Cel i korzyści szkolenia:
Cel szkolenia:
Na szkoleniu uczestnicy:
- Poznają zasady efektywnego komunikowania się na poziomie manager – manager, manager – podwładny
- Zrozumieją różnicę między oceną a informacją zwrotną
- Zrozumieją zasady tworzenia zadań i ich delegowania
- Nauczą się przekazywać informację zwrotną
- Nauczą się egzekwować wykonanie zadań
- Poznają własne preferencje osobowościowe
- Nauczą się budować własny autorytet i zaufanie w zespole
Korzyści dla Uczestników:
Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:
- Na czym polegają najważniejsze zadania managera
- Jak motywować współpracowników i budować wartościowe relacje
- Jak właściwie prowadzić rozmowy i komunikować się ze współpracownikami
- W jaki sposób wyznaczać cele i jak przekazywać je współpracownikom
- Jak zaplanować i zorganizować pracę swoich pracowników
Zakres merytoryczny szkolenia:
Przygotowanie do nowej roli managera
- Jak budować naturalny autorytet?
- Jakie predyspozycje i umiejętności są niezbędne nowemu managerowi?
- Budowanie wiary w siebie i pewności w nowej roli managera/przełożonego
- Koleżeńskie relacje z przeszłości, jako „fundament” nowej struktury w firmie – jak wykorzystać je pozytywnie?
- Rola managera z perspektywy pełnionej roli i odpowiedzialności
Rola managera w motywowaniu swojego zespołu
- Różne style kierowania zespołem i ich wpływ na sukces motywacyjny
- Osobiste predyspozycje managera do motywacyjnego stylu kierowania ludźmi
- Rola managera w inspirowaniu i motywowaniu pracowników do współpracy
- Znaczenie poziomu osobistej motywacji u managera
- Indywidualne strategie motywacji dopasowane do konkretnego pracownika
- Co motywuje Twojego pracownika? – motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
- Zainteresowanie i szacunek okazywany ludziom w pracy, jako czynnik motywujący
- Z czego rodzi się brak motywacji? Najczęściej popełniane błędy motywacyjne.
Zarządzanie oparte o międzyludzkie relacje
- Jak działa pozytywne myślenie i dlaczego nie zawsze działa?
- Życzliwe postrzeganie -mentalne wspieranie i pomaganie współpracownikom
- Budowanie poczucia własnej wartości u Pracowników
- Budowanie zaangażowania i współpracy w zespole
- Rozwijanie poczucia odpowiedzialności w zespole
- Rozwijanie zdolności pozytywnej werbalizacji i stosowanie motywującego słownictwa w relacjach międzyludzkich
- Znaczenie rozmów ze współpracownikami bazujących na uznaniu, dowartościowaniu, zachęcaniu do działania i rozwijania talentów oraz rozmowy oceniające
- Krytyka i pochwała w motywowaniu współpracowników
Rola managera w procesie określania zadań, celów i dążenia do nich
- Formułowanie przez managera konkretnych i mobilizujących celów lub zadań
- Zlecanie ich do wykonania
- Określenie terminów ich realizacji.
Zrozumienie istoty delegowania – jak podzielić się obowiązkami ze współpracownikami?
- Budowanie postawy odpowiedzialności i przekonania o wadze własnego wpływu na wynik działań w firmie
- Różne stopnie delegowania zadań –w zależności od zaufania i powierzonej pracownikowi samodzielności
- Zalety delegowania i przyczyny nieskutecznego delegowania -mity na temat delegowania
Procedura delegowania
- Co, kto, dlaczego, jak i kiedy?
- Twarde i miękkie zasady delegowania
- Co można delegować?
- Kontrola i reagowanie
- Umiejętność przedstawienia zadania i jego wartości
- Wsparcie w trakcie realizacji i w sytuacjach trudnych
- Tolerancja i otwartość na możliwość popełnienia błędów
- Pochwała i uznanie sukcesu pracownika – znaczenie psychologiczne
- Rozwojowe znaczenie delegowania
Planowanie i organizowanie pracy managera i zespołu
- Znaczenie planowania, integracja współpracowników w proces planowania
- Efektywne wykorzystanie czasu pracy
- Prowadzenie regularnych spotkań ze współpracownikami
- Zasady racjonalnego planowania czasu – realizacja i organizacja zadań
- Planowanie działań etapami: sporządzaniu planu dnia, tygodnia, miesiąca
- Selekcjonowanie i zbieranie zadań, prowadzenie listy zadań
- Praca z terminarzem – stworzenie własnej checklisty
- Ustalenie stałego czasu na osobiste zadania
- Różnice pomiędzy ważnym, a zadaniem
- Największe błędy w zarządzaniu czasem
- Ocena efektów wg zasady: planowanie-działanie – ocena
- Ocena tygodnia, miesiąc, kwartału, roku
- Zasady właściwego wykorzystania czasu
Czas trwania: 3 dni
Organizacja i terminy:
NAJBLIŻSZY TERMIN TEGO SZKOLENIA:
23-24-25.09.2024 r.
CENA SZKOLENIA:
3.850 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I | Dzień II | Dzień III | |
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 | 09:00 – 11:00 |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | 15:30 – 15:45 | |
szkolenie | 15:45 – 17:00 | 15:45 – 17:00 |
LOKALIZACJA SZKOLENIA:
Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno
Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu
(nieuwzględnione w cenie szkolenia).
Trener prowadzący:
Kamil Kobus – Trener, Coach, Konsultant
W swojej karierze trenerskiej spędził ponad 500 dni na prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta, komunikacji, negocjacji oraz zarządzania czasem i ludźmi. Ma doświadczenie zarówno w prowadzeniu prezentacji dla szerokiego audytorium, jak i szkoleń metodami aktywnymi w kilkuosobowych grupach. Szkoli sprzedawców i pracowników innych specjalizacji, a także kadrę kierowniczą małych i dużych przedsiębiorstw.
Dzięki bogatemu doświadczeniu w biznesie Kamil buduje treści przekazywane podczas szkoleń na ciekawym połączeniu teorii z praktyką. Projektowane przez niego ćwiczenia i case studies bazują zazwyczaj na faktycznych sytuacjach zaobserwowanych w życiu zawodowym. Podawane przykłady dotyczą realnych sytuacji, firm i ludzi – z pełną dbałością o zachowanie należytej poufności. Od strony metodologicznej szkolenia prowadzone przez Kamila opierają się na dynamice procesu grupowego. Uczestnicy mogą nie tylko słuchać, ale również doświadczać i dyskutować dobrze się przy tym bawiąc. To wszystko dzieje się po drodze do osiągnięcia celu szkolenia, do którego uczestnicy prowadzeni są pewnie, bezpiecznie i z poszanowaniem ich indywidualnych potrzeb.
Trener prowadzący:
Justyna Kozłowska – Senior Business Trainer
Od 17 lat wspiera firmy w budowaniu ich przewagi rynkowej dzięki, rozwijaniu kompetencji osób zarządzających oraz pionów handlowych. Inspiruje i motywuje ludzi do pracy nad własnym rozwojem, budowaniem ich kariery zawodowej oraz osiąganiem sukcesów zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym
Celem prowadzonych przez Justynę szkoleń jest zainspirowanie do samodzielnego poszukiwania niebanalnych i skutecznych rozwiązań. Pokazuje, jak budować zdrowe poczucie własnej wartości i pozytywne relacje z innymi ludźmi – współpracownikami, podwładnymi oraz Klientami.
W ramach studiów andragogicznych na Wydziale Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego zdobyła wiedzę i umiejętności, które pozwalają pracować z ludźmi dorosłymi na szeroko pojętym rynku edukacyjnym.
Swoje doświadczenia handlowe, negocjacyjne oraz z zakresu zarządzania przenosi na grunt prowadzonych przez siebie szkoleń. Prowadzi projekty rozwijające kompetencje managerskie oraz sprzedażowe dla wiodących organizacji biznesowych.
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.