SZKOŁA RETORYKI W BIZNESIE
Jak być kreatywnym, przebojowym i inspirującym
Cel i korzyści szkolenia:
Cel szkolenia:
- Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i retorycznych w kontekście działalności zawodowej.
- Rozwijanie umiejętności przekazywania informacji w sposób skuteczny i przekonujący w Twojej firmie, w relacjach z klientami czy partnerami biznesowymi.
- Poszerzanie umiejętności komunikacyjnych, pomagających odnosić sukcesy w środowisku biznesowym.
Korzyści dla Uczestników:
W trakcie szkolenia:
- Skupiamy się na tym, by jak najlepiej przygotować każdego uczestnika do prowadzenia biznesowych prezentacji i wystąpień publicznych
- Wypracujemy swój styl prezentera
- Nauczymy zwiększać kontrolę nad sobą, audytorium, niespodziewaną sytuacją podczas prezentacji
- Poznasz sekrety wystąpień ludzi znanych i na co dzień występujących publicznie
- Zdobędziesz narzędzia do swobodnego operowania głosem, ciałem, gestem – mimo stresu i napięcia w biznesowych sytuacjach
- a do tego gwarantujemy ogromną dozę humoru, wspaniałą atmosferę i wiele niezapomnianych przeżyć
Zakres merytoryczny szkolenia:
Wprowadzenie do retoryki biznesowej
Definicja i znaczenie retoryki w biznesie
Kluczowe pojęcia i terminy
Sposoby komunikacji: werbalna i niewerbalna
Praktyczne umiejętności retoryczne
Jak udoskonalić słownictwo, styl i frazowanie
Analiza własnego stylu mówienia
Mózg i serce – magiczny duet. Kiedy emocje, a kiedy racjonalne myślenie?
Potęga i świadomość głosu
Jak mówić, by być zrozumianym
Trójkąt retoryczny: Ethos, Pathos, Logos
Struktura swobodnej wypowiedzi
5 żelaznych zasad pokonywania tremy
Zwiększenie pewności siebie podczas przemawiania
Mowa ciała, retoryka i wiarygodność
Umiejętność reagowania na nieoczekiwane sytuacje
Przykłady i Ilustracje – jako pomóc w zrozumieniu i zwizualizowaniu Twojego punktu widzenia.
Storytelling
Do czego służą opowieści
Po czym poznać dobrą opowieść
Jakie założenia powinna spełniać opowiadana historia
Kiedy i gdzie używać storytellingu
Jak działają historie na słuchaczy
Uniwersalny schemat narracyjny
Komunikat otwarty czyli magia budowania
błyskawicznych relacji
Co kryje się za komunikat otwarty
Konstrukcja komunikatu otwartego
Narzędzia komunikatu otwartego
Komunikat otwarty vs. asertywność
Pozytywne nastawienie do życia
Czas trwania: 2 dni
Organizacja i terminy:
NAJBLIŻSZY TERMIN SZKOLENIA:
30.09-01.10.2024 r.
CENA SZKOLENIA:
3.500 PLN (+ 23% VAT) za osobę
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I | Dzień II | |
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | |
szkolenie | 15:45 – 17:00 |
LOKALIZACJA SZKOLENIA:
Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno
Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).
Trener prowadzący:
Piotr Dzięcielski – Trener, doradca biznesowy, zawodowy aktor filmowy i musicalowy, konferansjer, showman, wokalista, aktor, anonser walk bokserskich oraz komentator wydarzeń sportowych
Piotr jest uosobieniem dobrego stylu prezenterskiego, eleganckiej i błyskotliwej konferansjerki oraz doskonałej prezencji. Ceniony trener i doradca. Szkolenia prowadzone przez Piotra uzyskują najwyższe oceny Klientów i są postrzegane, jako praktyczne wsparcie w obszarze rozwoju kompetencji prezenterskich.
Udział w warsztatach prowadzonych przez Piotra, dzięki swej wyjątkowej formule, będzie z pewnością długo niezapomnianym wydarzeniem, z którego korzyści będą widoczne zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.
Prowadzi również wysoce efektywne szkolenia w formule „one to one”, z których korzystają managerowie oraz zarządy wielu polskich i międzynarodowych firm. W spersonalizowanych coachingach przygotowuje managerów do konkretnych wystąpień, opracowując indywidualne strategie prezenterskie.
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.