Menu Zamknij

Cel i korzyści:

Zarządzanie to ciągłe podejmowanie decyzji, szybkość działania, motywowanie siebie i innych, planowanie, stawianie celów i dziesiątki innych zadań, które stanowią codzienność każdego managera. I to wszystko w ciągle zmieniającym się środowisku, warunkach współpracy i działań rynkowych. Firma rozwija się wtedy, kiedy między jej zarządem i pracownikami panuje harmonijna zgodność postaw. Wspólnie wyznaczone wartości i cele, tworzą z zespołu swego rodzaju społeczność, w której codzienna współpraca nabiera coraz głębszego wymiaru i przynosi wszystkim zintegrowanym w działania coraz więcej satysfakcji. Istotne jest, aby wartości, w które się wierzy zostały włączone w styl zarządzania, a wtedy służą one realizacji również ekonomicznych celów biznesowych. Każdy manager potrzebuje współpracowników. Musi zbudować zespół, odpowiednio go wyszkolić i tak nim pokierować, aby wspólnie zrealizować stojące przed zespołem zadania. Manager kieruje, zarządza, tworzy, daje nowe inspiracje, wspiera i pomaga. Jest odpowiedzialny za efekty i wyniki. Manager stawia czoła konkurencji, poprawia jakość swoich produktów i usług. Zadaniem Managera jest współpraca z ludźmi. Manager otwarcie cieszy się z sukcesów współpracujących z nim ludzi i sukcesów odnoszonych wspólnie. Docenia wkład każdego z nich w wypracowany efekt. Manager jest odpowiedzialny za swój zespół.

Dlaczego warto wziąć udział w Akademii Managera:

  • Unikatowy na rynku szkoleń projekt cyklicznych warsztatów managerskich, realizowany przez jedną z najstarszych firm szkoleniowych w Polsce, działająca od ponad 24 lat na rynku
  • Ponad 25 000 przeszkolonych managerów z polskich i międzynarodowych firm
  • Ekspercka kadra trenerska z bogatym doświadczeniem biznesowym
  • Możliwość bezpłatnych, indywidualnych konsultacji i doradztwa, dla każdego Uczestnika Akademii w trakcie trwania oraz 3 miesiące po zakończeniu szkoleń
  • Nieobciążające rozłożenie w czasie pięciu dwudniowych sesji szkoleniowych
  • Centralna lokalizacja realizacji szkoleń – Piaseczno k/Warszawy
  • Absolwenci otrzymują DYPLOM ukończenia AKADEMII MANAGERA
  • Prawdopodobnie najlepsza na rynku cena za taki projekt.

Programy Akademii Managera:

INTELIGENCJA EMOCJONALNA W PRACY MANAGERA


Zakres merytoryczny szkolenia:

Siła mentalna – zbudujmy fundament

  • Co to jest „siła mentalna”? Czym wyróżnia się człowiek o dużej sile mentalnej?
  • Wewnętrzne nastawienie jest produktem naszego sposobu myślenia
  • Wewnętrzne nastawienie i jego wpływ na nasze decyzje
  • Jak eliminować negatywne myśli i dlaczego mamy z tym problem?
  • Jak budować w sobie pozytywne myślenie i korzystać z niego w codziennej pracy
  • 13 wyznaczników określających twój poziom siły mentalnej

Rola inteligencji emocjonalnej w biznesie

  • Wpływ Inteligencji Emocjonalnej na skuteczność w biznesie
  • Najważniejsze kompetencje IE
  • Autodiagnoza własnych kompetencji IE

Zarządzanie emocjami – rozwijanie samokontroli

  • Czym są i jak powstają emocje
  • Mózg emocjonalny i mózg racjonalny – jeden mózg, dwa systemy
  • Emocje i motywacja w pracy managera
  • Kilka informacji o treningu uważności
  • Strategie reakcji na emocje w pracy managera
  • Zarządzanie emocjami przez pracę z myślami
  • Racjonalne i nieracjonalne postrzeganie rzeczywistości

Nawyki – jak zmienić niepożądane nawyki radzenia sobie z emocjami

  • Nawyki emocjonalne i myślowe – rola nawyków w zarządzaniu emocjami
  • Jak zmienić niekorzystne nawyki?
  • Trening zmiany ograniczających przekonań i nawyków myślowych – techniki:

Empatia – Inteligencja Emocjonalna w relacjach z ludźmi

  • Czym jest i czym nie jest empatia
  • Zdolność przyjmowania perspektywy innych ludzi
  • Trening empatycznego słuchania
  • Zasady otwartej komunikacji – co blokuje komunikację
  • Umiejętność postrzegania bez oceniania – oddzielanie faktów od wyobrażeń

Zarządzanie konfliktem – jak zapobiegać i kierować konfliktem w relacjach z ludźmi

  • Źródła powstawania konfliktów w pracy
  • Rodzaje konfliktów i ich dynamika
  • Etapy rozwoju konfliktu
  • Rola konfliktów – negatywne i pozytywne rezultaty konfliktu w firmie

Dążenie do celu i potęga codziennego działania oparta o Inteligencję Emocjonalną

  • Tak długo jak się nie poddajesz, nie przegrasz
  • Umiejętność podejmowania odważnych decyzji
  • Otwartość na zmiany
  • Siła zawarta w porażce – dlaczego trudne doświadczenia są najcenniejsze?
  • Dojrzałość emocjonalna w pracy managera

Czas trwania: 2 dni

JAK UWOLNIĆ POTENCJAŁ ZESPOŁU – ROLA MANAGERA


Zakres merytoryczny szkolenia:

Wstęp do zarządzania

  • Zarządzanie i style zarządzania
  • Agile Management (Zwinne Zarządzanie) vs. Tradycyjne Zarządzanie
  • Empowerment, kluczem do sukcesu w zrządzaniu zespołami
  • 5 poziomów delegowania – czyli od listonosza do samodzielnego pracownika w terenie
  • Autorytet nieformalny, zaufanie i ich rola w efektywnym zarządzaniu

Proaktywność w praktyce funkcjonowania zespołu

  • Zebrania, spotkania z pracownikami (formalne, nieformalne)
  • Potencjał pracownika – jak go rozpoznać, rozwijać i wykorzystać
  • Rozmowy z pracownikami – roczne, kwartalne, miesięczne, burze mózgów vs constans feedback
    • Szybkość i trafność komunikacji
    • Wpływ rozmów na zaangażowanie pracownika
    • Wpływ rozmów na rozwój pracownika
    • Wpływ rozmów na atmosferę i kulturę firmy
    • Wpływ rozmów na wyniki firmy
  • Zwinne metody zarządzania angażujące pracownika

Konstruktywna informacja zwrotna

  • Kto i po co potrzebuje informacji zwrotnej
  • Cele informacji zwrotnej
  • Konstruktywna informacja vs krytyka
  • Jak przygotować dobry feedback
  • Jak zmotywować zespół i pracowników do udzielania informacji zwrotnej
  • Jak mówić do ludzi, żeby słuchali, jak słuchać, by chcieli do nas przychodzić i mówić
  • Dlaczego krytyka i presja zmniejsza wydajność i motywację

Rola komunikacji w firmie

  • Rodzaje komunikacji (werbalna, a niewerbalna)
  • Siła i znaczenie pytań w komunikacji
  • Aktywne słuchanie – rola i techniki
  • Komunikat „JA” vs komunikat TY
  • Wpływ Social Media na zmianę sposobu komunikacji międzyludzkiej

Synergia w zespole

  • Różnorodność ludzi – największa bariera i największy potencjał
  • Cele Klienta, firmy, mojego pracownika vs. moje cele
  • Priorytety – czyli jak robić ważne rzeczy
  • Jak motywować ludzi na odległość, jak ich wspierać
  • Automotywacja jako warunek konieczny dla proaktywności
  • Budowa współpracy Wygrany – Wygrany
  • Kiedy rozwiązanie jest nasze, czyli jak uzyskać największe zaangażowanie pracownika

Zwinne narzędzia do zarządzania

  • Rola i funkcje komunikatorów w szybkości komunikacji (Skype, Messenger, WhatsApp, Slack, grupy i czaty)
  • E-mail, SMS, telefon – jak korzystać w zależności od rangi sprawy
  • Planowanie pracy zespołu
    • Stworzenie check listy zespołu
    • Praca z terminarzem, kalendarzem, audio i video konferencje
    • Planowanie działań etapami, tworzenie Sprintów
    • Systemy do zarządzania zadaniami: JIRA, Trello,
  • KPI’s – kluczowe mierniki sukcesu
  • Stand Up calls – zwinne podsumowania constans feedback

Czas trwania: 2 dni

NARZĘDZIA PRACY SKUTECZNEGO MANAGERA
– 
ZARZĄDZANIE SOBĄ PRIORYTETYZACJA ZADAŃ, DELEGOWNANIE


Zakres merytoryczny szkolenia:

Zarządzanie sobą w czasie i priorytetami

  • Rodzaje zadań i pożeracze czasu. Kto lub co zabiera nam czas?
  • Jak radzić sobie z pochłaniaczami czasu?
  • Priorytetyzacja działań – macierz Eisenhowera
  • Praca pod presją czasu
  • Zachowanie asertywne i jego wpływ na realizację zadań
  • Planowanie pracy zespołu
    • Wydajność zespołu i efektywność w czasie
    • Urlopy, dni wolne, zwolnienia i ich wpływ na realizację zadań

Efektywna współpraca zespołowa i delegowanie

  • Spotkania, a zebrania z pracownikami
    • Ile kosztuje nasz czas?
    • Zasady organizacji dobrego zebrania
  • Jak realizować cele zespołowe?
    • Cele wspólne
    • Ustalenie kompetencji i odpowiedzialności za realizację celów
    • Omówienie workflow realizacji celów i zadań na przykładzie kanban
  • Delegowanie zadań indywidualnych i zespołowych
    • Co możemy delegować i kiedy?
    • Umiejętność przedstawienia zadania
  • Autorytet nieformalny, zaufanie i ich rola w efektywnym zarządzaniu
  • Model zarządzania sytuacyjnego, jak dobrać styl zarządzania do konkretnej osoby
    • Sprawdzenie gotowości pracownika do przyjęcia zadania
  • Kim jesteśmy, 4 typy osobowości i ich wpływ na komunikację podczas delegowania

Kontrolowanie i monitorowanie realizacji celów

  • Biznesowe mierniki sukcesu
  • Analiza celów jakościowych
  • Analiza celów ilościowych
  • Realizacja celów miesięcznych, a trend długoterminowy
  • Okresy analityczne – YtoD, MAT, Kwartał, Miesiąc, Tydzień, Dzień
  • Model AWD w praktyce

Narzędzia wspierające zarządzanie

  • Microsoft Outlook/Google – praca z kalendarzem, przypomnieniami i kategoriami
  • Trello – skuteczne narzędzie do zarządzania zadaniami
  • Google Drive – świetne narzędzie, do pracy na współdzielonych dokumentach
  • Komunikatory bezpośrednie i ich wpływ na ograniczenie maili (Skype, Slack, itp.)
  • E-mail, SMS, telefon – jak korzystać w zależności od rangi sprawy

Czas trwania: 2 dni

BUDOWANIE MOTYWACJI I ZAANGAŻOWANIA W ZESPOLE – MANAGER W ROLI COACHA


Zakres merytoryczny szkolenia:

Pułapki komunikacyjne w motywowaniu

  • Mechanizm wyobrażeń i jego negatywny wpływ na realizację celów sprzedażowych
  • Otwartość managera w komunikacji
  • Modelowanie i zasada wzajemności
  • Analiza transakcyjna E. Berne, czyli negatywne skutki pouczania, narzucania, oceniania, dawania „dobrych rad”

Rola managera w motywowaniu zespołu do realizacji celów sprzedażowych

  • Dobór stylu zarządzania oparty o zależność MOTYWACJA-KOMPETENCJA
  • Co motywuje Twojego pracownika? –motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Pieniądze to nie wszystko, czyli jak rozpoznawać i efektywnie wykorzystywać motywatory wewnętrzne w motywowaniu pozafinansowym?
  • Lista potencjalnych motywów, potrzeb wpływających na poziom motywacji
  • Lista pozafinansowych metod motywowania

Informacja zwrotna a motywacja pracownika

  • Informacja zwrotna jako element skutecznego motywowania
  • Różne modele informacji zwrotnej – pozytywnej i korygującej
  • Informacja zwrotna jako narzędzie powstrzymywania nieakceptowanych zachowań

Rozmowa weryfikująca poziom realizacji zadań

  • Wykorzystanie informacji zwrotnej jako elementu rozmowy weryfikującej
  • Zwiększanie szans na realizację celów
  • Inspirowanie podwładnego do poszukiwania rozwiązań i brania odpowiedzialności
  • Tolerancja i otwartość na możliwość popełnienia błędów
  • Deklaracja wsparcia

Docenianie i wyciąganie konsekwencji

  • Model wyciągania konsekwencji bez krytyki, w oparciu o fakty i informację zwrotną
  • Jak skutecznie nie dopuścić do popełniania tych samych błędów?
  • Model konstruktywnego doceniania, nagradzania
  • Jak uniknąć demotywacji podczas doceniania i nagradzania?
  • Znaczenie rozmów ze współpracownikami bazujących na uznaniu, dowartościowaniu, zachęcaniu do działania i rozwijania talentów

Praktyczne zastosowanie coachingu w procesie rozwijania kompetencji pracowników

  • coaching jako narzędzia podnoszenia kompetencji pracownika
  • coaching jako narzędzie zwiększenia efektywności i wpływu na postawę pracownika
  • coaching jako narzędzie zwiększenia motywacji pracownika i zainspirowania go do rozwoju

 Manager w roli coacha

  • zadania managera w procesie coachingu – osobowość coacha
  • Hierarchia podstawowych wartości i przekonań
  • Empatia a zdolność budowania pozytywnych relacji ze współpracownikami
  • Pozytywne myślenie – główne narzędzie pracy coacha
  • Istota znaczenia poczucia własnej wartości (PWW) w procesie coachingu

Przygotowanie managera do coachingu pracownika i rozmowy z pracownikiem poprzedzającej coaching w tym m.in :

  • Zasady skutecznych coachów
  • Zagrożenia w coachingu
  • Metody zapewniające dobre wyniki w zespole
  • Analiza wyników i postaw pracownika z punktu widzenia określenia przedmiotu/tematu coachingu

Sposób przeprowadzenia rozmowy przed coachingowej z pracownikiem (m.in angażowanie pracownika
w określanie przedmiotu coachingu)

  • Działania które pomogą wykorzystać potencjał pracowników
  • Techniki poznania cech i potencjału pracowników – diagnoza obszarów do rozwoju
    w kontekście planowania coachingu

Przebieg coachingu – trzy etapy przeprowadzenia coachingu

  • Stworzenie niezbędnych warunków i przygotowanie do pracy z coachem
  • Planowanie – określenie celów i sposobu realizacji, wybór metod,
    sposób monitorowania, ocena działań
  • Analiza jakości pracy osoby coachowanej
  • Opracowanie standardu np. karty coachingowej: aspekty merytoryczne,
    znajomość produktu, znajomość procedur, zachowanie itp.
  • Etap wdrażania – jeśli możliwe, uczenie przez własny przykład, wyjaśnienie elementów trudnych
  • Etap oceny skuteczności działań i motywacji do dalszego rozwoju oraz ustalania kolejnych celów
  • Przeprowadzenie rozmowy po cochingowej – istotne elementy

Czas trwania: 2 dni

KOMUNIKACJA MANAGERSKA – KLUCZOWE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI


Zakres merytoryczny szkolenia:

Komunikacja w codziennej współpracy z ludźmi

  • Rola managera w efektywnej komunikacji
  • Po ludzku do ludzi – naturalność w komunikacji
  • Kiedy komunikacja powinna być hierarchiczna, a kiedy nie?
  • Kiedy komunikacja działa motywująco, a kiedy demotywująco
  • Analiza osobistego stylu komunikowania się

Udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej

  • Znaczenie konstruktywnej informacji zwrotnej z punktu widzenia pracownika i managera
  • Jak powinien być formułowany feedback i czemu może służyć, kiedy i wobec kogo warto go stosować?
  • Główne czynniki stanowiące o dobrym feedbacku:

Profesjonalna rozmowa z pracownikiem o celach, zadaniach i oczekiwaniach

  • Szczególna rola komunikacji niewerbalnej managera
  • Różnica pomiędzy komunikatem „ja” i komunikatem „ty”
  • Jak formułować cele w rozmowie z pracownikiem?
  • Motywujące stawianie celów
  • Jak wyrazić własne oczekiwania, aby pracownik wiedział czego od niego oczekujemy?

Szczególne znaczenie rozmów monitorujących

  • Znaczenie informacji zwrotnej w codziennej współpracy z ludźmi
  • Jak zachęcać do dawania informacji zwrotnej?
  • Feedback bez krytyki w rozmowie monitorującej
  • Wsparcie managera w trakcie realizacji zadań

Rozmowy korygujące – sytuacje problematyczne

  • Jak zachować dystans w sytuacjach trudnych
  • Szczególne znaczenie pozytywnego myślenia
  • Jak zachęcać do zmiany w działaniu? – metoda „hamburgera”
  • Zasada konsensusu w rozmowach o problemach
  • Hierarchiczne i niehierarchiczne prowadzenie rozmowy korygującej
  • Znaczenie feedbacku w rozmowie korygującej

Rozmowa podsumowująca realizację celów i zadań

  • Struktura rozmowy kończącej realizację celów i zadań
  • Uznanie, pochwała i dowartościowanie w rozmowie podsumowującej
  • Jak komunikować osobiste niezadowolenie?
  • Rozmowa typu „żółta kartka” i rozmowa typu „czerwona

Czas trwania: 2 dni

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY AKADEMII MANAGERA:

23-24.04.2020 r.  Inteligencja emocjonalna w pracy Managera
03-04.06.2020 r.  Jak uwolnić potencjał zespołu – rola Managera
24-25.09.2020 r.  Narzędzia pracy skutecznego Managera – zarządzanie sobą, priorytetyzacja zadań, delegowanie
26-27.10.2020 r.  Budowanie motywacji i zaangażowania w zespole,
Manager w roli coacha
30.11-01.12.2020 r. Komunikacja managerska – kluczowe rozmowy
z pracownikami

08-09.10.2020 r.  Inteligencja emocjonalna w pracy Managera
17-18.11.2020 r.  Jak uwolnić potencjał zespołu – rola Managera
08-09.12.2020 r.  Narzędzia pracy skutecznego Managera – zarządzanie sobą, priorytetyzacja zadań, delegowanie
12-13.01.2021 r.  Budowanie motywacji i zaangażowania w zespole,
Manager w roli coacha
04-05.03.2021 r. Komunikacja managerska – kluczowe rozmowy
z pracownikami

CENA ZA CAŁY CYKL SZKOLEŃ:

8.750 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLEŃ:

  Dzień I Dzień II Dzień III
szkolenie 09:30 – 11:00 09:00 – 11:00 09:00 – 11:00
przerwa kawowa 11:00 – 11:15 11:00 – 11:15 11:00 – 11:15
szkolenie 11:15 – 13:00 11:15 – 13:00 11:15 – 13:00
obiad 13:00 – 14:00 13:00 – 14:00 13:00 – 14:00
szkolenie 14:00 – 15:30 14:00 – 15:30 14:00 – 15:30
przerwa kawowa 15:30 – 15:45 15:30 – 15:45  
szkolenie 15:45 – 17:00 15:45 – 17:00  
122365035

LOKALIZACJA SZKOLEŃ:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trenerzy prowadzący:

Günther Mach – przedsiębiorca z 26 letnim doświadczeniem, praktyk biznesu, doradca, ekspert w dziedzinie sprzedaży i zarządzania

Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie współpracy międzynarodowej, doradza zarówno firmom polskim rozwijającym biznes na rynku niemieckim jak i współpracuje z firmami niemieckimi działającymi na rynku polskim. Jest doradcą dla Zarządów jak i szeroko pojętej kadry managerskiej i handlowej.                         

Jak mówią Uczestnicy jego szkoleń, „jest trenerem z powołania”. Życiowy entuzjasta, uruchamiający pokłady optymizmu w ludziach. Inspiruje uczestników do ciągłej pracy nad sobą. Dużą wagę przykłada do ekologicznego systemu pracy, pozwalającego na tworzenie harmonii pomiędzy różnymi obszarami życia prywatnego i zawodowego. W swojej pracy, poświęca wiele uwagi psychologicznym aspektom „życia biznesowego”, z zamysłem budzenia odpowiedzialności za siebie i swoje działania. Szkolenia Gunthera Mach mają duże znaczenie motywacyjne jak i merytoryczne.

Prowadzi szkolenia w języku polskim i niemieckim. W swoje karierze trenerskiej przeprowadził ponad 3500 dni szkoleniowych w kraju i zagranicą.

Jacek OlszewskiTrener biznesu, konsultant, coach, mediator

Ekspert w zakresie umiejętności handlowych, negocjacji i obsługi Klientów. Wspiera Klientów w budowaniu efektywnych zespołów sprzedażowych, rozwoju kompetencji handlowych z uwzględnieniem specyfiki danej branży.

Prowadzi coachingi „on the job” dla handlowców i managerów sprzedaży oraz executive coaching dla wyższej kadry   zarządzającej działami sprzedaży. Pomaga w podnoszeniu efektywności zespołów sprzedażowych w sytuacjach   kryzysowych. Wspiera również w przygotowaniu i wdrożeniu procesu zarządzania sprzedażą.

Doświadczenie trenerskie i coachingowe zdobywa od 2004 roku. Przeprowadził ponad 360 grup szkoleniowych oraz   około 1300 godzin coachingów

Mariusz Walczak – Trener, doradca, lider, praktyk biznesu

Od 22 lat specjalizuje się w budowaniu efektywnych zespołów i zarządzaniu opierającym się na zasadach „leadershipment”.

Bardzo dobrze wie, na czym polega zarządzanie partycypacyjne i zaagażowanie pracowników. Potrafi efektywnie wyznaczać zadania, realizować cele, strategie
i misje firmy. Uważa, że nie można stworzyć idealnego pracownika, ale można zbudować idealny, wszechstronny zespół. Jego mocne strony to umiejętność komunikacji, motywacji i rozwoju pracowników. Jest fanem dobrych KPI’s, uważa, że doskonale pomagają realizować założenia firm. Fundamentem jego pracy jest przekonanie, że równowaga w biznesie jest tak samo ważna jak w życiu, a interesy robią ze sobą przede wszystkim ludzie. Promuje zachowanie proaktywne i nastawione na szukanie rozwiązań

Cezary Paszuk – Trener, Coach, Konsultant

Działalność konsultingową i szkoleniową dla firm i instytucji prowadzi od 1997 roku. Przeprowadził zajęcia dla ok. 15 000 osób. Jego pasją jest identyfikacja problemów i potrzeb szkoleniowych, tworzenie indywidualnych programów szkoleniowych i ich późniejsza realizacja. Jego interaktywne szkolenia prowadzone w formie warsztatów z zastosowaniem gier i ćwiczeń, poparte są licznymi przykładami i gorąco omawiane w grupach.

Moderował spotkania poświęcone opracowywaniu strategii rozwoju firm. Prowadził wyjątkowe meetingi motywacyjne dla grup liczących od 15 do ponad 300 osób. W ciągu minionych 20 lat przeprowadził zajęcia dla wielu firm i tysięcy uczestników ugruntowując swoje doświadczenie trenera-praktyka.

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.