POCZĄTKUJĄCY KEY ACCOUNT MANAGER
czyli co każdy KAM wiedzieć powinien
Cel i korzyści szkolenia:
Zakres merytoryczny szkolenia:
Podstawy planowania i organizacji czasu
- Rodzaje zadań i pożeracze czasu.
- Priorytetyzacja działań – macierz Eisenhowera.
- Praca z kalendarzem.
- Jak realizować cele długo i krótkoterminowe – SMART.
- Przygotowanie KAP – roczny plan działania.
Rola komunikacji we współpracy między ludźmi
- Rodzaje komunikacji (werbalna, a niewerbalna).
- Rola wzmacniająca komunikacji niewerbalnej.
- Aktywne słuchanie.
- Umiejętne zadawanie pytań.
- Narzędzia komunikacji i ich wykorzystanie (rozmowa, telefon, mail).
Win/Win we współpracy z Klientami
- Wiedza o Kliencie – Tajna broń.
- My w oczach klienta – znaczenie naszej firmy dla biznesu Klienta.
- Budowanie relacji na wielu płaszczyznach, jako wzmocnienie pozycji KAM-a.
- Szukanie punktów styku między działalnością naszej firmy i Klienta.
- Przygotowanie unikalnej oferty i specjalnego pakietu rozwiązań.
Podstawy negocjacji
- Przygotowanie do negocjacji.
- Określenie celów jakościowych i ilościowych, które chcemy osiągnąć.
- Typologia Klientów w oparciu o model Junga.
- Typologia Klientów w zależności od ich gotowości do zakupu.
- Techniki osłabiania KAM-ów stosowane przez kupców.
Analiza biznesu i jej znaczenie
- Rodzaje KPI’s i ich wzajemny wpływ na siebie.
- Struktura warunków handlowych – (rabaty, bonusy, itp.).
- Praca z portfolio produktowym (mix produktowy, kanały sprzedaży).
- Bieżąca analiza biznesu z wykorzystaniem AWD.
- Analiza konkurencji.
Nowa rola KAM-a jako lidera wielopoziomowej współpracy między firmami
- Współpraca z działami marketingu (portfolio, akcje, argumenty PCK).
- Współpraca z działami logistyki (dostępność produktów, organizacja dostaw, itp.).
- Współpraca z działami księgowości (płatności, rozliczenia bonusów, itp.).
- Współpraca z terenowym działem sprzedaży (cele lokalne, komunikacja z PH, itp.).
- Współpraca z działami e-commerce (działania on-line).
Czas trwania: 2 dni
Organizacja i terminy:
AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:
Aktualnie brak terminów
CENA SZKOLENIA:
2.500 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I | Dzień II | |
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | |
szkolenie | 15:45 – 17:00 |
LOKALIZACJA SZKOLENIA:
Centrum Konferencyjno-Apartamentowe „Mrówka”
Przekorna 33, 02-971 Warszawa
Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem
Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).
Trener prowadzący:
Paweł Haponiuk – Trener, coach
Trener z zamiłowania. Udało mu się swoje zainteresowania uczynić zawodem. W życiu kieruje się zasadą – człowiek przede wszystkim.
Będąc Managerem hołdował stylowi zarządzania „Lider – przykładem”. Jako coach i trener – wspierający, motywujący, dociekliwy. Jego szkolenia mają wymiar praktyczny. Dba o to, aby doświadczenia z sali szkoleniowej miały natychmiastowe zastosowanie w codziennym życiu zawodowym. W pracy z zespołem stawia na motywację oraz pobudzenie do kreatywności w działaniu. Entuzjasta pozytywnego myślenia w każdym aspekcie życia. Doświadczony Manager w zakresie zarządzania działem sprzedaży, budowania długofalowych relacji z kluczowymi klientami, budowania strategii sprzedażowych.
Swoje doświadczenie zdobywał przez blisko dwadzieścia lat na stanowiskach m.in. Sales Managera, National Key Account Mangera, National Sales Managera w międzynarodowych firmach będąc odpowiedzialnym m.in. za negocjacje kontraktów handlowych z kluczowymi klientami, współtworzenie oraz nadzór strategii sprzedażowych, zarządzanie działem sprzedaży, tworzenie oraz wdrażanie nowych rozwiązań biznesowych, współtworzenie strategii marketingowych oraz trade marketingowych. Członek wielu zespołów projektowych.
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.