Menu Zamknij

SPRZEDAŻ TELEFONICZNA I UMAWIANIE SPOTKAŃ

Warsztaty rozwoju umiejętności efektywnego prowadzenia rozmów

Cel i korzyści szkolenia:

Cel szkolenia:

Po warsztacie uczestnicy będą:

  • Znali zasady prowadzenia efektywnych rozmów telefonicznych z Klientami
  • Radzili sobie z oporem i obiekcjami Klientów
  • Potrafili prezentować ofertę przez telefon
  • Umieli umawiać spotkania przez telefon
  • Potrafili budować zaufanie podczas rozmowy telefonicznej 
  • Otwarci na potrzeby i oczekiwania Klientów
  • Potrafili pytać, słuchać i uwzględniać potrzeby Klientów
  • Konstruktywnie budować rozwiązania satysfakcjonujące dla obu stron

Korzyści dla Uczestników:

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • Jak określać cele na rozmowę?
  • O radzeniu sobie z negatywnymi wyobrażeniami Klientów o Handlowcu?
  • W jaki sposób poprowadzić rozmowę z „sekretariatem”, a jak z osobą decyzyjną?
  • Na czym polega proces decyzyjny Klientów i jak go efektywnie wykorzystać?
  • O sposobach zapobiegania oraz radzenia sobie z oporem i obiekcjami Klientów?
  • O sposobie prezentacji oferty przez telefon
  • Jak umawiać spotkania przez telefon?

Zakres merytoryczny szkolenia:

Mechanizmy utrudniające komunikację w sprzedaży telefonicznej
  • Negatywne wyobrażenia Klienta  – jak im przeciwdziałać?
  • Wyobrażenia Handlowca o Kliencie – negatywne skutki i jak im zapobiegać?
  • Jak budować zaufanie i pozytywne relacje podczas rozmowy telefonicznej?
  • Jak radzić sobie z syndromem akwizytora?
  • Jak radzić sobie z własnym oporem przed wykonywaniem telefonów?
  • Jak prowadzić rozmowę telefoniczną, żeby Klient nie czuł się przedmiotowo („portfel z pieniędzmi”) lecz podmiotowo (realizowanie jego interesów)
Jaki jest cel rozmowy?
  • Co chcę osiągnąć podczas rozmowy?
  • Jak formułować cel rozmowy adekwatny do sytuacji?
  • Jak sami się programujemy i co z tego wynika?
  • Najczęstsze błędy w wyznaczaniu celów i ich negatywne efekty
Rozmowa z sekretariatem/recepcją
  • Rozpoczynanie rozmowy – główne pułapki
  • Jak wyróżnić się spośród dostawców i zainteresować rozmówcę?
  • Jak pozyskać kontakt do osoby decyzyjnej?
  • Jak wykorzystać rozmowę z sekretariatem/recepcją?
Sekretariat – radzenie sobie z oporem
  • Przeceniana siła argumentów i przekonywania
  • Sposoby radzenia sobie z oporem i obiekcjami, np. „Nie jesteśmy zainteresowani”, „Proszę przesłać ofertę mailem”,
    „Nie wiem do kogo przełączyć”, „Proszę zadzwonić później”
    lub inne zgłoszone przez uczestników
  • Ciekawość Handlowca / zainteresowanie się światem Klienta – zadawanie pytań, słuchanie, odnoszenie się
Co decyduje o wyborze Klienta?
  • Proces decyzyjny człowieka
  • Poziomy komunikacji – który jest optymalny w sprzedaży?
  • Motywy, potrzeby – sztuka poznawania i uwzględniania
  • Lista potencjalnych potrzeb Klientów
Rozmowa z decydentem – umówienie spotkania
  • Cel rozmowy
  • Rozpoczęcie rozmowy
  • O czym warto rozmawiać w pierwszym kontakcie?
  • Radzenie sobie z oporem, obiekcjami nazwanymi przez uczestników
Prezentacja rozwiązań / oferty przez telefon
  • Kiedy prezentować ofertę, a kiedy nie?
  • Niezbędne informacje do prezentacji
  • Jak prezentować rozwiązania / ofertę?
  • Czy wysyłać ofertę Klientowi przed prezentacją?
  • Jak przekuć argumenty na korzyści dla Klientów?
  • Jak radzić sobie z obiekcjami, np. „Zastanowię się”
Finalizowanie sprzedaży
  • Kiedy i jak finalizować sprzedaż?
  • Podsumowanie ustaleń i określenie kolejnych działań
Czas trwania: 2 dni

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:

05-06.03.2020 r.
24-25.09.2020 r.

CENA SZKOLENIA:

2.500 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  Dzień I Dzień II
szkolenie 09:30 – 11:00 09:00 – 11:00
przerwa kawowa 11:00 – 11:15 11:00 – 11:15
szkolenie 11:15 – 13:00 11:15 – 13:00
obiad 13:00 – 14:00 13:00 – 14:00
szkolenie 14:00 – 15:30 14:00 – 15:30
przerwa kawowa 15:30 – 15:45  
szkolenie 15:45 – 17:00  
122365035

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 222 zł netto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 254 zł netto ze śniadaniem

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trener prowadzący:

Jacek Olszewski – Trener biznesu, konsultant, coach, mediator

Ekspert w zakresie umiejętności handlowych, negocjacji i obsługi Klientów. Wspiera Klientów w budowaniu efektywnych zespołów sprzedażowych, rozwoju kompetencji handlowych z uwzględnieniem specyfiki danej branży.

Prowadzi coachingi „on the job” dla handlowców i managerów sprzedaży oraz executive coaching dla wyższej kadry   zarządzającej działami sprzedaży. Pomaga w podnoszeniu efektywności zespołów sprzedażowych w sytuacjach   kryzysowych. Wspiera również w przygotowaniu i wdrożeniu procesu zarządzania sprzedażą.

Doświadczenie trenerskie i coachingowe zdobywa od 2004 roku. Przeprowadził ponad 360 grup szkoleniowych oraz   około 1300 godzin coachingów

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.