Menu Zamknij

Najnowsze szkolenie

Piotra Dzięcielskiego

SIŁA SŁOWA W BIZNESIE

– rozmawiasz, przekonujesz, wygrywasz

Cel i korzyści szkolenia:

Cel:

  1. Rozwijanie umiejętności perswazji: Nauka przekonywania w sposób etyczny, oparty na logicznych argumentach, emocjach i autorytecie.
  2. Poprawa komunikacji interpersonalnej: Skuteczniejsze wyrażanie myśli, słuchanie i reagowanie w sposób adekwatny do sytuacji.
  3. Zwiększenie pewności siebie: Przełamywanie bariery wystąpień publicznych i budowanie pewności siebie w rozmowach z partnerami biznesowymi.
  4. Budowanie autorytetu: Nauka, jak wykorzystać retorykę do wzmacniania swojego wizerunku jako lidera czy eksperta w danej dziedzinie.
  5. Przygotowanie do negocjacji: Zwiększenie skuteczności w rozmowach handlowych, negocjacjach i rozwiązywaniu konfliktów.
  6. Budowanie pewności siebie – pokonywanie stresu związanego z wystąpieniami publicznymi oraz swobodniejsze prowadzenie rozmów biznesowych.
  7. Zarządzanie emocjami w komunikacji – kontrolowanie tonacji głosu, języka ciała i reakcji w wymagających sytuacjach.

Korzyści:

  1. Lepsze wyniki w negocjacjach: Umiejętność argumentowania i reagowania na zastrzeżenia. Wypracowanie umiejętności obrony swoich racji i osiągania kompromisów.
  2. Silniejsze relacje biznesowe: Dzięki świadomej komunikacji można budować zaufanie i zrozumienie wśród współpracowników, klientów i partnerów.
  3. Większa efektywność prezentacji: Skuteczniejsze przedstawianie pomysłów, projektów i wyników pracy.
  4. Umiejętność zarządzania konfliktem: Sztuka stosowania odpowiednich słów w trudnych sytuacjach pozwala na rozwiązywanie sporów bez eskalacji.
  5. Rozwój kompetencji lidera: Retoryka wspiera budowanie wizerunku lidera, który inspiruje i motywuje zespół.
  6.   Większa siła przekazu – prezentowanie pomysłów i rozwiązań w sposób, który angażuje i inspiruje odbiorców.

Zakres merytoryczny szkolenia:

Siła słowa  w biznesie, to program, który koncentruje się na rozwijaniu umiejętności efektywnego komunikowania się w środowisku zawodowym. Jest to przestrzeń do nauki, praktyki i doskonalenia sztuki mówienia, słuchania oraz przekonywania – kluczowych kompetencji w biznesie.
Szkolenie, które pozwala uczestnikom lepiej zrozumieć i wykorzystać siłę języka w różnych sytuacjach biznesowych.

Wprowadzenie do retoryki biznesowej

Definicja i znaczenie retoryki w biznesie
Kluczowe pojęcia i terminy
Sposoby komunikacji: werbalna i niewerbalna

Praktyczne umiejętności retoryczne

Jak udoskonalić słownictwo, styl i frazowanie
Analiza własnego stylu mówienia
Mózg i serce – magiczny duet. Kiedy emocje, a kiedy racjonalne myślenie?
Potęga i świadomość głosu
Jak mówić, by być zrozumianym
Trójkąt retoryczny: Ethos, Pathos, Logos

Struktura swobodnej wypowiedzi

5 żelaznych zasad pokonywania tremy
Zwiększenie pewności siebie podczas przemawiania
Mowa ciała, retoryka i wiarygodność
Umiejętność reagowania na nieoczekiwane sytuacje
Przykłady i Ilustracje – jako pomóc w zrozumieniu i zwizualizowaniu Twojego punktu widzenia.

Storytelling

Do czego służą opowieści
Po czym poznać dobrą opowieść
Jakie założenia powinna spełniać opowiadana historia
Kiedy i gdzie używać storytellingu
Jak działają historie na słuchaczy
Uniwersalny schemat narracyjny

Komunikat otwarty czyli magia budowania
błyskawicznych relacji

Co kryje się za komunikat otwarty
Konstrukcja komunikatu otwartego
Narzędzia komunikatu otwartego
Komunikat otwarty vs. asertywność
Pozytywne nastawienie do życia

Czas trwania: 2 dni

 

 

 

Organizacja i terminy:

NAJBLIŻSZY TERMIN SZKOLENIA:

07-08.04.2025
25-26.08.2025
20-21.10.2025

CENA SZKOLENIA:

3.750 PLN (+ 23% VAT) za osobę 
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

 Dzień IDzień II
szkolenie09:30 – 11:0009:00 – 11:00
przerwa kawowa11:00 – 11:1511:00 – 11:15
szkolenie11:15 – 13:0011:15 – 13:00
obiad13:00 – 14:0013:00 – 14:00
szkolenie14:00 – 15:3014:00 – 15:30
przerwa kawowa15:30 – 15:45 
szkolenie15:45 – 17:00 
122365035

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trener prowadzący:

Piotr Dzięcielski – Trener, doradca biznesowy, zawodowy aktor filmowy i musicalowy, konferansjer, showman, wokalista, aktor, anonser walk bokserskich oraz komentator wydarzeń sportowych

Piotr jest uosobieniem dobrego stylu prezenterskiego, eleganckiej i błyskotliwej konferansjerki oraz doskonałej prezencji. Ceniony trener i doradca. Szkolenia prowadzone przez Piotra uzyskują najwyższe oceny Klientów i są postrzegane, jako praktyczne wsparcie w obszarze rozwoju kompetencji prezenterskich.

Udział w warsztatach prowadzonych przez Piotra, dzięki swej wyjątkowej formule, będzie z pewnością długo niezapomnianym wydarzeniem, z którego korzyści będą widoczne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Prowadzi również wysoce efektywne szkolenia w formule „one to one”, z których korzystają managerowie oraz zarządy wielu polskich i międzynarodowych firm. W spersonalizowanych coachingach przygotowuje managerów do konkretnych wystąpień, opracowując indywidualne strategie prezenterskie.

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia managerskie:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.