Menu Zamknij

ZDALNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻY

Cel i korzyści szkolenia:

Korzyści dla Uczestników:

Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in.:

  • Jakie są kanały komunikacji z zespołem i które z nich są najefektywniejsze?
  • Które aktywności pracy z zespołem są priorytetowe i jak je zaplanować w czasie?
  • Jak efektywnie wykorzystać narzędzia komunikacji i unikać pułapek w komunikacji?
  • W jaki sposób ustalić i ogłosić reguły, zasady współpracy?
  • Dlaczego warto określić wspólny cel zespołowy?
  • O zasadach tworzenia i delegowania celów, zadań
  • Jak i po co realizować codzienne kontakty z członkami zespołu?
  • Jak prowadzić wideokonferencję i spotkania, żeby były efektywne?

Zakres merytoryczny szkolenia:

Najczęściej pojawiające się trudności w zdalnym zarządzaniu zespołem sprzedaży

  • Najczęściej pojawiające się trudności
  • Określenie indywidualnych ograniczeń w zdalnym zarządzaniu zespołem rozproszonym
  • Jak skutecznie zarządzać zespołem sprzedaży w okresie przymusowej izolacji?
  • Rola uaktywniania członków zespołu


Proces zarządzania zespołem

  • Jakie przekonania warto wypracować, aby ułatwić sobie zdalną pracę z zespołem
  • Ustalenie aktywności managera we współpracy zdalnej z podwładnymi
  • Kanały i narzędzia komunikacji – dobór, zalety i wady
  • Określenie priorytetowych działań do podjęcia z podwładnymi, np. zdalne spotkania zespołu, rozmowy indywidualne, telekonferencje, wspólna praca, trening on the job i inne.
  • Określenie częstotliwości wspólnych działań
  • Zaplanowanie miesięcznej aktywności

Główne narzędzia komunikacji zdalnej z zespołem

  • Niszczące skutki negatywnych wyobrażeń podwładnych o przełożonym, sytuacji
    w firmie, zadaniach, itp. – techniki zapobiegania
  • Pułapki opierania się na domysłach, interpretacjach, wyobrażeniach o podwładnych – metody zapobiegania
  • Pouczanie, dobre rady, narzucanie rozwiązań i ich destruktywne skutki
  • Komunikaty JA-TY-MY i ich konsekwencje

Budowanie zaufania

  • Budowanie zaufania jako podstawa efektywnego zespołu
  • Rola spotkań zespołu w budowaniu zaufania
  • Narzędzia budowania zaufania w okresie ograniczonego kontaktu

Określanie celów, zadań

  • Ustalanie priorytetów
  • Pułapki w formułowaniu i wyznaczaniu celów
  • Parametry celu SMART
  • Cele krótko- i długoterminowe
  • Ustalenie celu lub celów wspólnych dla zespołu
  • Zasady przydzielania zadań podwładnym i podtrzymywanie motywacji w zespole

Ustalanie reguł współpracy

  • Przedstawienie zasad współpracy i częstotliwości kontaktów
  • Expose managera – co to jest i po co komunikować podwładnym?
  • Określenie minimalnych granic, czyli zachowań, których manager nie będzie tolerował w zespole
  • Określenie ponadstandardowych zachowań, postaw, które manager będzie doceniał

Codzienne kontakty  

  • Po co utrzymywać codzienny kontakt z zespołem?
  • Jaki jest cel codziennych rozmów?
  • Jak przeprowadzać codzienne rozmowy telefoniczne?
  • Jak wykorzystać narzędzia do pracy zdalnej w codziennych kontaktach z podwładnymi?

Prowadzenie wideokonferencji / spotkań online

  • Przygotowanie się managera i podwładnych
  • Etapy telekonferencji / spotkania
  • Rola managera w telekonferencji
  • Aktywność uczestników
  • Jak zakończyć spotkanie, telekonferencje i zwiększać szanse na prawidłową realizację poruszonych tematów?

Przydzielanie zadań / celów    

  • Zasady prowadzenia rozmowy delegującej zadania osobiście i przez telefon
  • Procedura utrzymania decyzji w mocy
  • Metody unikania polemiki, dyskusji i tłumaczenia się
  • Rola managera w procesie realizacji zleconego zadania
  • Upewnianie się, że pracownik zrozumiał zadanie, cele do wykonania

Rozmowa monitorująca poziom realizacji zadań

  • Model rozmowy monitorującej
  • Jak zwiększać szanse na realizacje wyznaczonych zadań?
  • Jak egzekwować wykonanie zadań i nie demotywować podwładnego w trudnej sytuacji rynkowej?
  • Rola managera w wykonaniu zadania
  • Wykorzystanie informacji zwrotnej w rozmowie monitorującej poziom realizacji zadań

 

 

Organizacja i terminy:

AKTUALNY TERMIN TEGO SZKOLENIA:

Aktualnie nie mamy zaplanowanego tego szkolenia.
Skontaktuj się z nami w celu ustalenia terminu.

CENA SZKOLENIA:

Cena ustalana indywidualnie
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy rabatów

Cena obejmuje: przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów online, opracowanie materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej dla uczestnika, zaświadczenie o udziale w szkoleniu online

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

 Dzień IDzień IIDzień III
szkolenie09:00 – 10:3009:00 – 10:3009:00 – 10:30
przerwa 10:30 – 10:4510:30 – 10:4510:30 – 10:45
szkolenie10:45 – 12:1510:45 – 12:1510:45 – 12:15
    
    
    
    
szkoleniaonline1

ORGANIZACJA SZKOLENIA:

Uczestnik szkolenia powinien mieć dostęp do:
* komputera stacjonarnego lub laptopa wyposażonego w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5
* szerokopasmowego dostępu do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s

Dzień przed zajęciami trener prowadzący skontaktuje się indywidulanie z każdym Uczestnikiem szkolenia, aby zweryfikować łącze i wyjaśnić zasady uczestnictwa w zajęciach

Szkolenia prowadzone są na platformie ZOOM

Warsztaty prowadzone są przez 3 dni, po 3 godziny dziennie, które zostaną podzielone na dwa bloki po 1,5 godziny. Szkolenie rozpoczyna się rano tak, aby nie kolidowało z innymi obowiązkami Uczestnika. 

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.