Cel i korzyści szkolenia:
Cel szkolenia:
Wizja zaangażowanego zespołu sprzedaży:
Zrozumienie kluczowych cech i oczekiwań wobec handlowców oraz skuteczne metody rekrutacji.Efektywna rekrutacja i onboarding:
Tworzenie profilu idealnego handlowca, planowanie rekrutacji i skuteczne wdrażanie nowych pracowników.Motywowanie zespołu:
Opracowanie systemu premiowego i pozamaterialnych form motywacji, tworzenie angażującej kultury organizacyjnej.Zarządzanie komunikacją:
Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, ustanowienie skutecznych procesów komunikacyjnych i udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej.Zarządzanie różnorodnością i konfliktami:
Zrozumienie typów osobowości według Junga, dostosowanie komunikacji do różnych typów osobowości oraz skuteczne zarządzanie konfliktami.Pozytywne nastawienie lidera:
Znaczenie pozytywnego nastawienia i proaktywności lidera oraz rozwijanie poczucia własnej wartości.Utrzymanie jakości zespołu:
Inspirowanie do innowacji i rozwoju, budowanie zaufania oraz zarządzanie zmianami i nieefektywnymi pracownikami.
Korzyści dla Uczestników:
- Efektywne zatrudnianie odpowiednich kandydatów oraz skuteczne wdrażanie nowych pracowników, co przyspiesza ich adaptację i produktywność.
- Wskazanie najczęstszych pułapek w kalkulacjach cenowych oraz rozliczeniach z klientami
- Poprawa współpracy w zespole dzięki doskonaleniu umiejętności komunikacyjnych i efektywnym procesom komunikacyjnym.
- Skuteczne zarządzanie różnorodnością osobowości i rozwiązywanie konfliktów, co prowadzi do bardziej harmonijnej pracy zespołu.
- Pozytywne nastawienie i proaktywność lidera przyczyniają się do większej efektywności i lepszego zarządzania zespołem.
- Inspirowanie do ciągłego rozwoju i innowacji, utrzymanie wysokiej jakości pracy oraz zaufania w zespole.
- Utrzymanie wysokiej wydajności poprzez skuteczne zarządzanie zmianami i zwalnianie nieefektywnych pracowników.
Zakres merytoryczny szkolenia:
Twoja wizja zaangażowanego i wysokiej jakości zespołu sprzedaży
•Czego oczekujesz i czego potrzebujesz?
Dobra rekrutacja – klucz do sukcesu
•Stworzenie profilu handlowca jakiego potrzebujesz
•Zaplanowanie procesu rekrutacji – określenie etapów
•Przygotowanie do prowadzenia rozmów rekrutacyjnych
•Stworzenie systemu premiowego dla zespołu sprzedaży oraz systemu motywacji poza materialnej
•Proces wdrożenia handlowca – dobry onboarding
Kultura organizacyjna i jej znaczenie w jakości zaangażowania handlowca w firmie
•Co handlowiec myśli o firmie, produkcie, zespole i bezpośrednim przełożonym?
•Warunki potrzebne do głębokiej identyfikacji i konsekwentnego zaangażowania
•Jak stworzyć dobrą i inspirująca do rozwoju atmosferę w dziale handlowym
•Katalog dobrych praktyk – wymiana doświadczeń
Rola komunikacji w dziale sprzedaży
•Jak stworzyć działające hierarchiczne i nie hierarchiczne procesy komunikacyjne w dziale sprzedaży
•Co musisz wiedzieć o komunikacji, aby była skuteczna i dobrej jakości
•Jak zbierać informację – sztuka zadawania pytań i aktywnego słuchania
•Bariery w komunikacji
•Konstruktywna informacja zwrotna – jak udzielać feedbacku
•Rola pozytywnej komunikacji w dziale sprzedaży
Zaangażowany zespól a typy osobowości człowieka oraz współpraca bez konfliktów
•Kim jesteśmy, 4 typy osobowości w oparciu o typologię kolorów Junga – test z typów osobowości
•Dlaczego warto i jak dostroić się komunikacyjnie do rozmówcy?
•Kiedy powstają konflikty, ich rodzaje i struktura
•Zarządzanie emocjami w konflikcie
Pozytywne nastawienie Szefa Sprzedaży i jego osobista motywacja
•Rola pozytywnego nastawienia Szefa i jego wpływ na ludzi i otoczenie
•Proaktywność jako mocna strona Szefa Sprzedaży
•Poczucie Własnej Wartości i jego znaczenie
Jak utrzymać zespół wysokiej jakości
•Jak inspirować i skłaniać do innowacji i rozwoju członków zespołu?
•Jak motywować podwładnych by wychodzili poza strefę komfortu?
•Budowa i utrzymanie zaufania w zespole
•Zwalnianie nieefektywnych pracowników opornych na zmiany
Organizacja i terminy:
AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:
21-22.11.2024 r.
CENA SZKOLENIA:
3.500 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I | Dzień II | |
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | |
szkolenie | 15:45 – 17:00 |
LOKALIZACJA SZKOLENIA:
Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno
Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).
Trener prowadzący
Grzegorz Krupa – Trener, Konsultant, Coach
Praktyk i trener Biznesu i mówca motywacyjny certyfikowany przez Brian Tracy International. Doświadczony Coach i Mentor. Facylitator spotkań biznesowych i konferencji . Negocjator oraz mediator. Pozytywny lider z doświadczeniem operacyjnym, skoncentrowany na budowaniu wzrostu biznesu poprzez rozwój ludzi, tworzenie trwałego i dochodowego partnerstwa z klientami oraz dążenie do doskonałości w realizacji.
Praktyk z ponad 25 letnim doświadczeniem w tworzeniu i rozwoju efektywnych zespołów sprzedażowych dla Coca-Cola HBC, Colgate-Palmolive, Agros Nova. Przedsiębiorca w branży consultingowej oraz turystycznej .Całe życie zawodowe poświęcił budowaniu sprawnych, efektywnych i zaangażowanych zespołów sprzedażowych . Był m. in Krajowym Dyrektorem zarządzającym działem sprzedaży on trade (HoReCa), Dyrektorem Regionalnym w kanałach off- trade zarówno Tradycyjnym jak i Key Account. Ponad 6 lat kierował Działem Szkoleń i Rozwoju Kompetencji w Coca-Cola HBC Polska kreując i wspierając strategie rozwoju biznesu i zasobów ludzkich.
W pracy zawodowej skoncentrowany na wzroście wyników biznesowych poprzez rozwój ludzi. Kreuje trwały, zrównoważony rozwój współpracy z Klientami bazujący na partnerstwie, budowaniu wspólnej wizji rozwoju biznesu poprzez dążenie do doskonałości operacyjnej. Pozytywny leader budujący zespoły wspierające się, pełne pasji, lubiące ze sobą nie tylko pracować ale także przebywać. Swoją postawą rozwija zaufanie w przywództwo oraz dba o spójność celów osobistych i zawodowych każdego członka zespołu, który prowadzi.
Podziwia prezentowaną przez Apple Inc. strategię „podważania status quo”.
Najlepiej czuje się w górach. Fun hokeja i tenisa. Motocyklista, żeglarz, pilot samolotowy .
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.