Menu Zamknij

Akademia managera

2025

Akademia Managera

Cel i korzyści:

Zarządzanie to ciągłe podejmowanie decyzji, szybkość działania, motywowanie siebie i innych, planowanie, stawianie celów i dziesiątki innych zadań, które stanowią codzienność każdego managera. I to wszystko w ciągle zmieniającym się środowisku, warunkach współpracy i działań rynkowych.

Firma rozwija się wtedy, kiedy między jej zarządem i pracownikami panuje harmonijna zgodność postaw. Wspólnie wyznaczone wartości i cele, tworzą z zespołu swego rodzaju społeczność, w której codzienna współpraca nabiera coraz głębszego wymiaru i przynosi wszystkim zintegrowanym w działania coraz więcej satysfakcji. Istotne jest, aby wartości, w które się wierzy zostały włączone w styl zarządzania, a wtedy służą one realizacji również ekonomicznych celów biznesowych.

Każdy Manager potrzebuje współpracowników. Musi zbudować zespół, odpowiednio go wyszkolić i tak nim pokierować, aby wspólnie zrealizować stojące przed zespołem zadania. Manager kieruje, zarządza, tworzy, daje nowe inspiracje, wspiera i pomaga. Jest odpowiedzialny za efekty i wyniki. Manager stawia czoła konkurencji, poprawia jakość swoich produktów i usług. Zadaniem Managera jest współpraca z ludźmi. Manager otwarcie cieszy się z sukcesów współpracujących z nim ludzi i sukcesów odnoszonych wspólnie. Docenia wkład każdego z nich w wypracowany efekt. Manager jest odpowiedzialny za swój zespół.

Dlaczego warto wziąć udział w Akademii Managera:

  • Unikatowy na rynku szkoleń projekt cyklicznych warsztatów managerskich, realizowany przez jedną z najstarszych firm szkoleniowych w Polsce, działająca od ponad 25 lat na rynku
  • Ponad 25 000 przeszkolonych managerów z polskich i międzynarodowych firm
  • Ekspercka kadra trenerska z bogatym doświadczeniem biznesowym
  • Możliwość bezpłatnych, indywidualnych konsultacji i doradztwa, dla każdego Uczestnika Akademii w trakcie trwania oraz 3 miesiące po zakończeniu szkoleń
  • Nieobciążające rozłożenie w czasie sześciu dwudniowych sesji szkoleniowych
  • Centralna lokalizacja realizacji szkoleń – Piaseczno k/Warszawy
  • Absolwenci otrzymują DYPLOM ukończenia AKADEMII MANAGERA
  • Prawdopodobnie najlepsza na rynku cena za taki projekt.
Akademia Managera logo

Sesje Akademii Managera:

Terminy i organizacja :

AKTUALNE TERMINY AKADEMII MANAGERA:

CENA REGULARNA za 6 SZKOLEŃ:

22.500 PLN

(+ 23% VAT) za osobę 

 

OFERTA SPECJALNA ZA CAŁY CYKL SZKOLEŃ AKADEMII: 

17.500 PLN

(+ 23% VAT) za osobę 

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe oraz Dyplom ukończenia Akademii Managera. 
Noclegi są dodatkowo płatne na miejscu w hotelu – nieuwzględnione w cenie szkolenia. Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu w atrakcyjnej cenie.

Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

HARMONOGRAM SZKOLEŃ:

 Dzień IDzień II 
szkolenie09:30 – 11:0009:00 – 11:00 
przerwa kawowa11:00 – 11:1511:00 – 11:15 
szkolenie11:15 – 13:0011:15 – 13:00 
obiad13:00 – 14:0013:00 – 14:00 
szkolenie14:00 – 15:3014:00 – 15:30 
przerwa kawowa15:30 – 15:45  
szkolenie15:45 – 17:00  

LOKALIZACJA SZKOLEŃ:

Hotel DeSilva Piaseczno

Hotel DeSilva

Warszawa Piaseczno

ul. Puławska 42
05-500 Piaseczno
www.desilva.pl/piaseczno/

Trenerzy prowadzący AKADEMIĘ:

Gunther Mach

Günther Mach – przedsiębiorca z 26 letnim doświadczeniem, praktyk biznesu, doradca, ekspert w dziedzinie sprzedaży i zarządzania

Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie współpracy międzynarodowej, doradza zarówno firmom polskim rozwijającym biznes na rynku niemieckim jak i współpracuje z firmami niemieckimi działającymi na rynku polskim. Jest doradcą dla Zarządów jak i szeroko pojętej kadry managerskiej i handlowej.                         

Jak mówią Uczestnicy jego szkoleń, „jest trenerem z powołania”. Życiowy entuzjasta, uruchamiający pokłady optymizmu w ludziach. Inspiruje uczestników do ciągłej pracy nad sobą. Dużą wagę przykłada do ekologicznego systemu pracy, pozwalającego na tworzenie harmonii pomiędzy różnymi obszarami życia prywatnego i zawodowego. W swojej pracy, poświęca wiele uwagi psychologicznym aspektom „życia biznesowego”, z zamysłem budzenia odpowiedzialności za siebie i swoje działania. Szkolenia Gunthera Mach mają duże znaczenie motywacyjne jak i merytoryczne.

Prowadzi szkolenia w języku polskim i niemieckim. W swoje karierze trenerskiej przeprowadził ponad 3500 dni szkoleniowych w kraju i zagranicą.

Justyna Kozłowska – Senior Business Trainer

Od 17 lat wspiera firmy w budowaniu ich przewagi rynkowej dzięki, rozwijaniu kompetencji osób zarządzających oraz pionów handlowych. Inspiruje i motywuje ludzi do pracy nad własnym rozwojem, budowaniem ich kariery zawodowej oraz osiąganiem sukcesów zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym

Celem prowadzonych przez Justynę szkoleń jest zainspirowanie do samodzielnego poszukiwania niebanalnych i skutecznych rozwiązań. Pokazuje, jak budować zdrowe poczucie własnej wartości i pozytywne relacje z innymi ludźmi – współpracownikami, podwładnymi oraz Klientami. Prowadzi projekty rozwijające kompetencje managerskie oraz sprzedażowe dla wiodących organizacji biznesowych.

Należy do czołówki najlepszych Trenerów wywodzących się ze szkoły Gunthera Mach. W sposób innowacyjny wykorzystuje sprawdzony warsztat pracy trenerskiej Gunthera. Nawiązując z Uczestnikami szkoleń intensywny kontakt, inspiruje do kreatywnego myślenia i konsekwentnego działania.

Justyna Kozłowska
Grzegorz Krupa

Grzegorz Krupa – Trener Biznesu, Konsultant

Praktyk i trener Biznesu i mówca motywacyjny  certyfikowany przez Brian Tracy International. Doświadczony Coach i Mentor. Facylitator spotkań biznesowych i konferencji . Negocjator oraz mediator.  Pozytywny lider z  doświadczeniem operacyjnym, skoncentrowany na budowaniu wzrostu biznesu poprzez rozwój ludzi, tworzenie trwałego i dochodowego partnerstwa z klientami oraz dążenie do doskonałości w realizacji.

W pracy zawodowej skoncentrowany na wzroście wyników biznesowych poprzez rozwój ludzi.  Kreuje trwały, zrównoważony rozwój współpracy z Klientami bazujący na partnerstwie, budowaniu wspólnej wizji rozwoju biznesu  poprzez dążenie do doskonałości operacyjnej. Pozytywny leader budujący zespoły wspierające się,  pełne pasji, lubiące ze sobą nie tylko pracować ale także przebywać. Swoją postawą rozwija zaufanie w przywództwo oraz dba o spójność celów osobistych i zawodowych każdego członka zespołu, który prowadzi.

Podziwia prezentowaną przez Apple Inc. strategię  „podważania status quo”.
Najlepiej czuje się w górach. Fun hokeja i tenisa. Motocyklista, żeglarz, pilot samolotowy .

Kamil Kobus – Trener, Coach, Konsultant

W swojej karierze trenerskiej spędził ponad 500 dni na prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta, komunikacji, negocjacji oraz zarządzania czasem i ludźmi. Ma doświadczenie zarówno w prowadzeniu prezentacji dla szerokiego audytorium, jak i szkoleń metodami aktywnymi w kilkuosobowych grupach. Szkoli sprzedawców i pracowników innych specjalizacji, a także kadrę kierowniczą małych i dużych przedsiębiorstw. 

Dzięki bogatemu doświadczeniu w biznesie Kamil buduje treści przekazywane podczas szkoleń na ciekawym połączeniu teorii z praktyką. Projektowane przez niego ćwiczenia i case studies bazują zazwyczaj na faktycznych sytuacjach zaobserwowanych w życiu zawodowym. Podawane przykłady dotyczą realnych sytuacji, firm i ludzi – z pełną dbałością o zachowanie należytej poufności. Od strony metodologicznej szkolenia prowadzone przez Kamila opierają się na dynamice procesu grupowego. Uczestnicy mogą nie tylko słuchać, ale również doświadczać i dyskutować dobrze się przy tym bawiąc. To wszystko dzieje się po drodze do osiągnięcia celu szkolenia, do którego uczestnicy prowadzeni są pewnie, bezpiecznie i z poszanowaniem ich indywidualnych potrzeb.

Kamil Kobus
Piotr Dzięcielski

Piotr Dzięcielski – Trener, Doradca Biznesowy, Aktor musicalowy, Konferansjer, Showman, Anonser walk bokserskich

Jest uosobieniem dobrego stylu prezenterskiego, eleganckiej i błyskotliwej konferansjerki oraz doskonałej prezencji. Ceniony trener i doradca. Szkolenia prowadzone przez Piotra uzyskują najwyższe oceny Klientów i są postrzegane, jako praktyczne wsparcie w obszarze rozwoju kompetencji prezenterskich.

Udział w warsztatach prowadzonych przez Piotra, dzięki swej wyjątkowej formule, będzie z pewnością długo niezapomnianym wydarzeniem, z którego korzyści będą widoczne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Kamil Kobus – Trener,  Konsultant, Praktyk Biznesu

Od ponad 20 lat związany ze szkoleniami i rozwojem, zawsze jako praktyk, znający dobrze realia biznesu głównie FMCG, Food service oraz B2B (w tym sieci, produkcja, farmacja). Na szkoleniach dąży do maksymalizacji efektów konsekwentnie realizując cele biznesowe, tworzy strategię działania lub proponuje udoskonalenia do obecnych dobrych sprawdzonych praktyk. 

Prowadzi kompleksowe projekty konsultacyjne, szkoleniowe i rozwojowe głównie dla branż B2B, FMCG i Horeca. Zawsze bierze odpowiedzialność za zadania, jak i efekty biznesowe działu/ firmy. Efektywnie motywuje uczestników, uczy i wspiera zespoły, z którymi pracuje. Bardzo dobrze zna procesy z zakresu sprzedaży, HR i podstaw nowoczesnego marketingu.

Adrian Wojciechowski

Dyplom ukończenia AKADEMII:

Po zakończonym cyklu szkoleń Absolwenci otrzymują unikalnie numerowany Certyfikat:

DYPLOM ukończenia AKADEMII MANAGERA

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych
(SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Akademia Managera logo

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział

Zgłoś chęć udziału w Akademii Managera poprzez nasz formularz

Formularz kontaktowy
Formularz kontaktowy 2

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.

Akademia Managera logo

POWRÓT

DO STRONY GŁÓWNEJ

Przegląd prywatności

Polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania przez nas informacji na Twój temat, w tym danych osobowych oraz ciasteczek, czyli tzw. cookies.


1. Informacje ogólne

  1. Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: machconsulting.pl
  2. Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Mach & Partner Consulting Sp. z o.o. Zielona 10 / 5, 05-500 Piaseczno
  3. Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: biuro@machconsulting.pl
  4. Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
  5. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
    • Prowadzenie newslettera
    • Obsługa zapytań przez formularz
    • Realizacja zamówionych usług
    • Prezentacja oferty lub informacji
  6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
    2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).

2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora

  1. Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
  2. W serwisie jest stosowana autentykacja dwuskładnikowa, co stanowi dodatkową formę ochrony logowania do Serwisu.
  3. Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
  4. W celu ochrony danych Operator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
  5. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.

3. Hosting

  1. Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwerach operatora: home.pl
  2. Firma hostingowa w celu zapewnienia niezawodności technicznej prowadzi logi na poziomie serwera. Zapisowi mogą podlegać:
    • zasoby określone identyfikatorem URL (adresy żądanych zasobów – stron, plików),
    • czas nadejścia zapytania,
    • czas wysłania odpowiedzi,
    • nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    • informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    • adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    • informacje o przeglądarce użytkownika,
    • informacje o adresie IP,
    • informacje diagnostyczne związane z procesem samodzielnego zamawiania usług poprzez rejestratory na stronie,
    • informacje związane z obsługą poczty elektronicznej kierowanej do Operatora oraz wysyłanej przez Operatora.

4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych

  1. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
    • firma hostingowa na zasadzie powierzenia
    • upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony
    • firmy, świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora
  2. Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
  3. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
    • dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • oraz przenoszenia danych.
  4. Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.2 wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  5. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
  7. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
  8. Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.

5. Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
  2. Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
  3. Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.

6. Logi Administratora

  1. Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.

7. Istotne techniki marketingowe

  1. Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
  2. Operator stosuje rozwiązanie automatyzujące działanie Serwisu w odniesieniu do użytkowników, np. mogące przesłać maila do użytkownika po odwiedzeniu konkretnej podstrony, o ile wyraził on zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej od Operatora.

8. Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    2. realizacji celów określonych powyżej w części "Istotne techniki marketingowe";
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).

9. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:

    Urządzenia mobilne: