Menu Zamknij

PROWADZENIE SPOTKAŃ I NEGOCJACJI Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI

- sztuka przekonywania i argumentacji

Cel i korzyści szkolenia:

Cel szkolenia:

  • Zwiększenie skuteczności podczas spotkań i negocjacji z kluczowymi klientami
  • Poznanie techniki prezentowania siebie oraz techniki przekazu informacji
  • Poznanie technik wywierania wpływu, strategii i taktyk negocjacyjnych
  • Nauczenie się jak przeprowadzać optymalne negocjacje z zachowaniem celu i utrzymaniem odpowiednich relacji z klientem

Korzyści dla Uczestników:

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • Jakie są zasady aktywnego słuchania oraz jak opanować sztukę zadawania właściwych pytań
  • W jaki sposób przygotować unikalną ofertę i szczególny pakiet rozwiązań dla swojego klienta
  • Jak przeprowadzać optymalne negocjacje z zachowaniem celu i utrzymaniem odpowiednich relacji z klientem
  • Jakie są typy negocjatorów i jak ich określić
  • Jakie są techniki prezentacji i obrony ceny

Zakres merytoryczny szkolenia:

Umiejętne prezentowanie siebie i skuteczne przekonywanie – jak wiarygodnie i z przekonaniem prezentować własną osobę?

  • Osobiste umiejętności autoprezentacji i odziaływania na innych
  • Demonstracja kompetencji, profesjonalizm i wiarygodność
  • Techniki wywierania wpływu
  • Efektywne zastosowanie niewerbalnych i werbalnych technik przekazu
  • Umiejętność aktywnego słuchania oraz sztuka zadawania właściwych pytań
  • Unique Selling Proposition (USP) – własna niepowtarzalna strategia
  • Elevator Pitch (efektywne przekonanie w krótkim czasie)

Optymalny proces negocjacyjny zgodny ze strategią (obrona ceny, minimalizacja warunków,
poszerzenie asortymentu itp.)

  • Siła w negocjacjach, profil dobrego negocjatora – test
  • Istotne zasady negocjacji – cechy procesu negocjacyjnego
  • Umiejętność prezentacji i osiągania własnych potrzeb
  • Argumentacja racjonalna i emocjonalna
  • Równowaga między celem a relacją
  • Warunki skutecznych negocjacji

Istota i etapy negocjacji – jak zaplanować i poprowadzić negocjacje?

  • Przygotowanie do negocjacji
  • Określenie celów w negocjacjach i metod ich osiągania
  • Struktura procesu negocjacyjnego oraz fazy procesu negocjacyjnego
  • Strategie i taktyki negocjacyjne – jak dobrać strategię i taktyki do każdej sytuacji?
  • Poszukiwanie wspólnych rozwiązań – konstruktywna konfrontacja

Analiza zachowań negocjacyjnych – typy negocjatorów

„Konkurencja ma taniej, lepiej, szybciej,
więcej…” – techniki osłabiania KAM’ów przez Klienta – jak im przeciwdziałać?

  • Metody podejścia do Klienta, gdy mówi „nie”
  • Zastrzeżenia cenowe- psychologiczne aspekty ceny
  • Racjonalne i emocjonalne aspekty obiekcji Klientów
  • Wskazówki dotyczące sposobów rozmawiania o cenie i reagowania na
    zastrzeżenia cenowe
    – techniki prezentacji ceny
  • Kreatywne poszukiwanie indywidualnych rozwiązań
  • Sztuka czynienia ustępstw – umiejętne negocjowanie rabatów

Trudne sytuacje i obrona przed manipulacją w negocjacjach

  • Manipulacyjne metody negocjacyjne i obrona przed manipulacją w negocjacjach
  • Bluff w negocjacjach, demaskowanie gier handlowo – negocjacyjnych
  • Rozwiązania na wyjście z impasu w konkretnych sytuacjach – analiza przypadków

 

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY SZKOLEŃ ONLINE:

25-26.02.2021 r.

CENA SZKOLENIA ONLINE:

1.950 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy rabatów

Cena obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie interaktywnych warsztatów online, opracowanie materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej dla uczestnika, zaświadczenie o udziale w szkoleniu online

HARMONOGRAM SZKOLENIA ONLINE:

Szkolenia online prowadzone są w godzinach 9.00 – 14.00

szkoleniaonline1

ORGANIZACJA SZKOLENIA ONLINE:

Uczestnik szkolenia powinien mieć dostęp do:
* komputera stacjonarnego lub laptopa wyposażonego w mikrofon, głośniki, kamerę internetową oraz dostęp do Internetu 

Dzień przed zajęciami trener prowadzący skontaktuje się indywidulanie z każdym Uczestnikiem szkolenia, aby zweryfikować łącze i wyjaśnić zasady uczestnictwa w zajęciach

Szkolenia prowadzone są na platformie ZOOM

AKTUALNE TERMINY SZKOLEŃ STACJONARNYCH:

24-25.05.2021 r.
30.09-01.10.2021 r.

CENA SZKOLENIA STACJONARNEGO:

2.500 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA STACJONARNEGO:

Szkolenia stacjonarne prowadzone są w godzinach:
I dzień 9.30 – 17.00; II dzień 9.00 – 17.00; III dzień 9.00 – 15.30

122365035

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia)

Trener prowadzący:

Daniel Kowalski -Manager Projektów Rozwojowych, Trener, Konsultant, Coach

Specjalizuje się w szkoleniach oraz budowaniu procesów szkoleniowo-wdrożeniowych z zakresu sprzedaży, wywierania wpływu i motywacji, zarządzania, komunikacji interpersonalnej, oraz szeroko pojętego HRM. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu, Mistrzowskiej Szkoły Trenerów Biznesu 3-stopnia. Moderator Kursów: Trener, Konsultant – Partnerem dla biznesu, Zarządzanie Projektami wg. IPMA oraz Szkoły Coachów.

Doświadczenie trenerskie zdobywał w firmie z branży finansowej o zasięgu światowym, prowadząc autorskie projekty w ramach własnej działalności szkoleniowo-doradczej oraz współpracując z czołowymi firmami szkoleniowo-doradczymi w Polsce.

W ramach projektów doradczo-rozwojowych wdrażał systemy wynagrodzeń oraz modele kompetencji dla działów handlowych, produkcyjnych oraz kadry menadżerskiej średniego szczebla.
Posiada ponad 7 000 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów dla kadry menadżerskiej średniego i wyższego szczebla.

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.