NOWY DUCH W OBSŁUDZE KLIENTA
- Jak sprawić, aby Klient czuł się z nami lepiej niż z konkurencją?
Cel i korzyści szkolenia:
Ostatnio jeden z naszych Drogich Klientów zapytał, co dla was oznacza ten NOWY DUCH W OBSLUDZE KLIENTA? Dlatego z przyjemnością dzielimy się kilkoma przemyśleniami, co oznacza NOWY DUCH dla każdego u nas w Mach’u:
- Koncentruję uwagę na Kliencie i pomagam osiągnąć to czego pragnie oraz realizować jego cele,
- Świadomie buduję poczucie własnej wartości i ważności u mojego Klienta,
- Koncentruję swoja uwagę aby dostrzec, czego w istocie potrzebuje mój klient,
- Preferuję naturalność i autentyczność w kontaktach z moimi Klientami,
- Przekierowuję uwagę z siebie na mojego Klienta, widzę go i słucham,
- Pokazuję mu, że jest ważny i zajmuję się nim z szczerym zainteresowaniem,
- Rozmawiam z nim, nie o tym co mnie interesuje, a o tym co jest ważne dla niego, a przede wszystkim o nim samym,
- Wiem, że istnieje ogromna jakościowa różnica, pomiędzy sztuczna uprzejmością, często nazywaną „profesjonalną”, a prawdziwym zainteresowaniem się drugim człowiekiem,
- Interesując się ludźmi – robię to z serca i robię to szczerze…
Zakres merytoryczny szkolenia:
Nowe wyzwania rynkowe
- Dlaczego czekają nas zmiany? Jak wygląda dynamika zmian?
- Świat VUCA w handlu
- Co się dzieje na rynku w różnych branżach?
Jak zmieniają się oczekiwania Klientów?
- W jakich obszarach klienci oczekują wsparcia?
- Co spotkanie/rozmowa z Tobą wniesie do rzeczywistości biznesowej oraz ludzkiej Twojego klienta?
- Jak ja jako handlowiec mogę pomóc klientowi w jego pracy? Sztuka wpasowania się w biznes klienta
- Rozwój mojego klienta, zwiększenie jego zasięgu oddziaływania – to szansa czy zagrożenie dla mnie?
- Czy moje nastawienie do sprzedaży, do zmian na moim rynku ma znaczenie?
Tworzenie nowych kanałów komunikacji z klientem
- Budowanie społeczności, której celem jest dzielenie się obserwacjami z rynku, poszukiwanie trendów w mojej branży oraz dzielenie się wiedzą i informacjami
- Bądź gotowy zaangażować klienta, który jest wszędzie – punkty styku z Twoją firmą
- Jak budować społeczność, która zaprosi nas do współpracy?
Trendy w sprzedaży B2B
- Jak zmieni się sprzedaż B2B do 2025 roku na podstawie raportu Gartnera?
- Transformacja cyfrowa – co oznacza dla Twojego procesu sprzedaży?
- Jak zmienić proces sprzedaży, żeby odpowiadał na realne potrzeby dzisiejszego rynku?
Jak wygląda proces zakupu Twojego klienta?
- Proces sprzedaży versus proces zakupu – 2 najważniejsze procesy w firmie
- Zrozumienie procesu zakupowego Twojego klienta
- Jakie mogą wystąpić problemy na początku procesu zakupowego?
- Dostosowanie procesu sprzedaży do procesu zakupowego klienta
- Przygotowanie handlowca do pomocy klientowi w kompleksowych decyzjach zakupowych
Nad czym powinniśmy pracować żeby zwiększyć lub ustabilizować sprzedaż?
- Czy dzisiaj nadal jest potrzeba budowania długotrwałych relacji z klientem?
- Czym różni się współpraca między osobami,
które mają te relacje od współpracy między osobami, które nie potrafią zbudować prawdziwej relacji - Z kim klient porozmawia o trudnościach, obawach?
Jakie nowe kompetencje są potrzebne w dzisiejszym zmiennym i niejednoznacznym rynku?
- Rozwijanie kompetencji dotyczących improwizacji w rozmowie z klientem
- Rozwijanie kompetencji ciekawienia się – myślenia pytajnego – Naprawdę nie wiesz lepiej
niż Twój klient czego on potrzebuje i jak Cię widzi - Świadomość kultury organizacyjnej klienta
Co chcemy robić i jak chcemy robić jako handlowcy żeby zwiększyć swoją skuteczność w sprzedaży?
- Agile w sprzedaży – sprytne planowanie (miesiąca, tygodnia, dnia)
- Tolerancja dla inteligentnej porażki
- Elastyczność wchodzenia w nowe tematy
Inteligencja emocjonalna – mile widziana czy konieczna kompetencja w pracy handlowca?
- Jaki wpływ ma poziom inteligencji emocjonalnej na skuteczność?
- Jaki jest Twój najbardziej wartościowy zasób?
- Budowanie spójności, autentyczności, charyzmy handlowca zaczyna się od wysokich kompetencji
samoświadomości, samoregulacji, motywacji, empatii oraz umiejętności społecznych - 2 główne wartości człowieka dorosłego: wolność i odpowiedzialność
- Czy jesteś gotowy aby podjąć decyzję, że chcesz oraz że jesteś odpowiedzialny za proces sprzedaży?
Organizacja i terminy:
AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:
22-23.05.2024 r.
20-21.11.2025 r.
CENA SZKOLENIA:
2.950 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I | Dzień II | |
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | |
szkolenie | 15:45 – 17:00 |
LOKALIZACJA SZKOLENIA:
Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno
Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).
Trener prowadzący:
Justyna Kozłowska – Senior Business Trainer
Jest zarówno doświadczonym managerem łączącym w sobie kompetencje twarde i miękkie co pozwala nie tylko na znajdowanie rozwiązań ale także na wdrażanie efektywnych zmian na poziomie organizacji. Pracuje dla wielu polskich firm z branży technicznej i technologicznej. Dba o to, by porządkować procesy jednocześnie rozwijając umiejętności pracowników oraz kadry managerskiej.
Specjalizuje się w projektach z obszaru: reorganizacji struktur firmy, poprawy komunikacji i współpracy w zespołach, planowania i
wdrażania zmian, coachingów managerskich, audytów organizacyjnych i personalnych, rekrutacji i selekcji (także assesment i developement center) oraz budowaniu działów HR i strategii personalnych powiązanych z biznesem.
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.