SPRZEDAŻ TELEFONICZNA I UMAWIANIE SPOTKAŃ
Warsztaty rozwoju umiejętności efektywnego prowadzenia rozmów
Cel i korzyści szkolenia:
Cel szkolenia:
Po warsztacie uczestnicy będą:
- Znali zasady prowadzenia efektywnych rozmów telefonicznych z Klientami
- Radzili sobie z oporem i obiekcjami Klientów
- Potrafili prezentować ofertę przez telefon
- Umieli umawiać spotkania przez telefon
- Potrafili budować zaufanie podczas rozmowy telefonicznej
- Otwarci na potrzeby i oczekiwania Klientów
- Potrafili pytać, słuchać i uwzględniać potrzeby Klientów
- Konstruktywnie budować rozwiązania satysfakcjonujące dla obu stron
Korzyści dla Uczestników:
Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:
- Jak określać cele na rozmowę?
- O radzeniu sobie z negatywnymi wyobrażeniami Klientów o Handlowcu?
- W jaki sposób poprowadzić rozmowę z „sekretariatem”, a jak z osobą decyzyjną?
- Na czym polega proces decyzyjny Klientów i jak go efektywnie wykorzystać?
- O sposobach zapobiegania oraz radzenia sobie z oporem i obiekcjami Klientów?
- O sposobie prezentacji oferty przez telefon
- Jak umawiać spotkania przez telefon?
Zakres merytoryczny szkolenia:
- Negatywne wyobrażenia Klienta – jak im przeciwdziałać?
- Wyobrażenia Handlowca o Kliencie – negatywne skutki i jak im zapobiegać?
- Jak budować zaufanie i pozytywne relacje podczas rozmowy telefonicznej?
- Jak radzić sobie z syndromem akwizytora?
- Jak radzić sobie z własnym oporem przed wykonywaniem telefonów?
- Jak prowadzić rozmowę telefoniczną, żeby Klient nie czuł się przedmiotowo („portfel z pieniędzmi”) lecz podmiotowo (realizowanie jego interesów)
- Co chcę osiągnąć podczas rozmowy?
- Jak formułować cel rozmowy adekwatny do sytuacji?
- Jak sami się programujemy i co z tego wynika?
- Najczęstsze błędy w wyznaczaniu celów i ich negatywne efekty
- Rozpoczynanie rozmowy – główne pułapki
- Jak wyróżnić się spośród dostawców i zainteresować rozmówcę?
- Jak pozyskać kontakt do osoby decyzyjnej?
- Jak wykorzystać rozmowę z sekretariatem/recepcją?
- Przeceniana siła argumentów i przekonywania
- Sposoby radzenia sobie z oporem i obiekcjami, np. „Nie jesteśmy zainteresowani”, „Proszę przesłać ofertę mailem”,
„Nie wiem do kogo przełączyć”, „Proszę zadzwonić później” lub inne zgłoszone przez uczestników - Ciekawość Handlowca / zainteresowanie się światem Klienta – zadawanie pytań, słuchanie, odnoszenie się
- Proces decyzyjny człowieka
- Poziomy komunikacji – który jest optymalny w sprzedaży?
- Motywy, potrzeby – sztuka poznawania i uwzględniania
- Lista potencjalnych potrzeb Klientów
- Cel rozmowy
- Rozpoczęcie rozmowy
- O czym warto rozmawiać w pierwszym kontakcie?
- Radzenie sobie z oporem, obiekcjami nazwanymi przez uczestników
- Kiedy prezentować ofertę, a kiedy nie?
- Niezbędne informacje do prezentacji
- Jak prezentować rozwiązania / ofertę?
- Czy wysyłać ofertę Klientowi przed prezentacją?
- Jak przekuć argumenty na korzyści dla Klientów?
- Jak radzić sobie z obiekcjami, np. „Zastanowię się”
- Kiedy i jak finalizować sprzedaż?
- Podsumowanie ustaleń i określenie kolejnych działań
Organizacja i terminy:
AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:
Brak aktualnych terminów
CENA SZKOLENIA:
2.500 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I | Dzień II | |
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | |
szkolenie | 15:45 – 17:00 |
LOKALIZACJA SZKOLENIA:
Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno
Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem
Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).
Trener prowadzący:
Jacek Olszewski – Trener biznesu, konsultant, coach, mediator
Ekspert w zakresie umiejętności handlowych, negocjacji i obsługi Klientów. Wspiera Klientów w budowaniu efektywnych zespołów sprzedażowych, rozwoju kompetencji handlowych z uwzględnieniem specyfiki danej branży.
Prowadzi coachingi „on the job” dla handlowców i managerów sprzedaży oraz executive coaching dla wyższej kadry zarządzającej działami sprzedaży. Pomaga w podnoszeniu efektywności zespołów sprzedażowych w sytuacjach kryzysowych. Wspiera również w przygotowaniu i wdrożeniu procesu zarządzania sprzedażą.
Doświadczenie trenerskie i coachingowe zdobywa od 2004 roku. Przeprowadził ponad 360 grup szkoleniowych oraz około 1300 godzin coachingów
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.