Cel i korzyści:
Zarządzanie to ciągłe podejmowanie decyzji, szybkość działania, motywowanie siebie i innych, planowanie, stawianie celów i dziesiątki innych zadań, które stanowią codzienność każdego managera. I to wszystko w ciągle zmieniającym się środowisku, warunkach współpracy i działań rynkowych.
Firma rozwija się wtedy, kiedy między jej zarządem i pracownikami panuje harmonijna zgodność postaw. Wspólnie wyznaczone wartości i cele, tworzą z zespołu swego rodzaju społeczność, w której codzienna współpraca nabiera coraz głębszego wymiaru i przynosi wszystkim zintegrowanym w działania coraz więcej satysfakcji. Istotne jest, aby wartości, w które się wierzy zostały włączone w styl zarządzania, a wtedy służą one realizacji również ekonomicznych celów biznesowych.
Każdy Manager potrzebuje współpracowników. Musi zbudować zespół, odpowiednio go wyszkolić i tak nim pokierować, aby wspólnie zrealizować stojące przed zespołem zadania. Manager kieruje, zarządza, tworzy, daje nowe inspiracje, wspiera i pomaga. Jest odpowiedzialny za efekty i wyniki. Manager stawia czoła konkurencji, poprawia jakość swoich produktów i usług. Zadaniem Managera jest współpraca z ludźmi. Manager otwarcie cieszy się z sukcesów współpracujących z nim ludzi i sukcesów odnoszonych wspólnie. Docenia wkład każdego z nich w wypracowany efekt. Manager jest odpowiedzialny za swój zespół.
Program szkolenia:
BUDOWANIE MOTYWACJI I ZAANGAŻOWANIA W ZESPOLE –MANAGER W ROLI COACHA
Motywacja i zaangażowanie w pracy
Co motywuje Ciebie, a co Twojego pracownika?
Autentyczność managera i prawdziwe źródła zaangażowania
Czym charakteryzuje się zmotywowany i zaangażowany zespół?
Wartości na jakich opiera się zmotywowany i zaangażowany zespół
Potencjał pracownika – jak go rozpoznać, rozwijać i wykorzystać
Pułapki w motywowaniu
Mechanizm wyobrażeń i jego negatywny wpływ na realizację celów
Zakłócenia w komunikacji, wyobrażenia i oczekiwania
Negatywne skutki pouczania, narzucania, oceniania i „dobrych rad”
Psychologia skutecznego motywowania oraz błędy i zachowania demotywacyjne liderów
Motywacja a docenianie, uczenie się na błędach i wyciąganie konsekwencji
Model wyciągania konsekwencji bez krytyki, w oparciu o fakty
Jak skutecznie nie dopuścić do popełniania tych samych błędów?
Model konstruktywnego doceniania, nagradzania – jak uniknąć demotywacji?
Znaczenie rozmów ze współpracownikami bazujących na uznaniu, dowartościowaniu, zachęcaniu
do działania i rozwijania talentów
Zebrania, spotkania z pracownikami (formalne, nieformalne) – narzędzie motywacji
Coaching w procesie rozwijania efektywności, kompetencji
i motywacji pracowników
Coaching jako narzędzia podnoszenia kompetencji pracownika
Coaching jako narzędzie zwiększenia efektywności i wpływu na postawę pracownika
Coaching jako narzędzie zwiększenia motywacji pracownika i zainspirowania go do rozwoju
Zasady skutecznych coachów
Zagrożenia w coachingu
Manager w roli coacha
Zadania managera w procesie coachingu – osobowość coacha
Hierarchia podstawowych wartości i przekonań
Empatia a zdolność budowania pozytywnych relacji ze współpracownikami
Pozytywne myślenie – główne narzędzie pracy coacha
Istota znaczenia poczucia własnej wartości (PWW) w procesie coachingu
Przygotowanie, prowadzenie oraz podsumowanie
procesu coachingu
Analiza wyników i postaw pracownika z punktu widzenia określenia przedmiotu/tematu coachingu
Stworzenie niezbędnych warunków i przygotowanie do pracy z coachem
Planowanie – określenie celów i sposobu realizacji, wybór metod, monitorowanie, ocena działań
Opracowanie standardu karty coachingowej oraz raportu z sesji
Przeprowadzenie rozmowy po cochingowej – etap oceny skuteczności działań
i motywacji do dalszego rozwoju oraz ustalania kolejnych celów
Czas trwania: 2 dni
Prowadzi Günther Mach
Zapraszamy do naszych publikacji o szkoleniach Günthera na LinkedIn
Terminy i organizacja :
AKTUALNE TERMINY SZKOLENIA
28-29 listopada 2024 r.
17-18 czerwca 2025 r.
CENA ZA UDZIAŁ:
3.500 PLN
(+ 23% VAT) za osobę
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe oraz Dyplom ukończenia SZKOLENIA.
Noclegi są dodatkowo płatne na miejscu w hotelu – nieuwzględnione w cenie szkolenia. Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu w atrakcyjnej cenie.
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
HARMONOGRAM SZKOLEŃ:
Dzień I | Dzień II | ||
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 | |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 | |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 | |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 | |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 | |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | ||
szkolenie | 15:45 – 17:00 |
LOKALIZACJA SZKOLEŃ:
Trener prowadzący:
Günther Mach – przedsiębiorca z 26 letnim doświadczeniem, praktyk biznesu, doradca, ekspert w dziedzinie sprzedaży i zarządzania
Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie współpracy międzynarodowej, doradza zarówno firmom polskim rozwijającym biznes na rynku niemieckim jak i współpracuje z firmami niemieckimi działającymi na rynku polskim. Jest doradcą dla Zarządów jak i szeroko pojętej kadry managerskiej i handlowej.
Jak mówią Uczestnicy jego szkoleń, „jest trenerem z powołania”. Życiowy entuzjasta, uruchamiający pokłady optymizmu w ludziach. Inspiruje uczestników do ciągłej pracy nad sobą. Dużą wagę przykłada do ekologicznego systemu pracy, pozwalającego na tworzenie harmonii pomiędzy różnymi obszarami życia prywatnego i zawodowego. W swojej pracy, poświęca wiele uwagi psychologicznym aspektom „życia biznesowego”, z zamysłem budzenia odpowiedzialności za siebie i swoje działania. Szkolenia Gunthera Mach mają duże znaczenie motywacyjne jak i merytoryczne.
Prowadzi szkolenia w języku polskim i niemieckim. W swoje karierze trenerskiej przeprowadził ponad 3500 dni szkoleniowych w kraju i zagranicą.
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.