Menu Zamknij

DIGITAL MARKETING

- jak rozwijać sprzedaż w e-commerce

Cel i korzyści szkolenia:

SZKOLENIE PRZEZNACZONE JEST DLA:

Digital i E-commerce Managerów. Właścicieli i Managerów firm, którzy chcą budować wizerunek firmy za pośrednictwem Mediów Społecznościowych i zwiększyć sprzedaż w e-Commerce. Firm, które chcą rozwijać długoterminową sprzedaż poprzez content

  • Wzmocnienie i ugruntowanie wiedzy z zakresu marketingu w odniesieniu do on-line
  • Pomoc w zrozumieniu, na jakich zasadach działają Media Społecznościowe
  • Poszerzenie wiedzy z zakresu budowania indywidualnego przekazu
  • Przedstawienie wybranych narzędzi wspierających komunikację on-line
  • Omówienie narzędzi do automatyzacji sprzedaży i marketingu

Zakres merytoryczny szkolenia:

Założenia Marketingu

  • 4P + P w online marketingu
  • BtoB, a BtoC–różnice między użytkownikiem/konsumentem, a klientem biznesowym
    • Model biznesowy od strony produktu
    • Model biznesowy od strony kupującego
  • Określenie celów ilościowych i wartościowych działań marketingowych
    • Jaką sprzedaż chcemy uzyskać?
    • Jakich wzrostów się spodziewamy?
    • W jakim czasie?
    • W jakich kanałach?
    • W jakich kategoriach?

Targetowanie

  • Kim są nasi odbiorcy?
  • Gdzie są nasi odbiorcy?
  • Co jest najważniejsze dla naszych odbiorców?
    • Czego szukają on-line?
    • Jak wygląda ich proces zakupowy?
    • Problemy i wyzwania naszych odbiorców
  • Analiza SWOT –jako ważny element strategii marketingowej
    • My, a nasza konkurencja
  • Wartość marki (Core & Additional Value)
  • Analiza rynku i konkurencji –dlaczego warto ją robić, jak wyciągać wnioski
    • Rynek konkurencyjny, a dziewiczy
  • Produkt masowy, a produkt niszowy
    • Jak wpływa na komunikację i promocję?

Efektywna sprzedaż i marketing online

  • Jak uzyskać synergię sprzedaży i marketingu
  • Budowa lejka sprzedażowego
    • Proces zakupu online, kroki kupującego
    • Jaki powinien być proces sprzedaży online
    • Punkty styku z odbiorcą
  • Budowa lejka marketingowego
    • Gdzie lejek marketingowy styka się ze sprzedażowym,
    • TOFU, MOFU, BOFU –od świadomości po sprzedaż,
  • Inbound i outboundmarketing
    • Metody prowadzenia inboundmarketingu
      • Reklama organiczna i płatna
      • Content marketing
      • SocialSelling
    • Metody prowadzenia outboundmarketingu
      • Prospecting
      • Coldmailing, coldcallingi inna zimna komunikacja
      • Różnica między newsletterem, a mailingiem

Pozyskiwanie ruchu w e-commerce

  • SEO, a SEM, gdzie są różnice
    • Algorytmy, a preferencje internautów
    • Słowa kluczowe, a frazy
    • Jak prześledzić konkurencję i ich aktywności
  • Ruch organiczny
  • Rola LandingPagei PillarPagew zaangażowaniu klientów
  • Refferinglinks, backlinks–dlaczego ważne by mieć dużo, dobrych
  • Media Społecznościowe –kluczem zaangażowanie
    • Jakie socialmedia wybrać dla swojego biznesu
    • Podobieństwa i różnice między platformami: Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube, Instagam, SnapChat, Pinterest, Quorai inne.
  • Kampanie Adwords
  • Reklamy display –bannery i ich wpływ ruch
  • Porównywarki cenowe
  • Marketing afiliacyjny
  • Influencermarketing
  • Aktywności re-marketingowe
  • User Friendly–aspekty UI/UX w sklepie internetowym

Komunikacja w Digital Marketingu

  • Pokolenia BB –Z –wpływ wieku na komunikację
  • Dopasowanie komunikacji do typu osobowości
    • Test osobowości
  • Komunikacja masowa i personalizowana
    • Sposoby personalizacji komunikacji masowej
    • Interakcja w komunikacji
    • Zaangażowanie Odbiorcy
  • CTA –Call to Action –co ma zrobić nasz odbiorca
  • Jak radzić sobie z HATE-em
  • Analityka działań on-line
  • Analiza sprzedaży (kategorie, rodziny, mix produktów, sezonowość)
  • Top sellers, praca z asortymentem
  • Wyniki sprzedawców (YtoY, YtoD, MtoM), wzrost, spadek trend, jak na to patrzyć
  • Optymalizacja asortymentu
  • Funkcje Google Analytics
  • Zasady działania FB Ads
  • Pułapki Bounce Ratei ważne KPI’sdo śledzenia
  • Analiza konkurencji, czego używać

Narzędzia On-line

  • Narzędzia do SEO/SEM i analizy konkurencji
  • Narzędzia do budowania baz danych i pozyskiwania kontaktów
  • Narzędzia do automatyzacji wysyłki wiadomości
  • Sprawdzenie kondycji domeny
  • Grzanie domeny, a filtry Antyspamowe
  • Narzędzia do podglądu zachowania naszego odbiorcy w wysyłanych materiałach
  • Narzędzia do automatyzacji SocialSelling
  • Narzędzia do przygotowania wizualnego contentu
  • Narzędzia do wideo rozmów
  • Banki zdjęć –dlaczego warto z nich korzystać
  • Trendy w słowach kluczowych i narzędzia do ich badania
  • System CRM do zarządzania sprzedażą

Czas trwania 2 dni.

Organizacja i terminy:

AKTUALNE TERMINY TEGO SZKOLENIA:

24-25.06.2025 r. 
04-05.11.2025 r.

CENA SZKOLENIA:

3.750 PLN (+ 23% VAT) za osób
Przy zgłoszeniach grupowych udzielamy indywidualnych rabatów

Cena obejmuje: udział w warsztatach, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe, Certyfikat

HARMONOGRAM SZKOLENIA:

  Dzień I Dzień II
szkolenie 09:30 – 11:00 09:00 – 11:00
przerwa kawowa 11:00 – 11:15 11:00 – 11:15
szkolenie 11:15 – 13:00 11:15 – 13:00
obiad 13:00 – 14:00 13:00 – 14:00
szkolenie 14:00 – 15:30 14:00 – 15:30
przerwa kawowa 15:30 – 15:45  
szkolenie 15:45 – 17:00  
Hotel DeSilva Piaseczno

LOKALIZACJA SZKOLENIA:

Hotel
DeSilva Warszawa Piaseczno
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno

Na życzenie chętnie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji hotelu.

Noclegi dodatkowo płatne na miejscu w hotelu (nieuwzględnione w cenie szkolenia).

Trener prowadzący

Certyfikat szkolenia:

Po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności w obszarze rozwoju kompetencji managerskich.

Posiadamy akredytację „Standard Usług Szkoleniowo – Rozwojowych Polskiej Izby Firm szkoleniowych (SUS 2.0) potwierdzoną przez DEKRA Certification Sp. z o.o.”, a prowadzone przez nas szkolenia, mogą być objęte dofinansowaniem Unii Europejskiej przez Bazę Usług Rozwojowych

Polecane szkolenia sprzedażowe:

Weź udział w szkoleniu

Zgłoś chęć udziału w szkoleniu poprzez nasz formularz.

Formularz kontaktowy
Formularz kontaktowy 2

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub zostaw nam krótkie pytanie za pomocą formularza.

POWRÓT

DO STRONY GŁÓWNEJ

Przegląd prywatności

Polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania przez nas informacji na Twój temat, w tym danych osobowych oraz ciasteczek, czyli tzw. cookies.


1. Informacje ogólne

  1. Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: machconsulting.pl
  2. Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Mach & Partner Consulting Sp. z o.o. Zielona 10 / 5, 05-500 Piaseczno
  3. Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: biuro@machconsulting.pl
  4. Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
  5. Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
    • Prowadzenie newslettera
    • Obsługa zapytań przez formularz
    • Realizacja zamówionych usług
    • Prezentacja oferty lub informacji
  6. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
    2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).

2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora

  1. Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
  2. W serwisie jest stosowana autentykacja dwuskładnikowa, co stanowi dodatkową formę ochrony logowania do Serwisu.
  3. Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
  4. W celu ochrony danych Operator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
  5. Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.

3. Hosting

  1. Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwerach operatora: home.pl
  2. Firma hostingowa w celu zapewnienia niezawodności technicznej prowadzi logi na poziomie serwera. Zapisowi mogą podlegać:
    • zasoby określone identyfikatorem URL (adresy żądanych zasobów – stron, plików),
    • czas nadejścia zapytania,
    • czas wysłania odpowiedzi,
    • nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    • informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    • adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    • informacje o przeglądarce użytkownika,
    • informacje o adresie IP,
    • informacje diagnostyczne związane z procesem samodzielnego zamawiania usług poprzez rejestratory na stronie,
    • informacje związane z obsługą poczty elektronicznej kierowanej do Operatora oraz wysyłanej przez Operatora.

4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych

  1. W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
    • firma hostingowa na zasadzie powierzenia
    • upoważnieni pracownicy i współpracownicy, którzy korzystają z danych w celu realizacji celu działania strony
    • firmy, świadczące usługi marketingu na rzecz Administratora
  2. Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
  3. Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
    • dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • oraz przenoszenia danych.
  4. Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.2 wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  5. Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
  7. W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
  8. Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.

5. Informacje w formularzach

  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
  2. Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
  3. Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
  4. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.

6. Logi Administratora

  1. Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.

7. Istotne techniki marketingowe

  1. Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
  2. Operator stosuje rozwiązanie automatyzujące działanie Serwisu w odniesieniu do użytkowników, np. mogące przesłać maila do użytkownika po odwiedzeniu konkretnej podstrony, o ile wyraził on zgodę na otrzymywanie korespondencji handlowej od Operatora.

8. Informacja o plikach cookies

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    2. realizacji celów określonych powyżej w części "Istotne techniki marketingowe";
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).

9. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:

    Urządzenia mobilne: