – YtoD, MAT, Kwartał, Miesiąc, Tydzień, Dzień
Model AWD w praktyce
Strategie podnoszenia efektywności zadaniowej pracowników
Planowanie zadań w różnych interwałach czasowych – metody i zasady
Łączenie zadań w grupy i pary i metoda pomodoro
Pomiar rezultatów zadań a sprawne ich realizowanie
Szacowanie czasu potrzebnego na wykonanie zadania – przeciwdziałanie prawu Parkinsona
Wykorzystywanie koszyka zadań które można realizować w czasie który jest marnowany
podczas podróży, podczas przerw czy w oczekiwaniu na innych
Narzędzia wspierające zarządzanie zadaniami i projektami
Microsoft Outlook/Google – praca z kalendarzem, przypomnieniami i kategoriami
Trello – skuteczne narzędzie do zarządzania zadaniami
Google Drive – świetne narzędzie, do pracy na współdzielonych dokumentach
Komunikatory bezpośrednie i ich wpływ na ograniczenie maili (Skype, Slack, itp.)
E-mail, SMS, telefon – jak korzystać w zależności od rangi sprawy
Czas trwania: 2 dni
Prowadzi Kamil Kobus
Zapraszamy do naszych publikacji o szkoleniach Kamila na LinkedIn
Terminy i organizacja :
AKTUALNE TERMINY AKADEMII MANAGERA:
26-27.09.2024 r. Inteligencja emocjonalna w pracy Managera
22-23.10.2024 r. Biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne – autentyczność i sztuka improwizacji
28-29.11.2024 r. Budowanie motywacji i zaangażowania w zespole,
Manager w roli coacha
17-18.12.2024 r. Komunikacja managerska – kluczowe rozmowy z pracownikami
14-15.01.2025 r. Jak uwolnić potencjał zespołu – rola Managera
06-07.03.2025 r. Narzędzia pracy skutecznego Managera – zarządzanie sobą, priorytetyzacja zadań, delegowanie
17-18.12.2024 r. Komunikacja managerska – kluczowe rozmowy z pracownikami
14-15.01.2025 r. Jak uwolnić potencjał zespołu – rola Managera
06-07.03.2025 r. Narzędzia pracy skutecznego Managera – zarządzanie sobą, priorytetyzacja zadań, delegowanie
08-09.04.2025 r. Inteligencja emocjonalna w pracy Managera
13-14.05.2025 r. Biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne – autentyczność i sztuka improwizacji
17-18.06.2025 r. Budowanie motywacji i zaangażowania w zespole,
Manager w roli coacha
08-09.04.2025 r. Inteligencja emocjonalna w pracy Managera
13-14.05.2025 r. Biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne – autentyczność i sztuka improwizacji
17-18.06.2025 r. Budowanie motywacji i zaangażowania w zespole,
Manager w roli coacha
25-26.09.2025 r. Komunikacja managerska – kluczowe rozmowy z pracownikami
23-24.10.2025 r. Jak uwolnić potencjał zespołu – rola Managera
27-28.11.2025 r. Narzędzia pracy skutecznego Managera – zarządzanie sobą, priorytetyzacja zadań, delegowanie
CENA ZA CAŁY CYKL SZKOLEŃ:
16.500 PLN
(+ 23% VAT) za osobę
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe oraz Dyplom ukończenia Akademii Managera.
Noclegi są dodatkowo płatne na miejscu w hotelu – nieuwzględnione w cenie szkolenia. Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu w atrakcyjnej cenie.
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
HARMONOGRAM SZKOLEŃ:
Dzień I | Dzień II | ||
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 | |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 | |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 | |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 | |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 | |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | ||
szkolenie | 15:45 – 17:00 |
LOKALIZACJA SZKOLEŃ:
Trenerzy prowadzący AKADEMIĘ:
Günther Mach – przedsiębiorca z 26 letnim doświadczeniem, praktyk biznesu, doradca, ekspert w dziedzinie sprzedaży i zarządzania
Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie współpracy międzynarodowej, doradza zarówno firmom polskim rozwijającym biznes na rynku niemieckim jak i współpracuje z firmami niemieckimi działającymi na rynku polskim. Jest doradcą dla Zarządów jak i szeroko pojętej kadry managerskiej i handlowej.
Jak mówią Uczestnicy jego szkoleń, „jest trenerem z powołania”. Życiowy entuzjasta, uruchamiający pokłady optymizmu w ludziach. Inspiruje uczestników do ciągłej pracy nad sobą. Dużą wagę przykłada do ekologicznego systemu pracy, pozwalającego na tworzenie harmonii pomiędzy różnymi obszarami życia prywatnego i zawodowego. W swojej pracy, poświęca wiele uwagi psychologicznym aspektom „życia biznesowego”, z zamysłem budzenia odpowiedzialności za siebie i swoje działania. Szkolenia Gunthera Mach mają duże znaczenie motywacyjne jak i merytoryczne.
Prowadzi szkolenia w języku polskim i niemieckim. W swoje karierze trenerskiej przeprowadził ponad 3500 dni szkoleniowych w kraju i zagranicą.
Justyna Kozłowska – Senior Business Trainer
Od 17 lat wspiera firmy w budowaniu ich przewagi rynkowej dzięki, rozwijaniu kompetencji osób zarządzających oraz pionów handlowych. Inspiruje i motywuje ludzi do pracy nad własnym rozwojem, budowaniem ich kariery zawodowej oraz osiąganiem sukcesów zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym
Celem prowadzonych przez Justynę szkoleń jest zainspirowanie do samodzielnego poszukiwania niebanalnych i skutecznych rozwiązań. Pokazuje, jak budować zdrowe poczucie własnej wartości i pozytywne relacje z innymi ludźmi – współpracownikami, podwładnymi oraz Klientami. Prowadzi projekty rozwijające kompetencje managerskie oraz sprzedażowe dla wiodących organizacji biznesowych.
Należy do czołówki najlepszych Trenerów wywodzących się ze szkoły Gunthera Mach. W sposób innowacyjny wykorzystuje sprawdzony warsztat pracy trenerskiej Gunthera. Nawiązując z Uczestnikami szkoleń intensywny kontakt, inspiruje do kreatywnego myślenia i konsekwentnego działania.
Grzegorz Krupa – Trener Biznesu, Konsultant
Praktyk i trener Biznesu i mówca motywacyjny certyfikowany przez Brian Tracy International. Doświadczony Coach i Mentor. Facylitator spotkań biznesowych i konferencji . Negocjator oraz mediator. Pozytywny lider z doświadczeniem operacyjnym, skoncentrowany na budowaniu wzrostu biznesu poprzez rozwój ludzi, tworzenie trwałego i dochodowego partnerstwa z klientami oraz dążenie do doskonałości w realizacji.
W pracy zawodowej skoncentrowany na wzroście wyników biznesowych poprzez rozwój ludzi. Kreuje trwały, zrównoważony rozwój współpracy z Klientami bazujący na partnerstwie, budowaniu wspólnej wizji rozwoju biznesu poprzez dążenie do doskonałości operacyjnej. Pozytywny leader budujący zespoły wspierające się, pełne pasji, lubiące ze sobą nie tylko pracować ale także przebywać. Swoją postawą rozwija zaufanie w przywództwo oraz dba o spójność celów osobistych i zawodowych każdego członka zespołu, który prowadzi.
Podziwia prezentowaną przez Apple Inc. strategię „podważania status quo”.
Najlepiej czuje się w górach. Fun hokeja i tenisa. Motocyklista, żeglarz, pilot samolotowy .
Kamil Kobus – Trener, Coach, Konsultant
W swojej karierze trenerskiej spędził ponad 500 dni na prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta, komunikacji, negocjacji oraz zarządzania czasem i ludźmi. Ma doświadczenie zarówno w prowadzeniu prezentacji dla szerokiego audytorium, jak i szkoleń metodami aktywnymi w kilkuosobowych grupach. Szkoli sprzedawców i pracowników innych specjalizacji, a także kadrę kierowniczą małych i dużych przedsiębiorstw.
Dzięki bogatemu doświadczeniu w biznesie Kamil buduje treści przekazywane podczas szkoleń na ciekawym połączeniu teorii z praktyką. Projektowane przez niego ćwiczenia i case studies bazują zazwyczaj na faktycznych sytuacjach zaobserwowanych w życiu zawodowym. Podawane przykłady dotyczą realnych sytuacji, firm i ludzi – z pełną dbałością o zachowanie należytej poufności. Od strony metodologicznej szkolenia prowadzone przez Kamila opierają się na dynamice procesu grupowego. Uczestnicy mogą nie tylko słuchać, ale również doświadczać i dyskutować dobrze się przy tym bawiąc. To wszystko dzieje się po drodze do osiągnięcia celu szkolenia, do którego uczestnicy prowadzeni są pewnie, bezpiecznie i z poszanowaniem ich indywidualnych potrzeb.
Piotr Dzięcielski – Trener, Doradca Biznesowy, Aktor musicalowy, Konferansjer, Showman, Anonser walk bokserskich
Jest uosobieniem dobrego stylu prezenterskiego, eleganckiej i błyskotliwej konferansjerki oraz doskonałej prezencji. Ceniony trener i doradca. Szkolenia prowadzone przez Piotra uzyskują najwyższe oceny Klientów i są postrzegane, jako praktyczne wsparcie w obszarze rozwoju kompetencji prezenterskich.
Udział w warsztatach prowadzonych przez Piotra, dzięki swej wyjątkowej formule, będzie z pewnością długo niezapomnianym wydarzeniem, z którego korzyści będą widoczne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.
Dyplom ukończenia AKADEMII:
Po zakończonym cyklu szkoleń Absolwenci otrzymują unikalnie numerowany Certyfikat:
DYPLOM ukończenia AKADEMII MANAGERA
Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych
(SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych