Ekspert w zakresie umiejętności handlowych, negocjacji i obsługi Klientów. Wspiera swoich Klientów w budowaniu efektywnych zespołów sprzedażowych, rozwoju kompetencji handlowych z uwzględnieniem specyfiki danej branży. Prowadzi coachingi „on the job” dla handlowców i managerów sprzedaży oraz executive coaching dla wyższej kadry zarządzającej działami sprzedaży. Pomaga wyprowadzać zespoły sprzedażowe z konfliktów wewnętrznych oraz podnosić ich efektywność w sytuacjach kryzysowych. Wspiera również w przygotowaniu i wdrożeniu procesu zarządzania sprzedażą. Doświadczenie trenerskie i coachingowe zdobywa od 2004 roku. Przeprowadził ponad 360 grup szkoleniowych oraz około 1300 godzin coachingów.
Jest praktykiem. W ETC-Dystrybucja (piwo i napoje) zarządzał sprzedażą najpierw jako kierownik w oddziale, a następnie dyrektor sprzedaży w centrali firmy. Jako KAM, później Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu w INCO-Veritas G.Ch.G (marka Ludwik, Buwi, Florovit) zajmował się współpracą z międzynarodowymi sieciami handlowymi oraz rynkiem tradycyjnym (kluczowi dystrybutorzy). Współpracując z Produktami Benedyktyńskimi, w roli Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży odpowiadał za rozwój rynku nowoczesnego. Przez cały czas pracy trenerskiej zajmuje się pozyskiwaniem, sprzedażą oraz obsługą Klientów.