Kamil Kobus
Trener, Coach, Konsultant
W swojej karierze trenerskiej spędził ponad 500 dni na prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta, komunikacji, negocjacji oraz zarządzania czasem i ludźmi. Ma doświadczenie zarówno w prowadzeniu prezentacji dla szerokiego audytorium, jak i szkoleń metodami aktywnymi w kilkuosobowych grupach. Szkoli sprzedawców i pracowników innych specjalizacji, a także kadrę kierowniczą małych i dużych przedsiębiorstw.
Jest dyplomowanym Trenerem Biznesu i Coachem. Od 1996 roku nie rozstaje się ze sprzedażą, która stała się jego życiową pasją. Osiągał sukcesy jako sprzedawca, kierownik i dyrektor sprzedaży w zespołach obsługujących Klientów i sprzedających usługi informatyczne, reklamowe, finansowe i doradcze zarówno na rynku detalicznym, jak i B2B.
Dzięki bogatemu doświadczeniu w biznesie Kamil buduje treści przekazywane podczas szkoleń na ciekawym połączeniu teorii z praktyką. Projektowane przez niego ćwiczenia i case studies bazują zazwyczaj na faktycznych sytuacjach zaobserwowanych w życiu zawodowym. Podawane przykłady dotyczą realnych sytuacji, firm i ludzi – z pełną dbałością o zachowanie należytej poufności. Od strony metodologicznej szkolenia prowadzone przez Kamila opierają się na dynamice procesu grupowego. Uczestnicy mogą nie tylko słuchać, ale również doświadczać i dyskutować dobrze się przy tym bawiąc. To wszystko dzieje się po drodze do osiągnięcia celu szkolenia, do którego uczestnicy prowadzeni są pewnie, bezpiecznie i z poszanowaniem ich indywidualnych potrzeb.
Szkolenia prowadzi w języku polskim i angielskim
Szkolenia otwarte
to nie wszystko!
Zobacz inne szkolenia tego trenera:
Prowadzi
m.in. szkolenia:
- Zarządzanie zespołem sprzedaży
- Komunikacja interpersonalna i asertywność,
- Sztuka prezentacji, techniki sprzedaży i negocjacji,
- Psychologia sprzedaży i wywieranie pozytywnego wpływu na decyzję Klienta
- Strategia i organizacja działów handlowych przedsiębiorstw,
- Planowanie handlowe i zarządzanie sprzedażą,
- Prowadzenie rozmów rocznych z kluczowymi Klientami,
- Profesjonalna obsługa Klienta i budowanie długotrwałych relacji,
- Telesprzedaż i telemarketing,
- Budowanie efektywnych zespołów, kierowanie ludźmi i motywacja,
- Prowadzenie zebrań i szkoleń dla trenerów