Menu Zamknij

TRENDY W SPRZEDAŻY B2B

- perspektywa 2025 roku - przygotuj się na zmiany

Zakres merytoryczny szkolenia:

Nowe wyzwania rynkowe

  • Dlaczego czekają nas zmiany? Jak wygląda dynamika zmian?
  • Świat VUCA w handlu
  • Co się dzieje na rynku w różnych branżach?

Jak zmieniają się oczekiwania Klientów?

  • W jakich obszarach klienci oczekują wsparcia?
  • Co spotkanie/rozmowa z Tobą wniesie do rzeczywistości biznesowej oraz ludzkiej Twojego klienta?
  • Jak ja jako handlowiec mogę pomóc klientowi w jego pracy? Sztuka wpasowania się w biznes klienta
  • Rozwój mojego klienta, zwiększenie jego zasięgu oddziaływania – to szansa czy zagrożenie dla mnie?
  • Czy moje nastawienie do sprzedaży, do zmian na moim rynku ma znaczenie?

Tworzenie nowych kanałów komunikacji z klientem

  • Budowanie społeczności, której celem jest dzielenie się obserwacjami z rynku, poszukiwanie trendów w mojej branży oraz dzielenie się wiedzą i informacjami
  • Bądź gotowy zaangażować klienta, który jest wszędzie – punkty styku z Twoją firmą
  • Jak budować społeczność, która zaprosi nas do współpracy?

Trendy w sprzedaży B2B

  • Jak zmieni się sprzedaż B2B do 2025 roku na podstawie raportu Gartnera?
  • Transformacja cyfrowa – co oznacza dla Twojego procesu sprzedaży?
  • Jak zmienić proces sprzedaży, żeby odpowiadał na realne potrzeby dzisiejszego rynku?

Jak wygląda proces zakupu Twojego klienta?

  • Proces sprzedaży versus proces zakupu – 2 najważniejsze procesy w firmie
  • Zrozumienie procesu zakupowego Twojego klienta
  • Jakie mogą wystąpić problemy na początku procesu zakupowego?
  • Dostosowanie procesu sprzedaży do procesu zakupowego klienta
  • Przygotowanie handlowca do pomocy klientowi w kompleksowych decyzjach zakupowych

Nad czym powinniśmy pracować żeby zwiększyć lub ustabilizować sprzedaż?

  • Czy dzisiaj nadal jest potrzeba budowania długotrwałych relacji z klientem?
  • Czym różni się współpraca między osobami,
    które mają te relacje od współpracy między osobami, które nie potrafią zbudować prawdziwej relacji
  • Z kim klient porozmawia o trudnościach, obawach?

Jakie nowe kompetencje są potrzebne w dzisiejszym zmiennym i niejednoznacznym rynku?

  • Rozwijanie kompetencji dotyczących improwizacji w rozmowie z klientem
  • Rozwijanie kompetencji ciekawienia się – myślenia pytajnego – Naprawdę nie wiesz lepiej
    niż Twój klient czego on potrzebuje i jak Cię widzi
  • Świadomość kultury organizacyjnej klienta

Co chcemy robić i jak chcemy robić jako handlowcy żeby zwiększyć swoją skuteczność w sprzedaży?

  • Agile w sprzedaży – sprytne planowanie (miesiąca, tygodnia, dnia)
  • Tolerancja dla inteligentnej porażki
  • Elastyczność wchodzenia w nowe tematy

Inteligencja emocjonalna  –  mile widziana czy konieczna kompetencja w pracy handlowca?

  • Jaki wpływ ma poziom inteligencji emocjonalnej na skuteczność?
  • Jaki jest Twój najbardziej wartościowy zasób?
  • Budowanie spójności, autentyczności, charyzmy handlowca zaczyna się od wysokich kompetencji
    samoświadomości, samoregulacji, motywacji, empatii oraz umiejętności społecznych
  • 2 główne wartości człowieka dorosłego: wolność i odpowiedzialność
  • Czy jesteś gotowy aby podjąć decyzję, że chcesz oraz że jesteś odpowiedzialny za proces sprzedaży?







Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:

22-23.08.2023 r.
19-20.10.2023 r.

CENA SZKOLENIA:

2.950 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

 Dzień IDzień II
szkolenie09:30 – 11:0009:00 – 11:00
przerwa kawowa11:00 – 11:1511:00 – 11:15
szkolenie11:15 – 13:0011:15 – 13:00
obiad13:00 – 14:0013:00 – 14:00
szkolenie14:00 – 15:3014:00 – 15:30
przerwa kawowa15:30 – 15:45 
szkolenie15:45 – 17:00 
122365035

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Cena noclegu w pokoju jednoosobowym wynosi 265 zł brutto ze śniadaniem
Cena noclegu w pokoju dwuosobowym wynosi 305 zł brutto ze śniadaniem

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trener prowadzący:

Justyna Kozłowska Senior Business Trainer

Jest zarówno doświadczonym managerem łączącym sobie kompetencje twarde i miękkie co pozwala nie tylko na znajdowanie rozwiązań ale także na wdrażanie efektywnych zmian na poziomie organizacji. Pracuje  dla wielu polskich firm z branży technicznej technologicznej. Dba o to, by porządkować procesy jednocześnie rozwijając umiejętności pracowników oraz kadry managerskiej.

Specjalizuje się w projektach z obszaru: reorganizacji struktur firmy, poprawy komunikacji współpracy w zespołach, planowania i
wdrażania zmian
coachingów managerskich, audytów organizacyjnych personalnych, rekrutacji i selekcji (także assesment i developement center)  oraz budowaniu działów HR i strategii personalnych powiązanych  z biznesem.

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.