
Cel i korzyści szkolenia:
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności strategicznej współpracy z klientami, zarówno instytucjonalnymi, jak i biznesowymi. Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę na temat zarządzania relacjami z klientami (CRM), planowania działań sprzedażowych oraz analityki KPI. Program pozwoli na lepsze zrozumienie procesów decyzyjnych klientów, skuteczniejsze zarządzanie sprzedażą oraz doskonalenie komunikacji biznesowej.
Korzyści dla uczestników:
✅ Efektywna współpraca z klientami – zrozumienie specyfiki klientów i dostosowanie działań do ich potrzeb.
✅ Lepsze zarządzanie procesem sprzedaży – skuteczne wykorzystanie CRM, planowanie zadań i aktywności.
✅ Strategiczne podejście do KPI – umiejętność analizy kluczowych wskaźników biznesowych i ich wpływu na sprzedaż.
✅ Rozwój kompetencji komunikacyjnych – sztuka zadawania pytań, aktywne słuchanie i dopasowanie stylu komunikacji do osobowości klienta.
✅ Zwiększenie skuteczności negocjacji – umiejętność budowania długofalowych relacji i wspólnego definiowania celów biznesowych.
✅ Praktyczna wiedza o CRM – efektywne zarządzanie lejkiem sprzedaży, zakładanie klientów i firm, segmentacja klientów.
Zakres merytoryczny szkolenia:
Wstęp do AI
- Od analityki, przez poprawianie błędów, po tworzenie contentu
- Kiedy narzędzia AI są dobrym asystentem
- W jaki sposób definiować polecenia, by uzyskać pożądane efekty
- Sztuk promptowania
- Do jakich zasobów odnoszą się narzędzia AI.
- Generowanie treści dzięki AI, a prawo
Przykładowe narzędzia AI
- Chat GPT, Google Gemini, CopilotBing i inne narzędzia do tworzenia treści
- Writer –ocena jakości treści
- Canva–narzędzie do tworzenia obrazów oraz wideo
- Wtyczki AI do generowania grafik
- Tworzenie obrazów na media społecznościowe
- Tworzenie prezentacji ciekawszych niż Power point
- Chatfuel–generowanie komunikacji z klientami poprzez chatbota
- Midjourney–generator grafik komputerowych
- Glam–obróbka zdjęć i video
- Looka–generator logo
- Hotpot–generator obrazów
- Object Remover–modyfikacja i usuwanie zbędnych elementów zdjęć
- Tome –tworzenie prezentacji
- Pebblely–generator zdjęć produktowych
- Colossyan, AI Video – video generator
- Sonix.ai –zamiana mowy na tekst
- Google Pin Point –przeszukiwanie dokumentów
Praktyczne ćwiczenia (wymagane posiadanie własnego komputera na warsztatach)
Czas trwania: 2 dni
Organizacja i terminy:
AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:
01-02.07.2025 r.
20-21.10.2025 r.
CENA SZKOLENIA:
3.750 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów
Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Dzień I | Dzień II | |
szkolenie | 09:30 – 11:00 | 09:00 – 11:00 |
przerwa kawowa | 11:00 – 11:15 | 11:00 – 11:15 |
szkolenie | 11:15 – 13:00 | 11:15 – 13:00 |
obiad | 13:00 – 14:00 | 13:00 – 14:00 |
szkolenie | 14:00 – 15:30 | 14:00 – 15:30 |
przerwa kawowa | 15:30 – 15:45 | |
szkolenie | 15:45 – 17:00 |

LOKALIZACJA SZKOLENIA:
Hotel DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno
Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.
Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).
Trener prowadzący
Certyfikat szkolenia:
Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Polecane szkolenia sprzedażowe:
Weź udział w szkoleniu
Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

