Menu Zamknij

NOWY DUCH W OBSŁUDZE KLIENTA

- Jak sprawić, aby Klient czuł się z nami lepiej niż z konkurencją?

Justyna Kozłowska

Cel i korzyści szkolenia:

Ostatnio jeden z naszych Drogich Klientów zapytał, co dla was oznacza ten NOWY DUCH W OBSLUDZE KLIENTA? Dlatego z przyjemnością dzielimy się kilkoma przemyśleniami, co oznacza NOWY DUCH dla każdego u nas w Mach’u:

  • Koncentruję uwagę na Kliencie i pomagam osiągnąć to czego pragnie oraz realizować jego cele,
  • Świadomie buduję poczucie własnej wartości i ważności u mojego Klienta,
  • Koncentruję swoja uwagę aby dostrzec, czego w istocie potrzebuje mój klient,
  • Preferuję naturalność i autentyczność w kontaktach z moimi Klientami,
  • Przekierowuję uwagę z siebie na mojego Klienta, widzę go i słucham,
  • Pokazuję mu, że jest ważny i zajmuję się nim z szczerym zainteresowaniem,
  • Rozmawiam z nim, nie o tym co mnie interesuje, a o tym co jest ważne dla niego, a przede wszystkim o nim samym,
  • Wiem, że istnieje ogromna jakościowa różnica, pomiędzy sztuczna uprzejmością, często nazywaną „profesjonalną”, a prawdziwym zainteresowaniem się drugim człowiekiem,
  • Interesując się ludźmi – robię to z serca i robię to szczerze…

Zakres merytoryczny szkolenia:

Nowe wyzwania rynkowe

  • Dlaczego czekają nas zmiany? Jak wygląda dynamika zmian?
  • Świat VUCA w handlu
  • Co się dzieje na rynku w różnych branżach?

Jak zmieniają się oczekiwania Klientów?

  • W jakich obszarach klienci oczekują wsparcia?
  • Co spotkanie/rozmowa z Tobą wniesie do rzeczywistości biznesowej oraz ludzkiej Twojego klienta?
  • Jak ja jako handlowiec mogę pomóc klientowi w jego pracy? Sztuka wpasowania się w biznes klienta
  • Rozwój mojego klienta, zwiększenie jego zasięgu oddziaływania – to szansa czy zagrożenie dla mnie?
  • Czy moje nastawienie do sprzedaży, do zmian na moim rynku ma znaczenie?

Tworzenie nowych kanałów komunikacji z klientem

  • Budowanie społeczności, której celem jest dzielenie się obserwacjami z rynku, poszukiwanie trendów w mojej branży oraz dzielenie się wiedzą i informacjami
  • Bądź gotowy zaangażować klienta, który jest wszędzie – punkty styku z Twoją firmą
  • Jak budować społeczność, która zaprosi nas do współpracy?

Trendy w sprzedaży B2B

  • Jak zmieni się sprzedaż B2B do 2025 roku na podstawie raportu Gartnera?
  • Transformacja cyfrowa – co oznacza dla Twojego procesu sprzedaży?
  • Jak zmienić proces sprzedaży, żeby odpowiadał na realne potrzeby dzisiejszego rynku?

Jak wygląda proces zakupu Twojego klienta?

  • Proces sprzedaży versus proces zakupu – 2 najważniejsze procesy w firmie
  • Zrozumienie procesu zakupowego Twojego klienta
  • Jakie mogą wystąpić problemy na początku procesu zakupowego?
  • Dostosowanie procesu sprzedaży do procesu zakupowego klienta
  • Przygotowanie handlowca do pomocy klientowi w kompleksowych decyzjach zakupowych

Nad czym powinniśmy pracować żeby zwiększyć lub ustabilizować sprzedaż?

  • Czy dzisiaj nadal jest potrzeba budowania długotrwałych relacji z klientem?
  • Czym różni się współpraca między osobami,
    które mają te relacje od współpracy między osobami, które nie potrafią zbudować prawdziwej relacji
  • Z kim klient porozmawia o trudnościach, obawach?

Jakie nowe kompetencje są potrzebne w dzisiejszym zmiennym i niejednoznacznym rynku?

  • Rozwijanie kompetencji dotyczących improwizacji w rozmowie z klientem
  • Rozwijanie kompetencji ciekawienia się – myślenia pytajnego – Naprawdę nie wiesz lepiej
    niż Twój klient czego on potrzebuje i jak Cię widzi
  • Świadomość kultury organizacyjnej klienta

Co chcemy robić i jak chcemy robić jako handlowcy żeby zwiększyć swoją skuteczność w sprzedaży?

  • Agile w sprzedaży – sprytne planowanie (miesiąca, tygodnia, dnia)
  • Tolerancja dla inteligentnej porażki
  • Elastyczność wchodzenia w nowe tematy

Inteligencja emocjonalna  –  mile widziana czy konieczna kompetencja w pracy handlowca?

  • Jaki wpływ ma poziom inteligencji emocjonalnej na skuteczność?
  • Jaki jest Twój najbardziej wartościowy zasób?
  • Budowanie spójności, autentyczności, charyzmy handlowca zaczyna się od wysokich kompetencji
    samoświadomości, samoregulacji, motywacji, empatii oraz umiejętności społecznych
  • 2 główne wartości człowieka dorosłego: wolność i odpowiedzialność
  • Czy jesteś gotowy aby podjąć decyzję, że chcesz oraz że jesteś odpowiedzialny za proces sprzedaży?
Czas trwania: 2 dni

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:

22-23.05.2024 r.
20-21.11.2025 r.

CENA SZKOLENIA:

3 250 PLN

(+ 23% VAT) za osobę

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

 Dzień IDzień II
szkolenie09:30 – 11:0009:00 – 11:00
przerwa kawowa11:00 – 11:1511:00 – 11:15
szkolenie11:15 – 13:0011:15 – 13:00
obiad13:00 – 14:0013:00 – 14:00
szkolenie14:00 – 15:3014:00 – 15:30
przerwa kawowa15:30 – 15:45 
szkolenie15:45 – 17:00 
Hotel DeSilva Piaseczno

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.

Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trener prowadzący:

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia sprzedażowe:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Formularz kontaktowy
Formularz kontaktowy 2

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.

POWRÓT

DO STRONY GŁÓWNEJ

Przegląd prywatności

Polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania przez nas informacji na Twój temat, w tym danych osobowych oraz ciasteczek, czyli tzw. cookies.


1. Informacje ogólne

  1. Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: machconsulting.pl
  2. Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Mach & Partner Consulting Sp. z o.o. Zielona 10 / 5, 05-500 Piaseczno
  3. Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: biuro@machconsulting.pl
  4. Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
  5. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
    • Prowadzenie newslettera
    • Obsługa zapytań przez formularz
    • Realizacja zamówionych usług
    • Prezentacja oferty lub informacji
  6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
    2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).

2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora

  1. Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
  2. W serwisie jest stosowana autentykacja dwuskładnikowa, co stanowi dodatkową formę ochrony logowania do Serwisu.
  3. Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
  4. W celu ochrony danych Operator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
  5. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.

3. Hosting

  1. Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwerach operatora: home.pl
  2. Firma hostingowa w celu zapewnienia niezawodności technicznej prowadzi logi na poziomie serwera. Zapisowi mogą podlegać:
    • zasoby określone identyfikatorem URL (adresy żądanych zasobów – stron, plików),
    • czas nadejścia zapytania,
    • czas wysłania odpowiedzi,
    • nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    • informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    • adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    • informacje o przeglądarce użytkownika,
    • informacje o adresie IP,
    • informacje diagnostyczne związane z procesem samodzielnego zamawiania usług poprzez rejestratory na stronie,
    • informacje związane z obsługą poczty elektronicznej kierowanej do Operatora oraz wysyłanej przez Operatora.

4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych

  1. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
    • firma hostingowa na zasadzie powierzenia
    • upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony
    • firmy, świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora
  2. Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
  3. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
    • dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • oraz przenoszenia danych.
  4. Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.2 wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  5. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
  7. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
  8. Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.

5. Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
  2. Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
  3. Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.

6. Logi Administratora

  1. Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.

7. Istotne techniki marketingowe

  1. Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
  2. Operator stosuje rozwiązanie automatyzujące działanie Serwisu w odniesieniu do użytkowników, np. mogące przesłać maila do użytkownika po odwiedzeniu konkretnej podstrony, o ile wyraził on zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej od Operatora.

8. Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    2. realizacji celów określonych powyżej w części "Istotne techniki marketingowe";
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).

9. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:

    Urządzenia mobilne: