PROWADZENIE SPOTKAŃ I NEGOCJACJI Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI
- sztuka przekonywania i argumentacji

Cel i korzyści szkolenia:
Cel szkolenia:
- Zwiększenie skuteczności podczas spotkań i negocjacji z kluczowymi klientami
- Poznanie techniki prezentowania siebie oraz techniki przekazu informacji
- Poznanie technik wywierania wpływu, strategii i taktyk negocjacyjnych
- Nauczenie się jak przeprowadzać optymalne negocjacje z zachowaniem celu i utrzymaniem odpowiednich relacji z klientem
Korzyści dla Uczestników:
Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:
- Jakie są zasady aktywnego słuchania oraz jak opanować sztukę zadawania właściwych pytań
- W jaki sposób przygotować unikalną ofertę i szczególny pakiet rozwiązań dla swojego klienta
- Jak przeprowadzać optymalne negocjacje z zachowaniem celu i utrzymaniem odpowiednich relacji z klientem
- Jakie są typy negocjatorów i jak ich określić
- Jakie są techniki prezentacji i obrony ceny
Zakres merytoryczny szkolenia:
Umiejętne prezentowanie siebie i skuteczne przekonywanie – jak wiarygodnie i z przekonaniem prezentować własną osobę?
- Osobiste umiejętności autoprezentacji i odziaływania na innych
- Demonstracja kompetencji, profesjonalizm i wiarygodność
- Techniki wywierania wpływu
- Efektywne zastosowanie niewerbalnych i werbalnych technik przekazu
- Umiejętność aktywnego słuchania oraz sztuka zadawania właściwych pytań
- Unique Selling Proposition (USP) – własna niepowtarzalna strategia
- Elevator Pitch (efektywne przekonanie w krótkim czasie)
Optymalny proces negocjacyjny zgodny ze strategią (obrona ceny, minimalizacja warunków,
poszerzenie asortymentu itp.)
- Siła w negocjacjach, profil dobrego negocjatora – test
- Istotne zasady negocjacji – cechy procesu negocjacyjnego
- Umiejętność prezentacji i osiągania własnych potrzeb
- Argumentacja racjonalna i emocjonalna
- Równowaga między celem a relacją
- Warunki skutecznych negocjacji
Istota i etapy negocjacji – jak zaplanować i poprowadzić negocjacje?
- Przygotowanie do negocjacji
- Określenie celów w negocjacjach i metod ich osiągania
- Struktura procesu negocjacyjnego oraz fazy procesu negocjacyjnego
- Strategie i taktyki negocjacyjne – jak dobrać strategię i taktyki do każdej sytuacji?
- Poszukiwanie wspólnych rozwiązań – konstruktywna konfrontacja
Analiza zachowań negocjacyjnych – typy negocjatorów
„Konkurencja ma taniej, lepiej, szybciej,
więcej…” – techniki osłabiania KAM’ów przez Klienta – jak im przeciwdziałać?
- Metody podejścia do Klienta, gdy mówi „nie”
- Zastrzeżenia cenowe- psychologiczne aspekty ceny
- Racjonalne i emocjonalne aspekty obiekcji Klientów
- Wskazówki dotyczące sposobów rozmawiania o cenie i reagowania na
zastrzeżenia cenowe
– techniki prezentacji ceny - Kreatywne poszukiwanie indywidualnych rozwiązań
- Sztuka czynienia ustępstw – umiejętne negocjowanie rabatów
Trudne sytuacje i obrona przed manipulacją w negocjacjach
- Manipulacyjne metody negocjacyjne i obrona przed manipulacją w negocjacjach
- Bluff w negocjacjach, demaskowanie gier handlowo – negocjacyjnych
- Rozwiązania na wyjście z impasu w konkretnych sytuacjach – analiza przypadków
Organizacja i terminy:
AKTUALNE TERMINY SZKOLEŃ ONLINE:
25-26.02.2021 r.
CENA SZKOLENIA ONLINE:
1.950 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy rabatów
Cena obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie interaktywnych warsztatów online, opracowanie materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej dla uczestnika, zaświadczenie o udziale w szkoleniu online
HARMONOGRAM SZKOLENIA ONLINE:
Szkolenia online prowadzone są w godzinach 9.00 – 14.00

ORGANIZACJA SZKOLENIA ONLINE:
Uczestnik szkolenia powinien mieć dostęp do:
* komputera stacjonarnego lub laptopa wyposażonego w mikrofon, głośniki, kamerę internetową oraz dostęp do Internetu
Dzień przed zajęciami trener prowadzący skontaktuje się indywidulanie z każdym Uczestnikiem szkolenia, aby zweryfikować łącze i wyjaśnić zasady uczestnictwa w zajęciach
Szkolenia prowadzone są na platformie ZOOM
AKTUALNE TERMINY SZKOLEŃ STACJONARNYCH:
24-25.05.2021 r.
30.09-01.10.2021 r.
CENA SZKOLENIA STACJONARNEGO:
2.500 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat
HARMONOGRAM SZKOLENIA STACJONARNEGO:
Szkolenia stacjonarne prowadzone są w godzinach:
I dzień 9.30 – 17.00; II dzień 9.00 – 17.00; III dzień 9.00 – 15.30

LOKALIZACJA SZKOLENIA:
Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno
Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem
Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia)
Trener prowadzący:

Daniel Kowalski -Manager Projektów Rozwojowych, Trener, Konsultant, Coach
Specjalizuje się w szkoleniach oraz budowaniu procesów szkoleniowo-wdrożeniowych z zakresu sprzedaży, wywierania wpływu i motywacji, zarządzania, komunikacji interpersonalnej, oraz szeroko pojętego HRM. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu, Mistrzowskiej Szkoły Trenerów Biznesu 3-stopnia. Moderator Kursów: Trener, Konsultant – Partnerem dla biznesu, Zarządzanie Projektami wg. IPMA oraz Szkoły Coachów.
Doświadczenie trenerskie zdobywał w firmie z branży finansowej o zasięgu światowym, prowadząc autorskie projekty w ramach własnej działalności szkoleniowo-doradczej oraz współpracując z czołowymi firmami szkoleniowo-doradczymi w Polsce.
W ramach projektów doradczo-rozwojowych wdrażał systemy wynagrodzeń oraz modele kompetencji dla działów handlowych, produkcyjnych oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
Posiada ponad 7 000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla kadry menadżerskiej średniego i wyższego szczebla.
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Polecane szkolenia:



Weź udział w szkoleniu
Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

