Menu Zamknij

POCZĄTKUJĄCY KEY ACCOUNT MANAGER

czyli co każdy KAM wiedzieć powinien

Cel i korzyści szkolenia:

Zakres merytoryczny szkolenia:

Podstawy planowania i organizacji czasu

  • Rodzaje zadań i pożeracze czasu.
  • Priorytetyzacja działań – macierz Eisenhowera.
  • Praca z kalendarzem.
  • Jak realizować cele długo i krótkoterminowe – SMART.
  • Przygotowanie KAP – roczny plan działania.

Rola komunikacji we współpracy między ludźmi

  • Rodzaje komunikacji (werbalna, a niewerbalna).
  • Rola wzmacniająca komunikacji niewerbalnej.
  • Aktywne słuchanie.
  • Umiejętne zadawanie pytań.
  • Narzędzia komunikacji i ich wykorzystanie (rozmowa, telefon, mail).

Win/Win we współpracy z Klientami

  • Wiedza o Kliencie – Tajna broń.
  • My w oczach klienta – znaczenie naszej firmy dla biznesu Klienta.
  • Budowanie relacji na wielu płaszczyznach, jako wzmocnienie pozycji KAM-a.
  • Szukanie punktów styku między działalnością naszej firmy i Klienta.
  • Przygotowanie unikalnej oferty i specjalnego pakietu rozwiązań.

Podstawy negocjacji

  • Przygotowanie do negocjacji.
  • Określenie celów jakościowych i ilościowych, które chcemy osiągnąć.
  • Typologia Klientów w oparciu o model Junga.
  • Typologia Klientów w zależności od ich gotowości do zakupu.
  • Techniki osłabiania KAM-ów stosowane przez kupców.

Analiza biznesu i jej znaczenie

  • Rodzaje KPI’s i ich wzajemny wpływ na siebie.
  • Struktura warunków handlowych – (rabaty, bonusy, itp.).
  • Praca z portfolio produktowym (mix produktowy, kanały sprzedaży).
  • Bieżąca analiza biznesu z wykorzystaniem AWD.
  • Analiza konkurencji.

Nowa rola KAM-a jako lidera wielopoziomowej współpracy między firmami

  • Współpraca z działami marketingu (portfolio, akcje, argumenty PCK).
  • Współpraca z działami logistyki (dostępność produktów, organizacja dostaw, itp.).
  • Współpraca z działami księgowości (płatności, rozliczenia bonusów, itp.).
  • Współpraca z terenowym działem sprzedaży (cele lokalne, komunikacja z PH, itp.).
  • Współpraca z działami e-commerce (działania on-line).

Czas trwania: 2 dni

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:

Aktualnie brak terminów

CENA SZKOLENIA:

2.500 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  Dzień I Dzień II
szkolenie 09:30 – 11:00 09:00 – 11:00
przerwa kawowa 11:00 – 11:15 11:00 – 11:15
szkolenie 11:15 – 13:00 11:15 – 13:00
obiad 13:00 – 14:00 13:00 – 14:00
szkolenie 14:00 – 15:30 14:00 – 15:30
przerwa kawowa 15:30 – 15:45  
szkolenie 15:45 – 17:00  
122365035

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Centrum Konferencyjno-Apartamentowe „Mrówka”
Przekorna 33, 02-971 Warszawa

Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trener prowadzący:

Paweł Haponiuk – Trener, coach

Trener z zamiłowania. Udało mu się swoje zainteresowania uczynić zawodem. W życiu kieruje się zasadą – człowiek przede wszystkim.

Będąc Managerem hołdował stylowi zarządzania „Lider – przykładem”. Jako coach i trener – wspierający, motywujący, dociekliwy. Jego szkolenia mają wymiar praktyczny. Dba o to, aby doświadczenia z sali szkoleniowej miały natychmiastowe zastosowanie w codziennym życiu zawodowym. W pracy z zespołem stawia na motywację oraz pobudzenie do kreatywności w działaniu. Entuzjasta pozytywnego myślenia w każdym aspekcie życia. Doświadczony Manager w zakresie zarządzania działem sprzedaży, budowania długofalowych relacji z kluczowymi klientami, budowania strategii sprzedażowych.

Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach będąc odpowiedzialnym m.in. za negocjacje kontraktów handlowych z kluczowymi klientami, współtworzenie oraz nadzór strategii sprzedażowych, zarządzanie działem sprzedaży, tworzenie oraz wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, współtworzenie strategii marketingowych oraz trade marketingowych. Członek wielu zespołów projektowych.

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.