Menu Zamknij

AWANS NA SZEFA

Wczoraj kolega, dziś przełożony

Cel i korzyści szkolenia:

Cel szkolenia:

  • Zwiększenie wykorzystania potencjału oraz wiedzy przez uczestników
  • Podniesienie ogólnej satysfakcji i celowości podejmowanych działań i realizacji celów
  • Zwiększenie umiejętności komunikowania czy motywowania pracowników oraz delegowania zadań

Korzyści dla Uczestników:

  • Usprawnienie efektywności osobistej managerów
  • Rozwinięcie umiejętności stworzenia własnego stylu zarządzania
  • Rozwinięcie umiejętności angażowania i motywowania siebie oraz podwładnych znajdujących się na trudnym etapie rozwoju zawodowego
  • Dostosowanie sposobu komunikacji do etapu rozwoju pracownika i jego potrzeb oraz podstaw budowania autorytetu i osobistej wiarygodności lidera

Zakres merytoryczny szkolenia:

Wprowadzenie do szkolenia

  • Nowy szef – nowa rzeczywistość. Wpływ zmiany na pracę zespołu
  • Relacje przed awansem i ich wpływ na dalszą współpracę
  • Godzina „0” – jak przygotować zespół na awans w pracy

Awans i co dalej?

  • Kim teraz jestem? Nowa definicja swojej osoby w strukturze organizacyjnej firmy
  • Style zarządzania, – jaka forma współpracy z Zespołem jest najkorzystniejsza?
  • Budowanie i przekazywanie swoich oczekiwań
  • Stare nawyki w pracy. Jak je zmienić?
  • Komunikacja z podwładnym. Sposoby i rodzaje
  • Podstawy władzy – budowanie autorytetu lidera

Pierwsze najważniejsze działania

  • Expose nowego szefa. Po co? Dlaczego?
  • Przydział ról w strukturze
  • Szczerość, zaangażowanie i zaufanie w Zespole
  • Robienie wszystkiego naraz. Efekty braku koncepcji i pomysłu na pracę
  • Instrumenty wpływu na wyniki; odpowiednia ilość, kierunek i jakość pracy
  • Wykorzystanie potencjału podwładnych – aby ludziom chciało się chcieć?

Ustalenie zasad funkcjonowania zespołu (tzw. expose szefa)

  • Przedstaw intencje
  • Przedstaw cele
  • Określ system wartości
  • Określ co będziesz wzmacniał a co ganił
  • Pozytywnie podsumuj

Porządkowanie własnego wizerunku wg modelu okien Johari

  • Dlaczego nie zaczniemy pytaniem „Jakie powinny być cechy kierownika?”
  • 4 obszary wiedzy, wizerunku
  • Zdefiniowanie obszaru otwartego (samodzielnie każdy uczestnik)
  • Zdefiniowanie obszaru ślepego (poprzez inf. zwrotną)

Rola przełożonego na linii Zarząd – pracownicy

  • Role menedżera, zadania menedżera
  • Najczęściej popełniane błędy
    • Przyjmowanie perspektywy pracownika
    • Strategia wspólnego wroga
    • Reagowanie atakiem na trudną sytuację
  • Przyjmowanie osobistej odpowiedzialności
  • Odwołanie do własnych potrzeb i emocji

Lider vs Pracownicy

  • Co dziś znaczy kierowanie ludźmi? – Jak zmienić myślenie z pasażera na kierowcę
  • Pułapki – przyjaźń czy dyscyplina, świadome budowanie relacji
  • Osadzenie się w nowej roli – ile to potrwa?
  • Wewnętrzna opozycja – czyli jak radzić sobie z oporem w grupie albo…dywersją
  • Paradoks niepotrzebnych kompetencji – „pracuj jak do tej pory a przy okazji zarządzaj…”

Przywództwo, model przywództwa w tej sytuacji

  • Zachowania przywódcze – przywództwo czy zarządzanie
  • Przywódca cechy pożądane przez menedżerów i przez podwładnych
  • Komunikacja – czyli skąd wiadomo, czy ludziom coś pasuje
  • Misja, wizja, wartości – dokąd zmierzamy i czy to nasza wspólna droga
  • Zasady współpracy i oczekiwania – tego nie unikniesz czyli „Expose szefa”
  • Informacja zwrotna – słuchaj, wspieraj, mów…czyli nowa „metoda kanapki”
  • Motywowanie – jak dodać skrzydeł

Wespół w Zespół  

  • Fazy procesu grupowego i ich wpływ na pracę zespołu i relacje – co się dzieje, dlaczego i co z tym mogę zrobić
  • Cykl zmiany – cykl żalu – czyli kiedy można wziąć się do pracy?
  • Drugie życie informacji – unikanie pułapek głuchego telefonu
  • Nowe konfiguracje – jak przetrwać przetasowania i formowanie się nowego zespołu
  • Osadzenie się w nowej rzeczywistości – i do dzieła 🙂

Zarządzanie informacją zwrotną.

  • Korzyści vs funkcje feedbacku
  • Trudne sytuacje i konflikty przełożony – podwładny. Standardy zachowań
  • Werbalne i niewerbalne środki motywacyjno – dyscyplinujące
  • Techniki strategiczne w motywowaniu indywidualnym i zespołowym

Funkcje zarządcze, jako fundamenty zarządzania „Koło Zarządcze

  • Gdzie jestem? Określenie stanu obecnego
  • „Gdzie chcę być?” Planowanie, jako nadawanie kierunku działaniom
  • Organizowanie, jako strategia dojścia do celu
  • Motywowanie. Narzędzia sterowania bezpośredniego
  • Kontrolowanie Klamra domykająca teorię Koła Zarządczego
  • Systemy raportowe w firmie i ich przydatność oraz optymalizacja

Wyznaczanie celów i priorytetów w pracy młodego managera

  • Przykład „5-ciu minut”, jako subiektywny model upływającego czasu
  • Budowanie priorytetów na podstawie harmonogramu dnia codziennego – Trening.
  • Stawianie celów w układzie SMART
  • Realizowanie priorytetów wg techniki „Planowania od tyłu”

Nowy poziom starych relacji

  • Indywidualnie czy zespołowo? Zalety i wady tych rozwiązań
  • Kiedy prywatnie a kiedy służbowo? Tworzenie nowych granic i zasad współpracy
  • Zmiany, zmiany, zmiany… – Obawy, lęk, jego źródła i właściwe reakcje
  • Siła nacisku na dotychczasowych znajomych w nowej formule współpracy
  • Poziomy elastyczności

Czas trwania: 2 dni

Organizacja i terminy:

KOMPLETUJEMY GRUPĘ:

Q3 2024 r.

CENA SZKOLENIA:

3.250 PLN

(+ 23% VAT) za osobę

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

 Dzień IDzień II
szkolenie09:30 – 11:0009:00 – 11:00
przerwa kawowa11:00 – 11:1511:00 – 11:15
szkolenie11:15 – 13:0011:15 – 13:00
obiad13:00 – 14:0013:00 – 14:00
szkolenie14:00 – 15:3014:00 – 15:30
przerwa kawowa15:30 – 15:45 
szkolenie15:45 – 17:00 
Hotel DeSilva Piaseczno

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

 

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trener prowadzący:

Justyna Kozłowska

Justyna Kozłowska Senior Business Trainer

Od 17 lat wspiera firmy w budowaniu ich przewagi rynkowej dzięki, rozwijaniu kompetencji osób zarządzających oraz pionów handlowych. Inspiruje i motywuje ludzi do pracy nad własnym rozwojem, budowaniem ich kariery zawodowej oraz osiąganiem sukcesów zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym

Celem prowadzonych przez Justynę szkoleń jest zainspirowanie do samodzielnego poszukiwania niebanalnych i skutecznych rozwiązań. Pokazuje, jak budować zdrowe poczucie własnej wartości i pozytywne relacje z innymi ludźmi – współpracownikami, podwładnymi oraz Klientami. Prowadzi projekty rozwijające kompetencje managerskie oraz sprzedażowe dla wiodących organizacji biznesowych.

Należy do czołówki najlepszych Trenerów wywodzących się ze szkoły Gunthera Mach. W sposób innowacyjny wykorzystuje sprawdzony warsztat pracy trenerskiej Gunthera. Nawiązując z Uczestnikami szkoleń intensywny kontakt, inspiruje do kreatywnego myślenia i konsekwentnego działania.

Trener prowadzący:

Kamil Kobus

Kamil Kobus – Trener, Coach, Konsultant

W swojej karierze trenerskiej spędził ponad 500 dni na prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta, komunikacji, negocjacji oraz zarządzania czasem i ludźmi. Ma doświadczenie zarówno w prowadzeniu prezentacji dla szerokiego audytorium, jak i szkoleń metodami aktywnymi w kilkuosobowych grupach. Szkoli sprzedawców i pracowników innych specjalizacji, a także kadrę kierowniczą małych i dużych przedsiębiorstw. 

Dzięki bogatemu doświadczeniu w biznesie Kamil buduje treści przekazywane podczas szkoleń na ciekawym połączeniu teorii z praktyką. Projektowane przez niego ćwiczenia i case studies bazują zazwyczaj na faktycznych sytuacjach zaobserwowanych w życiu zawodowym. Podawane przykłady dotyczą realnych sytuacji, firm i ludzi – z pełną dbałością o zachowanie należytej poufności. Od strony metodologicznej szkolenia prowadzone przez Kamila opierają się na dynamice procesu grupowego. Uczestnicy mogą nie tylko słuchać, ale również doświadczać i dyskutować dobrze się przy tym bawiąc. To wszystko dzieje się po drodze do osiągnięcia celu szkolenia, do którego uczestnicy prowadzeni są pewnie, bezpiecznie i z poszanowaniem ich indywidualnych potrzeb.

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz

Formularz kontaktowy
Formularz kontaktowy 2

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.

Przegląd prywatności

Polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania przez nas informacji na Twój temat, w tym danych osobowych oraz ciasteczek, czyli tzw. cookies.


1. Informacje ogólne

  1. Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: machconsulting.pl
  2. Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Mach & Partner Consulting Sp. z o.o. Zielona 10 / 5, 05-500 Piaseczno
  3. Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: biuro@machconsulting.pl
  4. Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
  5. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
    • Prowadzenie newslettera
    • Obsługa zapytań przez formularz
    • Realizacja zamówionych usług
    • Prezentacja oferty lub informacji
  6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
    2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).

2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora

  1. Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
  2. W serwisie jest stosowana autentykacja dwuskładnikowa, co stanowi dodatkową formę ochrony logowania do Serwisu.
  3. Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
  4. W celu ochrony danych Operator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
  5. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.

3. Hosting

  1. Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwerach operatora: home.pl
  2. Firma hostingowa w celu zapewnienia niezawodności technicznej prowadzi logi na poziomie serwera. Zapisowi mogą podlegać:
    • zasoby określone identyfikatorem URL (adresy żądanych zasobów – stron, plików),
    • czas nadejścia zapytania,
    • czas wysłania odpowiedzi,
    • nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    • informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    • adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    • informacje o przeglądarce użytkownika,
    • informacje o adresie IP,
    • informacje diagnostyczne związane z procesem samodzielnego zamawiania usług poprzez rejestratory na stronie,
    • informacje związane z obsługą poczty elektronicznej kierowanej do Operatora oraz wysyłanej przez Operatora.

4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych

  1. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
    • firma hostingowa na zasadzie powierzenia
    • upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony
    • firmy, świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora
  2. Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
  3. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
    • dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • oraz przenoszenia danych.
  4. Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.2 wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  5. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
  7. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
  8. Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.

5. Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
  2. Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
  3. Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.

6. Logi Administratora

  1. Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.

7. Istotne techniki marketingowe

  1. Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
  2. Operator stosuje rozwiązanie automatyzujące działanie Serwisu w odniesieniu do użytkowników, np. mogące przesłać maila do użytkownika po odwiedzeniu konkretnej podstrony, o ile wyraził on zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej od Operatora.

8. Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    2. realizacji celów określonych powyżej w części "Istotne techniki marketingowe";
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).

9. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:

    Urządzenia mobilne: