Menu Zamknij

Akademia managera

Jesień 2024 - Wiosna 2025

Akademia Managera

Cel i korzyści:

Zarządzanie to ciągłe podejmowanie decyzji, szybkość działania, motywowanie siebie i innych, planowanie, stawianie celów i dziesiątki innych zadań, które stanowią codzienność każdego managera. I to wszystko w ciągle zmieniającym się środowisku, warunkach współpracy i działań rynkowych.

Firma rozwija się wtedy, kiedy między jej zarządem i pracownikami panuje harmonijna zgodność postaw. Wspólnie wyznaczone wartości i cele, tworzą z zespołu swego rodzaju społeczność, w której codzienna współpraca nabiera coraz głębszego wymiaru i przynosi wszystkim zintegrowanym w działania coraz więcej satysfakcji. Istotne jest, aby wartości, w które się wierzy zostały włączone w styl zarządzania, a wtedy służą one realizacji również ekonomicznych celów biznesowych.

Każdy Manager potrzebuje współpracowników. Musi zbudować zespół, odpowiednio go wyszkolić i tak nim pokierować, aby wspólnie zrealizować stojące przed zespołem zadania. Manager kieruje, zarządza, tworzy, daje nowe inspiracje, wspiera i pomaga. Jest odpowiedzialny za efekty i wyniki. Manager stawia czoła konkurencji, poprawia jakość swoich produktów i usług. Zadaniem Managera jest współpraca z ludźmi. Manager otwarcie cieszy się z sukcesów współpracujących z nim ludzi i sukcesów odnoszonych wspólnie. Docenia wkład każdego z nich w wypracowany efekt. Manager jest odpowiedzialny za swój zespół.

Dlaczego warto wziąć udział w Akademii Managera:

  • Unikatowy na rynku szkoleń projekt cyklicznych warsztatów managerskich, realizowany przez jedną z najstarszych firm szkoleniowych w Polsce, działająca od ponad 25 lat na rynku
  • Ponad 25 000 przeszkolonych managerów z polskich i międzynarodowych firm
  • Ekspercka kadra trenerska z bogatym doświadczeniem biznesowym
  • Możliwość bezpłatnych, indywidualnych konsultacji i doradztwa, dla każdego Uczestnika Akademii w trakcie trwania oraz 3 miesiące po zakończeniu szkoleń
  • Nieobciążające rozłożenie w czasie sześciu dwudniowych sesji szkoleniowych
  • Centralna lokalizacja realizacji szkoleń – Piaseczno k/Warszawy
  • Absolwenci otrzymują DYPLOM ukończenia AKADEMII MANAGERA
  • Prawdopodobnie najlepsza na rynku cena za taki projekt.

Sesje Akademii Managera:

Terminy i organizacja :

AKTUALNE TERMINY AKADEMII MANAGERA:

CENA ZA CAŁY CYKL SZKOLEŃ: 

16.500 PLN

(+ 23% VAT) za osobę 

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe oraz Dyplom ukończenia Akademii Managera. 
Noclegi są dodatkowo płatne na miejscu w hotelu – nieuwzględnione w cenie szkolenia. Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu w atrakcyjnej cenie.

Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

HARMONOGRAM SZKOLEŃ:

 Dzień IDzień II 
szkolenie09:30 – 11:0009:00 – 11:00 
przerwa kawowa11:00 – 11:1511:00 – 11:15 
szkolenie11:15 – 13:0011:15 – 13:00 
obiad13:00 – 14:0013:00 – 14:00 
szkolenie14:00 – 15:3014:00 – 15:30 
przerwa kawowa15:30 – 15:45  
szkolenie15:45 – 17:00  

LOKALIZACJA SZKOLEŃ:

Hotel DeSilva

Warszawa Piaseczno

ul. Puławska 42
05-500 Piaseczno
www.desilva.pl/piaseczno/

Trenerzy prowadzący AKADEMIĘ:

Günther Mach – przedsiębiorca z 26 letnim doświadczeniem, praktyk biznesu, doradca, ekspert w dziedzinie sprzedaży i zarządzania

Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie współpracy międzynarodowej, doradza zarówno firmom polskim rozwijającym biznes na rynku niemieckim jak i współpracuje z firmami niemieckimi działającymi na rynku polskim. Jest doradcą dla Zarządów jak i szeroko pojętej kadry managerskiej i handlowej.                         

Jak mówią Uczestnicy jego szkoleń, „jest trenerem z powołania”. Życiowy entuzjasta, uruchamiający pokłady optymizmu w ludziach. Inspiruje uczestników do ciągłej pracy nad sobą. Dużą wagę przykłada do ekologicznego systemu pracy, pozwalającego na tworzenie harmonii pomiędzy różnymi obszarami życia prywatnego i zawodowego. W swojej pracy, poświęca wiele uwagi psychologicznym aspektom „życia biznesowego”, z zamysłem budzenia odpowiedzialności za siebie i swoje działania. Szkolenia Gunthera Mach mają duże znaczenie motywacyjne jak i merytoryczne.

Prowadzi szkolenia w języku polskim i niemieckim. W swoje karierze trenerskiej przeprowadził ponad 3500 dni szkoleniowych w kraju i zagranicą.

Justyna Kozłowska – Senior Business Trainer

Od 17 lat wspiera firmy w budowaniu ich przewagi rynkowej dzięki, rozwijaniu kompetencji osób zarządzających oraz pionów handlowych. Inspiruje i motywuje ludzi do pracy nad własnym rozwojem, budowaniem ich kariery zawodowej oraz osiąganiem sukcesów zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym

Celem prowadzonych przez Justynę szkoleń jest zainspirowanie do samodzielnego poszukiwania niebanalnych i skutecznych rozwiązań. Pokazuje, jak budować zdrowe poczucie własnej wartości i pozytywne relacje z innymi ludźmi – współpracownikami, podwładnymi oraz Klientami. Prowadzi projekty rozwijające kompetencje managerskie oraz sprzedażowe dla wiodących organizacji biznesowych.

Należy do czołówki najlepszych Trenerów wywodzących się ze szkoły Gunthera Mach. W sposób innowacyjny wykorzystuje sprawdzony warsztat pracy trenerskiej Gunthera. Nawiązując z Uczestnikami szkoleń intensywny kontakt, inspiruje do kreatywnego myślenia i konsekwentnego działania.

Grzegorz Krupa – Trener Biznesu, Konsultant

Praktyk i trener Biznesu i mówca motywacyjny  certyfikowany przez Brian Tracy International. Doświadczony Coach i Mentor. Facylitator spotkań biznesowych i konferencji . Negocjator oraz mediator.  Pozytywny lider z  doświadczeniem operacyjnym, skoncentrowany na budowaniu wzrostu biznesu poprzez rozwój ludzi, tworzenie trwałego i dochodowego partnerstwa z klientami oraz dążenie do doskonałości w realizacji.

W pracy zawodowej skoncentrowany na wzroście wyników biznesowych poprzez rozwój ludzi.  Kreuje trwały, zrównoważony rozwój współpracy z Klientami bazujący na partnerstwie, budowaniu wspólnej wizji rozwoju biznesu  poprzez dążenie do doskonałości operacyjnej. Pozytywny leader budujący zespoły wspierające się,  pełne pasji, lubiące ze sobą nie tylko pracować ale także przebywać. Swoją postawą rozwija zaufanie w przywództwo oraz dba o spójność celów osobistych i zawodowych każdego członka zespołu, który prowadzi.

Podziwia prezentowaną przez Apple Inc. strategię  „podważania status quo”.
Najlepiej czuje się w górach. Fun hokeja i tenisa. Motocyklista, żeglarz, pilot samolotowy .

Kamil Kobus – Trener, Coach, Konsultant

W swojej karierze trenerskiej spędził ponad 500 dni na prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta, komunikacji, negocjacji oraz zarządzania czasem i ludźmi. Ma doświadczenie zarówno w prowadzeniu prezentacji dla szerokiego audytorium, jak i szkoleń metodami aktywnymi w kilkuosobowych grupach. Szkoli sprzedawców i pracowników innych specjalizacji, a także kadrę kierowniczą małych i dużych przedsiębiorstw. 

Dzięki bogatemu doświadczeniu w biznesie Kamil buduje treści przekazywane podczas szkoleń na ciekawym połączeniu teorii z praktyką. Projektowane przez niego ćwiczenia i case studies bazują zazwyczaj na faktycznych sytuacjach zaobserwowanych w życiu zawodowym. Podawane przykłady dotyczą realnych sytuacji, firm i ludzi – z pełną dbałością o zachowanie należytej poufności. Od strony metodologicznej szkolenia prowadzone przez Kamila opierają się na dynamice procesu grupowego. Uczestnicy mogą nie tylko słuchać, ale również doświadczać i dyskutować dobrze się przy tym bawiąc. To wszystko dzieje się po drodze do osiągnięcia celu szkolenia, do którego uczestnicy prowadzeni są pewnie, bezpiecznie i z poszanowaniem ich indywidualnych potrzeb.

Trener Mach & Partner Consulting Kamil Kobus, szkolenia zarządzanie, sprzedaż
Trener Mach & Partner Consulting Piotr Dzięcielski, biznesowe prezentacje, wystąpienia publiczne

Piotr Dzięcielski – Trener, Doradca Biznesowy, Aktor musicalowy, Konferansjer, Showman, Anonser walk bokserskich

Jest uosobieniem dobrego stylu prezenterskiego, eleganckiej i błyskotliwej konferansjerki oraz doskonałej prezencji. Ceniony trener i doradca. Szkolenia prowadzone przez Piotra uzyskują najwyższe oceny Klientów i są postrzegane, jako praktyczne wsparcie w obszarze rozwoju kompetencji prezenterskich.

Udział w warsztatach prowadzonych przez Piotra, dzięki swej wyjątkowej formule, będzie z pewnością długo niezapomnianym wydarzeniem, z którego korzyści będą widoczne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Dyplom ukończenia AKADEMII:

Po zakończonym cyklu szkoleń Absolwenci otrzymują unikalnie numerowany Certyfikat:

DYPLOM ukończenia AKADEMII MANAGERA

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych
(SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział
w Akademii Managera

Zgłoś chęć udziału w Akademii Managera poprzez nasz formularz

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.

POWRÓT

DO STRONY GŁÓWNEJ