Najnowsze szkolenie
Piotra Dzięcielskiego
SIŁA SŁOWA W BIZNESIE
– rozmawiasz, przekonujesz, wygrywasz

Cel i korzyści szkolenia:
Cel:
- Rozwijanie umiejętności perswazji: Nauka przekonywania w sposób etyczny, oparty na logicznych argumentach, emocjach i autorytecie.
- Poprawa komunikacji interpersonalnej: Skuteczniejsze wyrażanie myśli, słuchanie i reagowanie w sposób adekwatny do sytuacji.
- Zwiększenie pewności siebie: Przełamywanie bariery wystąpień publicznych i budowanie pewności siebie w rozmowach z partnerami biznesowymi.
- Budowanie autorytetu: Nauka, jak wykorzystać retorykę do wzmacniania swojego wizerunku jako lidera czy eksperta w danej dziedzinie.
- Przygotowanie do negocjacji: Zwiększenie skuteczności w rozmowach handlowych, negocjacjach i rozwiązywaniu konfliktów.
- Budowanie pewności siebie – pokonywanie stresu związanego z wystąpieniami publicznymi oraz swobodniejsze prowadzenie rozmów biznesowych.
- Zarządzanie emocjami w komunikacji – kontrolowanie tonacji głosu, języka ciała i reakcji w wymagających sytuacjach.
Korzyści:
- Lepsze wyniki w negocjacjach: Umiejętność argumentowania i reagowania na zastrzeżenia. Wypracowanie umiejętności obrony swoich racji i osiągania kompromisów.
- Silniejsze relacje biznesowe: Dzięki świadomej komunikacji można budować zaufanie i zrozumienie wśród współpracowników, klientów i partnerów.
- Większa efektywność prezentacji: Skuteczniejsze przedstawianie pomysłów, projektów i wyników pracy.
- Umiejętność zarządzania konfliktem: Sztuka stosowania odpowiednich słów w trudnych sytuacjach pozwala na rozwiązywanie sporów bez eskalacji.
- Rozwój kompetencji lidera: Retoryka wspiera budowanie wizerunku lidera, który inspiruje i motywuje zespół.
- Większa siła przekazu – prezentowanie pomysłów i rozwiązań w sposób, który angażuje i inspiruje odbiorców.
Zakres merytoryczny szkolenia:
Siła słowa w biznesie, to program, który koncentruje się na rozwijaniu umiejętności efektywnego komunikowania się w środowisku zawodowym. Jest to przestrzeń do nauki, praktyki i doskonalenia sztuki mówienia, słuchania oraz przekonywania – kluczowych kompetencji w biznesie.
Szkolenie, które pozwala uczestnikom lepiej zrozumieć i wykorzystać siłę języka w różnych sytuacjach biznesowych.
Wprowadzenie do retoryki biznesowej
Definicja i znaczenie retoryki w biznesie
Kluczowe pojęcia i terminy
Sposoby komunikacji: werbalna i niewerbalna
Praktyczne umiejętności retoryczne
Jak udoskonalić słownictwo, styl i frazowanie
Analiza własnego stylu mówienia
Mózg i serce – magiczny duet. Kiedy emocje, a kiedy racjonalne myślenie?
Potęga i świadomość głosu
Jak mówić, by być zrozumianym
Trójkąt retoryczny: Ethos, Pathos, Logos
Struktura swobodnej wypowiedzi
5 żelaznych zasad pokonywania tremy
Zwiększenie pewności siebie podczas przemawiania
Mowa ciała, retoryka i wiarygodność
Umiejętność reagowania na nieoczekiwane sytuacje
Przykłady i Ilustracje – jako pomóc w zrozumieniu i zwizualizowaniu Twojego punktu widzenia.
Storytelling
Do czego służą opowieści
Po czym poznać dobrą opowieść
Jakie założenia powinna spełniać opowiadana historia
Kiedy i gdzie używać storytellingu
Jak działają historie na słuchaczy
Uniwersalny schemat narracyjny
Komunikat otwarty czyli magia budowania
błyskawicznych relacji
Co kryje się za komunikat otwarty
Konstrukcja komunikatu otwartego
Narzędzia komunikatu otwartego
Komunikat otwarty vs. asertywność
Pozytywne nastawienie do życia
Czas trwania: 2 dni
Organizacja i terminy:
NAJBLIŻSZY TERMIN SZKOLENIA:
07-08.04.2025
25-26.08.2025
20-21.10.2025
CENA SZKOLENIA:
3.750 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I | Dzień II | |
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | |
szkolenie | 15:45 – 17:00 |

LOKALIZACJA SZKOLENIA:
Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno
Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).
Trener prowadzący:

Piotr Dzięcielski – Trener, doradca biznesowy, zawodowy aktor filmowy i musicalowy, konferansjer, showman, wokalista, aktor, anonser walk bokserskich oraz komentator wydarzeń sportowych
Piotr jest uosobieniem dobrego stylu prezenterskiego, eleganckiej i błyskotliwej konferansjerki oraz doskonałej prezencji. Ceniony trener i doradca. Szkolenia prowadzone przez Piotra uzyskują najwyższe oceny Klientów i są postrzegane, jako praktyczne wsparcie w obszarze rozwoju kompetencji prezenterskich.
Udział w warsztatach prowadzonych przez Piotra, dzięki swej wyjątkowej formule, będzie z pewnością długo niezapomnianym wydarzeniem, z którego korzyści będą widoczne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.
Prowadzi również wysoce efektywne szkolenia w formule „one to one”, z których korzystają managerowie oraz zarządy wielu polskich i międzynarodowych firm. W spersonalizowanych coachingach przygotowuje managerów do konkretnych wystąpień, opracowując indywidualne strategie prezenterskie.
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Polecane szkolenia managerskie:
Weź udział w szkoleniu
Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

